مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : نسیم ف
  • تاریخ عضویت : 1393/2/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 43

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 43 مورد

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1397/5/4 سلام دوستان گرامی
ممکنه منو راهنمایی بفرمایید که چرا گوشی 6اس من موقع کار کردن گهگاه خاموش میشه و دوباره روشن میشه و چطور میشه این اشکال رو رفع کرد؟ ضمنا آخرین آپدیت رو هم نصب نموده ام.
ارادتمند همگی
نسیم

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1396/4/21 با سلام خدمت شما دوست عزیز. بینهایت ممنونم از محبت شما من از ابتدا دنبال راهی بودم که بتوانم از اینترنت خوابگاه برای آیفون و آیپدم استفاده نمایم ( که یک راهش همان روتر بود که خودشان پیشنهاد کرده بودند) و نه باالعکس. بهر حال از اینکه ساعتها وقت صرف می کنی تا راهنمای امثال من باشی کارت بسیار با ارزش و ستایش بر انگیزه. در پناه حق و اجرتان با ایزد منان
با احترام فراوان
نسیم

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1396/4/17 آقا قرشاد گرامی
درود بی پایانم بر شما و سپاس فراوان بخاطر پاسخ متواضعانه به پرسشم. میشه بفرمایید که با اون توضیحاتی که شما و دوستان دیگر در مورد تنظیمات آیفون برای شیر کردن اینترنت داده بودید، اگر از طریق این تنضیمات از اینترت شان استفاده نمایم مشکلی پیش خواهد آمد یا نه
با احترام و ارادت فراوان
نسیم

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1396/4/16 سلام آقا فرشاد عزیز
از راهنمایی ات بسیار سپاسگزار و خرسندم حالا که این کار مقدور می باشد، قصد دارم مطلبی را با شما در میان بگذارم. مسوول خوابگاه در پاسخ به پرسش من برای استفاده از اینترنت جهت آیفون و آیپد گفته بود برای اینکار لازمه یک روتر بخری و به ما بگی تا بیاییم برات نصب کنیم و یادت باشه خودت اینکار رو نکنی چون اگه اشتباهی مرتکب بشی ممکنه اینترنت خوابگاه قطع بشه. اگه زحمتی نیست لطفا در این مورد توضیحی مرحمت بفرمایید تا خیالم راحت بشه. با تشکر فراوان
ارادتمند
نسیم

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1396/4/16 درود بر آقا امین خیلی محبت فرمودی همیشه در پناه حق باشی

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1396/4/16 سلام دوست عزیزم یک دنیا ممنونم از راهنمایی ات همیشه شاد و خندان باشی

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1396/4/13 سلام دوستان
من چند روزی است برای ادامه تحصیل به المان آمده ام در اطاقم که در یک خوابگاه است، اینترنت کابلی وجود دارد که فقط با لپ تاپ میتوانم از آن استفاده نمایم. ممکن است راهنمایی بفرمایید آیا راهی وجود دارد که اینترنت را با آیفون و آیپدم شیر نمایم؟ با سپاس فراوان
دوستدار همگی شما اساتید
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1395/8/16 سلام بر شما دوست عزیز
ممنونم از پاسخ تان منهم برداشت شما را داشتم و احتمالا درست بیان نکرده ام.
برایتان موفقیت روز افزون آرزو دارم
خدا نگهدار

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1395/8/14 سلام آقا فرشاد محترم و عزیز
لطفا منو ببخش که اینقدر وقت گرانبهایت را گرفته ام من همین چند ساعت قبل یک پیام برای شما بزرگوار فرستادم که هنوز در این صفحه ظاهر نشده است ولی الان که پاسخ شما را خوندم سرچ Fing را زدم و مشاهده کردم نه تنها مشخصات گوشی آیفون را هم نشون داد بلکه مک آدرس آیفون هم بطور کامل نمایش داده شد - حال آنکه در خود گوشی فقط هشت کاراکتر وجود داشت - و مشکل من بطور کامل با لطف و کرامت شما حل شد و حالا میتوانم به هر دو صورت Allow و Deny با استفاده کنندگان بدون اجازه از وایفای خود برخورد نمایم.
محبت شما نازنین را هرگز فراموش نخواهم کرد و مطمئن باش هربار که از سرچ fing استفاده می کنم دعاگوی وجود عزیزت هستم و از مدیر محترم سایت هم بینهایت سپاسگزارم بخاطر درج پیامها و به ایشان هم خدا قوت می گویم و اضافه میکنم که همواره قدرشناس زحمات بیدرغ تان هستم.
خدا پشت و پناهتان
با احترام فراوان
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1395/8/13 سلام آقا فرشاد عزیز
یک دنیا ممنونم از راهنمایی ات من Fing را روی یک گوشی سونی که توی خونه است نصب کردم . خیلی عالیست و اون آدرس رو بلاک نمودم.فقط اگه زحمتی نیست لطفا بگو چرا گوشی آیفون را که از همین وایفای استفاده می کنه نشون نمیده و فقط مشخصات و MAC address گوشی سونی را نشون میده و سوال بعدی من اینه که در پاسخ به پرسش آقای Hossein Z نوشته ای بهترین آپدیت برای آی او اس تا 6S 9.3.5 است آیا امکان داره از 8.0.3 به 9.3.5 آپدیت کرد درحالیکه پیام آپدیت به 10.1.1روی گوشی من وجود داره؟
خدا یار و یاورت
ارادتمند نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1395/8/13 با درود دوباره خدمت استاد ارجمند آقا فرشاد گرامی
از محبتت بینهایت سپاسگزارم. در جستجویی که در نت انجام دادم و لینک اش را در انتها تقدیم می دارم برنامه Fing را فقط برای گوشی یافتم و تصور من اینه که باید نسخه PC آنرا نصب کنم تا از اون طریق به مودم وصل بشم و غیر مجازها را بلاک کنم. ممکنه بیشتر کمکم بفرمایی؟
سوال بعدی من اینه که در پاسخ به پرسش آقای Hossein Z نوشته ای بهترین آپدیت برای آی او اس تا 6S 9.3.5 است آیا امکان داره از 8.0.3 به 9.3.5 آپدیت کرد درحالیکه پیام آپدیت به 10.1.1روی گوشی من وجود داره؟
به خدا می سپارمت
ارادتمند
نسیم

http://www.pcadvisor.co.uk/download/networking-tools/fing-network-scanner-301-3329855/

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1395/8/11 سلام آقافرشاد عزیز
ازت استدعا دارم لطفا سری به صفه 5s بزنی و به پیام من هم پاسخ عنایت فرمایی. محبتت را هرگز فراموش نخواهم نمود. با سپاس بیکران از مدیر محترم سایت جهت انعکاس پیامها.
خدا نگهدار
با احترام فراوان
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1395/8/8 سلام آقا فرشاد عزیز
ابتدا ازت تشکر میکنم و خدا قوت بهت می گم بخاطر اینکه بدون هیچ چشم داشتی اینقدر وقت صرف هموطنانت می کنی. اجرت با ایزد منان.
من به تازگی متوجه استفاده غیر مجاز از اینترنت وایفای خودم شدم و تصمیم به انجام مک فیلترینگ گرفتم اما
به نظر می رسه Wifi Address گوشی فایو اس من که آی او اس اون 8.03 است اشکال داره چون بجای دوازده رقم شامل فقط هشت رقم است باین صورت: 68:D7:5C:54:... (لطفا ارقام رو از راست به چپ بخون هرچه سعی کردم بدرستی تایپ نشد). از شما بزرگوار استدعای یاری دارم ممکنه با آپدیت به 10 درست بشه؟ کلا نظر شما با این آپدیت چیست.
خدا پشت و پناهت
ارادتمند

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/12/20 سلام آقا فرشاد عزیز و مهربان
اگه دیر ازت تشکر میکنم بخاطر اینه که صبر کردم ببینم بازم تکرار میشه یا نه که خدا رو شکر مشکل برای همیشه حل شد و بابت این لطف و محبت تو نازنین ازت صمیمانه سپاسگزارم و از خدا همه ی خوییها رو برات آرزو می کنم.
شاد و تندرست باشی
ارادتمند
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/12/18 سلام آقا فرشاد عزیز
خوشحالم که همچنان در سایت حضور دارید و وقت گرانبهای خود را صرف رفع مشکلات هموطنان خود می فرمایید.
وژن گوشی من 9.0.1 است و از 3G رایتل هم استفاده می کنم. تا همین چند روز پیش وقتی به مودم نزدیک می شدم و گوشی از 3G به وایفای وصل می شد براحتی پیغام هایم را ارسال می کردم اما اخیرا بسیار اتفاق می افتد که در حالیکه کنار مودم هستم و آنتن وایفای گوشی هم کاملا پر است دکمه send (مثلا messaging) خاموش است و گوشی در حال connecting می باشد و دقایقی طول می کشد تا دکمه send روشن گردد. این حالت را وقتی بیرون از خانه هستم و گوشی به 3G وصل است هم تجربه می کنم.
استدعای راهنمایی از وجود مبارک دارم.
با سپاس بیکران
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/8/24 درود بیکران بر آقا فرشاد خوب و نازنین
از لطف و محبت بی دریغ ات بینهایت سپاسگزارم. خیلی زحمت کشیدی و پاسخی تا این حد جامع عنایت فرمودی. از خدا همه خوبیها رو برات آرزو می کنم و امیدوارم تا وقتی ورژن 9.2 بیاد من و دوستان دیگر آنقدر اذیتت نکرده باشیم که فرصتی برای زندگی خودت و خانواده عزیزت باقی نمونده باشه تا مجبور بشی خدای نخواسته با همه مون خداحافظی کنی. دعای خیر همه دوستان همیشه با شماست.
یزدان پاک یار و نگهدارت باد
شاد و تندرست باشی
ارادتمند
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/8/23 آقا فرشاد عزیز
درود بی پایان بر شما
بسیار سپاسگزارم از پاسخ کاملی که عنایت فرمودی آنهم اینقدر سریع و من شرمنده ام که به خاطر گرفتاری دیر جوابت را می دهم. امیدوارم به بزرگواری ات ببخشی. من با 8.3 هیچ مشکلی ندارم و بنا به فرمایش شما در همین ورژن می مانم ولی خیلی مایلم روش ریستور را هم با گوشی و هم توسط کامپیوتر بدانم خدا رو چه دیدی شاید در آینده نزدیکی 9.2 اومد و اگه مورد تایید شما قرار گرفت بدونم چطور این کار را انجام بدم البته اگه زحمتی نباشه - که یقینا هست و زحمت بسیار بزرگی هم هست. ضمنا اگه ریستور با گوشی انجام شود هم مشکلات و باگ ها و ایرادها به حداقل خواهد رسید؟
محبتت را هرگز فراموش نخواهم کرد انسان شریف
ارادتمند
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/8/20 سلام آقا فرشاد خوب و عزیز
یک دنیا ممنونم بابت زحمتی که عهده دار هستی و دوستان را با حوصله و دقت بسیار یاری می فرمایی البته خود منهم از لطف شما بی نصیب نبوده ام. دو سوال از محضرت دارم و نیازمند عنایت شما. ورژن گوشی فایو اس من 8.3 است و از 3G رایتل استفاده می کنم.
1. چند بار برایم از رایتل پیغام آمده که اگر به 9.1 آپدیت کنم می توانم از 4G استفاده کنم. نظر شما چیست و چه معایب و مزایایی دارد؟ اصلا آپدیت بکنم یا نه.
2. 3G گوشی ام خیلی قطعی دارد ممکن است از ورژن 8.3 باشد؟ چطور می توانم مطمئن شوم گوشی ایرادی ندارد. با وایفای هیچ مشکلی ندارم.
پیشاپیش از محبت و لطف شما بینهایت سپاسگزارم.
خدا یار و نگهبان شما باد
ارادتمند
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/7/14 آقا فرشاد عزیز سلام
از خدا هر چه خوبی رو برات آرزو می کنم. ممنونم از پاسخ کاملی که عنایت فرمودی.
شاد و شادکام باشی
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/7/13 درود بر شما آقا فرشاد عزیز
خوشحالم کردی با پاسخی که عنایت فرمودی از لطف و محبت شما بی نهایت ممنونم. پرسشی برام باقی مونده اینکه اگه بخوام عکسها و یا مطالبی را که در این اپ ها دارم روی کامپیوتر کپی کنم چطور می توانم و نیز برنامه های battery dr و tangbu را روی کامپیوتر نصب کنم؟
با سپاس بیکران
و آرزوی شادی و تندرستس
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/7/12 سلام دوستان نازنین
چند ماهی است که یه 5S 16 گیگ دارم و خیلی ازش راضیم و برنامه هایی که روش نصب کرده ام عبارتند از واتس اپ، اینستاگرام، وایبر و سیگنال. من هرچی عکس توی شاخه photo بود رو خالی کردم روی کامپیوتر ولی با این وجود فضای خالی درایو رو 7 گیگ نشون میده در حالیکه باید حدود 12 گیگ باشه که احتمالا مربوط به این چهار نرم افزار میشه و اگه اینطوره چطور اونا رو خالی کنم آیا میشه کپی کرد روی کامپیوتر. ممکنه لطفا راهنمایی بفرمایید؟ ممنون از همه بخصوص آقا فرشاد نازنین که خیلی زحمت می کشه.
خدا نگهدار

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/4/16 سلام آقا فرشاد
ممنونم که اینقدر به همه محبت داری. من به آقا روزبه هم گفتم که وقتی پیام صوتی واسم اومد دیدم کنارش نوشته keep و من اون رو هم زدم و پیام دیگه پاک نشد. نمیدونم چقدر تاثیر داشته البته کاری رو که ایشون فرموده بودند رو هم انجام دادم. بهر حال حل شد و دعای خیر من بدرقه شما عزیزان خوب و نازنین.
شاد باشید
خدا نگهدار
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/4/16 سلام آقا روزبه
ممنون از محبتت. درست شد. البته من وقتی پیام برایم رسی متوجه شدم کنارش نوشته Keep و من روی این کلمه زدم. بهر حال درست شد.
همیشه شاد باشی
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/4/13 سلام آقا فرشاد گل
اول اینکه شکسته نفسی میفرمایی همه میدونن چه زحمتی میکشی اجرت با یزدان پاک
اما بعد: منو ببخش که حواسم نبود بنویسم که من و مخاطبم هردو از imessage برای ارسال پیام صوتی استفاده می کنیم که متاسفانه پیام هیچ طرف ذخیره نمیشه. میشه لطفا راهنمایی بفرمایی؟
از اینکه به پیامم پاسخ عنایت فرمودی یک دنیا ممنونم.
ارادتمند
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/4/13 سلام خدمت دوستان عزیز بویژه آقا فرشاد گل که اینهمه وقت میذاره برای جواب دادن به هموطنانش و همه رو خوشحال و شرمنده می کنه. خدا قوت بزرگوار
من یه مشکل کوچیک دارم . اخیرا وقتی پیام صوتی میفرستم بعد از چند لحظه پیامم بخودی خود پاک میشه و این مساله در مورد پیام های صوتی مخاطب هم صادقه. وقتی باز میکنم فایل صوتی را و گوش میکنم پس از مدت کوتاهی پاک میشه از گوشی. میشه لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم ذخیره شون کنم؟
خدا نگهدار همگی شما
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/1/19 سلام میترا خانم
بنظر میرسه گوشی شما قبلا اکتیو شده بوده و از تاریخ اکتیو شدنش بیش از یکسال گذشته باشه چون در خط اول نوشته Expired. من گوشیمو آذر ماه که خریدم فروشنده همونجا اکتیوش کرد و وقتی بعدا خودم رفتم تو سایت ببینم وضعیتش چطوره اطلاعات زیر را برایم نمایش داد و همانطور که میبینی نوشته تاریخ انقضای گارانتی 15 مارس 2015 است. حالا خودت مقایسه کن و هر چه زودتر تصمیم بگیر.
اینهم لینک کنترل اکتیو بودن که خودت هم حتما به این آدرس رجوع کرده ای:
https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do
خدا نگهدارت
Telephone Technical Support: Active
Your product is eligible for complimentary telephone technical support during the first 90 days.
Estimated Expiration Date: March 15, 2015
More about complimentary support
Contact Apple Support
Repairs and Service Coverage: Active
Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty.
Estimated Expiration Date:March 15, 2015

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1394/1/3 سلامی گرم و صمیمانه به آقا مهدی م عزیز
سال نو و عید را به شما تهنیت می گم و به خاطر راهنمایی هایی که به دوستان و من نموده ای صمیمانه و با تمام وجود ازت تشکر می کنم و مطمئنم به این پرسش منهم پاسخ خواهی داد.
من در مطالب دوستان خوانده ام که با Zapya و ShareIt میشه عکس و ویدئو را از گوشی به کامپیوتر کپی کرد و بالعکس. از طرفی کسی به من گفت وقتی گوشی را روشن کنی و در حالیکه روی صفحه اول آن قرار داری، آنرا به کامپیوتر وصل کنی ، گوشی ازت می پرسه Trust this computer بعد اگه جواب مثبت بدی براحتی میتونی عکسهایت را از گوشی به کامپیوتر منتقل کنی. من اینکار را انجام دادم و Sync را هم زدم اما موفق نشدم. اینرا هم عرض کنم که آیتونز شروع کرد به بکاپ گرفتن که آنرا کنسل نمودم چون نمیدونستم کارم درسته یا نه. ممکنه محبت فرموده و جزء به جزء بفرمایی چکار باید بکنم.
آرزو می کنم همیشه دلت شاد و لبت خندان باشه
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/12/4 درود بی پایان به آقا مهدی عزیز
بیکران سپاسگزارم که وقت گرانبهایت را صرف راهنمایی من نمودی و یک بار دیگه منو خوشحال و شرمنده نمودی و برایم آرامش خیال فراهم نمودی.
شاد و سربلند باشی
از حسین آقای عزیز هم بی نهایت ممنونم. برای شما هم سلامتی و بخت پیروز آرزومندم
ارادتمند
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/12/3 سلام دوستان نازنین و گرامی
استدعا دارم از راهنمایی من دریغ نفرمایید
من دیشب گوشیمو به iOS جدید آپدیت نمودم اونم به این خاطر که دکمه تماس ویدئویی در فیس تایم خاموش شده بود و قادر نبودم از طریق فیس تایم تماس تصویری برقرار کنم که پس از آپدیت این مشکل حل شد اما مشکلی پیش اومده که برای حل آن چشم امیدم به شما اساتید بزرگوار است مشکل اینه که هر وقت میخوام کاری انجام بدم ( برای مثال وارد وایبر میشم و به محض تایپ کردن یک یا دو کلمه ) این پیغام خطا را دریافت میکنم و تا OK را نزنم نمی تونم به کارم ادامه بدم:
Your request can not be processed
Error code: 1009
OK
لطفا محبت نموده بفرمایید چه کنم. ضمنا من از طریق itunes آپدیت را انجام ندادم و کلا این آپدیت با 3G رایتل یک ربع ساعت بیشتر طول نکشید.
پروردگار یکتا یاور شما دوستان خوب
با احترام بسیار
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/11/18 سلام آقا مهدی گرامی
واقعا شرمنده و خوشحالم کردی که زمان زیادی رو صرف کردی و پاسخی کامل و دقیق به من دادی و خیالم را صد در صد راحت نمودی. محبت و لطف فراوانت را همواره در خاطر خواهم داشت. خیلی با معرفت هستی . از خدا میخوام همیشه پشت و پناهت باشه.
با احترام فراوان
نسیم

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/11/14 درود بی پایان بر آقا مهدی عزیز
مهدی جان من یکماه پیش این گو شی رو آکبند خریدم از کسی که بهش اطمینان دارم . اگر اشتباه نکنم برای اطمینان همانجا احتمالا با آن به اینترنت وصل شد ولی یادم نیست برای چی. چند روز پیش با راهنمایی (احتمالا شما) برایش اپل آیدی ساختم و فقط یکبار با برادرم که در خارج است از طریق فیس تایم صحبت کردم که محشر بود. من هنوز سیمکارت در آن قرار نداده ام .ماند تا امروز که این راهنمایی شما رو دیدم و بر همان اساس عمل کردم که مطالب زیر را از سایت اپل دریافت کردم و قدری نگران شدم. ممکن است محبت فرمایید و بگویید جریان از چه قرار است و اینکه می گویند گوشی نباید از قبل اکتیو شده باشد به چه معناست؟ ضمنا من 3 حرف از سریال نامبر را در این متن انگلیسی حذف کرده ام.
از آنجا که نمیدانم چطور میتوان فایلی را ضمیمه نمود آنرا در انتها کپی کردم
پیشاپیش از لطف و محبت شما بیکران سپاسگزارم
دوستدار شما
نسیم

Your Service and Support Coverage

iPhone 5s
...Serial Number: F2LN361EF
Check another serial number
Valid Purchase Date
A validated purchase date lets Apple quickly find your product and provide the help you need.
Telephone Technical Support: Active
Your product is eligible for complimentary telephone technical support during the first 90 days.
Estimated Expiration Date: February 21, 2015
More about complimentary support
Contact Apple Support
Repairs and Service Coverage: Active
Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty.
Estimated Expiration Date: November 22, 2015
Learn about Apple's coverage information for your product.
If you believe the information shown for your product is incorrect, you can submit your proof of purchase online or by fax. Your sales receipt is needed for Apple's 1-year limited warranty, AppleCare Protection Plan, and AppleCare+ validation, so be sure to keep it in a safe place. Apple's 1-year limited warranty is the same whether or not you register.

Important: Apple's 1-year limited warranty, AppleCare Protection Plan, and AppleCare+ benefits are in addition to rights provided by consumer law. For details, click here. If you believe you have a valid consumer law claim, please contact us.

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/10/15 سلام به شما
من متوجه این پرسش و پاسخ نشدم. در لینک زیر که مربوطه به رایتل است چرا 5 اس جزء گوشی های تحت پشتیبانی رایتل نام برده شده است؟
http://www.rightel.ir/3g-phones
لطفا راهنمایی بفرمایید
با سپاس

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/7/18 سلام دوست عزیز
راجه به SP برات بگم. من 7 ماهه اینو دارم. ازش راضی نیستم به این دلایل:
تاچش خوب نیست. دوربینش در نور اتاق عکسهای بی کیفیتی داره ولی در نور روز خوبه.
در مورد دوتای دیگه هم اطلاعی ندارم
موفق باشی

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/7/15 سلام امیر آقای مهربان
بهت تبریک می گم که اینقدر خوبی و وقت زیادی رو صرف حل مشکل دوستان می نمایی. از خدا میخوام همیشه پشت و پناهت باشه و تو انسان شریف رو برای خانواده ات حفظ کنه.
آقا امیر من خودم قبلا سه ماه 4S داشتم. شش ماه قبل به توصیه دوستم برای مادرم xperia SP گرفتم برای تماس صوتی - تصویری با برادرم که در خارج است. متاسفانه گوشی خوبی نیست و او را کلافه کرده . گذشته از وزن 155 گرمی اش، ال سی دی اش پس از مدت کوتاهی کیفیتش رو از دست داد و حالا دیگه باید چند بار روی صفحه بزنه تا مثلا منویی باز کنه یا ... البته این در حالی است که آپشن Glove mode گوشی هم همیشه فعاله با اینحال وقتی مثلا میخواد وایفای اونو روشن کنه باید انگشتش رو مرطوب کنه!!! دوربینش هم توی نور اتاق اکثرا عکسهایش زرد رنگ میشه یعنی با یک نوع تنظیم و در یک محیط نوری یکسان بیشتر عکسها زرد رنگ میشن و بقیه طبیعی اند. صدای اسپیکرش هم خوب نیست و کلا هنگام کار باهاش خیلی عصبی میشه. میخوام بدونم نظر شما با خرید 5S براش چیه؟ میدونم وزنش خیلی کمه. کیفیت دوربین، تاچ، وایفای اش خیلی خوبه. البته سیمکارت رایتل داره برای اینکه سرعتش بالاتره. با وجود نرم افزارهایی که برای آیفون وجود داره برای انتقال عکس از گوشی به کامپیوتر ، از این بابت مشکلی نخواهد داشت؟ به فکر لومیا 930 بودم ولی وزن سنگینش مساله است .
پیشاپیش از محبتت سپاسگزارم
خدا نگهدار

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/5/25 سلام دوست عزیز Mah e
ممنونم که وقت گذاشتی برای راهنمایی من. من حتما این برنامه ای رو که معرفی کرده ای نصب خواهم کرد و نتیجه اش را به شما خواهم گفت گرچه به نظر می رسه با توجه به مصرف زیاد باطری، تاثیر زیادی در کم کردن مصرف داشته باشه. باور بفرما از ساعت 11 دیشب تا ساعت 5 صبح امروز یعنی ظرف فقط 6 ساعت درصد مصرف باطری از 82 درصد به 51 درصد رسیده بود یعنی 30 درصد ظرف 6 ساعت که میشه ساعتی 5 درصد اونم بدون حتی یک ثانیه روشن شدن گوشی و در حالی که استامینا هم برای صرفه جویی روشن است.
خدا نگهدارت
شاد و سربلند باشی

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/5/19 با سلام دوباره به آقا رامین
جنس صفه این گوشی Corning Gorilla Glass است که مقاومترین شیشه ای است که تا به حال تولید شده است. اما شرکت اپل این مرز را شکسته و جنس شیشه آیفون 6 را از یاقوت سبز تولید کرده که 200 برابر مقاوم تر از Gorilla است و میشه گفت شکست ناپذیره.
خدا نگهدارت

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/5/19 سلام
شما که قصد خرید SP رو داری ازت خواهش میکنم نظرات دوستان را تا 2 ماه قبل بخون و بعد تصمیم بگیر . اگه بخونی متوجه می شی که لااقل %40 دوستان با این گوشی مشکل دارند . یه نفر هم خودم هستم که 6 ماه پیش اینو خریدم فقط برای چت با داداشم که در خارج درس می خونه و حتی یک بازی و نرم افزار اضافی هم رویش نصب نکرده ام تا حالا. این گوشی بقول معروف بگیر نگیر داره . یکی خریده راضیه یکی نه . یکی آپدیت کرده به 4.3 راضی بوده یکی نه و ....
من روزی ده دقیقه هم با گوشی ام کار نمی کنم . نور صفحه را هم روی %40 تنظیم کرده ام با اینحال بیشتر از یک روز و نیم دوام نمی آره . دو هفته پیش متوجه شدم بیدلیل حسابی گرم شده. به فکرم رسید مدتی خاموشش کنم که البته وقتی روشنش کردم دیگه گرم نکرد اما الان سه چهار روزی میشه که باتریش 24 ساعت هم دوام نمی یاره تازه اونهم با حداکثر 5 تا 10 دقیقه در روز.
صفحه نمایش گوشی هم عملکرد خوبی نداره و هر چه میگذره بدتر میشه حتی با وجود روشن بودن استامینا باید چند بار روی صفحه ، بخصوی Back بزنم تا صفحه عوض بشه.
دوربینش هم در نور اتاق تعریفی نداره.
خود منهم که این گوشی رو خریدم به توصیه دوستم که در علاءالدین موبایل فروشی داره اینو خریدم 780 تومن اما حالا دیگه متوجه شده ام باید نظرات کاربران را خواند. آنها که با ما دشمنی ندارند وقتشان را صرف ایراد تراشیدن برای یک گوشی کنن. من الان حدود نیم ساعته نشسته ام و دارم این مطلب را می نویسم. نمی دونم هم چه گوشی ای را بهت توصیه کنم. فقط باید به خودت زحمت بدی و نظرات رو بخونی . همین و بس
شاد و سربلند باشی هموطن عزیزم

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/5/8 سلام عزیز نازنین
در مسیری که داده ای یعنی Apps برنامه ای به نام Camera موجود نیست تا بتوان حافظه اش را پاک نمود
خدا نگهدار

Sony Ericsson Xperia ray Sony Ericsson Xperia ray

1393/4/8 سلام آقا مهدی
من چند روزی است دست دوی این گوشی رو که خیلی هم عالی است تهیه کرده ام ولی نمیدونم برنامه ها رو چگونه بر روی مموری نصب کنم. ممکنه راهنمایی ام بفرمایی؟
شاد و تندرست باشی

Apple iPad 3 Wi-Fi Apple iPad 3 Wi-Fi

1393/2/29 سلام بزرگوار
ممنونم از اطلاعی که دادی. از وجودش بی خیر بودم.
خدا نگهدارت
موارد 1 تا 40 از مجموع 43 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا