مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : M T
  • تاریخ عضویت : 1393/3/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

GLX Spider 1 GLX Spider 1

1394/5/14 دوستان گرامی
حقیقتش رو بخواید گوشی های جی ال ایکس کیفیت بسیار پایینی داره و در صورت خرابی اصلا پشتیبانی قابل قبولی از دستگاه ها نمیشه و هیچ گومه حمایتی از مشتریانشون ندارند.
بنده بعنوان یک شهروند با هدف حمایت از صنعت داخلی و جلوگیری از خروج ارز از کشور سال گذشته اقدام به خرید 5 دستگاه گوشی جی ال ایکس برای اعضای خانواده کردم،
در کمتر از یک سال سه عدد از گوشی ها خراب شد پس از مراجعه به نمایندگی های تعمیرات و هزینه های گزاف بازهم مشکل داره.
بعنوان مثال شرح یک فقره از مشکلات به شرح زیر بود :
با سلام و احترام
بنده یک دستگاه گوشی جی ال ایکس جی 3 خریده ام. در طول 10 ماه بش از سه بار باعث شده بنده به تعمیر گاه مراجعه کنم.
مرتبه اول : قفل دستگاه خراب شد که نمایندگی تعمیرات شیراز قفل را تعویض و 30 هزار تومان دستمزد گرفتند و فرمودند که مشمول گارانتی نمی شود.
مرتبه دوم: سوکت شارژ دستگاه خراب شده بود ،پس از مراجعه به نمایندگی تعمیرات واقع در خیابان جمهوری تهران و اخذ هزینه 30 هزار تومان از بنده رفع مشکل شد اما متاسفانه بلافاصله هفته بعد دستگاه دوباره دچار همان مشکل شد.
مرتبه سوم: این بار از نمایندگی خیابان جمهوری نا امید شده و به نمایندگی فاطمی مراجعه کردم، گوشی اینجانب 14 روز در نمایندگی منتظر تعمیر بود اما با پاسخ منفی روبرو شدم.
مرتبه چهارم: مجددا به نمایندگی حمهوری مراجعه کردم و پس از پرداخت 10 هزار تومان گوشی را به من تحویل دادند.
پس از ارسال چندین مرتبه مکاتبات و تماس با شرکت اصلی و نا امید شدن از خدمات این شرکت تصمیم گرفتم بنا بر وظیفه انسانی به دیگر دوستان هشدار بدم که فریب شعارهای تبلیغاتی و قیمت پایین این شرکت را نخورید.

موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا