مشخصات کاربر
 - نام کاربر : shahram s
- تاریخ عضویت : 1393/1/27
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
من نزدیک به یکماه و نیمه که یه نوت 3 سفید ویتنامی سفارش امارات با رام MK2 تمام موازین تست که اینجا گفته شد گرفتم و چون همه چیرو تو مغازه تست کردم و بهخیال خودم هم گوشی پلمب خریدم دیگه از فروشنده 24 ساعت مهلت تست رو نگرفتم
بعد از چند روز متوجه شدم که شارژ گوشی هر از گاهی یکی دو درصد زیاد میشه خصوصا بعد از ریستارت یا بعد از چند درصد مصرف پشت سرهم. مثلا بعد از مدتی وبگردی و کم شدن شارژ حدود 10 درصد بعد از چند دقیقه که از خاموش شدن صفحه نمایش میگذره شارژ گوشی یک تا دو درصد زیادتر میشه
من خیلی تو نت سرچ کردم ولی به همچین موردی بر نخوردم
خودم حدس میزنم مشکل از باطری باشه اما فروشنده میگه با یه فلش حل میشه
البته با سه بار مستر ریست و وایپ که حل نشد
نظر شما چیه ؟ تا الان به همچین موردی برخوردید؟
تو پرانتز بگم که بعد از S2 و S3 این سومین گوشی سامسونگمه و با مشکلات اندروید و بعضا سامسونگ آشنام
من مدتیه که دارم این سایتو میخونم اما تا الان چیزی ننوشتم
خودم سامسونگ بازم و تا الان هرچی گوشی اندرویدی داشتم سامسونگ بوده
اما نوت 3 که اخیرا گرفتم کلا منو از کیفیت ساخت سامسونگ نا امید کرد
(N900 سفید ویتنامی سفارش امارات با رام MK2 پشت جعبه هم عرب نویسه و همه تست هارو قبل از خریدش انجام دادم)
کیفیت ساخت این گوشی از S2 و S3 که قیلا داشتم کاملا پایین تره و بنظر میرسه میزان تقلب تو این گوشی بسیار بیشتر از مدلهای قبل شده(منظورم تعویض قطعات داخل جعبست)
در مورد باطری من هم مشکلات شما رو دارم علاوه بر اینگه شارژ باطری من مرتب کم و زیاد میشه
فکر میکنم این سری از باطریهای این گوشی مشکل دارن
اگه میشه شماره سریال باطریطونو اینجا بزارید تا با هم مقایسه کنیم
البته تجربه بهم ثابت کرده گوشی ها سامسونگ بشدت نسبت به بعضی اپلیکیشن ها حساسن
بطور مثال گوشی S3 من بعد از نصب Jet audio مرتب از برنامه ها خارج میشد
یا بعد از نصب photo wonder باطریش با سرعت دو برابر قبل خالی میشد
توصیه میکنم گوشی رو مستر ریست و وایپ کنید و مدتی بدون هیچ اپلیکیشنی مصرف رو تست کنید
بعد اسکرین شات نمودار مصرف باطری و زمان روشن بودن صفحه نمایش رو برای یک سیکل کامل شارژ اینجا آپلود کنید تا من با باطری خودم مقایسه کنم
ببخشید که طولانی شد
گوشیتون رام اماراته و تازه چند روزه براش کیت کت اومده
میتونید با خود گوشی آپدیت کنید