مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ghasem s
  • تاریخ عضویت : 1390/5/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

GLX Spider 1 GLX Spider 1

1393/7/1 من الان سایت آپارات با گوشی اسپایدر ۱ یک ویدئو تماشا کردم و هیچ مشکلی نداشت.

GLX Spider 1 GLX Spider 1

1393/6/30 و بحث حمایت از تولید داخل رو هم که در نظر بگیریم به نظر من باید حمایت کرد چون واقعا دارن کار میکنن و مثل شرکتهای خودروسازی ما نیستن.
و هیچ برندی هم به اندازه glx خدمات پس از فروش معتبری ارایه نمیده و بحث ضمانت نامه در بقیه برند ها فقط شعار هست

GLX Spider 1 GLX Spider 1

1393/6/30 ٥. نميدونم چرا تقويم فارسي كه كارخونه نصب كرده بايد ماه هاش به ميلادي باشه !!!! که میشه با نرم افزاری مثل باد صبا حلش کرد
٦.قدرت چراغ قوه اش فوق العاده ست ، با اينكه يك فلش داره اما نورش از چراغ قوه desire hd كه دو فلش داشت بيشتره
٧.چرا تا گوشي به دستت ميرسه همون لحظه ٩ تا از نرم افزارهاي نصب شده توسط كارخونه رو بايد به روز كني و نسخه به روزش نصب نيست!!
اينكه فقط ما ميتونيم رنگ درب باتري رو انتخاب كنيم يك نقطه ضعفه براي شركت ، ان شا.. در مدل هاي بعد اينطور نباشه
٨. نرم افزارهایي به اسم خود شركت glx هم كار قشنگي بود كه تحسين برانگيزه اما متاسفانه نامي براي اين شركت انتخاب شده كه هيچ ربطي به كشور و فرهنگ ما نداره ، چي ميشد اسم شركت يك اسم ايراني ميبود ، يا اسم گوشي چرا بايد خارجي انتخاب بشه ؟؟؟؟!!!
کیفیت دوربینشم خیلی خوبه اما تو مقایسه ای که من با htc desire hdداشتم رنگها تو این گوشی کمی بی روح هست و اصطلاحه مرده اما جزییات رو به خوبی نمایش میده
اما در کل پیشرفت بسیار خوبی هست و خدمات پس از فروش و صمانت نامه عالی داره برعکس بقیه برندهای موجود . تا این حد که اگه مشکلی داشته باشه به راحتی گوشی رو تعویض میکنن.
در کل این گوشی نسبت به مشخصاتش یکم ضعیف تر عمل میکنه و مثلا گوشی moto xکه تقریبا مشخصات سخت افزاری مشابهی داره البته با قیمت حدود 1500000 رو بخرید حتما عملکرد بهتری داره اما با توجه به قیمت این گوشی کاملا به صرفه هست و من این گوشی رو پیشنهاد میدم.

GLX Spider 1 GLX Spider 1

1393/6/30 دوستان سلام
امروز گوشي من بعد حدود ١٠ روز به دستم رسيد که قرار بود دو هفته ای تا یک ماه برسه که خوشبختانه زودتر رسید
طراحي گوشي خوب و چشم نوازه به طوري كه اعضاي خانواده که مخالف خريدن glx بودن از طراحي زيباش تعجب كردن و تحسين كردن گوشي رو
برای اولین بار بود که میدیدم همه چیز فارسی نوشته شده پشت باتری نکات مهم رو به زبان فارسی نوشته بودن و دفترچه راهنمای فارسی ناخواسته لبخند اومد رو لبم و خوشحال شدم و احساس غرور کردم .
اما تو دفترچه ش طریقه باز کردن درب پشتش رو ننوشته بودن که از یک طرف جا داره و یکم باید دنبالش گشت
گذاشتن كاور و قاب اضافي (مال من خوشبختانه سورمه اي بود )و اينترنت هديه و برچسب كار بسيار زيبايي بود اما كاش يك قاب باتري رو مجهز به سيستم qi يا تكنولوژي شارژ بي سيم ميذاشتن (الان تعداد معدودي از شاخ ترين گوشي ها اين قابليت رو داره)
اما مشكل نرم افزاري وباتري ضعیف داره به نظر من
که مشکل نرم افزاریش با آپدیتی که قراره بدن حل میشه
باتري اين گوشي بدون روشن بودن بلوتوث و واي فاي و... در يك ساعت اول حدود ٢٠ درصد كم شد!!!!!! باگشت و گذار معمولي در گوشي
و بعد حدود سه ساعت با واي فاي روشن و دانلود و تنظيم ويجت ها به ٥٠ درصد رسيد!!!
به نظر من خيلي ضعيف عمل كرده
١. میخوام ببرم نمایندگی ببینم مشکل از باتری هست یا نه
٢.تاچ گوش ضعيف عمل ميكنه و تو پيام نوشتن هاي سريع حال آدمو ميگيره ، چون بعضي حروف تايپ نشده و دوباره بايد برگردي . شایدم مال برچسبی هست که خود کارخونه گذاشته اما بعید میدونم. گوشی desire hd قبلی که داشتم حساسیت تاچش عالی بود و با کوچکترین لمس عمل می کرد اما با اسپایدر 1 اگه بسیار ظریف و اروم انگشتتو بذاری رو صفحه تاچ عمل نمیکنه و بصورت عمدی هم میتونی این کارو چند بار انجام بدی . البته ناگفته نمونه اون گوشی برچسب صفحه نداره و این گوشی داره . تا این حد به خاطر برچسب نمیتونه باشه و میشه گفت تاچش یکم ضعیفه .
٣.سرعت گوشي خوبه و بجز یک مورد که به خاطر مشکل نرم افزاری هنگ کرد من مشکلی نداشتم
٤.نرم افزارهای بسیار کاربردی کارخونه نصب کرده مثل باز كردن قفل گوشي با عكس صاحبش و چراغ قوه اي كه داره و نرم افزار pdf و word . Power point.کیبورد فارسی و چند ویجت زیبا ... خيلي جالبه كه خودشون نصب كردن
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام