مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : BehnaM J
  • تاریخ عضویت : 1393/2/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 11

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

GLX Shahin 2 GLX Shahin 2

1399/1/28 من این گوشی رو هفته پیش گرفتم (از سایتی به غیر از GLX چون تحویل اردیبهست زده بود). در یک کلام نسبت به قیمت عالی هستش البته نوت 8 شیائومی رو تست نکردم
نسبت به بقیه گوش های GLX کیفیت بسیار بالایی داشته و الحق خدمات و لوازم جانبی GLX الان بهتر شده ولی باز جای کار داره. توی جعبه قاب ژلیه اییه دودی و یک گلس موجوده ولی روی گوشی یه کاور ضد خش روی LCD هست.
فست شارژ، کیفیت عکس و تاچ بسیار عالی هستش. البته اهل بازی نیستم و روش بازی نریختم
در این رنج قیمت میتونه بهترین گزینه باشه و خریدشو به شدت پیشنهاد می کنم.

GLX Pars GLX Pars

1395/11/28 دوستان من مشکلاتی رو گه شما گفتین ندارم!!!! بیشترین استفادم از 4G هستش و خیلی خوب کار می کته و با Appهای مختلفی که روش نصب کردم مشکلی ندارم. حتی نگهداری شارژ اون بهتر از LG V20 در استفاده زیاد با 4G هستش!!
امیدوارم هر چه سریعتر قاب ژله ایی و یا کیف براش ارائه بشه :)

GLX Pars GLX Pars

1395/10/21 این گوشی 3 روز پیش به دستم رسید. در یک کلام بگم اگر نمرش 10 نباشه صد در صد زیر 9 نخواهد شود!!! کیفیت صفحه نمایش عالی، صدای عالی، ظاهر بسیار بسیار شیک، وزن بسیار عالی با توجه به باتری غول پیکرش، اندرود 6 بسیار سریع، و از همه مهمتر ماندگاری باتری هستش که بعد از یه روز استفاده معمولی تا سنگین عدد 75 درصد رو نشون میده!!!!!
کیفیت این گوشی منو شگفت زده کرده و شدیدا برای خرید پیشنهاد می دم

GLX Pars GLX Pars

1395/10/10 بله من هم مثل بقیه ثبت نام کردم و هنوز دریافت نکردم. منظورم از تهیه این بوده.هنوز تا این تاریخ به کسی تحویل داده نشده

GLX Pars GLX Pars

1395/10/7 سلام. بله این گوشی مدل M7 از برند چینی Ramos و یا به تلفظ دیگه Onemos هستش. من دقیقا با علم به این موضوع این گوشی رو تهیه کردم. بیش از ۵ بررسی کامل این گوشی رو‌ تو سایتهای چینی با استفاده از مترجم گوگل خوندم. و البته این کار خیلی ارزنده است که بجای قاچاق گوشی، بیاین قطعات رو به صورت CKD وارد و اونها رو مونتاژ کنید و در یک منطقه محروم کار تولید کنید. گارانتی GLX متوسط هستش و برای تهیه قطعات می تونید از سایته خودش تهیه کنید. به نظرم کار با برندهای رده بالای چین و ارائه خدمات پس از فروش بهتر میتونه خیلی پیشرفت کنه. من سه گوشی از GLX داشتم و با توجه به قیمتشون خوب کار کردن. الان با یه سرچ ساده تو گوگل میتونید فروشگاه های زیادی پیدا کنید که انواع و اقسام گوشی های چینی رو بدون گارانتی ارائه میدن. البته بعضی ازبرندهای چینی مثل اوپو، شیائومی (شومی)، ویوو، وان پلاس و غیره واقعا با کیفیت هستن. به امید روزی که به گوشی های GLX با چشم نیک بنگریم :)

GLX Pars GLX Pars

1395/9/25 سلام. من گوشیی رو پیش ثبت نام کردم تو سایت جی ال ایکس و هنوز دستم نرسیده. احتمالا ارسال دی ماه هستش. این گوشی یکی از گوشی های با کیفیت چینی با حجم باتری غول پیکر هستش. در یک سایت چینی به طور کامل تست شده بود و نتایج رو ارایه داده بود. خودمم تو نمایشگاه تلکامپ تو غرفه هراه اول دیدمش که برای یه گوشی میان رده عالی به نظر می اومد. حالا باید منتظر باشم برسه دستم و زیره تست خودشو نشون بده و نتایجشو بنویسم :)
قیمت این گوشی جهت پیش ثبت نام ۴۹۹ هزار تومان هستش :)

GLX Pars GLX Pars

1395/9/18 نتایج تست باتری این گوشی که در یک سایت چینی تست شده:

این تست با وای فای باز، مقدار صدای 50 درصد و روشنایی خود کار انجام شده است:
بعد از یکساعت نمایش فیلم با کیفیت 720P ، مقدار 10 درصد از باتری کم شده است.
بعد از 30 دقیقه اجرای موسیقی در نرم افزار QQ Music Player تنها 1 درصد از باتری کم شده است!
بعد از 30 دقیقه بازی با Need For Speed مقدار 6 درصد از باتری کم شده است.
بعد از 30 دقیقه وب گردی و استفاده از شبکه های اجتماعی تنها 2 درصد از باتری کم شده است.
پس از پایان تست تنها مقدار 19 درصد از باتری مصرف شده است!!!!

واقعا اگر چنین ماندگاری داشته باشه یک گوشی موفق خواهد بود. من یکی سفارش دادم و بعد از تست توسط خودم نظزمو می نویسم :)
قراره دی ماه برام بفرستم

GLX Snowy Dual-core GLX Snowy Dual-core

1393/3/14 منم بین این دو گوشی مونده بودم. البته من سایز کوچتر رو بیشتر می پسندم و البته باطری هر دو یکی است. باید توجه کنی که کیفیت تصویر G3 هم بهتره. ولی با توجه به نقدهایی که من خونده بودم در مورد این دو گوشی، من اسنووی رو پسندیدم و خریدم و خیلی ازش راضی هستم. البته باید توجه کنی که گوشی هایی توی این کلاس زیاد برای بازی کردن مناسب نیستند.

GLX Snowy Dual-core GLX Snowy Dual-core

1393/2/31 آره قیمت قبل از عید 375 بود :) من اشتباه کردم. البته با توجه به اینکه بعد از عید همه چی بالا رفته (از جمله حمل و نقل) افزایش قیمت 4 هزار تومنی کاملا معقول هستش
بهزاد عزیز یه سوال برای من پیش اومده. شما در این سایت 35 بار پست دادید و همه اونها بر ضد گوشهای مختلف GLX هستش. می خواستم ببینم برای شما په مشکلی پیش اومده که این طور از این گوشی بد می گید؟ من یه اسنووی دارم و خیلی راضی هستم :)

GLX Snowy Dual-core GLX Snowy Dual-core

1393/2/30 من الان مدت 3 ماهه که Snowy دارم. الان برنامه هایی که روی گوشی من نصب شده شامل موارد زیره:

GLX App Center, Barcode Scanner, Camera FV, GPS Map, X-Plore, Google Earth, Opera, Jewel Maze, DIALOG, Facebook, Line, Linkedin, Hotsopt, Office Mobile, Maskan Mobile, Solmail, SeekDroid, Super 2048, Viber, Xabber, Clean Master, Uninstaller
رمی که روش انداختم 4 گیگه که مال گوشی قبلیم بوده و نمی دونم کلاسش چنده! گوشیم نسبت به روز اول فقط به مقدار بسیار کمی سنگین شده و تا به حال من با مشکل هنگی تو این گوشی برخورد نکردم و فقط 2 بار تیک زد که اون هم بخاطر تعداد بالای برنامه های باز بوده در رم گوشی بوده.
البته نا گفته نماند که من از Task Manager خود گوشی برای بستن برنامه ها خیلی استفاده می کنم و نمی زارم الکی رم گوشی اشغال بشه و باطری هم تموم بشه :)
من از خرید این گوشی بسیار راضی هستم و زیاد هم اهل بازی کردن نیستم و گاهی بازی هایی مثل Jewel Maze رو بازی می کنم. سیم کارت رایتل و همراه اول دارم و 3G اون هم خوب جواب می ده
شاید تنها مساله ای که می شه از این گوشی گرفت کیفیت کم دوربین اون در مکان های کم نور و شب هستش که با مود HDR تا حد قابل قبولی می رسه
در کل از این گوشی خیلی راضی هستم :)

GLX Snowy Dual-core GLX Snowy Dual-core

1393/2/22 مگه قیمتش قبلا همین 379 تومن نبود؟ الان هم همون 379 تومنه! افزایش نداشته :)

http://shop.glxphone.ir/GLX-Snowy-Dual-core
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا