مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مریم ن
- تاریخ عضویت : 1393/2/2
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
-
معرفی Poco M7 و Poco M7 Plus ارزانقیمتهای شیائومی با باتریهای 7,000mAh و چیپ 6 نانومتری
-
معرفی vivo V60 – میانرده ویوو با سه دوربین 50 مگاپیکسلی تحت لیسانس زایس
-
نگاهی به هدست واقعیت ترکیبی vivo Vision، رقیب چینی Apple Vision Pro
-
رونمایی از Honor Play 10C – پایینرده 5G زیر 100 دلاری آنر با باتری 6,000 میلیآمپر ساعتی
-
گزارش IDC و Canalys از رشد جهانی بازار تبلت و جایگاه نخست اپل در سهماهه دوم 2025
-
10 گوشی 5G سال 2025 با باتریهای غولپیکر 7,000 تا 8,000 میلی آمپر ساعت
-
آشنایی با GPT-5 – جدیدترین هوش مصنوعی OpenAI با قابلیت استدلال و دسترسی برای همه
من چند روزی می شه که یه گوشی Xperia SP خریدم، همون اول یپغام داد که می تونید به نسخه جدید 4.3 اندروید آپدیت کنید. من هم فکر کردم چون اصلا جزو تبلیغات گوشی هست که به نسخه های بالاتر اندروید آپدیت می شه حتما خیلی خوبه!
ولی به محض آپدیت مشکلی که داشت این بود که نور صفحه پرش داشت.
با جایی که خریدم تماس گرفتم گفتن که حق نداشتی خودت آپدیت کنی، دیگه مسئولیتش با خودته و کلی داد وفریاد!! و پیشنهاد کردن که می تونه به تنظیمات کارخانه برگردی.
این کارو انجام دادم ولی فایده نداشت.
بعد از کمی تحقیق متوجه شدم که این فقط مشکل من نیست و تعداد زیادی از افرادی که آپدیت رو انجام دادن همین مشکل رو دارن.
یه جا خوندم که با آپدیت به نسخه 12.1.1.201 این مشکل حل می شه، این بار با استفاده از PC companion به نسخه جدید آپدیت کردم و بعد از دانلود فایل ها به طور اتوماتیک که بیشتر از 10 ساعت طول کشید مشکل برطرف نشد! بعد از آپدیت پیغامی هم داده شد که در صورت بروز مشکل این بار از repair phone استفاده کنید. که با این کار هم هنوز پریدن نور صفحه ادامه داشت.
با گارانتی آرین تهران تماس گرفتم گفتن که نباد خودت آپدیت می کردی، و آدرس نمایندگی شیراز رو گرفتم!
با نمایندگی شیراز تماس گرفتم گفتن نباید آپدیت می کردی خودت چون هنوز این نسخه کلی باگ داره، ولی بیار ببینیم چطور می شه، ولی در هر صورت احتمالا گارانتی کنسل می شه چون خودت آپدیت کردی!
من هیچ منطقی تو این موضوع نمی بینم، چون آپدیت از طرف سونی بوده و تنها کاری که من کردم پیروی از دستورات و پیغام ها بوده.
حالا فردا باید برم نمایندگی! ولی خیلی اتفاق ترسناکیه! چون همونطور که گفتم بسیار بد برخورد می کنن احتمالا و طبق وظیفشون همه تقصیر رو به گردن خودم می ندازن!
البته طبق تحقیقات به عمل اومده انگار برگشتن به نسخه قبلی اندروید چندان کار سخت و پر هزینه ای نیست و شاید خودم هم بتونم انجام بدم. ولی در هر صورت فکر می کنم انصاف نیست که خریدار و در واقع قربانی ماجرا رو اینطور محکوم کنن!
ببخشید که داستان طولانی شد! ولی فکر کردم ممکنه آموزنده باشه!!