مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیررضا ص
  • تاریخ عضویت : 1393/1/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 66

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 66 مورد

HTC U11+ HTC U11+

1396/11/11 مبارکت باشه داداش
پس این همه نظر که در خصوص باتری ضعیف میدن چیه؟
ممنون میشم بعد چند هفته نظر کلی خودت رو نسبت به این گوشی بگی

HTC One M9 HTC One M9

1393/12/12 هنوز به بازار عرضه نشده شما دوربینشو تست کردی؟؟؟
بلندگو های اس6 از این برتره نه؟
باطری اس6 از این بهتره نه؟
اس6 اس دی میخوره نه؟

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/31 مطمئنا m8 بهتر و کاربردی تر و مقرون به صرفه تر آیفون ها هستش.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/31 بله فرق m8 و e8 تنها در بدنه و دوربین هستش و فرق دیگه ای ندارند.دوربین m8 توی شب و نور کم عالی هستش و هیچ گوشی به پاش نمیرسه ولی توی روز و نور کافی عملکرد e8 به مراتب بهتره ولی اگر شما استفاده از تنظیمات دوربین را بلد باشید مطمئنا با m8 عکس هایی عالی خواهید گرفت.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/31 بدنه این گوشی به طور کامل بجز قسمت بالایی که پلی کربنات هستش از آلومینیوم ساخته شده
یعنی چیزی حدود 90 درصد از فلز ساخته شده و هیچ گوشی این طور نیست.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/31 شاید گوشیت آپدیت شده.برو تنظیمات گزینه ی آخر(about phone)
و برو داخل گزینه ی(software information) اونجا میتونی ببینی نسخه ی اندرویدت چنده(زیر اندروید ورژن نوشته.)

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/31 من کی گفتم کیفیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من گفتم معلوم میشه سفارش کدوم منطقه هستش و درباره ی کیفیت حرفی نزدم.
اچ تی سی دوتا کارخونه داره یکی چین و اون یکی تابوان.
مثلا گوشی من ساخت تایوان و سفارش آمریکا.
در مورد برند اچ تی سی کیفیت همیشه عالی هستش.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/30 دوست عزیز خودت را لازم نیست عصبی کنی.حالا اشتباهی هستش که رایجه.از این به بعد حرف شما را میگیم!

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/30 فعلا که همه ی سایت ها باطری این گوشی را مناسب دونستند.این چیزایی که من گفتم را توی همه ی سایت ها و نقد و بررسی ها خوندم.لابد شما از همه بیشتر میدونی ما خبر نداریم.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/30 هیچ فرقی ندارند فقط کمی و بطور محسوس استفاده ی باطری بیشتره که مشکلی ایجاد نمیکنه.
اگر نیاز به دو سیمکارت دارید بگیریدش.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/29 اتفاقا باطری جزو نقاط قوت این گوشی هستش و کاملا خوبه و به راحتی دو روز شارژ دهی میکنه و در حد یک پرچمدار هستش.من مشکل باطری از کسی نشنیدم داشته باشه.بهینه سازی های خوبی تو گوشی هست.در ضمن حالت power saving تو گوشی هست که زمان شارژدهی را بیشتر میکنه و من اکثرموقع که کارهای عادی میکنم و بازی و.. نمیکنم فعالش میکنم.به علاوه حالت extreme power saving نیز وجود داره
که برای مواقعی که شارژ کمه و یا کار خاصی جز پیام و تلفن با گوشی ندارید میتونید فعالش کنید که واقعا
بهینه و کاربردی هستش و شما با داشتن 5 درصد شارژ در این حالت میتونید 15 ساعت از این گوشی استفاده کنید و یا با با 100 درصد شارژ میتونید دو هفته از این گوشی استفاده کنید.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/29 دوربین این گوشی از فناوری التراپیکسل استفاده میکنه.در این فناوری پیکسل ها اندازشون سه برابر حالت عادی هست.مزیتش این هست که نور بیشتری وارد گوشی میشه و باعث میشه که عکاسی توی شب و جاهای کم نور مشکل نور بوجود نیاد و نور کافی وجود داشته باشه.به همین دلیل عملکرد این گوشی توی شب بسیار بهتر از رقبا است.تنها عیبش این هست که توی جاهای پرنور عکس ها شفاف تر می افتند.
اما یک راه حل ساده برای از بین بردن این عیب هست و اونم اینه که توی محیط های پرنور نور را به صورت دستی کاهش بدید.به این صورت که وقتی وارد بخش دوربین میشید کافیه تنظیمات را باز کنید و در گزینه هایی که باز میشه اون قسمتی که نوشته شده EV را روش کلیک کنید.حال از پنجره ی باز شده میتونید نور را افزایش یا کاهش بدهید.توی محیط های باز با نور کافی کاهش محسوس نور باید بدید ولی توی
محیط های کوچک و یا پر نور لازم بیشتر نور را کاهش بدید.توی شب هم اگر به نظرتون نور هنوز هم کمه بهتره نور را افزایش بدید.البته چند قسمت دیگه هم داره مثل حالت تصویر و .... البته با کلیک روی بخش تنظیمات میتونید تنظیمات بیشتر و پیشرفته تری را اعمال کنید.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/29 پرس هستش اگه مشکلی برای باطری بوجود اومده باید به یک نمایندگی تحویل بدبد چون فقط با ابزار باز میشه.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/29 چرا کافی بری به تنظیمات گزینه ی آخر(about phone)را بزنید و قسمت اول(software update)را بزنید
بعد اگه پنجره ی دانلود کردن آپدیت نیومد دکمه ی پایینی(chek now)را بزنید تا دوباره براتون پنجره ی دانلودش بیاد براتون.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/29 نه الان توی خیلی از گوشی ها عربی هم مینویسه و این دلیلی بر سفارشی بودن برای عربستان نیست و راهش این بود که قبلا گفتم:
کد #06#* را وارد کن و رقم هفتم و هشتمش را نگاه کن:
02:سفارش امارات
05:سفارش آمریکا
00:سفارشی کارخانه(کیفیت بالا)
08:سفارش آلمان
01:سفارش فنلاند
13:سفارش آذربایجان
04:سفارش هند

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/29 زیاد مشکل نیست.تازه اگر شما مشکلی دارید میتونید با دوبار ضربه روی صفحه اون را روشن کنید.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/29 من این مشکل را با وان داشتم یکبار بردم توی یک منطقه که کامل انتن می داد با یه گوشی دیگه هم امتحان کرده بودم اونجا دیتا موبایل وصل میشد.وقتی اونجا روشنش کردم وصل شد.از اون به بعد دیگه درست شد.همیشه وصل میشه

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/27 اولین باری هست که می شنوم m8 هنگ کرده و یا لگ داره!!!!مگه میشه تنها پرچمداری که توش لگ داشت g3 بود که به خاطر Qhd بودن صفحه هست.مورد دیگه اینه که رابط کاربری ال جی تکراری هستش و سنس(رابط کاربری اچ تی سی) از اون زیباتر و روان تره.مورد دیگه اینکه رابط کاربری ال جی بهینه نیست و مصرفش از بقیه بیشتره و به همین علت لگ داره.پشتیبانی اچ تی سی بهتر از ال جی هستش.
مشکل دیگه ای اگر دارید بفرمایید.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/26 دوست عزیز بهتره دستکاری نکنی چون کار هرکسی نیست و ممکنه جای دیگه ای خراب بشه و اگه خیلی برات مهمه ببر شرکت گارانتی یا هر شرکت دیگری که میتونی ببین چیکارمیشه کرد.برای من پیش نیومده آشغال بره تو اسپیکر.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/26 معرفی وان مکس جدید و معرفی نکسوس9 و معرفی دوربین فیلمبرداری نیز از دیگر شایعات هستش.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/16 به نظرم این طوری بهتره چون 4.4.3 تغییر زیادی ایجاد نمیکنه و خوب نیست آدم اون همه فایل را دانلود منه برای کمی تغییر.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/16 1.به نظر من و خیلی های دیگه این خیلی از امکانات سامسونگ الکی هست و من نمیگم استفاده ای نداره بلکه میگم استفاده خیلی کم هستش و لازم نیست و نبودنش مشکلی را بوجود نمیاره.از کجا میدونی سامسونگ میخواد اول بمونه فعلا که امسال فروشش هی داره پایین تر میاد.
2.معلوم وزن وان مکس بیشتره چون هم صفحش بزرگتره و هم بدنش فلزیه.درمورد رم 3گیگ فکر نکنم نیاز باشه چون حداکثر کاری که با گوشی داشته باشی باز هم رم بیشتر از 2گیگ لازمت نمیشه.مثلا همین وان ام8 و زد2 با وجود اینکه رم زد2 بیشتر بود ولی آنتوتوی وان ام8 از زد2 بیشتر بود.پردازنده ی وان مکس و وان تا بحال نشنیدم کسی بگه هنگ کرده یا لگی تو این گوشی ها دیده و همونطور که درباره ی امکانات گفتم
باید چیزی را گذاشت که کافیه و بیش از حد لازم نیست و وقتی وان مکس پردازندش به قدر لازم قویه لازم نیستش که از چیپست قویتر استفاده کرد.البته نوت3 دو نسخه داره و تو نسخه ای که پردازنده مال خود سامسونگ هستش که توی ایران نیز همین مدل هستش پردازنده و گرافیک وان مکس برتره , در مورد 4k هم که عرض کردم و دوباره در زیر میگم.هرچند نسخه ای که توی ایرانه فیلم براداری 4k نیست.بلندگو های وان مکس هم نسبت به نوت3 خیلی قوی تر هستند.دوربین جلوی وان مکس هم بهتر از نوت3 هستش.باتری وان مکس بهتر از باتری نوت3 هستش.
3.دوست عزیز متوجه منظورم نشدی من مشکلم با پخش فیلم 4k توسط پلیر نیست.مشکل در پخش توسط صفحه نمایش هستش صفحه نمایش گوشی ها امروز فول اچ دی هستش و فیلم 4k را نمیتونن با اون کیفیت پخش کنن و همون فول اچ دی پخش میکنن و 4k حجم بیشترمیگیره و باتری بیشتری مصرف میکنه.بانظرشما موافق هستم و ما باید طبق نیازمون انتخاب کنیم و شاید شما امکانات سامسونگ را بیشتر از من استفاده میکنی و بهشون بیشتر نیاز داری.من خودم ترجیح میدم که گوشی حداقل های لازم را در بیشتر موارد داشته باشه تا مشکلی پیش نیاد و در برخی موارد کمی بیشتر از حداقل ها داشته باشه تا اگه گاهی لازم شد استفاده کنم.از همه مهمتر برام ظاهر گوشی هست تا وقتینگاهشمیکنم حس یک کالای خوب را به من منتقل کنه.امیدوارم انتخاب درستی کرده باشی و گوشی به کارت بیاد.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/16 سلام اندروید 4.4.3 برای وان منتشر شد و من همین الان گوشی پدرم که وان هستش را آپدیتش کردم.عالی شده.فکر کنم برای بقیه ی خانواده ی وان هم منتشر شده باشه و یا نهایتا تا هفته ی دیگه منتشر بشه.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/15 خب خدا را شکر همین ال هم بیاد بازم خوبه ولی احتمالا 4.4.3 برای سایر خانواده ی وان میاد

