مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیر ا
  • تاریخ عضویت : 1393/4/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 18

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد

LG G4 LG G4

1394/2/14 دوست عزیز
من طرفدار ال جی نیستم ولی ترست از هنگ کردن گوشیه خیالت راحت باشه با رام سه هیچ هنگی نخواهی داشت شاید بر فرض محال یک مقدار لگ داشته باشه ولی هنگ نداره خیالت تخت.

LG G4 LG G4

1394/2/12 به نظر من طراحیش که جالب نیست، جی 3 خیلی بهتر بود. از لحاظ سخت افزاری هم که پیشرفتی نکرده. جی 3 که خیلی ایراد داشت نمی دونم این تو عمل می خواد چی کار کنه. این دوخت چرمی رو هم از نوت 3 یاد گرفته به نظر من که جالب نیست چرم فقط به درد کیف و کفش و کاپشن می خوره نه چیز دیگه. شرکتی که طراح درست و حسابی نداره از این بیشتر انتظار نمی ره. ما که تو این دنیای تکنولوژی یه گوشی تمام عیار ندیدیم هر کدوم یه جاش می لنگه.

LG G4 LG G4

1394/2/12 ببخشید شما کی با رابط کاربری این گوشی کار کردی که می گی جی 3 خوشگلتره... اول بزار بیاد تو بازار بعد ...

HTC One M9 HTC One M9

1394/1/27 سلام دوست عزیز مطمئن باش که به این قیمت نخواهد رسید حتی اگه یک سال هم صبر کنی. خیلی بیاد پایین، 1900 پائینتر نمی یاد.

HTC One M9 HTC One M9

1393/12/19 آخه s6 و m9 که هنوز نیومده که بخوان نظر بدن خوبه یا بده. اگه خیلی عجله تو خرید داری مطمئن باش iphon همیشه بهتر بوده و هست.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/11/5 سلام به همه دوستان.
بنده قصد خرید این گوشیو داشتم ولی دیروز بعد از مراجعه به پاساژ و بعد از مشاهده یک چیز کلا پشیمون شدم، اونم اینکه از 32 گیگ حافظه داخلی تنها 17 گیگ آزاد بود که این فاجعه است. اندروید با کل برنامه های جانبی باید در حدود 7 الی 8 گیگ از حافظه رو اشغال کنه ولی سامسونگ اینقد برنامه بدرد نخور روی این گوشی نصب کرده که نصفشون هم کارایی نداره. البته این نظر شخصیه منه عاشقان سامسونگ لطفاً الکی گارد نگیرین کسی نمی خواد به عشقشون توهین کنه.

HTC One Max HTC One Max

1393/10/23 سلام . دستتو کامل جلوی لنز دوربین نگه دار به طوریکه هیچ نوری به لنز نرسه. اگه سیاه شد یعنی بنفشی دوربین نداره. ولی کلا وان مکس بنفشی نداره. بنفشی مال وان بود اونم یه سری که اول تولید شده بود. البته روی باتر فلای اس هم مشاهده شده بود.

Huawei Ascend Mate7 Huawei Ascend Mate7

1393/9/21 سلام دوست عزیز
در هر صورت اینو قبول کن که این شرکت یک کپی بردار است حالا خوب و بدش بماند. من ظاهر گوشی منظورم بود نه کارکرد گوشی چون من خودم وان مکس دارم. با این برند هم کار نکردم و نخواهم کرد. با این حال هر کی هر برندی دستشه طرفدار همون برند هم هست. شما تقصیری نداری.

Huawei Ascend Mate7 Huawei Ascend Mate7

1393/9/18 با سلام خدمت دوستان
ظاهر این گوشی یک کپی برداری محض از وان مکس اچ تی سیه. واقعا چین یک کپی بردار حرفه ای به تمام معناست.

HTC One Max HTC One Max

1393/6/1 سلام بازی با رام گوشی سازگار نیست. باید دیتاشو از طریق خود گوشی دانلود کنی .

HTC One Max HTC One Max

1393/4/14 بله دوست عزیز داره.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/14 سلام دوست عزیز
من هم دقیقا همین مشکل برام پیش اومد. ولی چون smart keyboard pro روش نصب کرده بودم جایی که رمز رو وارد می کنی یک علامت صفحه کلید بود وقتی روش کلیک کردم دو انتخاب میده صفحه کلید htc و صفحه کلید اسمارت . وقتی اسمارت رو انتخاب می کنی صفحه کلید انگلیسی میشه. شما هم اگه قبلا صفحه کلیدی روش نصب کردی حتما همین جوریه. اگه نه که فکر کنم باید ببری تعمیرات تخصصی موبایل. حتما کارتو راه میندازن. ولی بعد از اینکه مشکلت حل شد حتما اسمارت کیبورد پرو رو نصب کن. هم کیبوردت فول فارسی میشه هم اینکه به یه همچین مشکلی برنمی خوری.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/13 سلام دست عزیز
اگه آپدیت بشه میشه برگردوند ولی با یه رام دیگه. احتمال اینکه اون حالت اولیه و نرمال خودش رو نداشته باشه هست و ممکنه مشکلات دیگه ای هم اضافه بشه. اگه آپدیت کردین صبر کنید چون شرکت اچ تی سی برای تنها فبلت خودش حتما آپدیت های بعدی رفع مشکل می کنه. چون فقط ما نیستیم که این فبلتو داریم در کل جهان همه با این مشکلات روبرو هستن و حتماً با شرکت اچ تی سی مطرح میشه. در رابطه با مشکلات آپدیت 4.4 باید بگم من روی نظر دوستانی که بعد از آپدیت به مشکل برخوردند نظرمو گفتم . شاید کسی آپدیت کنه و مشکلی نداشته باشه. در ضمن اون نظر شخصی من بود شما اگه دوس داری آپدیت کنی این کارو بکن ایشالله که به مشکل برنمی خوری.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/12 سلام دوست عزیز
smart keyboard pro رو نصب کن عالیه حرف نداره.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/12 سلام دوست عزیز
اونجوری که من تست کردم صدای اسپیکرهاش بیشتره ولی با هنذفری وضوح وان کمی بیشتر از وان مکسه. البته خیلی چشمگیر نیست. تاچ هر دو مثل هم هست و هیچ فرقی نداره. لرزش گیر نداره ولی این مسئله زیاد مهم نیست. تو کارایی دوربین زیاد تاثیر نداره.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/11 با سلام خدمت دوستان
بنده در یک پیام گفتم که در 12 ساعت 9درصد باتری مصرف کرده. من نگفتم در استفاده سنگین. در استفاده معمولی و نور صفحه روی درجه اول این مصرف رو داده. با این پیام خواستم اشتباه دوستان که فکر می کردن با استفاده سنگین این مصرف باتری رو داده را اصلاح کنم. با تشکر

HTC One Max HTC One Max

1393/4/11 سلام بچه ها
یه پیشنهاد برا دوستان داشتم. تا اونجایی که براتون راه داره آپدیتش نکنین. این 4.4 کیت کت هیچ چیز جز محدودیت نداره. الآن هم همه بازیها و برنامه های معتبر اندروید 2 به بالا می خوان.اکثر دوستانی که پرش باطری دارن با آپدیت 4.4 این مشکل براشون پیش اومده. گوشی من 16 تایوان با اندروید 4.3 هیچ مشکلی نداره. نه پرش باطری ، نه بنفشی، نه مشکل انتقال به مموری و نه مشکلایی که دوستان دارن. حالا واقعاً دیوونگی نیس که بیای به خاطر یه آپدیت هزار تا مشکل جدید برا خودت درست کنی. تازه با یه لانچر کیت کت هم می تونی اینتر فیس گوشی رو به کیت کت تغییر بدی. این نظر شخصی منه، من صبر می کنم تا یه ورژن بدون مشکل اندروید بیاد بعد آپدیتش می کنم. این گوشی فوق العاده اس. با استفاده معمولی امروز میشه پنجمین روز که شارژش کردم. هنوز 32 درصد شارژ داره. فقط سه چهار بار در حد 10 الی 15 دقیقه زدم به سیستم تا دیتای بازی بریزم. یه نیم ساعت هم پَری روز آسفالت بازی کردم.این مصرف کمش داره دیوونم می کنه. فکر نمی کردم مصرفش اینقد پایین باشه وگرنه زودتر از اینا می خریدمش. من قبل از این گوشی وان داشتم ولی با استفاده معمولی 2 الی 3 روز بیشتر دووم نمی آوُِرد. درسته باطری این گوشی نسبت به وان 1000 میلی آمپر بیشتره ولی شما 1.2 اینچ بزرگ شدن صفحه نمایش رو هم در نظر بگیرید. بیشترین مصرف باطری رو ،صفحه نمایش یه گوشی داره. با این تفاصیل بازهم می گم این نظر شخصی منه. امید که بدردتون خورده باشه.

HTC One Max HTC One Max

1393/4/7 سلام بر همه دوستاران واقعی htc
من بعد از یک هفته تحقیق ، سه روزه که این گوشیو گرفتم. توی مغازه همه چیزشو حتی کیفیت صداشو هم چک کردم. البته مدل 16 گیگ تایوانشو. خیالتو نو راحت کنم این فبلت به نظر من همه چی تمومه. باطریش که فوق العاده است. توی 12 ساعت 9 درصد مصرف باطری داشته. دوربین بدون بنفشی ، واقعا عالیه. من که خیلی راضیم. اگه می خواید این سایز گوشی بخرید فقط و فقط one max
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد
ایسام