مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : lمرجان ه
  • تاریخ عضویت : 1393/1/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 28

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 28 از مجموع 28 مورد

Samsung Galaxy A52 5G Samsung Galaxy A52 5G

1400/10/30 درود بر همگی دوستان
آیا این مدل هندزفری هم درون جعبه اش وجود دارد؟
ممنون از پاسخ شما عزیزان
مرجان

Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

1400/10/23 درود بر شما آقا پیمان عزیز
و سپاس بیکران بخاطر اینکه سخاوتمندانه اطلاعات خود را در اختیار هموطنان خود می گذارید
می خواستم با تجربه فراوانی که از کار کردن با برندهای مختلف داشته اید، محبت نموده نظرتان را در مورد خرید A52S بفرمایید
با احترام فراوان
مرجان

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1396/9/24 درود فراوان بر آقا فرشاد عزیز
با این راهنمایی های کاملی که محبت فرمودید مرا حسابی خجالت زده نمودید شما بزرگوار زمان بسیار زیادی از وقت گرنبهایتان را در پاسخ به پرسش من سپری نمودید و زبان قاصر است از تشکر. برایتان بهترین ها را آرزومندم. بله من از محدودیتهای آیفون آگاه هستم و اذیت نکردن گوشی یعنی همان مواردی را که سرکار عالی برشمرده اید برایم بسیار مهم است. با این راهنماییها با خیال راحت اقدام به خرید می کنم و تنها چیزی که کمی مرا به فکر می اندازد و از آن سر در نمی آورم قیمت پایین آن در ایران است نسبت به قیمتی که در سایت اپل برایش تعیین شده یعنی 349 دلار. محبت و لطف شما را همواره با قدرشناسی فراوان در خاطر خواهم داشت
شما را به پروردگار مهربان می سپارم
ارادتمند
مرجان

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1396/9/23 درود بر آقا فرشاد عزیز و پاک نیت که زمان بسیاری از زندگی شیرین خود را برای کمک به هموطنانش اختصاص داده و سپاس فراوان از مدیر محترم سایت که به انعکاس مشکلات آنان همت گماشته است
آقا فرشاد گوشی سونی اس پی من که از زمان خرید هم خوب از آب در نیامد و این مدل کلا گوشی خوبی نبود و من آگاهی نداشتم، را تعمیرکار باز کرد و گفت علت خالی کردن و گرم شدن گوشی هنگام تخلیه باطری از هارد آن است و توصیه نمود آنرا فراموش نمایم. من بدنبال یک گوشی سبک و کم وزن همچون آیفون 5 هستم و به گوشی A3 سامسونگ هم فکر کرده ام . SE را گوشی مناسبی یافتم می خواهم نظر شما را در انتخاب یکی از این دو یعنی A3 یا SE داشته باشم. ضمنا برای من دوربین دوم اصلا مطرح نیست و فقط دوربین اول مهم است بدنبال بازی و کارهایی از این قبیل نیستم. ممکن است محبت فرموده راهنمایی فرمایید با توجه به اینکه شایع است اکثر SE های موجود در بازار ریفربیشد هستد البته اطلاعاتی در مورد چگونی تشخیص این نوع گوشی ها از سایتها دستگیرم شده که متاسفانه باید گوشی را باز کرد و کنترل نمود؟
در امان پروردگار مهربان
با احترام
مرجان

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1395/9/8 با درود دوباره خدمت آقا فرشاد عزیز
من این اپل آیدی را از بیرون خریده ام و پیغامی که میده همین است:Your Apple ID has been disabled
OK یعنی هیچ گزینه ای جز OK ندارد منظورم اینه که گزینه Unlock در این پیغام وجود نداره تا دنبال کنم و دوباره آنرا فعال نمایم لطفا راهنمایی بفرمایید چه کنم و و اگر راهی نداره چطور میتوانم از خیر این آیدی بگذرم و یه آیدی دیگه بسازم. یه پرسش دیگه هم دارم: من رو گوشیم اینترنت همراه اول دارم ولی مصرفش خیلی خیلی بالاتر از میزان استفاده من هست یعنی خیلی زود تموم میشه آیا راهی هست که بفهمم کسان دیگری هم از این اینترنت استفاده میکنند؟ منظورم اپلیکیشنی مثل Fing است.
با سپاس فراوان بابت پاسخی که عنایت فرمودی
با احترام فراوان
دوستدار شما مرجان

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1395/9/7 سلام آقا فرشاد عزیز
من بعد از مدتها امروز اقدام به نصب یه اپ از اپ استور نمودم که با پیغام زیر روبرو شدم ممکنه محبت بفرمایی و بگی چطور اپل آیدی خودمو فعال کنم؟
محبتت هرگز فراموشم نخواهد شد
خدا نگهدارت
ارادتمند
مرجان
Your Apple ID has been disabled
OK

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/10/20 درود به آقا مهدی عزیز
از اینکه به پرسشم پاسخی جامع عنایت فرمودی یک دنیا سپاسگزارم.
تندرستی ات پایدار
شادی ات روز افزون باد
مرجان

Apple iPhone 5s Apple iPhone 5s

1393/10/19 سلام دوست عزیز
ممنون میشم بیشتر توضیح بدی که پاوربانک PQI چیه و چطور باید اونه تهیه کرد آخه من تازه این گوشی رو خریده ام
با تشکر بسیار
مرجان

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/8/26 حضور محترم آریا و معین عزیز
بی نهایت سپاسگزارم که با راهنمایی تان مشکل مرا رفع کردید. محبت تان هرگز فراموشم نخواهد شد. ضمنا لطفا مرا ببخشید که بخاطر گرفتاری اینقدر دیر از شما بزرگواران تشکر نمودم.
خدا پشت و پناهتان باشد
مرجان

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/8/18 سلام حضور محترم همه دوستان عزیز
ممنونم از پیامهای مفیدتان.
اگه محبت بفرمایید به این دو پرسش منم پاسخ بدید ممنون میشم
1. همانطور که اطلاع دارید در سمت راست آیکن باطری گوشی ( گوشه ی سمت راست بالا ) ساعت قرار داره. من هروقت پس از چند ساعت که گوشی در حالت استندبای بوده روشنش می کنم ، زمان این ساعت باندازه ی 2 ساعت و 20 دقیقه عقبه و پس از دو سه ثانیه وقت صحیح رو نشون میده. مثلا صبح ساعت 7 که روشنش میکنم ابتدا 4/40 دقیقه رو نشون میده و پس از دو سه ثانیه ساعت 7 رو نشون میده. در گوشی شما ها هم همینطوره؟
2. پس از نصب مجدد وایبر، اکثر اوقات که پیامی برام فرستاده میشه گوشی منو مطلع نمیکنه و پس از مدتی (که ممکنه از چند دقیقه تا چند ساعت باشه) ، بمحض روشن کردن گوشی، بلافاصله اس ام اس یا پیام تصویری باز میشه. میدونید علتش چیه؟

پیشاپیش از محبتتان قدردانی میکنم.

مرجان

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/8/11 سلام به Hoji و Mohsen عزیز
از راهنمایی تان بیکران سپاسگزارم.
شاد و پیروز باشید دوستان خوب

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/8/10 سلام دوستان عزیز
یه سوال دارم و ممنون میشم اگه جواب عنایت فرمایید
من چند تا از برنامه ها رو Forece stop کرده ام مثل ادوب ریدر و حالا نمیدونم چطوری دوباره فعالشن کنم.
با احترام
مرجان

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/2/8 سلام آقا حامد عزیز
یک دنیا ازت ممنونم به خاطر وقت زیادی که صرف پاسخ دادن به من نمودی. محبتت هرگز فراموشم نخواهد شد. اگر دیر جواب دادم منو ببخش آخه می خواستم بررسی های بیشتری انجام بدم .
باید بگم که من تا به حال با وایفای هیچ مشکلی نداشته ام و حالت استامینا هم هرگز فعال نبوده.
GSM را هم به WCDMA تغییر دادم . همانطور که فرموده بودی آنتن قطع شد ولی متاسفانه وقتی دوباره به GSM برگردوندم آنتن برنگشت. دیروز شنبه از صبح تا بعداز ظهر با همراه اول ( 9990 ) در تماس بودم راهنمایی های اونها هم اثری نداشت و بعد از نیمساعتی یک دفعه وصل شد و بعد از دو ساعت به وایفی وصل شدم و ساعت 11 شب که وایفای رو خاموش کردم دیگه به GPRS وصل نشد و حتی گوشی رو ریست هم کردم وصل نشد و تا صبه ساعت 6 دیدم همچنان قطعه و وقتی ریستارت کردم وصل شد به GPRS.
دیگه دارم دیوانه میشم حسابی کلافه شده ایم. شما اطلاع داری رایتل در همه جای تهران آنتن دهی خوبی داره یا نه؟
کسی که همیشه به یاد خوبیهات است
مرجان

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/2/5 سلام آقا حامد عزیز و مهربان
از صمیم دل ازت سپاسگزارم که با پاسخهای جامع و آگاهی بخش ات همه رو (از جمله من) راهنمایی و خوشحال می کنی . نام نیکت همیشه در ذهنم هست.
باید عرض کنم گوشی من 5303 و 4.1.2 است با بیلد نامبر .A.1.257 .12.0. دوربین و GPRS برای من ارجح ترین اند در گوشی که متاسفانه باید حتما از رایتل استفاده کنم چون برای تماس دائم با برادرم که 4 ماه است از ایران برای تحصیل رفته خارج خیلی ضروری است از این جهت که ممکنه هر لحظه به کمک ما نیازی داشته باشه . از دیروز ظهر در محل کارم ( تجریش ) GPRS قطع بود تا رسیدم خونه ( جلال آل احمد ) و همچنان قطع بود تا ساعت 11 امروز صبح یعنی 24 ساعت و و قتی گوشی را ریست کردم بلافاصله وصل شد. جهت اطلاع تنظیم گوشی هم روی GSM only میباشد. البته توی خونه از وایفای استفاده می کنیم. ببخشید سرت رو درد آوردم و وقت گرانبهایت را گرفتم.
پیشاپیش از راهنمایی ات تشکر می کنم
خدا یار و نگهدارت
مرجان

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/2/2 سلام آقا محمد عزیز
بسیار سپاسگزارم که وقت گرانبهایت را به من اختصاص دادی و بابت تاخیر در پاسخ به شما هم امیدوارم منو ببخشی راستش منتظر بودم ببینم وقتی تنظیمات شبکه رو روی GSM only گذاشتم چه تاثیری داره و حالا خوشحالم بگم که وضعیت بهتر شد و به این نتیجه رسیده ام که به احتمال زیاد مشکل قطعی به آنتن های همراه اول مربوطه . نمیدونم شما تجربه رایتل را داشته ای یا نه . منظورم اینه که اگه خوبه یه سیمکارت رایتل بگیرم و از اینترنت اون استفاده کنم.
خدا نگهدار و
شاد و تندرست باشی

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/2/2 سلام آقا حامد عزیز
از اینکه اینهمه وقت میذاری و مشکلات هموطنان خودت رو حل می کنی از صمیم دل ازت سپاسگزارم و بخطر این خصلت پسندیده بهت تبریک میگم . من منظورم این بود که ممکنه یک قطعه الکترونیکی معیوب فقط در یک گوشی استفاده بشه نه در همه گوشی ها. اگه منظورم را درست ادا نکردم به بزرگواری خودتان ببخشید. ضمنا گوشی را به توصیه شما و یکی از دوستان نازنین در این سایت که اسم شریفش یادم نیست ، روی GSM only گذاشتم بهتر شد . ممنون از راهنمایی هردوی شما. الان مشکلی که دارم اینه که توی خونه و زیر نور لامپ اکثر عکس ها زرد بد رنگ میشن فقط وقتی از آپشن SCN استفاده میکنم در بعضی از گزینه ها عکس ها خوب و سفید میشن. ممکنه لطفا راهنمایی کنی چطور عکسهای با کیفیتی میشه گرفت؟
شاد باشی
مرجان

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/31 سلام معین جان
ممنونم که جواب دادی . تجربه خوبی بود
خدا یارت بزرگوار

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/31 سلام معین جان
ممنون از محبتت در پاسخگویی
من تا به حال با این گزینه برخورد نداشته ام البته زبان گوشی هم انگلیسی است. میشه لطفا یه توضیح کوچولو بدی؟
خدا نگهدارت

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/30
سلام
گوشی منهم همین خط ها رو داره و تاچش هم مثل گوشی شما دارای این مشکل هست.
خوشا به حال دوستانی که گوشی بدون ایراد گیرشون اومده. ظاهرا کم نیستند مثل من و شما که تاچ گوشی شون اشکال داره.
به خدا می سپارمت

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/30 با سلام دوباره
1. لطفا به نظر آقای امیر ا به تاریخ 93.1.28 توجه کن که نوشته همین مشکل رو داره.
2. شما میتونی تضمین بدی تمامی تولیدات یک کارخانه بدون ایراد باشه؟ نقدا من و امیر آقا این مشکل رو داریم و تعجب می کنم شما نمیخواهی بپذیری و فکر میکنی چون گوشی خودت بدون ایراده قاعدتا باید همه SP ها اون ایراد/ایرادها رو نداشته باشن و طوری برخورد میکنی که انگار کارمند سونی هستی گو اینکه خیلی بعید به نظر میرسه اگه اشکالی رو به خودشون بگی (سونی)منکر بشن. من چون رشته تحصیلی ام الکترونیک بوده میدونم فقط کافیه یه قطعه الکترونیکی معیوب در تولید یک گوشی بکار رفته باشه . اونوقته که دیگه کار تمومه.
همین الان که مشغول نوشتن هستم در اداره ام نزدیک تجریش ام و بعد از یک ساعت قطع بودن GPRS ریست هم کردم وصل نشد. آخه این قابل قبوله که همراه اول روزی چند ساعت قطع باشه ؟ گیریم که اینطور باشه . وقتی دوباره آنتن میاد مگه نباید گوشی اتوماتیک به اون وصل بشه؟
حالا شما نازنین که میدونم اطلاعات خوبی هم داری بگو چطور میشه این مورد را رفع نمود.
شاد و تندرست باشی

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/28 سلام بزرگوار
از راهنماییت ممنونم. تیک را برداشتم.
خدا نگهدار

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/27 سلام
آقا شما چرا مغلطه می کنی؟ انسان نباید تعصب بی دلیل داشته باشه . لطفا به پاسخهای دیگران هم توجه کن تا ببینی بعضی ها چقدر منصفانه پاسخ داده اند. من کجا صحبت از بقول شما توشک و بالشت (تشک و بالش) نمودم؟ این بود آنچه که من نوشتم : ( 2. هنگ های عجیب غریبی داره. وقتی گوشی در دستت قرار داره خوب کار میکنه ولی روی بعضی از سطوح که قرار می گیره تاچش اصلا کار نمیکنه . روی مبل همیشه اینطوریه روی کابینت و فرش هم گاهی کار میکنه و گاهی نه). جهت اطلاع کف مبل ما صافه اگه خواستی عکسش رو هم برات می فرستم.
از این گذشته مگه آدم همیشه باید گوشی توی دستتش باشه تا بتونه با اون کار کنه؟ وقتی من پشت میز نشسته ام و مثلا مشغول دیدن ایمیل هایم هسم آیا عاقلانه تر این نیست که گوشی را روی میز بگذارم؟
من بدنبال علت علمی کار نکردن تاچ بودم در این سطوح با جنس های مختلف بودم که متاسفانه شما بزرگار با تعصب و لحنی نه چندان محترمانه جواب دادید.
ممنونم بابت راهنمایی هایتان
مرجان

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/27 سلام آقا محمد عزیز
از پاسخی که عنایت نمودی ممنوم.
1. در این مورد من این پاسخ را به خانم Maryam Z دادم:
اگر مشکل مربوط به همراه اول و منطقه است : فرض کنیم جی پی آر اس منطقه ما ( چمران - گیشا ) یک ساعت قطع بوده باشه مگه نباید با وصل شدن مجدد ، گوشی اتوماتیک به جی پی آر اس وصل بشه؟ همین دیشب از ساعت 4 بعد از ظهر تا 6 صبح امروز قطع بود و به محض ریست کردن، وصل شد. مگه شما هر وقت مودم خود را روشن می کنید گوشی به آن وصل می شود یا باید گوشی را ریست کنید؟ از این گذشته این مشکل از روز اول وجود داشت . محل کار من نزدیک تجریش است چرا در آنجا هم همین وضعیت حاکم است ؟ ممنون میشوم پاسخ عنایت فرمایید.
3. میشه لطفا راهنمایی کنی صدای مکالمه را چطور تنظیم کنم؟
با احترام. مرجان

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/27 سلام امین جان عزیز
از پاسخ صادقانه و راهنمایی ات بینهایت سپاسگزارم. اما پاسخ من به شما
1. لطفا در این خصوص به پاسخ من به خانم Maryam z عنایت بفرما.
2. من دیروز ساعتها به بررسی نظرات دوستان در همین سایت پرداختم و با نظراتی مواجه شدم حاکی از اینکه با آپدیت کردن گوشی به 4.3 اشکال های دیگه ای بوجود آمده بود.
خدا نگهارت
مرجان

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/27 با درود حضور مریم خانم
هم از پاسخ تان و هم از تذکر در مورد نام گوشی که صرفا اشتباه تایپی بود سپاسگزارم. اما پاسخ من با ذکر این نکته که من تعصب خاصی نسبت به هیچ گوشی نداشته و ندارم ولی سونی را همیشه دوست داشته ام:
1. اگر مشکل مربوط به همراه اول و منطقه است : فرض کنیم جی پی آر اس منطقه ما ( چمران - گیشا ) یک ساعت قطع بوده باشه مگه نباید با وصل شدن مجدد ، گوشی اتوماتیک به جی پی آر اس وصل بشه؟ همین دیشب از ساعت 4 بعد از ظهر تا 6 صبح امروز قطع بود و به محض ریست کردن، وصل شد. مگه شما هر وقت مودم خود را روشن می کنید گوشی به آن وصل می شود یا باید گوشی را ریست کنید؟ از این گذشته این مشکل از روز اول وجود داشت . محل کار من نزدیک تجریش است چرا در آنجا هم همین وضعیت حاکم است ؟ ممنون میشوم پاسخ عنایت فرمایید.
2. این منطقی نیست چون گوشی شما هنگ نداشته گوشی دیگران هم قاعدتا نباید داشته باشد.
3. میکروفن طرف مقابل سالمه چون وقتی من با اپ تاپ با او چت میکنم صدا بسیار عالیست.
6. ممنونم از توضیح تان در مورد Glove mode
شاد و سربلند باشید.
با احترام
مرجان

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/27 سلام آقا حامد عزیز و محترم
این مطلبی که نوشتم تنها ترجمه صادقانه کوتاهی از مطلبی بود که امیرحسین عزیز لینک آنرا برای ترجمه در اختیار ما قرار داده بودند. همین و بس. از توضیح روشنگرانه شما سپاسگزارم.
با احترام مرجان

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/26 امیر حسین جان
متاسفانه در این سایت به نقل از مهندس ارشد نرم افزاری سونی در هند نوشته که اندروید 4.3 آخرین آپدیت برای مدلهای: C - L - M - V - SP خواهد بود

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/26 درود بر یاسر عزیز
آقا من 3 ماهه گوشی Experia SP رو خریده ام. مواردی که باعث نا امیدی من از انتخابم شده را صادقانه می نویسم وتصمیم گیری را به خودت واگذار می کنم. اینرا هم بگم که من همیشه سونی اریکسون و سونی داشته ام ولی این یکی خیلی دلزده ام کرد:
1. جی پی آر اس ( همراه اول ) گوشی مدام قطع میشه و همانطور قطع باقی می مونه تا اونو ریستارت کنم. این اطمینان را بدم که اشکال از خط نیست چون با هر بار ریست کردن گوشی ، دوباره وصل میشه.
2. هنگ های عجیب غریبی داره. وقتی گوشی در دستت قرار داره خوب کار میکنه ولی روی بعضی از سطوح که قرار می گیره تاچش اصلا کار نمیکنه . روی مبل همیشه اینطوریه روی کابینت و فرش هم گاهی کار میکنه و گاهی نه.
3.صدای گوشی ضعیفه تا اندازه ای که وقتی توی اتاق ساکت با کسی چت میکنم به زحمت صدای طرف مقابل برای سایرین هم قابل استفاده است و باید حتما با هندز فری استفاده کنی تازه این در حالیه که ولوم صداش تا حداکثر بازه و آپشن X loud ش هم فعاله.
4.دوربینش در فضای بسته و زیر نور لامپ حتی با فلش ،عکسهای قابل قبولی نداره ولی در فضای باز خوبه. شاید باورت نشه عکسهای K800ی که داشتم در اتاق خیلی بهتر از SP بود.
5. توی یکی از مجله هایی که ویژه موبایله ( شماره جدیدش ) و متاسفانه اسمش یادم نیست نوشته بود که خیلی از کاربرا از صفحه نمایش این گوشی شکایت میکنند. به اعتقاد من که یقینا حق با اوناست.
6. بعد از یکی دو روز کار کردن، وقتی میخوام اس ام اس بزنم به محض نزدیک شدن انگشت به یک حرف یک هاله ای از نور روی اون حرف ایجاد میشه و اون حرف خود به خود تایپ میشه . البته وقتی دچار این حالت میشه همه کلیدها درگیر میشن و راه خلاصی از اونم فقط ریست کردنشه. یه نفر بهم گفت این یک آپشن است در این گوشی؟!!! نمیدونم در هر صورت مایع آزاره. اگه کسی از دوستان میدونه چطور میشه این آپشن رو غیر فعال کرد (در صورت صحت) لطفا به من هم آگاهی به.
7.توصیه من به شما اینه که گوشی ئی رو بخر که مدتی از عرضه اش گذشته باشه و به نظرات کاربران در این سایت و سایتهای دیگه توجه کن و اگه دیدی چند نفر به یک ایراد در گوشی اشاره می کنن تردید به خودت را نده که صداقت دارند.
پروردگار یارت
93.01.26

موارد 1 تا 28 از مجموع 28 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا