مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سید علیرضا م
  • تاریخ عضویت : 1393/2/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 14

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/9/17 من دیشب این گوشی رو با کی دودلی خریدم. رنگ مشکی.اما از دیشب تا الان فقط ازش لذت بردم و فوق العاده از خریدم راضیم. حتما بعد از یکی دو روز استفاده در موردش توضیح کامل خواهم داد.

Sony Xperia Z5 Premium Dual Sony Xperia Z5 Premium Dual

1396/1/29 اصلا نگران نباش و گوشی رو هم دستکاری نکن.اندروید 7 اولیه برای این گوشی قدری مشکلات داره اما بزودی یه اپدیت 191 مگی برات میاد که همه مشکلات رو کاملا رفع میکنه.من هم با اولین اپدیت اندروید 7 کلی مشکل پیدا کردم.اما با این اپدیت جدید کاملا رفع شد.تاکید میکنم کاملا رفع شد.

Sony Xperia Z5 Premium Dual Sony Xperia Z5 Premium Dual

1396/1/29 با سلام.با توجه به کاربرد هایی که شما گفتید Z5P کاملا راضیتون میکنه و گزینه خوبی هست.البته نصبت به بقیه پرجمدارهای این رنج قیمت باطری نسبتا ضعیفتری داره.البته برای کاربرد سنگین در طول یک روز کاملا جوابگو هست.صفحه نمایش فوق العاده با بالاترین تراکم پیکسل موجود و سیستم XReality که یکی از بهترین صفحه نمایش هاست، پردازنده خیلی عالی و چیپ گرافیکی قدرتمند به همراه 3 گیگ رم DDR4 که فوق العاده سریع هستش و همچنین دوربین عالی و کلی مزایای دیگه که کاملا هر مصرف کننده سخت گیری رو مجاب میکنه.

Sony Xperia Z5 Premium Dual Sony Xperia Z5 Premium Dual

1396/1/29 من نصب کردم.یه مقدار گوشی روانتر شده و مصرف باطری بهبود داشته.صدا هم کمی بهتر شد.در کل این اپدیت برای رفع اشکالات اندروید 7 اولیه ارایه شد.به نظر من تصب کنید.

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/2/10 با سلام
1: من الان حدود 4 ماه است که دارم ازش به صورت وحشتناک کار میکشم و هر بلایی هم که فکر کنی سرش اوردم.تا حالا فقط 1 بار هنگ کرده.اونم همون اولا که گرفته بودم.واقعا که عالیه.
2: باطریش واقعا عالیه.تا حالا با این همه استفاده ای که دارم نتونستم 1 روزه تمومش کنم.با یه استفاده معمولی راحت 3 روز باطری داری.
3: تا حالا استفاده نکردم.
4: اگه برات مهم نیست بدون گارانتی بگیر.من خودم بدون گارانتی خریدم و راضی هستم.تو ایران یه جورایی گارانتی بدرد نمیخوره.
5: به نظر من مشکی بگیر.خیلی با کلاسه.سفیدش یه جورایی به دل نمیشینه.

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/2/10 این گوشی به طور فابریک از OTG ساپورت میکنه.اما با فلش هاییی که مصرف برق بیشتر دارند کار نمیکنه.شما اول از یه کابل با کیفیت استفاده کنید و اگر گوشی تون روت هست میتونید از این رلهنمایی هم استفاده کنید.
http://xperian.ir/forum/thread4824.html

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/2/10 با سلام.منظورتون رو نفهمیدم.من قبلا S3 داشتم و الان هم سی دارم.اگه منظورتون ساپورت نرم افزارهاست که هر دو خوبند اما اگه منظورتون قدرت پردازش و قویتر بودنه خب S3 هم سریعتره و هم روانتر.خب هر دو اینها مزایا و قابلیت هایی نسبت به هم دارند.S3 سریعتر ،روان تر و صفحه نمایش بهتری داره.اما سی دوربین بهتر ،باطری بهتر و صفحه بزرگتری داره و خب دو سیم کارت هم هست که این خودش بسته به کاربرد مزیت فوق العاده ایه.البته این اختلافها در هر دو خیلی کم و تا حدی نامحسوسه.به غیر از صفحه نمایش که خداییش S3 خیلی بهتره و باطری که خداییش سی خیلی بهتره.در بقیه موارد اختلافشون ناچیزه.البته یه سری اختلافهای ناکارامد مثل Nfc و حافظه داخلی و ... هم دارند که مهم نیست.در کل با توجه به اختلاف قیمت حدود 250 هزار تومنی خرید سی توجیه بیشتری داره.امیدوارم تونسته باشم که در انتخاب این دو کمکتون کنم.

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/2/10 زحمتشو برای منم بکشید ممنونتون میشم.با تشکر.
gsm.memarzadeh@yahoo.com

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/2/10 مرسی عزیزم.در مورد اون چراغ اس پی من با شما موافقم و یه مقدار نسنجیده نظر دادم.البته این مسئله کاملآ سلیقه ایه و من به شخصه اصلآ نمیپسندم.اما خوب بعضی ها هم دوست دارند و نظر همه محترمه.در کل من قصد جسارت نداشتم و پوزش میطلبم.با شما هم کاملآ موافقم که با یه دید منطقی میشه به این نتیجه رسید که فقط سونی.موفق باشید.

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/2/10 با سلام.جی 700 یه مقدار(تاکید میکنم یه مقدار خیلی کم) کیفیت صفحه اش بهتره.شما به اعداد و ارقام رو کاغذ توجه نکن.در عمل باید مقایسه کنی.من مقایسه کردم.خودم سی دارم و با جی 700 هم تو شو روم هواوی از نزدیک کار کردم.در عمل سی خیلی بهتر و رون تر از جی 700 کار میکنه.برای منم سوال شده که با توجه به رم 2 گیگی که داره اما اصلا در اندازه این پردازنده و رم جواب نمیده.تو بنچمارک ان تو تو هم مشخصه که امتیاز جی 700 از سی پایین تره.از لحاظ برند هم که خودت اشاره کردی.در کل خرید سی توجیه بیشتری داره.

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/2/8 احتمال داره که همین 4.2.2 بمونه و اپدیتی براش نیاد.هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.اما در مورد سوال دوم.من این گوشی رو حدود 4 ماه هست که دارم.گوشی رو روت کردم و اندروید B.13 رو هم روش فلش زدم و هر بلایی که شما فکر کنی سرش اوردم اما مثل ساعت داره کار میکنه.تمامی دوستانی که از این گوشی بد میگن: یا با این گوشی کار نکردن،یا این گوشی رو با گوشی های با 2 برابر قیمت مقایسه میکنن ... این گوشی یه صفحه نمایش خوب داره .علیرغم تراکم پیکسل 220 که رو کاغذ زیاد خوب نیست در عمل واقعآ کیفیت خوب و قابل قبولی رو به نمایش میگذاره.یه پردازنده 4 هسته ای داره که واقعآ سریع و عالی کار میکنه و هیچ مکس و کندی در هیچ کاری نخواهید دید.یه پردازنده گرافیکی واقعآ قدرتمند داره که با کمک این پردازنده و 1 گیگ رم، سنگین ترین بازیها و اپلیکیشن ها رو با بهترین پرفورمنس به اجرا در میاره.دوربینش واقعا 8 مگا پیکسله و با تاکید میگم که یکی از بهترین 8 مگاپیکسلی های بازاره و فیلم برداری خیلی یا کیفیتی رو هم ارائه میکنه.کیفیت تماس و مکالمه هم خیلی خوبه و از همه مهمتر مصرف باطری فوق العاده ای هم داره.دیگه ادم از یه گوشی با این سطح قیمت چی میخواد.درسته دوربینش مثل Z1 نیست اما اون 1600 قیمت داره.درسته سرعت پردازندش مثل G2 نیست اما اون 1500 قیمت داره.درسته صفحه نمایشش مثل S4 نیست اما..... .این گوشی تو این رنج قیمت بهترین آیتم از لحاظ ارزش خرید نسبت به کارایی هست.اگه رنج قیمت شما حدود 800 تومنه تو خرید این گوشی شک نکنید.

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/2/8 دوست گرامی حالا که نظرات شما رو میخونم بیشتر به این نتیجه میرسم که اطلاعاتتون در ضمینه گوشی بر خلاف ادعاهاتون خیلی هم کمه.من قبل از خرید این سی؛S4 داشتم که متاسفانه بر اثر حادثه از بین رفت.قبل از اون هم 4X HD , S3 , Z1 داشتم.پس به اندازه کافی با صفه نمایش های فول اچ دی و اچ دی کار کردم که نظر بدم.شما اسرار عجیبی داری که یه گوشی ای که از لحاظ منطقی باید ارزون تر از سی باشه رو به همه خوب و خوش قیمت نشون بدی.صفحه نمایش کوچکتر با اختلاف کیفیت نه چندان محسوس، دوربین ضعیفتر(چه در عکاسی و چه در فیلم برداری)، تاچ ضعیفتر و از همه مهم تر، تک سیم کارته بودن همه و همه دلیل بر قیمت نا معقولانه اس پی نیست؟؟؟؟ براتون هم یه مشت امکانات تبلیغاتی و نا کارامد مثل براویا انجین، MHL ، دستکش ، nfc و ... که جز در اسم و حرف به هیچ دردی نمیخورند شده دلیل برتری.یکی نیست بگه مگه نمیگی صفحه نمایش سی شطرنجی نشون میده پس چطوره که عکس دوربین سی در صفحه خودش بهتر از صفحه به قول شما رویایی اس پی هست و تو کامپیوتر بدتر.... اگه صفحه و دوربین بده که باید عکس رو خیلی بدتر از اس پی نشون بده.دوست عزیز از لحاظ صفحه شما از فاصله 25 سانتی و بیشتر نمیتونی پیکسل ها رو در صفحه نمایش سی تشخیص بدی و اگه صفحه نمایش این دو رو کنار هم بگذاری نمیتونی تفاوت محسوسی بینشون قائل بشی.اما تنها چیزی که به چشم میاداندازه صفحه نمایش کوچکتر اس پی هست که از فاصله 10 سانتی تا 10 متری مشخصه. شما چند بار از nfc تا حالا استفاده کردی؟؟؟!!!!! یا چند بار تو این سرمای ادم کش با دستکش با گوشیت تایپ کردی؟؟؟!!! یا چند بار گوشیت رو به جای کونسول به تی وی وصل کردی و باهاش گیم بازی کردی؟؟؟؟!!!!
با وجود این همه اپلیکیشن عالی چند بار با نرم افزارهای اورجینال گوشی فیلم و عکس دیدی که براویا انجین برات کولاک کرده؟ اینها یه مشت شعار تبلیغاتی هست تا سود انچنانی این شرکت ها پایین نیاد. شما در عوض بهتر نیست که صفحه نمایش بزرگتر با کیفیت خوب داشته باشی؟بهتر نیست که دوربین با کیفیت تر با جزییات عالی داشته باشی؟بهتر نیست به جای کار کردن با دستکش با همون دست تاچ بهتر و روانتر داشته باشی؟بهتر نیست جای NFC یه گوشی دو سیم کارته داشته باشی و نخوای که برای گوشی دوم دنبال جیب یا کیف باشی؟بهتر نیست که به جای رقص نور که گوشی رو جواد کرده یه گوشی شیک و با کلاس با اون همه مزیت کاربردی دستت باشه؟؟؟بهتر نیست .... اخه چقدر بگم؟؟؟حالا رفتی اس پی خریدی اشکالی نداره.سلیقه شما برای خودتون و دوستان قابل احترامه.اما دلیلی نداره که این سلیقه رو به همه القا کنی!!! به هر حال امیدوارم که رقص نور های گوشیت همیشه تابنده باشه و اینقدر هم تو تاپیک سی این اس پی بیچاره رو نترکونی.(همه اینها مزاح بود و قصد جسارت نداشتم.اگر باعث سوئ تفاهم هست پوزش من رو پذیرا باشید).
من ازت دوستانه خواهش میکنم که یه 10 دقیقه هم که شده به شو روم سونی مراجعه کنی و با سی کار کنی.به عنوان شخصی که از هر دو دارم استفاده میکنم بهت قول میدم که نظرت کاملآ متفاوت خواهد شد.

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/2/3 جناب حامد عزیز لطفا با دقت بیشتر وحوصله نظر بدید.من هر دو این گوشی ها رو دارم.خودم سی و همسرم هم اس پی یعنی هم اس پی و هم سی رو همزمان استفاده و مقایسه کردم.اختلاف این دو تا اصلا به شکلی که شما میفرمایید نیست.در مورد صفخه نمایش سی، این پیکسلهایی که شما میگی ،برای دیدنش باید خیلی دقت کرد و اونم از فاصله خیلی نزدیک. یه جورایی چشم ادم در میاد تا متوجهشون بشه.پس اینکه شما میگی پیکسلهاش معلومه و تراکم پیکسل خیلی پایینه و تو ذوق میزنه اصلآ و به هیچ وجه درست نیست.اون موتور براویا هم در عمل چیز خاصی نیست و بیشتر جنبه تبلیغات داره.چون کیفیت رنگها در این دو گوشی تقریبآ مثل همه و اختلاف چندانی با هم ندارند و این موتور براویا چیزی جز یه جنبه تبلیغاتی برای کاربر های تازه کار و ظاهر بین نیست.اگه هر دو صفحه نمایش رو بگیری بغل هم اگه اندازه صفحه نمایش رو در نظر نگیریم تشخیصشون از هم واقعآ سخته.اگه تک تک بهشون نگاه کنی اصلآ متوجه اختلاف نمیشی.اما در عمل بزرگتر بودن اندازه صفحه نمایش سی هست که کاملآ این مسایل تبلیغاتی رو به حاشیه میبره.بخصوص در هنگام نمایش فیلم یا گیم یا وب گردی و یا ... ،بطوری که اگه 10 دقیقه با صفحه نمایش سی کار کنی و بعد اس پی رو دستت بگیری،حاضر میشی تا نصف دیگه پیکسل های موجود رو بدی اما با همون 5 اینچی سی کار کنی.پس در عمل صفحه نمایش سی کاملآ کارامد تره.اما یه امکان خیلی عالی و بینظیر سی داره که اس پی هیچ وقت دارای این امکان نخواهد شد و همین امکان در اکسپریا سی برای بعضی ها اونو از زد وان هم ارزشمندتر میکنه و این همون قابلیت ساپورت از دو سیم کارت هست.برای مثال در مورد خودم که به خاطر شرایط کاری حتما باید از 2 خط موبایل استفاده کنم این مزیت سی خیلی ارزشمنده و من رو از دردسرهای حمل و نقل 2 تا گوشی موبایل نجات میده.خب در مورد امکان MHL و حافظه داخلی کم که اشاره کردید،این 3 گیگ!!! اختلاف رم داخلی مزیت مهمی نیست که باعث برتری یه گوشی بشه.در هر صورت برای هر دو تا باید رم خریداری بشه.امکان MHL هم اصلا یه مزیت مهم و کاربردی نیست و شاید اصلا در طول زندگی ادم ازش استفاده نکنه.صفحه زد خش هم که کاملآ یه مسئله فوق تبلیغاتی و ناکارامد هست.چون با یه هزینه 5 هزار تومانی و نصب یه محافظ صفحه امکان زد خش بودن صفحه نمایش شما 100 برابر از گوریلا گلس 3 هم بهتر میشه. هر چند که برای اس پی هم باید یه محافظ صفحه نصب کرد اگه محافظ صفحه نصب نشه خیلی سریع صفحه نمایش گوشی پر از خط و خش خواهد شد.همونطور که میبینید این قابلیت ها که شما و بعضی از دوستان دلیل برتری اس پی در مقابل سی میدانید، چیزی نیستند به جز یه مشت ترفند های تبلیغاتی و ناکارامد در عمل.از لحاظ پردازش و کاربری هم تقریبآ با هم یکی هستند و هر دو کاملآ روان و عالی کار میکنند.در مورد دوربین هم که خود شما لطف کردید و اشاره کردید که اس پی ضعیفتر هست حتی با تنظیمات و استفاده از اپلیکیشنهای دیگه.در مورد اپدیت هم که به خاطر مشکلات و باگ های موجود باید اپدیت اس پی رو باید بی خیال شد.اما مورد مهمی که سی واقعا برتر هست تاچ صفحه نمایش هست که انصافآ اس پی تو این زمینه حرفی برای گفتن نداره.با توجه به نکات ذکر شده این بستگی به نظر اشخاص داره که صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت خوب،امکان استفاده از دو سیم کارت،باطری فوقالعاده،صدای با کیفیت و بلند،دوربین بهتر ،تاچ عالی و ... رو انتخاب کنند یا یه مشت ترفند های تبلیغاتی و نا کارآمد مثل MHL ،موتور براویا انجین و ....حالا واقعآ حرفه ای ها دنبال کدام خواهند رفت؟عملکرد عالی یا تبلیغات؟؟

Sony Xperia C Sony Xperia C

1393/2/3 دوست عزیز این ارور نیست یک اعلام است.چون حافظه پیش فرض حافظه داخلی گوشی هست وقتی مموری کارت قرار میدید خودش حافظه پیش فرض رو عوض میکنه.برای همین هر وقت گوشی رو روشن کنی،اعلام میکنه.
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
ایسام