مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : pedram k
  • تاریخ عضویت : 1393/1/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 43

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 43 مورد

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1399/4/6 دوستان سلام
دوربین سلفی آی‌فون ایکس من فقط رو حالت پرتره عکس می‌گیره،حتی توو اپلیکیشن هاي عکاسی دیگه هم رو همین حالته،به‌نظر شما مشکل سخت‌افزاریه؟

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1394/3/1 با سلام خدمت دوستان عزیز
من مدتها بود که از گوشی های سونی استفاده میکردم و خیلی هم راضی بودم تا اینکه یک ماه پیش Xperia z1 خودمو فروختم و یه s5 گرفتم و تازه توی این یک ماه متوجه شدم که گوشی و امکانات یعنی چی!!!!
گوشی بسیار محشری هست فقط مشکل من توی دریافت آپديت ها هست،با توجه به این که سونی آندروید 5 رو حتی برای Xperia z که مال سه سال پیشه داده میخواستم بدونم چطور باید گوشمو آپديت کنم؟
همچنین اگه میشه یکم درمورد رام و اینکه چطور میتونم بفهمم رام گوشیم برا کجاس و اینکه کلا رام چی هست اصلا توضیح بدین،ممنون

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1394/1/22 سلام دوستان میخواستم بدونم کیفیت صدای اسپیکر این گوشی چطوره چون تو چنتا سایت خوندم کیفیتش زیاد جالب نیست درضمن آگه میشه درمورد کیفیت صدای هندزفری هم توضیح بدین
با تشکر

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1394/1/17 مبارکه،حالا چند خریدین؟
و از کجا؟
ممنون

Nokia Lumia 930 Nokia Lumia 930

1394/1/13 با سلام خدمت دوستان، چند وقتیه که خوره گرفتن ویدوزفون افتاده به جونم ومن اولش خیلی جدی میخواستم لومیا 1020 بگیرم تا اینکه با 930 فوق‌العاده زیبا و با امکانات عالی آشنا شدم اما هنوز دودلم مزایای 930 صفحه نمایش بزرگتر و بهتر و با تراکم پیکسلی بالاتر و رزولوشن بالاتر، طراحی خارق‌العاده نوکیا، پردازنده خیلی پیشرفته تر، فیلمبرداری با کیفیت 4k و... هست. اما تنها مزیت 1020 دوریین ومسایل مربوط به اونه مثل فلش زنون و...،اما با توجه به مشکلات سخت افزاری که اکثر دوستان با 930 دارن بنظرتون به ریسکش میارزه که 930 بگیرم؟
ممنون میشم جواب بدین،یه سوال دیگه هم داشتم و میخواستم بدونم که آیا 930 کابل otg رو ساپورت میکنه؟
ببخشید اگه طولانی شد
یا حق

Nokia Lumia 1020 Nokia Lumia 1020

1394/1/3 سلام دوستان،من تا حالا ویندوزفون نداشتم اما همیشه دوس داشتم که بگیرم و دلیل این که تا الان نگرفتم بخاطر اینه که فک میکردم برنامه های ویندوزفون کمیابه،اگه زحمتی نیست بگین که شما چجوری تهیه میکنین برنامه هارو و این که این گوشی باطریش چطوره و چقدر دووم میاره؟
ممنون

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/9/16 سلام دوستان
دیشب گوشی خودم رو با galaxy s5 یکی از آشنایان مقایسه کردم،با توجه به چیزایی که درمورد صفحه نمایش گوشی های سامسونگ شنیده بودم فکر میکردم ضایع بشم ولی خداشاهده وقتی یه فیلم full hd رو توی هردو گوشی بطور همزمان گذاشتم شگفت زده شدم،صفحه z1 من درخشان و با رنگ های کاملاً غنی بود ولی s5 نسبت به گوشیه من فیلم رو تاریک تر و بی روح تر نشون میداد، از نظر زاویه دید قبول دارم که نقطه ضعف z1 همینه ولی بخدا صفحه نمایش s5 هیچ حرفی برای گفتن در مقابل z1 نداره،از نظر دوربین هم وضوحی که z1 داره فوق العادست، البته وارد مبحث دوربین نمیشم چون دوربین این گوشی خیلی حرفه ایه و فقط باید باهاش کار کنین تا بتونید تصاویر خوبی باهاش بگیرید،مسئله اصلی اینه که سامسونگ که این همه دم از super amoled بودن صفحه نمایش گوشیاش میزنه چجوری پیش z1 کم آورده؟!!!!
درضمن تمام چیزایی که اینجا گفتم بدون اغراق بو،با قیمتی که z1 الان داره هیچ شکی تو خریدش نکنید،من اگه هزار بار متولد بشم بازم میرم z1 میخرم!!!!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/8/6
سلام دوستان، میخواستم یه سری توضیحات درمورد دوربین z1 بدم
دوربین z1 یه دوربین واقعا حرفه ای و با کیفیت هستش اما کارکردن با این دوربین نیازمند یه مقدار صبر و حوصله و همینطور مقداری مهارته،من خودم اوایل نمیتونستم عکسای جالبی باهاش بگیرم اما حالا یه عکسایی باهاش میگیرم که بیا و ببین، مسئله اصلی تنظیمات دوربینه شما باید بتونید resolution, iso,HDR و نوع فوکوس رو با توجه به شرایط تنظیم کنید که الان اگه من یه.کتیبه هم براتون توضیح بدم فایده ای نداره،توصیه اصلی من به شما اینه که تا میتونید دوربین گوشی رو در حالت های مختلف قرار بدین و از سوژه های مختلف عکس بگیرید تا روش استفاده صحیح از این دوربین رو یاد بگیرین و به نظرم راه دیگه ای وجود نداره،اینم بگم که دوربین این گوشی در عکسبرداری از سوژه های نزدیک مثل گل و گیاه فوق العاده عمل میکنه و وقتی من یه سری از عکسایی رو که با گوشیم گرفته بودم رو به یه عکاس حرفه ای نشون دادم فک میکرد که با یه دوربین حرفه ای گرفتمشون، درکل z1 شاهکار طراحی شرکت سونی هست و به نظرم هیچ گوشی نمیتونه موفقیتی که z1 برای سونی به همراه داشت رو تکرار کنه!

Sony Ericsson XPERIA X8 Sony Ericsson XPERIA X8

1393/7/28 سلام دوستان، میخواستم بدونم که این گوشی اندروید 4 رو ساپورت میکنه؟
ممنون میشم اگه جوابمو بدین!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/7/28 یه سری از دوستان هم هستن که z1 دارن اما هی شکسته نفسی میکنن،منم اولاش که این گوشی رو خریده بودم فک نمیکردم فرق زیادی با گوشیهای دیگه داشته باشه ولی فرق این گوشی با بقیه گوشی همرده خودش وقتی مشخص میشه که اونارو کنار هم قرار بدین مثل زمانی که بارون میاد و همه از ترس گوشیاشون رو میندازن تو جیبشون ولی شما میتونی براحتی گوشیتو در بیاری و زیر بارون باش کار کنی،یا زمانی که از دوتا گوشی بنچمارک میگیرید(که در واقع یه نوع امتیاز دادن به گوشیه)، یا موقع اجرای بازی های سنگین که براحتی تمام بازی هارو اجرا میکنه، پس شکست نفسی رو بذارین کنار و از گوشیتون لذت ببرید!!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/31 آقا اینایی که میگن زدآب بودن z1 هنوز ثابت نشده فازشون چیه؟!
ینی چطور باید به شما ثابت کنیم؟!!!!،من خودم بارها گرفتمش زیر شیر آب یه بارم انداختمش تو آکواریوم پنج دقیقه هم داخل آب موند وقتی درش آوردم هم هیچ مشکلی نداشت پس زد آبه نه؟!
راستی شما خفه کردین مارو با این tft و ips، راستی شما میدونستید که بالاترین تراکم پیکسلی ممکن رو در بین پنل های تصویری صفحات tft ارائه میدن؟
درسته که زاویه دیدش خوب نیست ولی آخه کدوم آدم عاقلی گوشیرو از زاویه 120درجه نگاه میکنه؟
درضمن تعصب هم دارم روی گوشیم اما نظرم رو به کسی تحمیل نمیکنم

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/21 سلام، قبلا هم اینجا توضیح داده بودم در این مورد، ببینید خیلی سادست برای عکس هایی که میخواین از سوژه های نزدیک مثل یک گل بگیرین باید با حالت دستی کار کنین که وضوح بهتری بهتون میده،توجه کنید که انتخاب نوع فوکوس در این حالت خیلی مهمه،اما برای گرفتن عکس هایی مثل عکسهای دست جمعی باید در حالت اتوماتیک قرار بدین و بذارید دوربین کار خودشو بکنه که این حالت برای گرفتن این نوع عکسها مناسب تره،البته این تجربه شخصی من در کارکردن با دوربین z1 هست و باید بگم دوربینش امکانات جالب و کاربردی داره

