مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mohamad m
  • تاریخ عضویت : 1393/1/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

LG G Pad 8.3 LG G Pad 8.3

1393/4/21 اره . نصب میشه. سرچ کن تو گوگل . اموزشش زیاد هست.

LG G Pad 8.3 LG G Pad 8.3

1393/4/21 حتما. هم عمر باطری به طرز عجیبی بهتر میشه. هم روشنایی صفحه نمایش بالا میره. هم سرعت شارژ شدنبیشتر میشه. هم عملکرد کلی بهبود پیدا میکنه.

LG G Pad 8.3 LG G Pad 8.3

1393/3/22 تنها مشکل این تبلت نورش هست که من خیلی بهش گیر داده بودم. به طرز غریب و و باور نکردنی بعد از اپدیت مشکلننور کمرنگ شد و دیگه حس نمیکنیش.
ابعاد جی پد عالیه. سخت افزار فوق العاده قویه و کیفیت ساخت وبدنه هم حرف نداره. صدا قبل از اپدیت گنگ بود که حالا بهتر شده.
من محافظ صفحه خریدم براش. انا کیف نخرریدم و نمیخرم. کیف تمام زیبایی و خوش دستی تبلت رو به باد میده.
اگه تا یک میلیون میخوای هزینه کنی و حتی تا یک و سیصد چارصد شک نکن که این بهترین گزینه است.

LG G Pad 8.3 LG G Pad 8.3

1393/2/5 با قلم فلزی خوب کار مبکنه. ولی من فقط یه بار امتحان کردم. قلمی که رو صفحه کار کنه و در عین حال سر صیقلی یا جنس دیگه ای داشته باشه واسیبی نرسونه به دسگاه پیدا نکردم. الان که صفحه ضد خش انداختم رو صفحه نمایش حساسیت تاچ کمتر شده و به خوبی سابق به قلم حساس نیست.

LG G Pad 8.3 LG G Pad 8.3

1393/2/5 برای gpad. سالم و نو در وبگردی مدام از طریق وای فای و نور 40 درصد باید هفت ساعت و شش دقیقه باطری جواب بده. (اینجا رو نگاه کن
http://www.laptopmag.com/reviews/tablets/lg-g-pad-8-3.aspx

اگه کمتر از اینه یه جای کار مشکل داره. ولی اگه تا حدود پنج , پنج و نیم ساعت باطری داری خودت رو اذیت نکن و باهاش کنار بیا.
جی پد باطری لیتیوم پلیمر با کیفیتی داره که افت مدت شارژ دهی ش نسبت به خیلی از. گوشیها و تبلتهای دیگه کمتره.
در ضمن اونطور که میگن اپدیت کردن جی پد باعث افزایش نور صفحه میشه و این کمک میکنه با درصد روشنایی کمتر از چهل درصد وبگردی کنی و به طبع شارژدهی بهتری از تبلت بگیری.

LG G Pad 8.3 LG G Pad 8.3

1393/1/23 وحید جان با یک سوال نخریدم.متاسفانه روشنایی تصویر غافلگیرم کرد.انقدر همه جا از صفحه نمایش این دستگاه تعریف کرده بودند که مطمئن بودم. در این رابطه مشکلی ندارم. از اونجا که من ساعات زیادی رو با لب تاب و تبلت میگذرونم رو صفحه نمایش حساسم. فک کنم شما (با توجهبه کامنت های قبلیت )انتظار قدرت پردازش بالا از دستگاه داری و صد البته جی پد تو این زمینه سربلنده سربلند هست.

LG G Pad 8.3 LG G Pad 8.3

1393/1/23 علی جان همونطور که گفتم رزولوشن نمایشگر جی پد عالیه و کیفیت و شفافیت رنگ اون حرف نداره. اما به نسبت تبلت های دیگه صفحه تاریکتره. به این معنی که شدت روشنایی در بالاترین درجه روشنایی 273 لوکس هست. مقایسه کن با آیپد مینی با شدت روشنایی 432 و گلکسی تب 3 هشت اینچ باشدت 477. قابل ذکره که متوسط شدت روشنایی برای تبلتهای اندرویدی 359 هست.
این به این معنی نیست که وقتی با جی پد کار می کنی همیشه با روشنایی صفحه نمایش مشکل داری. چون هر وقت احساس کنی صفحه کم نوره شدت روشنایی رو میبری بالا. مشکل در اینه که در شرایط نوری که کاربر ایپد مینی شدت نور دستگاه رو روی سی درصد تنظیم میکنه شما مجبوری شدت نور جی پد رو روی مثلا 50 تنظیم کنی تا روشنایی مشابه رو روی صفحه نمایش داشته باشی. و این یعنیصفحه نمایش شما باطری بیشتری مصرف میکنه . همونطور که میدونی شارژ دهی این دستگاه هم از متوسط اندرویدیها کمتره. بنابراین محتمله -خیلی هم محتمله-که بسیاری از کاربرای جی پد یه مشکلاتی از ترکیب این دو مشکل داشته باشن.امیدوارم شما هیچوقت چنین مشکلی رو حس نکنی. خیلی از کاربرای نکسوس 7 و ایپد و حتی گلکسی تب 3 بعد از کار کردن با جی پد این مشکل رو احساس میکنن و میگن کاش این گباطری و صفحه یه ذره بهتر بود تا هر بار جی پد دستم میگرفتم خدا پدر بیامرزی نثار ننه بابایی اقای ال جی میکردم. همونطور که باری ننه بابای اپل.

LG G Pad 8.3 LG G Pad 8.3

1393/1/21 آدرس بررسی کامل جی پد :
http://www.laptopmag.com/reviews/tablets/lg-g-pad-8-3.aspx

LG G Pad 8.3 LG G Pad 8.3

1393/1/21 من این تبلت رو دو روزه گرفتم و از کار کردن باهاش راضی ام و لذت می برم. توان پردازش بالیی داره و به شدت روون کار می کنه. به لحاظ سخت افزار فوق العاده است ( به نسبت قیمت ) ظاهر بسیار خوبی داره و خوش دست و خوش ساخته. تاچ فوق العاده ای داره و رزولوشن تصویرش محشره اما....................

اما اگر بخوام دوباره تبلت بخرم اصلا جی پد نمی خرم. چون متوجه شدم با کاربردی که من ازش می خوام همخونی نداره.
برای من صفحه نمایش مهمه و عمر باطری. بعد از اون چیزهای دیگه مطرح می شن. توضیحی مختصر درباره این دو خواهم داد :
1- صفحه نمایش تاریک : جی پد اگر چه دارای رزولوشن بالاتری نسبت به رقباش مثل نوت 8 و نکسوس 7 هست ، ولی شدت روشناییش خیلی پایین هست. ( روشنایی جی پد فقط 273 لوکس هست در حالی که تب 8 حدود 477 لوکس روشنایی داره). روشنایی کم بویژه به هنگام مطالعه خودش رو نشون می ده. بنابراین در اینجا با یک صفحه نمایش رزولوشن بالای تاریک روبرو هستیم. تاکید میکنم این تاریکی خودش رو در فعالیتهایی مثل مطالعه و وب گردی نشون می ده. شما مجبورید روشنایی رو بیشتر از 40 درصد بگذارید تا چشمانتان خسته نشود ولی با مشکل باطری ضعیف روبرو خواهید شد.
2- باطری ضعیف : باطری ضعیف یک نقطه ضعف دیگر این تبلت است. در تست باطری ، رکورد جی پد تنها 7 ساعت و 6 دقیقه است. در حالی که تب 8 رکورد 8 ساعت و 40 دقیقه رو کسب می کنه. ( در تست استاندارد باطری ، با روشنایی 40 درصد صفحه نمایش به وبگردی از طریق وای فای میپردازند )

در آدرس زیر می تونید مطالب گفته شده رو بصورت کاملتر مشاهده کنید.
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
ایسام