مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ali q
  • تاریخ عضویت : 1393/1/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Samsung Galaxy NotePro 12.2 Samsung Galaxy NotePro 12.2

1400/5/3 دقیقا تو همون قسمتی که اشاره کردین کانکتور باتری قرار گرفته. سری های اول این تبلت در اون نقطه ضعف داشتن و زمانی که شارژ تبلت میومد زیر 40 درصد ممکن به خاطر ضعف در این قسمت تبلت یهو خاموش بشه که البته مشکلی خاصی هم نبود و با تعویض کانکتور یا تقویت سیم های کانکتور مشکل حل میشد.
نمیدونم تبلت شما هم جزو اون دسته میشه یا نه ولی اگه مشکل خاموشی و ریست شدن ندارین جای نگرانی نیست.

HTC 10 HTC 10

1397/7/17 با سلام
هیچ ربطی به هارد نداره باتری رو تعویض کنید مشکل حل میشه!
فقط در زمان باز کردن تاچ ال سی دی تعمیرکار محترم بایستی بسیار دقت کنه چون فلت کلیدهای پایین دقیقآ چسبیده به ال سی دی قرار گرفته و جنس کاغذی و بسیار خشکی داره و با کوچکترین بی دقتی منجر به پاره شدن فلت و از دست رفتن کلیدهای لمسی پایین خواهد شد. فلتش هم با ماژول شارژ و ... یکپارچه است و در صورت پیدا کردن یدکی هزینه بالایی رو دستتون خواهد گذاشت.

این گوشی مشکل خاموشی داره که دلیلش هم باتری بی کیفیتی هست که اچ تی سی رو این مدل گذاشته در 99 درصد موارد با تعویض باتری مشکل حل خواهد شد.

HTC 10 HTC 10

1397/4/5 با تنظیم آپ ها در بوست پلاس مشکل باتری حل شد! ممنون
ولی دوربین رو هنوز معتقدم که کیفیتش افت کرده. این گوشی یک مدل پرچمداره ولی تو مقایسه ای که با دوربین A7 سامسونگ مدل ۲۰۱۶ انجام دادم به کل ناامیدم کردم! A7 از فاصله ۳ سانتی جوری روی کاسبرگ های گل فوکوس کرد که میتونستم پرزهاشو بشمرم! ولی دوربین گوشی خودم فاصله کمتر از ۷ سانت رو که اصلا نمی تونست فوکوس کنه و هرچقدر سعی کردم نتونتستم عکسی مشابه با وضوح وشارپنس عکس A7 بگیرم.
گلس مناسب برای این گوشی چی پیشنهاد می کنید؟

HTC 10 HTC 10

1397/4/4 دیر گفتی!
بعد آپدیت در حالت عادی بعد یک ساعت اسکرین گرفتن شارژ باتری 10 درصد افت کرد که یه مقدار خیلی عالی بود ولی الان بعد 10 ساعت اسلیپ بودن گوشی 15 درصد دیگه کم کرد که ناامیدم کرد!

برای کسی که روزانه استفاده زیادی از گوشیش میکنه باتری فرق چندانی نکرده و همون اسکرین قبلی رو میگیره ولی اگه عادت دارین در طول روز جسته گریخته به گوشی سرک بکشید و سرجمع استفادتون یکی دو ساعتم نمیشه اسکرین کمتری خواهید گرفت چون انرژی زیادی در حالت بیکاری گوشی هدر خواهد رفت! معلوم نیست Oreo تو حالت بیکاری چه ... میخوره!!!

از ما که گذشت و آپگرید کردیم ولی اگه نیازی به امکانات اندروید 8 ندارین که اکثرآ هم ندارن! نمیصرفه باتری رو فدای چهارتا آپشن کنید پس این گوشیو به Oreo آپگرید نکنید!

در ضمن احساس میکنم کیفیت دوربین افت کرده و اون شارپنس عکسهای قبلی رو نداره فوکوس هم کندتر شده. داینامیک رنج هم کاهش پیدا کرده و تو عکسهایی که نقاط روشن و تاریک زیادی داره گیج میزنه .
اولین گوشی HTC هست که گرفتم و کلآ نظرم رو درباره این برند عوض کرد. همون بهتر که گوشیاش فروش نمیره

HTC 10 HTC 10

1397/4/3 بعد از آپدیت به اندروید 8 و بیلد 3.16.401.2 تفاوت محسوسی در مصرف باتری بوجود نیومد شاید حتی بهترم شد!

HTC 10 HTC 10

1397/4/2 کسی نظری نداشت؟!
بالاخره اپدیت کنیم به اندروید ۸ یا نه ؟!
دوستانی که مشکل مصرف باتری بعد از اپدیت دارن حتما یه بار ریست فکتوری و وایپ کنن گوشیو من همچین مشکلیو‌ با تبلت یوگا و ارتقا به اندروید ۵ داشتم که با یک با ریست فکتوری مشکل حل شد!

HTC 10 HTC 10

1397/3/25 سلام
من این گوشیو تازه گرفتم.
تا اندروید 7 آپدیت کردم و مشکلی نداشتم خداروشکر.
مشکلات رام اندروید 8 این گوشی برطرف شده؟ خصوصآ مشکل باتری!
ارزش داره بیام روی 8؟

Asus Memo Pad HD7 Asus Memo Pad HD7

1393/1/24 چطور میشه در این تبلت برنامه ها رو فولدربندی کرد؟
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا