مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : نصیر ف
  • تاریخ عضویت : 1393/3/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

LG G3 LG G3

1393/5/22 دوست عزیز از این عکس چطور بفهمیم کدوم بهتره؟ برداشت من اینه که توی جی3 آسمون آبیه و نور شدید تابیده شده هم محدودتره پس دید بهتری داره.شما نظرت چیه؟

LG G3 LG G3

1393/5/12 سلام دوست عزیز
متاسفانه مد شده که بدون دلیل حرفهای هم رو نقض کنیم یا انگ نادرستی به هم بزنیم.
منظور شما از لگ رو نمی فهمم اما اگه منظور شما تاخیر بین اجرای دستورات و تعویض صفحات هست در همه دیوایسهای الکترونیکی هست و در اندرویدیها کمی بیشتر که طبیعی هم هست.اما اگه گیر و هنگ منظور شماست که دو سالی میشه توی گوشیهای پرچمدار وجود نداره مگر موردی استثنایی و یا با کارکرد نادرست.گوشی قبلی من الجی پرادا بود که بیش از یک ساعت وبگردی جواب نمیداد و حداکثر چهار ساعت مکالمه تلفنی اما من سه روز یک بار شارژش میکردم چون بیشتر هم نیاز نداشت یعنی اگه یه آدم نرمال در روز بیش از یک ساعت مکالمه یا تماشای ویدیو انجام بده حتما آدم بیکاری هست و آدم بیکار هم توی خونه میشینه و نیاز به شارژ 1000ساعتی نداره.
اتفاقا شمایی که اطلاعات نادرست به مردم میدی. چون یه تازه کار فکر میکنه که هر 7ساعت باید گوشی رو بزنه به شارژ یا اینکه فکر میکنه گوشی هی گیر میکنه و باید گوشی رو خاموش و روشن کنه تا درست بشه.
دوست عزیز این گوشی 9ساعت ویدیو نمایش میده یعنی به اندازی 4 تا گوشی الجی پرادا در حالی که S5 هشت ساعت ولی نسبت به Z2 که 11 ساعت و نیم توانایی داره کمی ضعیفتره.نه اینکه باتریش ضعیف باشه مصرفش خیلی بالاست.اما شک نداشته باشین که مثل همه پرچمدارای دیگه اپدیت براش میاد و مشکلات جزیی رو حل میکنه کما اینکه یه 49MB براش اومده.در آخر بگم من خوره اطلاعات جزیی و کلی پرچمدارای همه برندها هستم ولی تا این لحظه اسمارتفونی با این دقت در جزییات ندیدم.805 هم اگه نداره به خاطر کم کاری کوالکام هست نه الجی.خوش باشید

LG G3 LG G3

1393/5/9 سلام دوست عزیز
خیلیها به gsmarena استناد کردن که بگن G3 ضعیفه اما اگه تا حدودی به زبان انگلیسی آشنایی داشتند متوجه می شدند که تست بنچمارکی که انجام شد نسخه اولیه گوشی بود که در اختیارشون بود و خود سایت به وضوح بهش اشاره کرده بود که نرم افزارش نهایی نشده. اما نسخه با رم سه گیگ که نتیجه بنچمارکش رو نوشتن اگه دقت کنین نسخه کره جنوبی هست اما نسخه بین المللی بسیار بهینه شده و حتی پردازنده هم از 8974 به 8975 ارتقا داده شده. شما نگران نباش همان طور که دیدی نتیجه تست انتوتو هر دو نسخه بازار بالای 34500 وحتی نسخه 32گیگ نزدیک به 36000 هست یعنی خیلی نزدیک به S5وM8 با صفحه نمایش فول اچ دی.در بحث گرافیک حتی نتایج خیلی بهتر است و حتی در دو یا سه تست نتیجه از اسمارتفونهای نامبرده بالاتر است.با وجود همه اینها آنچه G3 رو ممتاز میکنه طراحی چشم نواز و فوق العاده خوشدست و مدرن به علاوه صفحه نمایش قرن 22 و دوربین فوق العاده اون هست.به همه اینها اضافه کنید ساخت کره با دو سال گارانتی مستقیم کمپانی الجی و قیمت رقابتی رو تا بدونید که چی برای شما بهتره.

LG G3 LG G3

1393/5/7 اونی که شما میبینید تنها سوژه داخل عکس نیست به همین دلیل دوربین روی اون فوکوس نکرده و تار شده.
دوربینهای حرفه ای عکاسی سیستم فوکوس چند نقطه ای دارند و میتوانند روی سوژه های متعدد فوکوس کنند اما در اسمارتفونها به دلیل نبود فضای کافی و همچنین به خاطر هزینه کمتر از سیستمهای فوکوس متفاوتی استفاده می شود که معمولا تک نقطه ای هستند.شما از یک سوژه عکس بگیرید نتیجه متفاوت خواهد بود.البته قابل ذکر است که لرزشگیر هم تا حدی توانایی ترمیم دارد.اگر لرزش بیش از حد نرمال باشد تاحدی تاری را از بین می برد نه به طور کامل.خوش باشید.

LG G3 LG G3

1393/5/6 سلام
بالاخره یک نفر پیدا شد که با قاطعیت بگه این گوشی لگ نداره.
داستان اینه که وقتی سایتای معروف و پربیننده یه چیزی رو میگن انوقت دیگه آدم به چشمای خودش هم شک میکنه و اون چیزی رو که میبینه به راحتی باور نمیکنه.
البته اون سایتها شاید سود و زیانی این وسط دارن ولی ما چی.چرا بی جهت بهترین گجت 2014 رو مورد عنایت قرار میدیم.جی3 بهترین است. باور کنید.بدون کمترین ایراد

LG G3 LG G3

1393/4/28 سلام دوست عزیز همه اینها فقط در حد حرفه.اتفاقا تو این دو سال اخیر خیلی خوب ساپورت میکنند.خودم الجی دارم و خیلی راضیم.در ضمن کیفیت ساخت کالایی که در کره تولید میشه و دوسال گارانتی الجی پشت سرش هست رو نباید با کالاهای چینی مقایسه کرد.وقتی گوشی الجیم رو نگاه میکنم هیچ ایراد ظاهری یا باطنی از ساختش نمیتونم بگیرم.من و دو نفر از دوستان نزدیکم سه مدل مختلف از میانرده تا بالاترین رده یعنی جی2 رو استفاده میکنیم و بسیار هم راضی هستیم.با خیال راحت الجی بگیر.اما در مورد سونی برای اقوام گرفتم پشیمونم کرد.اولیش خراب شد بعد دو روز و پسش دادیم فروشنده با ناراحتی عوضش کرد یکی دیگه داد. بعدی هم بعد چند روز استفاده خاموش شد و دیگه روشن نشد با بدبختی و شانسی روشن شد ولی فروشنده گفت دیگه هر اتفاقی بیفته به من ربط نداره.یعنی اگه اتفاقی افتاد باید بندازیمش دور یا کلی هزینه تعمیر بدیم.گوشی هم زدوان کمپکت هست یعنی همچین رده بالا هم هست.گوشیها هم اکبند بودند نه اینکه فکر کنی دست دوم یا خراب بهمون داده.نه با خیال راحت الجی بگیر اکبند باشه قول میدم 5 سال کارکنه.ببخش طولانی شد.

LG G3 LG G3

1393/4/20 با سلام و عرض ادب به دوستان
ظاهرا کمپانی الجی حتی به کوچکترین جزییات فنی و نیز خواسته های مشتریان در اسمارتفون جی3 اندیشیده است.در حالیکه از همان روز معرفی منتقدین ایرادهای زیادی از جی3 می گرفتند اما با گذشت زمان و آمدن گوشی به بازار و آزمایشهای عملی مشخص شد که نه مشکل باتری وجود دارد نه تاریک بودن صفحه نمایش نه ضعف گوشی در مقابل آب و نه ضعف نسبی دوربین شاید روزهای آینده مسایل جدیدتری هم معلوم شود که اثبات می کند که الجی جی3 بهترین اسمارتفون تا به امروز است.البته با وجود قابلیتهای جدید اندروید ال در مورد بهینه شدن مصرف باتری و نیز استفاده کمتر از رم گوشی که در کیت کت به ارمغان آورده شد این نوید را به دوستان میدهم که حتی نسخه 16گیگ هم بهترین امکانات دنیای اندروید را به شما تقدیم خواهد کرد.موید باشید

LG G3 LG G3

1393/3/8 سلام دوستان
این گوشی به تایید اکثر سایتها و انجمنها یکی از بهترین گوشیهای معرفی شده تا به امروز است.البته به استثنای اونهایی که توی سامسونگ و اپل سهام دارند.
در مورد نتایج بنچمارکهای سایت GSM ARENA در حالیکه نویسنده سایت تاکید داره که دستگاهی که برای تست استفاده شده از لحاظ سخت افزار و نرم افزار نسخه نهایی نیست و نتایج ضعیفتری رو داره اما باز نتایج به وضوح نشان از قدرت گوشی و بودن آن در میان بهترینها دارد با وجود اینکه سخت افزار مشابه با دیگر گوشیها اما صفحه نمایش با رزولوشن بسیار بالاتر باید نتایج پایینتری را به دنبال میداشت.
با این اوصاف اگر نتایج نهایی بنچمارک را در حد دیگر پرچمداران فرض کنیم اما در نهایت مشخصه های بیشمار سخت افزاری و نرم افزاری بیان از برتری واضح LG G3 دارد.
دوستانی که دنبال بهترین کیفیت ساخت و گارانتی و کمترین قیمت و خرابی هستند و البته قصد غواصی با اسمارتفون محبوب خود را ندارند می توانند برترین انتخاب زندگی خود را این گوشی بدانند. درود
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
ایسام