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/15 خب من دقیقا نمیدونم چرا این طوره ولی جایی که قطعات اصلی ساخته میشن و همچنین بقیه ی قطعات مونتاژ میشن طبق همون کدی هستش که گفتم.البته بازهم به موارد دیگری مربوط هستش ولی کلا برند
اچ تی سی هرجا ساخته شه خوبه.مثلا گوشی اچ تی سی قبلیم ماله هند بود ولی خوب بود و مشکلی باهاش نداشتم.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/15 خواهش میکنم.
ببخشید من این رو نمیدونستم که کیفیت به کد گوشی ربطی نداره و ممنون که به من گفتی.میشه بیشتر درباره ی product number بگی چطوری باید کیفیت را از رو اون تعیین کرد؟
خیلی ممنونم ازت که این ها را گفتی.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/15 بهترین کار اینه که با شرکت یاس تماس بگیری و بپرسی شمارش اینه:85685 و میتونی برای دیدن نمایندگی ها به این آدرس بری:
http://yaas.mobi/agents
اگر جزو گارانتی حساب نمیشد بپرس که قیمتش چنده.

HTC Desire 820 HTC Desire 820

1393/6/15 توی اکثر سایت هاگفتن که بهترین میان رده هستش نخصوصا نسبت به قیمت.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/15 انتخاب کاملا درستی کردی مطمئن باش پشیمون نمیشی.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/15 به ظاهر دات ویو توجه نکن اگه اون را بزاری رو گوشی خئدت میبینی که سوراخ ها چقدر زیبا و کاربردی هستن.به نظرم همون دات ویو از همه بهتره.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/15 1.میگم من خودم این حرفرا نمیزنم و از کسایی که گوشی های سامسونگ داشتن پرسیدم و همه گفتن اینامکانات بعد از مدتی کند میشه.s5 امکانات بیش ازحد و کم استفاده داره ولی m8 امکانات کافی و لازم برای هر نفر را داره و امکاناتی که خیلی کم استفاده میکنی و ضروری نیست را نداره.خب سامسونگ هم امکانات الکی و تبلیغاتیش را برداره تا کند نشه.
2.این نظر شخی تو هستش و من خودم بازهم onemax را به note3 ترجیح میدم.از همه نظر بهتره.اتفاقا بهنظرم برتری با onemax هستش.
3.یه سوال دارم برای چی فیلم برداری 4k کنم؟؟با اینکار الکی حجم فیلم ها را افزایش میدم و مشکل حافظه پیدا میکنم.با این ار باتریم زودتر خالی میشه و از همه مهمتر مگه s5 رزولوشن صفحش 4k هستش یا قدرت خریدن یه تلویزیون 4k داری شما؟؟؟خب وقتی در نهایت فیلم ها با همون رزولوشن 4k پخش میشه برای چی الکی فیلم با حجم بیشتر بگیرم و باتریم را سریعتر خالی کنم؟؟؟؟؟؟؟بله مثال من درمورد
سنسور ضربان قلب بود ولی استفاده ای که از بلندگو میشه آیا از ضربان قلب میشه؟؟هر بار بخوای موسیقی بزاری یا هروقت تماس یا پیامک یا اعلانی برات بیاد بلندگو صدا پخش میکنه.شما میخواهید با یک پخش کننده موسیقی تماس بگیرید و صحبت کنید و صدای اون طرف از بلندگو های اون بشنوید.من میگم اگر آدم اینقدر هزینه میکنه پس لازم امکانات قوی ای را که میذارن پر استفاده باشه.آیا شما به یک اندازه از بلندگو و سنسور ضربان قلب استفاده میکنید؟؟البته که بلندگو های خیلی از پخش کننده ها به بلنگوهای M8,M7 نمیرسه!تازه اچ تی سی هم گفته میخواد یه پخش کننده ی موسیقی بسازه.....

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/15 حرارت هم چندان فرقی نمیکنه ولی اگه دقت کنی فقط پنج دقیقه تو آب جوش بود در صورتی که باید یک ساعت زیر آب دووم بیاره حالا میگیم جوش بوده آب ولی دیگه پنج دقیقه هم نباید تحمل میکرده؟؟؟
من خودم کلی از نقد و بررسی های این گوشی را خوندم و همگی گفتن که صفحه ی این گوشی بعد از آبریختن کند میشه.البته به صورت عادی هم خیلی کندتر ازm8 هست و m8 سریعترین تاچ دنیا را داره.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/15 خب ببین همه چیز بستگی به تو داره:
1.اگر یک کاربر عادی هستی خب cpu 2.3 برات کافیه ولی اگر کسی هستی که کارهای سنگین را انجام میدی و برنام ههای خیلی سخت را انجام میدی cpu 2.5 بگیر.
2.گوشی را حتما گارانتی دار بخر چون وقتی آدم گوشی گرونی میخره حتما باید گارانتی دار بخره.بهترین گارانتی ـرین هست و مایکروتل و بعد از اونا شرکت یاس هم خوبه.
3.بهترین رنگ هم به نظرم خاکستری و طلایی هستش.لبته طلایی کمی گرونتر از بقیه ی رنگ هاست.
4.در مورد اصل و کیفیت گوشی این کار بکن:
کد #06#*(از چپ به راست)را توی قسمت تلفن گوشی بزن.یک کد نمایش داده میشه.رقم هفتم و هشتمش را نگاه کن:
اگر 00 بود ساخت خود کارخونه یعنی تایوانه و cpu 2.5 و کیفیتش عالی.
بقیه اعداد cpu 2.3 هستن به این صورت:
اگر02 بود ساخت اماراته و کیفیتش پایینه.
اگر08 بود ساخت آلمانه و کیفیتش عالیه.
اگر01 بود ساخت فنلانده و کیفیتش عالیه.
اگر13 بود ساخت آذربایجانه و کیفیتش [بده] و مضر هستش.
اگر04 بود ساخته هنده و کیفیتش پایینه.
اگر05بود ساخته آمریکا و کیفیتش عالی.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/15 باشه فهمیدیم که تو امکانات را به کیفیت ترجیح میدی صد بار این را گفتی.حالا به ما چه ربطی داره؟؟
تو سلیقه ی خودت را داری.بقیه اینجا بدنه و امکانات کافی را به امکانات بیش از حد ترجیح میدن.
لازم نیست نظرت را هزاربار اینجا تکرار کنی فهمیدیم تو امکانات اضافی را به بدنه ترجیح میدی.باشه دیگه لطفا دیگه تکرار نکن.
بله قبول دارم پرچمدارهای قدیمی اچ تی سی آپدیت خوب براشون منتشر نمیشده.ولی الان نه.
کله خانواده ی وان الان به 4.4.2 آپدیت شدن و m8 هم به 4.4.3 که اچ تی سی گفته به زودی 4.4.3 را برای
بقیه ی خانواده ی وان منتشر میکنه.دوربین جلوی وان واقعا عالیه و من مطمئنم که این گوشی را نداشتی تا ببینی دوربینش چقدر خوبه.هیچ چیزبه الترا پیکسل نمیرسه.والا پدرم وان داره به هیچ وجه این مشکلایی
که شما گفتید را نداره.سنس 6 را هم توی آپدیت براش اومده واقعا عالی شده.اکثر سایت ها سنس را بهترین رابط کاربری میدونن چون در کنار زیبایی و امکانات کافی روان هستش ولی تاچ ویز امکانات بیش ازحد و داره و درحد سنس روان نیست و من روان بودن را فدای امکانات نمیکنم.شمار ا نمیدونم و لازم نیستش بگی.حداقل فرق m8 , m7 بیشتر از فرق s4,s5 , g2 ,g3 هستش.الکی نگو باهاش کارکردی.من خودم کامل باهاشون کارکردم و دیدم.اگه m8 و m7 بدبودن نمیتونستن htc را بعد از چندسال دوباره به سوددهی برگردونند.و اگر s5 خوب بود نمیتونست بعد از چندسال پیشرفت سود سامسونگ سودش را کاهش بده.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/15 ساخت تایوانه و توی خود کارخونه ی اچ تی سی ساخته میشه.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/14 اینم فیلم سوختن صفحه نمایش s5:
http://www.aparat.com/v/aWO3t/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B4%D8%A7_%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF_%3A%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C_%D8%A7%D8%B3_5_%D8%AF%D8%B1_%D8%A2%D8%A8_%D8%AC%D9%88%D8%B4

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/14 این مشکل به خاطر فلزی بودن گوشیه.گوشی طوری طراحی شده که گرما به فلز پشت گوشی انتقال پیدا کنه تا پردازنده و بقیه ی قطعات ضرر نبینن.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/14 1.من رفتم پرسیدم از خودم حرف نمیزنم وقتی کل گوشی کند میشه امکانات کند تر نمیشه؟؟؟؟؟؟؟
2.بله ممکنه کسی بخواد اینجوری باشه که همیشه از سنسور قلب استفاده کنه ولی از امثال شما کمه.بعدش خب میرم یه ضربان قلب میگیرم ارزونتر!!!!سنسور اثر انگشتش هم کنده هم به زور وا میکنه هم استفاده ای بجز واکردن صفحه نداره.من را که راضی نبودم ازش.من باهاش کار کردم ولی سنسور ضربان قلبش اصلا خوب کار نمیکرد و سنسور اثر انگشتش هم کلی طول میکشید بالا بیاره.من خودم one max را به note3 ترجیح میدم.فیلم را هم به زودی آپلود میکنم برات میزارم.
3.بله گفتم که امکانات الکی و بلااستفاده.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/14 m8 صداش از همشون بهتره
ولی one و one max تفاوت زیادی ندارن.

HTC One M8 HTC One M8

1393/6/13 1.بله من خودم این را نمیگم و میتونی بپرسی امکانات سامسونگ بعد از یه مدتی خیلی کند تر میشه.
2.من خودم زیاد از سنسور ضربان قلب استفاده ای ندارم و دکتر نیستم که بفهمم اعداد چه مفهومی داره و بعد برای چی هی استفاده کنم؟سنسور اثر انگشت این گوشی کجاش خوبه؟خیلی طول میکشه تا باز بشه و اگه من بخوام از سنسور اثر انگشت استفاده کنم خب میرم one max رامیخرم که به نظرم بهتره.بعدش هم بقیه ی چیز هایی را که گفتی m8 داره.مثلا ضد آب هست و لی مجوزش را نگرفته اگه باورت نمیشه میخوای فیلمش را برات بفرستم که حتی بیشتر از s5 دووم میاره.تازه اگه روی s5 آب بریزی صفحش لمسش خیلی ضعیف تر میشه درصورتی تو m8 این اتفاق کمتر میوفته و حتی در برخی موارد صفحش میسوزه که اگه این را هم باورت نمیشه فیلمش را برات بفرستم.امکان ultra pwer saving توی گوشی m8 هم هست که اسمش extreme power saving هستش و کاملا خوب هست و میشه با شارژ100 درصد تا دو هفته دووم آورد.
3.مگه وان امکانات نداره؟؟؟فقط و فقط بدنش فلزی هستش؟؟؟دوربین خوب صفحه ی با کیفیت تر مقاومت بیشتر و...
موارد 1 تا 40 از مجموع 66 مورد
ایسام