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/19 عادیه داداش،مال منم همينطوره البته. الان کمتر شده ولی درکل چیز خاصی نیست، برو از گوشیت لذت ببر!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/18 کاملا درسته، اونی که نویز داره مال شرکت شارپ هست و اونی که نویز نداره رو راستش یادم رفته!
ولی وجود نویز هیچ تاثیری توی کیفیت تصویر نداره و اینم بگم که شرکت شارپ یکی از شرکتهای معتبر ساخت پنل های تصویریه تازه موبایل هم تولید میکرده قبلا، شما از همین سایت برو تو قسمت برندها شارپ رو انتخاب کن ببین تو اون سال ها چی زده؟!!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/18 چاکریم ;-)

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/18 ببین آقا سعید این گوشی سه تا مدل داره:C6902, c6903 و c6906 که بین اینا c6903 سفارش خاورمیانه هست و زبان فارسی و عربی رو بهتر ساپورت میکنه و هیچ فرق دیگه ای هم نداره.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/18 آقا من یک ماهه اینجبا دارم میگم نویز داره همه به ما و گوشیمون ایراد گرفتن، البته نظر منم اينه که میشه از این مشکل گذشت ولی بعضی دوستان طوری صحبت میکنن انگار من بیکارم اومدم اینجا از این گوشی بد بگم!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/17 سلام، با توجه به نظرات بعضی از دوستان درمورد دوربین این گوشی لازم دونستم یه توضیحی راجع به دوربین و نحوه کار باهاش بدم:
دوربین این گوشی در حالت دستی وضوح فوق العاده ای داره اما شما باید کار با دوربینش رو بلد باشید،برای گرفتن عکس از سوژه های نزدیک مثل گل یا میوه و اینجور چیزا باید دوربین رو درحالت تنظیمات دستی قرار بدین که عکسهایی با وضوح باور نکردنی بهتون تحویل بده که در این حالت مهمترین چیز انتخاب نوع فوکوس هست که بیشترین تاثیر رو داره و شما با انتخاب صحیح نوع فوکوس 70% راه رو رفتین، اما برای عکسبرداری یا فیلمبرداری از سوژه های دورتر مثل عکسهای دست جمعی بهتره که دوربین رو روی حالت اتومات قرار بدین که در این نوع عکسها کیفیت بهتری بهتون میده، درمورد کیفیت رنگها باید بگم که رنگها توی دوربین z1 طبیعی هستند و رنگهارو همونطور که هستند نشون ميده البته اگه مایل باشید میتونید تو تنظیمات حالت creative effect. رو انتخاب کنید و با استفاده از جلوه ها کیفیت رنگها رو جوری که دوست دارید قرار بدین که در این حالت وضوح تصویر کاهش پیدا می کنه و تازه میشه مثل دوربینای سامسونگ، فقط این نکته رو فراموش نکنید که انتخاب حالت فوکوس توی تنظیمات دستی خیلی مهمه،سوالی بود درخدمتم.

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/17 من هرگز چنین حرفی نزدم که کیفیت صفحه نمایشش خوب نیست،برعکس به نظرم یکی از بهترینهاست و وضوح فوق العاده ای داره ،من فقط با نویزش مشکل دارم که البته اونم قابل گذشته، اتفاقا دیدن فیلم تو سامسونگ مثل اينه که یه کپه رنگ ریختی رو صفحه اما صفحهz1. کاملا واضحه و تمام جزئیات رو نشون ميده ،دقیقاً توی دوربین هم همین مسئله وجود داره و با وضوح بالا و رنگهای طبیعی تمام جزئیات رو نشون ميده، درضمن شما اگه مایل باشید میتونید تو تنظیمات دوربین کیفیت رنگها رو بالا ببرید که در این حالت وضوح پایین میاد و میشه مثل دوربینای سامسونگ!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/16 شما اگه تجربه کار با s4 رو داشته باشی هرگز چنین سوالی حتی از ذهنت رد هم نمیشه، z1 یه گوشی با کیفیت از جنس آلومینیم و شیشه هست و s4 یه گوشی تمام پلاستیکی و فکر کنم دیگه لازم نیست که از رسانا بودن شیشه و آلومینیم و نارسانا بودن پلاستیک بگم چون همه ی ما کلاس سوم ابتدایی اونارو یاد گرفتیم، با این اوصاف هرکسی که تجربه کار با این دو گوشی رو نداشته باشه مسلما فکر میکنه که z1. بیشتر داغ میکنه اما در این مورد خاص برعکسه و s4 با یک دقیقه کارکردن شدیدا داغ میکنه و z1 بعد از یکی دوساعت کارکردن کمی حالت داغ کردن پیدا میکنه،اینم بگم که داغ کردن در تمام گوشی های اندرویدی وجود داره و فقط شدت و ضعف داره،این گوشی هم از این. قاعده مستثنی نیست اما اگه شما یه بار z1 رو تو دستت بگیری و حس فوق العاده ی بدنش رو احساس کنی دیگه تحمل گوشی های پلاستیکی برات سخت میشه!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/16 نظر منم نزدیک به شماست، به نظر من دوربین z1 بعد از z2 و لومیا 40 مگاپیکسلی بهترینه،صفحه نمایشش حرف نداره، روون و پرسرعته، خوشدست و شیکه و درکل یکی از بهترینهاست،درضمن من خودم از طرفدارای برند سونی ام و تمام لوازم خونم ازجمله تلویزیون، پخش صوتی،سیستم صوتی ماشین، و برای تمام اعضای خانواده هم گوشی سونی گرفتم اما اگه شما مثل من توی سال 2014 روی صفحه . گوشیت که یکی از 10 گوشی برتر دنیاست نویز داشتی و احساس یه تلویزیون سیاه و سفید رو بهت میداد بدجور تو ذوقت میخورد، اینطور نیست؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/16 نظر منم نزدیک به شماست، به نظر من دوربین z1 بعد از z2 و لومیا 40 مگاپیکسلی بهترینه،صفحه نمایشش حرف نداره، روون و پرسرعته، خوشدست و شیکه و درکل یکی از بهترینهاست، اما اگه شما مثل من توی سال 2014 روی صفحه . گوشیت که یکی از 10 گوشی برتر دنیاست نویز داشتی و احساس یه تلویزیون سیاه و سفید رو بهت میداد بدجور تو ذوقت میخورد، اینطور نیست؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/15 کاملا موافقم، ینی دقیقا حرف دل منو زدی،سونی خیلی بزرگنمایی میکنه،و روی بعضی چیزها که واقعا توی گوشیهاش عالیه مانور نمیده،درعوض روی اسمهایی که از خودش درمياره مانور میده مثل X reality و از این دسته اسما، من خودم کاملا از z1 راضی ام ولی مشکلی که وجود داره رو ما باید بپذیریم، مثل مشکل نویز که هست ولی نميدونم چرا بعضی دوستان انکار میکنند!،یا اینکه دوربین این گوشی یه دوربین خوبه و نه یه دوربین خارق العاده که آخر تکنولوژیه!، خوب من وشما. که این مشکلات رو عنوان میکنیم از فضا نیومدیم که! ما هم این گوشی رو داریم و اينا مسایلی هست که توی همه z1 ها وجود داره،چه ما بپذیریم و چه تکذیب کنیم،الانم مطمئنم که دوستان میان میگن شایعه درست کردن و ازین حرفا و مشکلی وجود نداره و....

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/14 دوستان دیشب صفحه نمایش گوشیمو با HTC one مقایسه کردم یه فیلم full hd که داخل. گوشیم بود رو ریختم تو one، نور صفحه هر دوتا گوشی رو تا آخر زیاد کردم و بطور همزمان پخشش کردم،برخلاف نظر دوستانی که میگن کیفیت صفحه نمایش z1 خوب نیست و هی tft بودنش رو زیر سوال میبرن کیفیتش از one خیلی بهتر بود و خیلی. شفاف تر و درخشان تر از one عمل کرد و صاحب one هم قبول کرد،بعد که اومدم دوربینا رو مقایسه کنم وقتی. کیفیت one رو دیدم و يه نگاه به گوشی. خودم انداختم راستش از گوشیم خجالت کشیدم که بخوام با همچنین. دوربینی مقایسش کنم!!!!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/13 یه سری از دوستان هستن که نه z1 دارن،نه میخوان بگیرن و نه حتی باهاش کار کردن. من نميدونم چرا میان تو این صفحه نظر میدن درمورد z1؟ (تازه اونم تخصصی!) دوست عزیز اصلا ما با صفحه نمایش tft حال میکنیم،ما دوست داریم گوشی سنگین دستمون بگیریم،ما با پلاستیک حال نمیکنیم، ما فقط محصولات با کیفیت استفاده میکنیم،شما سی خودتون، ما هم سی خودمون...

Sony Xperia L Sony Xperia L

1393/6/13 سلام دوستان، من تا یک هفته پیش این گوشی رو داشتم تا اینکه فروختمش و z1 گرفتم، میخواستم چنتا نکته بگم برای کسانی که میخوان این گوشی رو بگیرن :
اول اینکه اگه میخواین گوشی بگیرین حتما اول باهاش کار کنین و بعد تصمیم بگیرین،حالا هر گوشی میخواد باشه، این گوشی با این قیمت مناسب که الان داره به نظرم فوق العاده است چون پوز گوشی هایی با قیمت بالاتر از مارک های دیگرو میزنه، اصلا کم نمياره حالا هر بازی و برنامه ای میخواد باشه، دوربینش خیلی خوبه و تو این قیمت بهترینه،کیفیت صفحه نمایشش هم خوبه و درکل سونی از صفحه نمایشخوب و درخشانی توش استفاده کرده،طراحيش عالیه و خوشدسته، کیفیت صداش هم خوبه، درطول یک سالی که داشتمش بخدا قسم یکبارم هنگ نکرد، من که حدود 800 تومن واسش پول دادم راضی بودم حالا چه برسه به 400 تومن!!!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/11 خوب پس منم آپديت میکنم بلکه مشکلم حل شد، راستی، مصرف شارژ گوشیت چطوره؟
چون بعضيا میگن 4.4.4 شارژ رو زود تموم میکنه، بعضیام میگن مصرفش کمتر میشه!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/11 نوکرتم،دم شما گرم که به ما اعتماد کردی!

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/11 سلام، آقا از من میشنوی همین حالا شال و کلاه کن برو بگیر، چون اگه بخوای به امید نظراتی که دوستان کارشناس اینجا میدن گوشی بگیری باید یه چن سالی صبر کنی و البته فکر کنم که عمرت کفاف نمیده!
این گوشی اصلا هنگ نمیکنه، دوربین فوق العاده ای داره،پردازنده و گرافیکش عالیه،صفحه نمایش درخشان و شفافی داره،آنتن دهیش قویه و درکل یه گوشی ایده آله و کارکردن باهاش روون و لذت بخشه،من وقتی میخواستم Xperia l بگیرم رفتم تو قسمت نظراتش و کلا از هرچی گوشی تو دنیا هست بدم اومد! اما وقتی باهاش کاکردم خوشم اومد و خریدمش و یک سال بدون کوچکترین مشکلی و بدون حتی یکبار هنگ کردن واسم کار کرد،موقع خرید z1 هم همینطور همه میگفتن خوب نیست و من رفتم desire 700 گرفتم و بعد از یه هفته پشیمون شدم و با کلی ضرر رفتم z1 گرفتم و تا الان بدون مشکل برام کارکرده و. فقط صفحش یه مقدار نویز داره که احتمالا با آپديت 4.4.4 حل میشه،ببخشید طولانی شد سوالی بود درخدمتم

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/9 اگه نظر من رو بخوای برو بگیر تنها مشکلش همین نویز هست، حالا شاید شانست زد مشکل نویز واسه شما وجود نداشت!
ولی 99% این مشکل رو دارن

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/9 عزیز من،من خودم z1 دارم و و فکر نکنم هیچکس حاضر باشه از وسیله ی خودش بده بگه،من خودم z1 رو با هیچ گوشی عوض نمیکنم ولی مشکل نویز وجود داره،رفیقم تعمیرکار موبایله و قبل از اینکه من این گوشی رو بگیرم کلی بهم گفت که نگیرش چون صفحش نویز داره حالا اگه مال شما نداره من بخیل نیستم!!!!
همونطور که دوستان گفتن صفحه نمایش z1 رو دوتا شرکت میزنن شاید مال شما فرق میکنه، اندرویدش چنده؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/9 اما مال من هنوز وجود داره،ورژن اندرویدتون چنده؟

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/9 آره خوبه،تو این. قیمت بهترین انتخاب همینه بجز مشکل نویز دیگه مشکلی نیست البته از این مشکل کوچیک درمقابل سایر امکاناتش میشه گذشت،سوالی بود درخدمتم

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/8 مشکل نویز توی صفحه نمایش z1 همیشه هست و در . تمام z1ها وجود داره و ازبين نمیره و موقع اجرای کدهای دستوری(مثل *141*1#) و موقع تماس وجود داره که شما. احتمالا متوجهش نشدین اما به نظر من z1 اونقدر خوب هست و امکانات میده که در مقابلش میشه از این مشکل کوچیک گذشت

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/8 ارزون خریدم ینی؟
از رشت گرفتم،از رفیقم
درمورد نویز باید بگم دفعاتی که پیش میاد خیلی کمه و اگه خیلی دقت نکنی زیاد متوجهش نمیشی،موقعی که *141*1# یا کدهای دیگرو میگیری یه سری خطوط ریز از بالای صفحه نمایش به سمت پایین حرکت میکنن و گاهی هم موقع تماس اینطوری میشه،ساده تر بخوام بگم یه حالتی مثل نویزی که توی تلویزیون های قدیمی بود اما خیلی کمتر و نامحسوس تر و درکل چون موقع تماس گوشی روی گوش هست معمولا دیده نميشه و فقط موقع اجرای کدها مشخص میشه و مشکل زیاد حادی نیست و همه ی z1 ها این مشکل کوچک رو دارن

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/6/6 سلام دوستان من قبلا Xperia l داشتم تا دوهفته پیش که فروختمش و رفتم که z1. بگیرم خلاصه اونجا انقدر فروشنده ازش بد گفت که منصرف شدم و بجاش desire 700 گرفتم و بعد از یه هفته دیگه طاقت نیاوردم و فروختمش و با کلی ضرر(که اگه بگم باورتون نمیشه) رفتم z1 گرفتم با قیمت 1200000 و الان احساس میکنم که به اصالت خودم برگشتم!!!
حالا از گوشی براتون بگم:اینم بگم. که گوشی که من گرفتم اندرویدش 4.4.2. بود
صفحه نمایش گوشی از نظر وضوح و کیفیت نمایش رنگها فوق العادست اما یه مشکل داره و اون هم نویز هست که موقع تماس و موقع ارسال یا اومدن پیام روی صفحه هست البته اونقدری نیست که توی ذوق بزنه و درکل قابل تحمله، دوربین گوشی عالیه و واقعا حرفه ای هستش درضمن این که میگن باید کلی تنظیم کنی واینا اینطور نیست و شما با انتخاب درست نوع فوکوس توی تنظیمات دستی 70% کار رو انجام دادین و بقیش دیگه حرفه ای هست درکل به نظرم دوربین z1 بعد از z2 بهترینه، اینو بدون اغراق ميگم گرافیک گوشی های سونی از همه ی گویا بهتره و کلا کم نمياره، پردازنده چهار هسته ای 2.2 ghz که ديگه حرفی برای گفتن باقی نمیذاره، داغ کردن هم در این گوشی وجود داره اما توجه. داشته باشید که داریم درمورد یه گوشی از جنس آلومینیم و شیشه صحبت میکنیم واين کاملا عادیه.
جمع بندی:کیفیت ساخت عالی،،دوربین حرفه ای،پردازنده قدرتمند،گرافیک عالی،آنتن دهی قوی،باتری قوی،صفحه نمایش با وضوح بالا و خیلی چیزهای دیگه از مشخصات دیگر z1 هستش درکل وقتی این گوشی رو تو دستت میگیرین گوشیای دیگه از نظرتون مثل اسباب بازی هستن، ببخشید که طولانی شد، اگه سوالی بود در خدمتم

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/5/1 ممنون از راهنماییت،یه سوال دیگه هم داشتم که درمورد آنتن دهی هست،من خودم Xperia l دارم واصلا از آنتن دهیش راضی نیستم چون تو فضای بسته افتضاحه واکثر اوقات در دسترس نیست میخواستم بدونم z1 آنتن دهیش چطوره؟
ممنون

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/4/31 سلام دوستان،میخواستم بدونم فرق بین c6902_c6903_c6906 چی هستش؟
ممنون میشم جواب بدین

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/4/20 ممنون از راهنماییت،راستشو بخوای اول میخواستم s4 بگیرم ولی دیدم نمیشه به این ... سامسونگ اعتماد کرد،پس ایشالا میرم واسه خرید

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1393/4/19 سلام دوستان من میخوام z1 بگیرم اما شک دارم،آخه لامصب این سونی هرچی میزنه یه مشکلی از یه جاش در میاد خودم Xperia l دارم و راضیم البته،این سونی هم یه جوریه که اگه داشته باشی دیگه نمیتونی بری سراغ سامسونگ،لطفا یه راهنمایی بکنین ممنون.
موارد 1 تا 40 از مجموع 43 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا