مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : میثم پ
  • تاریخ عضویت : 1393/2/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 24

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد

HTC Butterfly 3 HTC Butterfly 3

1396/6/16 پورشه کلاسیکه؟!! یا آیفون ؟!!! 😓😯
دوست عزیز فکر میکنم شما یا معنی کلاسیک رو نمیدونی یا با اصطلاح با کلاس اشتباه گرفتی. و فکر میکنی در یک خانواده هستند!
اتفاقن طراحی کلاسیک 180'درجه با اون چیزی که تو ذهنته فرق میکنه.. کلاسیک یعنی قدیمی یا اولیه.. مثلن ماشین کلاسیک به ماشینهای قدیمی امریکایی میگن مثلن همون بیوک و کادیلاک هایی که تو ایران بود در زمینه ی گوشی هم میشه به اون نوکیاهای قدیمی اشاره کرد نه آیفون! موفق باشی😉😊

HTC One X10 HTC One X10

1396/6/16 پردازنده سلیقه ایه؟! مگه رنگ و دیزاین گوشیه که سلیقه ای باشه!! انتخاب یه گوشی با یک نوع پردازنده ی خاص برمیگرده به تخصص یا اطلاعات خریدار چون بین این دو تولید کننده سی پی یو تفاوتداز زمین تا آسمان است!!
تاحالا از خودتون نپرسیدید که چرا همه ی پرچمداران از اسنپ دراگون استفاده میکنند؟! به نظرتون سلیقه ی سازنده ست که هزینه ی بیشتری میکنه و اون پردازنده رو انتخاب میکنه؟!! 🤔
اینکه شما مشکلی به اون پردازنده نداشتید برمیگرده به اینکه شما از همه ی توان گوشیتون استفاده نکردید و کارهاتون طبیعتن فقط منتهی میشد به نت و شبکه های اجتماعی و فیلم و موزیک وگرنه متوجه تفاوتهاشون میشدید..

Asus ZenPad 8.0 Z380KL Asus ZenPad 8.0 Z380KL

1396/6/13 دوستان یه آپدیت حدود 38مگی برای این تبلت اومده کسی میدونه چیه؟
من آپ کردم ولی متوجه تغییری نشدم.. 🤔

Asus ZenPad 8.0 Z380KL Asus ZenPad 8.0 Z380KL

1396/5/4 یکی از قابلیتهای جالبی که این تبلت داره و تا جایی که میدونم فقط رو گوشیهای بالای یکی دوتومن وجود داره صفحه نمایش فعالش هست، یعنی با دوبار ضربه به صفحه نمایش صفحه روشن میشه!!!
البته اوایل فکر میکردم اتفاقیه و صفحه خاموش نمیشده یا دستم میخورده صفحه سیاه میشده که با لمس دوباره روشن میشد اما چندین بار صفحه رو قفل کردم و خاموش شد و دوباره با دوبار ضربه امتحان کردم دیدم واقعن روشن میشه که هیچ کجا ندیدم تو توضیحات یا بررسی این تبلت به این موضوع اشاره بشه! این رو درکنار کنتراست بالا و میزان سیاهی کامل صفحه و صدای عالیش و سخت افزار داخلی خوب و قابلیتهای بالاش بذارید به این نتیجه میرسید که این تبلت ایسوز در این رنج قیمت و تا رنج بالاتر و یک میلیون تومان هم بهترین انتخابه!! تنها دلیل قیمت پایینش هم مانند دیگر محصولات ایسوس بحث رقابت در بازارش هست وگرنه اگر برند دیگری چنین محصولی رو روانه ی بازار میکرد(البته با کیفیت. پایینتر مانند سامسونگ) قیمتی حدود یک میلیون بر روی آن میگذاشت، پس در انتخابش شک نکنید!

Asus ZenPad 8.0 Z380KL Asus ZenPad 8.0 Z380KL

1396/5/4 خب برو تو تنظیمات صفحه نمایش، رویاپردازی، اونجا یه گزینه ی دیگه رو انتخاب کن یا کلن غیر فعالش کن🤔

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1394/4/12 دوستان دقت کردید پس از اپدیت گزینه ی تصویربرداری صحنه اهسته به منوی دوربین اضافه شده؟! خیلی گزینه جالب و جذابی هست که قبلن جاش خالی بود.. البته M8 چنبن قابلیتی رو داشت که خوشبختانه به گوشی ما هم اضافه شده، اما متاسفانه مشخص نیست چند فریم درثانیه ضبط میکنه من فکر میکنم همون شصت فریم باشه که اگه 120 بود خیلی بهتر بود..

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1394/4/12 سیستم صوتی و کیفیتش فوق العاده ست، خود گوشی بلندگوهای بوم ساند با سیستم پخش بیتس داره اما هندزفریش بیتس نیست اما فوق العاده باکیفیته و با هندزفری فابریکی موجود در جعبه ی بقیه ی گوشی های بازار خیلی فرق داره..
فکر میکنم دوربین ال جی بهتره اما اچ تی سی سیستم صوتی منحصر بفردی داره که هیچکدام از رقبا به گرد پاش هم نمیرسند + زیبایی و بدنه ی فلزی و خاصش و از همه مهمتر برند اچ تی سی خوش اعتبار و کلاس گوشی رو بالا می بره..

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1393/12/10 درود
واسه دو سیم من که نیومده دیگه نهایت تا یک ماه دیگه فکر میکنم بیاد، همچنان منتظریم...
دوستان یک سوال گوشی شماها هم بعد آپدیت از تم های پیش فرض گوشی کم شده؟! قبل آپ حدود 6-7تا تم بود اگه اشتباه نکنم اما الان فقط 4تا تم بیشتر نیست + اینکه اون بکگراندهای زنده گوشی هم دیگه غیبشون زده!!!
واسه همه اینطوریه یا فقط مال من حذف شده؟!

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1393/7/23 مرسی از جوات در مورد این مسئله اطلاعی نداشتم، پس چرا خود فایل منیجر ES File Explorer File Manager نصب نمیشه؟ قبل از آپدیت نصب بوده ولی حالا دیگه نصب نمیشه برای شما هم همین طوره؟

یه سوال دیگه بین بک گراندهای زنده اون تصویر نمایش زنده ی آب هوا برای بکگراند گوشی دیگه نیست اونم تو اندروید 4.4.3 حذف شده؟

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1393/7/21 دوربین گوشی های دیگه در مقایسه با دوربین این گوشی بخصوص در شب شبیه دوربین های اسباب بازیه!
قدرت دوربینش در شب به حدیه که گاهی وقتها محیط رو مثل روز روشن نشون میده،
راستی دوستان یه آپدیت جدید اومده که حجمش 391MB.
نرم افزار Zoe گوشی رو هم الان دارم آپ میکنم که اونم حجمش حدود 62mb بود دیگه از وقتی که گرفتم ش حجم کل آپدیت هاش داره میرسه به 2 گیگ!! خدا بده برکت.. :D

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1393/7/21 با دابل کلیک روی دکمه ی home منوی برنامه های اخیر باز میشه و با کشیدن برنامه ها به سمت بالا از لیست حذف میشن

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1393/6/25 انتشار اندروید 4.4.4 را برای اکسپریا Z ،ZL ،ZR

http://news.digionline.ir/News/12364/سونی-اندروید-4.4.4-را-برای-اکسپریا-Z-،ZL-،ZR-و-تبلت-Z-منتشر-کرد/

HTC Desire 510 HTC Desire 510

1393/6/24 این دوسنمون گویا این گوشی رو با one max اشتباه گرفته چون تو صفحه وان مکس هم همین پیام رو گذاشته..!

LG T375 Cookie Smart LG T375 Cookie Smart

1393/6/18 دوستان در مورد این گوشی یک سوال داشتم اگر کسی که اینو داره جواب بده ممنونش میشم، من میخواستم این گوشی رو برای مادرم هدیه بخرم، میخواستم بدونم فونت این گوشی در لیست تماسها و اس ام اس چطوره؟ فونت درشت داره؟ برای کسایی که سنشون یکم بالاست میتونن راحت باهاش کار کنند و نوشته ها رو بخونند؟

Sony Xperia T3 Sony Xperia T3

1393/6/18 دیروز کل بازار موبایل رو گشتم به جرعت میتونم بگم باریک ترین گوشی بازار هست، فکر میکنم دوتا t3رو روی هم بذارید میشه تازه ذخامتش به آیفون میرسه!!
بطوری که از ضخامت فوق العاده باریک این گوشی تعجب کردم، در مورد قاب دورش هم ذکر شده بود که از فولاد ضد زنگ هست، کیفیتش هم خیلی خوب بود و وزنش هم تو دست خیلی سبک بود.

Asus Zenfone 6 Asus Zenfone 6

1393/6/15 بنچ مارکش حدود 23000 بود!

Asus Zenfone 6 Asus Zenfone 6

1393/6/15 با درود به همه ی دوستان
در مورد این گوشی من حدود 2ماه پیش کامنت گذاشته بودم و هنوز هم نظرم همونه، با این قیمت خب آدم میره ZR میخره دیگه که اونم رمش 2گیگه تازه CPUش هم سنپ دراگون کریت هست!
تازه از قابلیت زد آب بودن ZR هم بگذریم امکاناتش خیلی بیشتر از اینه (مثل NFC , glonass , حسگر ژیرو..) و با توجه به افت قیمتی که داشته قیمتش واقعی هست!
این تنها برتریش صفحه نمایش بزرگترشه که البته بجاش zr سونی از این سبکتر و خوش دست تره..

HTC One E8 HTC One E8

1393/6/15 به نظر من منتظر بمونی گوشی جدید htc مدل desire820 رو بگیری بهتره، هشت هسته ای با معماری جدید پردازنده ی 64بیتی و گرافیک جدید adreno 405.

Amazon Kindle Fire HD Amazon Kindle Fire HD

1393/6/15 داداش شما اینو کجا و با چه قیمتی خریدی؟

Amazon Fire Phone Amazon Fire Phone

1393/6/15 درود به همه
به نطرم این یک گوشی فوق العاده ست که خیلی خلاقانه ساخته شده درست مثل تبلت های معروف و با کیفیت شرکت آمازون، معتقدم این گوشی اگر با قیمت مناسب وارد بازارمون بشه به توجه به امکانات عالی و جذاب و منحصر به فرد بودنش فروش خوبی رو تجریه خواهد کرد، من جایی خوندم که 204دلار فقط هزینه ی ساخت این گوشی هست و فعلن به تعداد محدود به بازار عرضه شده و با قیمت 650 دلار به فروش میره..
من مدتیه دنبال یک گوشی رده بالا هستم فعلن همه ی گزینه های موجود بازار یا یک نقطه ضعفی دارند یا قیمتشون خیلی بیشتر از اونیه که باید باشه، امیدوارم این برند با قیمت منطقی بیاد ببینیم چی میشه.
البته گوشی جدید htc مدل desire 820 هم گوشی جالبی به نظر میرسه با هشت هسته و پردازنده ی جدید 64بیتی و گرافیک adreno 405 !!

HTC Desire 820 HTC Desire 820

1393/6/15 خدمت دوستی که گفته با این مشخصات جلوی اپل و سامسونگ هیچ حرفی برای گفتن نداره(!!) عرض شود که اول گوشی های این کمپانی(htc) رو نباید با پلاستیک های سامسونگ مقایسه کرد و همین مقایسه ی کیلویی و از روی هوا مشخصه سطح اطلاعات و مقایسه در چه حده..!!
دو سال پیاپی پرچمدار htc از سوی منتقدین و سایتهای معتبر به عنوان بهترین و زیباترین گوشی دنیا شناخته شد و هنوز هم htc one و m8 زیباترین گوشی های بازار هستند..

خدمت آقا فرهاد عرض شود که کی گفته htc هیچ کدام از گوشی هاش otg نداره؟؟!! حتمن منظورتون گوشی های سطح پایین این کمپانی هستند که خب گوشی های سطح پایین بقیه ی کمپانی ها هم معمولن همچین امکانی رو ندارند..

در مورد باتری هم که دوستان گفتن کمه باید به این نکته توجه کنند که این گوشی غیر از اون پردازنده ی چهار هسته ای اصلی یه پردازنده ی چهار هسته ای یک گیگ هم داره که حتمن در استفاده های معمولی از این پردازنده استفاده میشه که خب همین بصورت قابل ملاحظه ای مصرف باتری رو کاهش میده..
و در آخر نکته ی جالب این گوشی استفاده از پردازنده ی گرافیکی جدید و پرقدرت Adreno 405 در این گوشی هست که من در گوشی دیگه ای ندیدم و این دیگه جای حرفی رو باقی نمیگذاره!!
فقط کاشی htc مثل همیشه که طراحی گوشی هاش منحصر به فرد و خاصه روی این گوشی هم بیشتر کار میکرد و ظرافت بیشتری به خرج میداد هرچند همیشه گوشی های از نزدیک بسیار زیبا تر از عکس هاشون هستند و اینو هم باید از نزدیک دید.
دیشب گوشی جدید amazon fire phone رو دیدم که اون هم گوشی فوق العاده و با کیفیت و عجیبیه، منتظر میمونیم هردوش وارد ایران بشن ببینم قیمت کدومشون مناسب تره بین این دو گوشی یکیش انتخاب من خواهد بود.

HTC Wildfire HTC Wildfire

1393/5/16 کاری نداره که روی اس ام اس های هر مخاطبی خواستی کلیک کن و چند ثانیه نگه دار و بعد گزینه ی دیلیت رو بزن کل مسیج های اون مخاطب حذف میشه

Asus Zenfone 6 Asus Zenfone 6

1393/5/1 خب چرا اینقدر طولش دادند؟! از زمان معرفیش دیگه نزدیک 6ماه داره میگذره الان باید جای این به فکر معرفی و عرضه ی یک مدل جدید تر می بودند اما هنوز همینو هم نتونستند به صورت کامل همه جا عرضه کنند!!

Asus Zenfone 6 Asus Zenfone 6

1393/4/29 زده 830/000 تومن ! خب آدم 20 تومن میذاره روش میره ZR میخره دیگه که اونم رمش 2گیگه تازه CPUش هم سنپ دراگون کریت هست!
تازه از قابلیت زد آب بودن ZR هم بگذریم امکاناتش خیلی بیشتر از اینه (مثل NFC , glonass , حسگر ژیرو..) و با توجه به افت قیمتی که داشته قیمتش واقعی هست!

واسه یه گوشی 200دلاری چقدر روش میخورن آخه..!!
موارد 1 تا 24 از مجموع 24 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا