مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : کامیار د
  • تاریخ عضویت : 1393/3/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 96

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 96 مورد

Apple iPhone 14 Apple iPhone 14

1402/2/23 به نظرات ضد و نقيض مردم توجه نكنيد، با توجه به اينكه روابط ايران و آمريكا به هيچ وجه خوب نميشه، ايران در پي قهر كامل به هر شكلي با آمريكاست، همونجور كه چند سال پيش واردات ماشين با حجم موتور بالا رو راهشو بستن اين برند موبايل رو هم قائلشو ختم آوردن، ٤ روز ديگه هم داشتن گوشي آيفون ١٤ به بالا رو جرم" داشتن كالاي قاچاق" عنوان ميكنند و اگر شما رو به هر دليلي پليس گرفت و اين گوشي رو دستت ببينه به نفع دولت ضبط ميكنه، بيخود سري كه درد نميكنه دستمال نبند، شما چه بخواين چه نخواين دارن اينترنتو ملي ميكنن، البته براي كسب درإمد اينترنت مجزا براي توريست دارن تعبيه ميكنن كه شما با هزينه كلان ميتونين تهيه كنيد ، چه بخواين چه نخواين بازار خودرو دست محصولات بي كيفيت چين خواهد افتاد و ديگه خبري از محصولات فرانسه و كره نخواهد بود، از اين به بعد بايد گوشي چيني ماشين چيني ، كلا محصولات چيني خريداري كني، حالا ببين كي گفتم.

Apple iPhone 13 Apple iPhone 13

1401/12/22 باعث تأسفه موبايلي كه ٢ سري جديدش ٦ ماه ديگه مياد و بابت اين گوشي حداقل ٤٠ ميليون ناقابل پرداخت كني يعني حقوق ٦ ماه كارگر زبون بسته رو خداييش اين چه وضعيه ؟ مردم ما بايد ياد بگيرن نخرن تا به قيمت درست عرضه بشه، حرف از دلار هم نزنيد ، آقايوني كه وارد ميكنند با ارز دولتي نه به اسم ارز اختصاصي براي واردات تلفن همراه بلكه با اسم ديگه ارز دولتي ميگيرنو وارد ميكنن، اين درست نيست، انقدر مردم رو نچاپيد

Huawei P30 Pro Huawei P30 Pro

1398/3/22 سوال اينجاست
از وقتي آمريكا اين شركت رو تحريم كرد قيمت گوشي رو خود كمپاني به حدي پايين آورد كه كارلرا بخرن، و قيمتشو از ١١٣٠ دلار به ١٣٠ دلار كاهش داد، حالا سوال اينه كه چرا قيمتش اينجا انقدر بالاست !!
https://m.alibaba.com/product/62083154995/Original-Huawei-P30-Pro-VOG-AL00.html?spm=a2706.7843667.1998817009.10.1cd04c45OK22FI

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1395/8/8 اگر باتری میخوای سمت آیفون نیا. کلا پاور بانک رو به خاطر اپل تولید کردن. اگر با پاور بانک کنار میای اپل بگیر

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/2/12 اگر میگفتی بین اس6 و اپل6 اون موقع بهت میگفتم اپل6 چون دختری برات بهتره. ولی آخه اون 2 تا اصلآ تو رقابت با این دو برند نیستن و در حدی نیستن که بخوام در موردشون نظر بدم... دوربین اس5 با اینکه کیفیت بالایی داشت و هنوز حرف برا گفتن داره اما مشکل لرزشگیر دست داشت که دیجیتال بود و شما باید هی عکس میگرفتی تا تار نشه ولی اس 6 لرزشگیر اپتیکال داره و عکس گرفتن در شرایط نوری ضعیف رو هم تقویت کردن . شما میتونید مقایسه بهترین دوربین های گوشی های پرچمدار رو در سایت های جی اس ام آرنا و فون آرنا ببنید که حتی سونی تو مقایسه قرار داده نشده و هیچوقت شما گول مگاپیکسل گوشی رو نخورید . ام8 که 4 مگا بود واسه خودش حرف برا گفتن داشت. در ضمن با یک سرچ تو همون سایتها میتونید مقایسه عکسهای پرچمدارهای پیشین( اس5 و زد 2 و ام 8 و اپل5اس ) رو ببینید و اگر عکس های گرفته شده با سونی به دلتون نشست بیاید یقه ما رو بگیرید. دیگه در مورد دوربینهای سامسونگ این موضوع مطرح نمیشه و اثبات شدست ولی در مورد باطری بله سونی باطری بیشتری نگه میداره وباطری قوی داره اما دلیل نمیشه شما بیای بگی باطری اس6 یا اس 5 ضعیفه. 1 روز کامل با شرایط پر کارکرد باطری نگه میداره که کافیه مگه میخواین کوه بکنین یا حفاری کنید. تازه در شرایط نیاز میتونید از الترا پاور سیوینگ استفاده کنید. در مورد دوربین یه چیز دیگه رو باید اضافه کنم که عکس های گرفته شده و مقایسه اس6 و نوت 4 متوجه شدن در بعضی شرایط نوت 4 بهتر عمل میکنه( ولی باز هم اس6 بهتر بوده) به خاطر اینکه سامسونگ اشتباه فاحشی کرده و از فناوری دوربین سونی در اس6 استفاده کرده که باز هم میتونی با یک سرچ در سایت های ذکر شده به نقدشون دست پیدا کنی .

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/2/8 وقتی ایران توافق کنه و تحریم ها برداشته بشه( اگر سنای آمریکا سنگ نندازه) . اونوقت سرمایه گذاری در ایران میشه و صنعت گرا دوباره میتونند راحت صادرات کنند . بخش خصوصی جون میگیره و در کل ارزش ریال بالا میره و در مقابل قیمت دلار کاهش پیدا میکنه . درسته در خواست و واردات زیاد میشه ولی بخش سرمایه گذاری و صنعت ایران به اون میچربه و اون افزایش دلار در مقابل این کاهش نا چیزه. در نتیجه دلار ارزون تر میشه.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/2/8 چرا کسی چیزی نمیدونه جواب دیگران رو میده. باطری این گوشی هیچ مشکلی نداره و قوی هست.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/2/8 25 گیگ . لطفآ کسی دیگه انقدر سوال تکراری نپرسه

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/2/5 کمترین دمای ممکن بین همه ی گوشی ها . دیگه گذشت زمان اس4. رو این گوشی کلآ یه حساب جدید باز کنید.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/2/2 جدیدآ رسم شده سامسونگی ها هم در جواب تعصبی بودن اپلی ها بگن ios محدودیت داره. دقیقآ این محدودیت چیه که شما ازش حرف میزنین. همه برنامه ای که استفاده میکنن. آپدیت هم که میکنن . نه مکالمه قطع شده نه اس ام اس و نه 3g و نه هیچ چیز دیگه ای . مشکل دقیقآ چیه . حالا چون اونها تفکر اشتباه نسبت به برندشون دارن و الکی پرستن دلیل نمیشه شما هم از روی تعصب چشماتون رو ببندید و هر چیزی رو بگید. تعصب بی جهت اونها رو با تعصب جواب ندید.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/2/2 به قول معروف روش ننوشته. یه وقت ایران توافق کرد و دلار ارزونتر شد. اونوقت پایینتر هم میاد ولی اگر توافق نکردیم دلار خیلی گرونتر میشه و مسلمآ گوشی هم گرونتر.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/1/30 یه بررسی کلی و کم حجم میخواستم براتون از اس 6 و اپل 6 بزارم که کلآ متوجه یه سری جزییات بشید.
اول از همه باید گفت هر دو از بدنه فوقالعاده با کیفیت ساخته شدن و صفحه نمایش هر دو بی نقص و بی عیب در تمامی اسمارت فونها هست. هر دو خوش دست و بزگی صفحه نمایش هر دو کاربر را راضی نگه میداره.در بخش تاچ سرعت بالای هر دو گوشی جایی برای مقایسه نمیزاره و فوق العاده روانه و همینطور اسکنر اثر انگشت در یه حد هست ولی خیلی خیلی خیلی کم اپل کمی سریعتر و بهتر عمل میکنه و به سختی میشه این سریعتر بودن رو نسبت به اس 6 فهمید. در بخش سخت افزار اس6 فوق العاده عمل کرده و سنگین ترین بازی ها رو مثل آب خوردن اجرا میکنه و خبری از هنگ در این گوشی بی هیچ عنوان نیست ولی باز هم این اپل6 بود که کمی روانتر بازی رو اجرا میکنه. در بخش دوربین. دوربین سامسونگ حرفی برای گفتن نمیزاره هر چند اپل6 کمی عکس های طبیعی تری برای شما به ارمغان میاره و دوربین خیلی خوبی داره ولی دوربین اس6 در کل یک دوربین حرفه ای و فوق العاده با کیفیته که حتی در بدترین شرایط نوری بهترین عکس ممکن رو در اسمارت فونها به شما ارائه میکنه . دوربین دوم هر دو گوشی شما را مجذوب خودش میکنه به طوری که ممکنه هر روز حداقل 10 بار سلفی بگیرید.باطری هر دو گوشی یک روز کامل جواب گوی نیازتون هست و در اس6 میتونید از باطری استفاده بیشتری هم ببرید. در آخر استحکام و مقاومت یا به قول معروف ضربه خوری گوشی این رو ثابت کرد که اپل بر عکس اجدادش از استحکام کمتر و به طور باورنکردنی اس6 و حتی اس6 اج از استحکام فوق العاده و خیره کننده ای برخورداره و کاربر خیلی کمتر باید نگران ضربه خوردن گوشی خودش باشه. به هر حال باز هم گوشی ها کامل نبودن و یک چیزی همیشه کم دارن شاید اگر اپل6 و سامسونگ اس 6 رو با هم میکس میکردیم یک گوشی کامل بدست می اومد.
با تشکر از وقتی که برای خوندن این بررسی کوچک گذاشتین

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/1/30 اینو هر کسی گفته از روی بی اطلاعی و یا تعصب نسبت به برند دیگر اشتباه به شما گفته و در نسخه 32 گیگ برای کاربر 25گیگ فضای خالی در نظر گرفته شده هر چند باز هم 32 گیگ فضای چندان کافی برای کاربر پر کار محسوب نمیشه و نسخه 64 معقولانه تر و به صرفه تره

Samsung Galaxy A3 Samsung Galaxy A3

1394/1/25 دوست عزیز در سایت زیر میتونید کیفیت دوربین اکثر گوشی ها را مقایسه کنید.
http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone1=5753&idPhone2=6762&idPhone3=6073

Samsung Galaxy A3 Samsung Galaxy A3

1394/1/25 با اینکه طرفدار سامسونگ هستم . ولی بدون شک z1 compact بهتره. از تراکم پیکسل و رزولیشن گرفته تا سخت افزارش که فوق العاده بهتره نسبت به بقیه گزینه ها و بازیهای اچ دی رو به راحتی میشه بازی کرد.
البته اینجا بحث مقایسه بین اینها درست نیست. چون قیمتشون متفاوته. از قدیم گفتن هر چقدر پول بدی همون قدر آش میخوری.به هر حال از بین گزینه هایی که نوشتی زد1 کامپکت بهترین انتخابه.

Samsung Galaxy A3 Samsung Galaxy A3

1394/1/25 قبلآ هم گفته بودم .به نظر من a3 بهتره. چون یک پارچه فلزیه ولی e5 اینطور نیست و فقط شبیه به فلزیه و اصلآ خوشدست نیست و تنها برتریش نسبت به این کیفیت صفحه نمایش هست که کمی تراکم پیکسلش بالاتره و رزولیشن بهتری داره. و گرند 2 افتضاحه . بزرگترین مشکلش صفحه نمایش tft اون هست که همون اول باید از توی انتخاب هات حذفش کنی البته باطریش بد نیست و دوربینش قابل قبوله ولی در کل پلاستیکی و سخت افزار پایینتری نسبت به a3 و e5 داره. صفحه نمایش a3 سایز 4.5 اینچی و فوق العاده ایده آله و اون دوتا 5 و بالاتر هستن که اگر عشق صفحه بزرگی e5 رو بگیر. از همه مهمتر وزنشون هست که a3 با این صفحه 4.5 اینچی فقط و فقط 110 گرمه!!!! یعنی فوق العاده سبک.

Samsung Galaxy A3 Samsung Galaxy A3

1394/1/7 به نظر من a3 بهتره. چون یک پارچه فلزیه ولی e5 اینطور نیست و فقط شبیه به فلزیه و اصلآ خوشدست نیست و تنها برتریش نسبت به این کیفیت صفحه نمایش هست که کمی تراکم پیکسلش بالاتره و رزولیشن بهتری داره. و گرند 2 افتضاحه . بزرگترین مشکلش صفحه نمایش tft اون هست که همون اول باید از توی انتخاب هات حذفش کنی البته باطریش بد نیست و دوربینش قابل قبوله ولی در کل پلاستیکی و سخت افزار پایینتری نسبت به a3 و e5 داره. صفحه نمایش a3 سایز 4.5 اینچی و فوق العاده ایده آله و اون دوتا 5 و بالاتر هستن که اگر عشق صفحه بزرگی e5 رو بگیر. از همه مهمتر وزنشون هست که a3 با این صفحه 4.5 اینچی فقط و فقط 110 گرمه!!!! یعنی فوق العاده سبک.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1394/1/6 متاسفانه شما هستین که دارین تعصبی برخورد میکنین.
قبلآ میگفتین سامسونگ چرا از بلاستیک استفاده میکنه حالا که فلز داده بیرون هم یه بهانه ی دیگه.
... این گوشی یکی از بی نقص ترین گوشی های حال حاضر هست. و بنچمارک ها و مقایسه ها فعلآ اون رو بالاتر از هر گوشی دیگری نشون میده.

Samsung Galaxy S6 Samsung Galaxy S6

1393/12/17 در این که دو گوشی 6 و اس 6 شاخ ترین هستن شکی نیست ولی اگر بخوای در کل نگاه کنی اس6 تمامی بنچمارکش هست و میتونین با یک سرچ و گشتن در سایتهایی مثل جی اس ام آرنا و فون آرنا به این حقیقت دست پیدا کنید که در بیش از 70% موارد اس6 از رقیبان پیشی گرفته.
و دوربین هم که جای بحثی نمیزاره تنها مشکل اس5 در بخش دوربین / دیجیتال بودن لرزشگیرش بود که در اس6 اپتیکال شده و بدون شک بهترین دوربین حال حاظر خواهد بود.
مشکل پلاستیکم حل شد نمیدونم چرا بعضی از دوستاران اپل بهانه های جدید میتراشن.
با این حال سامسونگ کارنامه ی جالبی در طراحی یا دیزاین گوشی نداشته به همین دلیل نتونسته خودش رو حتی در این چند سال که طراحی های بهتری ارائه کرده در دل عام و خاص جا کنه و طرفداران رقیب رو به وجد بیاره.

GLX Spider 1 GLX Spider 1

1393/10/22 اس 2 . آخه فکر نداره. قابل قیاس نیست

LG G3 LG G3

1393/6/20 جواب غیر منطقی از کاربران ال جی کاملآ منطقیه دوست عزیز

LG G3 LG G3

1393/6/1 یک نقد و بررسی کامل درباره الجی3 و در آخر جدول مقایسه بین بهترین گوشی های کمپانی های مطرح از سوی سایت دیجی کالا :
http://www.digikala.com/Product/DKP-34355/LG-G3-16GB/%DA%AF%D9%88%D8%B4%D9%8A-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%D9%8A%D9%84-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%D9%8A-%D8%AC%D9%8A-3-16-%DA%AF%D9%8A%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%8A%D8%AA/keyword-lg-g3

شما رو نمیدونم ولی هر آدم عاقلی اون گوشی رو برمیداره که بیشترین خونه سبز داشته باشه و خونه قرمز نداشته باشه.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/6/1 سلام دوستان . یه نقد و بررسی در دیجی کالا خوندم که به نظرم کامل و جالب بود . پایین این پیج این لینکی که میزارم یه مقایسه گذاشته بین پرچمدارا میتونین مقایسه ساده و کلی رو ببینید :
http://www.digikala.com/Product/DKP-26669/Samsung-Galaxy-S5-SM-G900H-16GB/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B35-16-%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/5/3 پس چرا من مشکلی با اس5 ندارم اونم مدل 8 هسته ای که همه میان میگن هنگی داره داغ میکنه فلان بهمان.
نخیر جانم بنده تا حالا مشکلی نداشتم فقط یکی دو بار *دیلی* داشت یعنی تو بالا اومدن برنامه تاخیر چند ثانیه ای داشت که دیگه پیش نیومد و مطمئنم با آپدیت جدید به هیچ وجه دیگه بر نخواهد گشت...

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/26 اپل و سامسونگ. تو این دو تا برند شک نکن

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/26 بلندی صداش کمتر از اس3 هست ولی خیلی نا محسوس .چندان تفاوتی ندارن

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/21 حرفت غیر منطقی هست .آخه فوکوس لیزری اسمش روش هست دیگه آخه چه ربطی به کیفیت عکس تو شب و غیر شب داره. مثل این میمونه که مثلآ طرف بگه سرعت رم الجی از آیفون بیشتره چون رمش بیشتره این در حالیه که رم آیفون ddr3 هست. حالا شما یه چیز را با چیز دیگه قاطی میکنی داداش گلم.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/20 شما خیلی راحت حرفهایی که زدی رو انکار میکنی و قبول نمیکنی که اشتباه کردی . شما سعی بر کم جلوه دادن باتری اس5 داری و خب کیفیت ساخت رو با جنس مواد اشتباه میگیری . کیفیت ساخت سامسونگ بهتره نه جنس بدنش... شما فکر میکنی چون جنس بدنه زد2 بهتره کیفیت ساختش هم بهتره . نه دوست من اگر بری تعمیراتی های موبایل سر بزنی بهت در این مورد اطلاعاتی میدن که شاید کلآ قید سونی رو بزنی. در مورد رم هم من نمیدونم چرا آیفونی ها مشکلی با رم 1 گیگ ندارن ولی از نظر شما سامسونگی ها با رم 2 مشکل بزرگی دارن... بعدشم [چرا طرف] بیاد مثلآ 10 تا برنامه [اضافی و بی استفاده ] باز کنه بعدشم بگه ای بابا کاش زد2 میگرفتم که تا 15 تا برنامه باز رو ساپورت کنه... آخه سامسونگ که خودش قطعاتش رو میسازه و قبلآ رو نوت3 رم3 انداخته بود [چرا] بیاد رم 2 که از لحاظ هزینه برای خودش هیچ فرقی با رم 3 نداره رو جایگزین کنه حتمآ حتمآ اندیشه درست و منطقی پشت این قضیه هست شک نکنید.
در مورد نداشتن زد2 ( ما نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم)
در مورد دوربین هم من متعصبانه حرف نمیزنم هم سند هست و هم مدرک که در سایت phonearena و هم gsmarena به صورت کاملآ جز به جز دوربینهای این دو گوشی رو تحلیل کرده و نتیجه رو موشکافانه اعلام کرده.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/19 اولآ باتری اس5 2800 میلی آمپر هست نه2600 و من شرط میبندم خیلی بیشتر از زد2 شارژ نگه میداره با استفاده از ultra power saving mode . خیلی زودتر هم شارژ میشه که یه امتیاز بزرگ هست.
تو امکانات هم اس5 یه سر و گردن بالاتر از زد2 هست واگر زد2 چیزایی داره که از اس5 پیشی میگیره بفرمایید که ما هم بدونیم. در ضمن رم بیشتر سونی باعث روونتر شدن سونی نمیشه و نشده اینو از کجاتون در آوردین خدا عالمه . در مورد کیفیت ساخت هم که شما میفرمایید "خودتون میدونید" شما میتونید تشریف ببرید تعمیراتی های موبایل و از کیفیت ساخت سونی باخبر بشید ... ودر آخر دوربین که بحث تمام شده ای هست و حتی طرفداران زد2 میدونند که دوربینش در کنار اس5 حرف آنچنانی برای گفتن نداره.
با تشکر

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/17 امیر جان تا اونجایی که من میدونم اگر از گوشی در حال شارژ استفاده کنی عمر باتری کاهش پیدا میکنه ولی شما در آخر متن چیز دیگه ای گفتین. مطمئنی داداش ؟

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/17 نگران نباش باتریش خوبه.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/16 دوربین اس5 بهتره. دیگه هیچ حرفی توش نیست. شاید باطری زد2 بهتر باشه ولی با استفاده از روش جدید ذخیره باطری اس5 مطمئن باش خیلی خیلی بیشتر باطری نگه میداره
فکر کن یه جا باشی که شارژر نداری یا برق نیست و نگران تموم شدن باطری گوشیت هستی ولی اس5 این مشکل رو حل کرده .
و در آخر سامسونگ با وجود اینکه کاربر میتونه در پشت گوشی رو باز کنه و به باطری دسترسی داشته باشه ضد آب هست.
ولی زد 2 زندان عایق درست کرده این که هنر نیست . هنر اینه که انقدر قدرت و کیفیت در ساخت باشه که با وجود باز بسته شدن دل و روده گوشی این گوشی ضد آب باشه.
در مورد رم هم کسی از سامسونگی ها مشکلی با کمبود رم نداشته فقط نگرانند و میگن 60 70% رم گوشی اشغاله که فقط یه نگرانی بی مورده ولی در این مورد این برتری رو باید به زد2 داد که رم بیشتری داره

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/16 در مورد قیمت همشون افت میکنن ولی سامسونگ زودتر افت قیمت داره اونم به خاطر اینه که زود به زود گوشی های مختلف و پرچمدارشو میده بیرون
در مورد تاچ هم اینها شایعه هست که میگن تاچ سامسونگ ضعیف میشه و از این حرفها
آخه با عقل جور در میاد . برین پیش اونا که اس3 داشتن اس2 داشتن بپرسین تاچش ضعیفتر شده یا نه؟ بهتون نخندن خیلیه
من خودم عاشق اپلم ولی سامسونگم دوست دارم. ملت عاشق شایعه سازین

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/16 چه ربطی به وضع مالی داره دوست من
دیگه آیفون دسته همه هست
بعدشم وقتی یکی میاد 1700 پول میده بالا این گوشی یعنی نمیتونه 400 بزاره روش آیفون بگیره چرا میتونه ولی انتخاب میکنه

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/11 دیگه هیچ خبری از گلکسی اف نشد . نمیدونم چی بگم

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/11 خانم عزیز
سونی زد2 از لحاظ باتری و ضد آب بودن بهتر از اس 5 عمل کرده و رم 3 گیگ نسبت به 2 گیگ اس5 برتری نسبی به حساب میاد
و اس5 از لحاظ دوربین و صفحه نمایش ( سلیقه ای ) و ضد گرد و غبار بودن بهتر از زد2 هست و امکانات وسنسورهای مختلفی داره
و البته باید بگم که سرعت شارژ شدن(0 تا 100) اس5 از زد2 خیلی بیشتر هست تقریبآ 2 برابر.هر دو از لحاظ بدنه آسیب پذیرند و از لحاظ زیبایی هم ملت ( نه من ) بیشتر زد2 رو میپسندن. شما میتونید مقایسه کامل اس5 و زد2 رو در سایت www.phonearena.com مشاهده کنید چون من به صورت خلاصه گفتم.
در نهایت من هیچ کدوم رو پیشنهاد نمیدم چون دیگران ناراحت میشن.شما میتونید حتی نقد و بررسی این دوتا گوشی رو در همین سایت ببینید. ولی بهترین روش تست حضوری هست به این معنا که برید و از نزدیک دو تا گوشی رو تست کنید و تصمیم بگیرید

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/10 نه دیگه اطلاعاتت بر اساس شایعه است . نسخه 2.5 گیگا هرتزی هم هست . بعضی ها میگن مشکل قفل منطقه ای داره و آپدیت نمیشه ولی خیلی ها گرفتن مشکلی هم ندارن و شایعه است.
در ضمن من نگفتم باطریش بهتره گفتم عالیه یعنی مقایسه نکردم تعریف کردم

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/9 چون تا حدودی با هم برابری میکنن اونکه ارزون تره رو بخر
چون الان اچ تی سی اومده ام ایت رو با تغیراتی به ای ایت تبدیل کرده
بدنش پلاستیکی شده(وزنش کم و خوب شده) . دوربینش بهتر شده وفقط همین
هیچ تغییر دیگه نسبت به ام ایت نداشته
در واقع ای ایت یک پرچمدار نیست نمونه ای تغییر یافته از پرچمدارش ام ایت هست
حالا پای خودته

LG G3 LG G3

1393/4/8 چه طور هنوز جی3 نیومده شما جی3 دستت هست؟

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/4/8 داداش شما داری جواب خودت رو میدی دیگه
گفتی پردازنده قوی خب معلومه اس5
باتری اس5 هم که عالیه
نوآوری که دیگه میخوای اس5 چی کار کنه ظرفاتم میخوای بشوره :))
ظاهرش فوق العاده زیبا نباشه زشتم نیست خوشگله
صفحه نمایشم که اوکی هست
موارد 1 تا 40 از مجموع 96 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا