مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ابوالفضل ح
  • تاریخ عضویت : 1393/2/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/11/7 سلام دوستان خواهشا یکی جواب ما رو بده
من دو هفته هست این گوشی رو خریدم....مدل h هست تا دو روز یش از شب تا صبح فقط 1 درصد شارژ کم میکرد اما الان دو روزه که 12 درصد کم میکنه!!!!

قسمت ذخیره ی نیرو رو چک کردم نوشته در حالت غیر فعال دستگاه 23 درضد از باطری رو استفاده میکنه
قبلا اینو ننوشته بود...تو رو خدا یکی بگه ایراد از کجاست؟؟؟؟؟؟؟

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/10/24 با عرض سلام دوستان . این گوشی رو خریدم - مدل H رو خریدم با گارانتی .هماهنگ و یک سال بیمه ایران این گوشی فوق العاده هست و هیچ نقصی نداره از لحاظ باطری هم بسیار عالی هست قلمش هم عالی کار می‌کنه من الان دارم با قلم این کامنت رو می‌نویسم- من از بازار موبایل خریدم. مایکرو تل فقط صورتی وگلد رو داشت رفتم از طبقه .پایینی خریدم مدل C رو داشت . می‌گفت دو میلیون و. سیصد و. هشتاد - مدل H رو خریدم به دو میلیون و. سیصد و شصت ، یه خواهش دارم از دوستان واون این که هرکس برنامه‌ی quick shortcut maker رو دارد ك روی گوشيش جواب داد. اینجا لینک بده که منم واسه فعال کردن اون د. و. قابلیت پنهان Air استفاده کنم من یکی دانلود کردم اما بعد از 30 ثانیه از برنامه خارج میشه و میگه برنامه متوقف شده است ظاهرا" با کیت کت جور در نمیاد خیلی نیاز دارم به این قابلیت‌ها I گه امکان داده یکی از دوستان این برنامه روبه من بده و راهنمایی کنه که چطور این دو مورد رو فعال کنم؟ یک دنیا سپاس از محبت شما منتظر جواب دوستان هستم

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/9/3 ضمن عرض سلام و ادب و احترام خدمت دوستان عزيزى كه وقت مى گذارند و براى راهنمايى و كمك در جهت انتخاب برتر كاربران در اينجا حضور دارند.

دوستان بنده با جمع بندى كامنت هاى موجود به اين نتيجه رسيدم كه مدل N910 C با رام امارات بهترين انتخاب براى من هست و قصد خريد آن را دارم. فقط براى اينكه گوشى تقلبى نباشه بايد چند مورد بررسى بشه كه از يكى از دوستانى كه از اين موارد به طور كلى آگاهى دارند خواهش مى كنم با ذكر تمامى جزئيات به بنده كمك كنند.
مورد بعد روش تشخيص روت نبودن و آنلاك فكتورى بودن گوشى هست كه بسيار برام مهمه و اگر اين مورد رو هم توضيح بديد بى اندازه به من كمك كرديد و يك دنيا از لطف شما سپاسگزارم.

با سپاس فراوان از سايت و كاربران خوب موبايل دات آى آر

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1393/2/21 دوستان سلام / از مطالب خوبتون سپاسگزارم
اس فور من ديشب افتاد تو آب و صفحه نمايشش ديگه روشن نميشه
آيا راهى وجود داره كه نياز به تعويض ال سى دى نداشته باشه و از خودش رو تعمير كرد؟
در ضمن با يه ال سى دى ديگه تست كردم روشن شد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا