مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : فرهاد ب
  • تاریخ عضویت : 1390/3/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1398/12/17 یکی دیگه از تفاوت های گلوبال و غیر گلوبالش برخی امکانات نرم افزاری هست مثلا ضبظ خودکار مکالمه واسه گلوبایل نیست که مجبورید یا نرم افزرهای جانبی مثلا acr نصب کنید یا رام عوض کنید ولی در نسخه چینی خودکار این امکان وجود داره همچنین مشابه این عملکرد در برخی قسمت های نرم افزاری هم دیده میشه.البته هرکدوم معایب مزایای خودشون را دارن.

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1398/12/17 من یک ماه بیشتره دارمش تو بدترین شرایط ازش استفاده میکنم منظور نور اتاقم یا خیلی تاریکه یا کلا بدون نور اتاق اما مشکلی نداشتم در ضمن نور را زیاد بالا نمیبرم در حد متوسط به پایین.شاید تو چشمات حساس شده

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1398/12/17 من خیلی وقته اپدیت زدم شاید نزدیک یک ماه پیش بود واسه اندروید 10 - به نظرم مصرف باتریش یکم بیشتر شده البته من یک سری فیلم از نت دانلود کردم در مورد ترفندهای بهینه سازی مصرف باتری و خیلی موثر بود در ضمن حتما فست شارژ خودش را برای زمان های عجله ای استفاده کن از یه شارژر اصلی دو امپری که فست نباشه واسه زمان های عادی استفاده کن واسه طول عمر باتریت میگم من نزدیک 1 ماه بیشتره شارژر عادی استفاده میکنم

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1398/12/17 ریجن های مختلف را باید تست کنی مثلا رو هند بزار یا بزار کشورهای دیگه

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1398/12/17 شاید منظورت همون گیم اسپید هست گوشه سمت جپ یک خط عمودی یک سانتی ظاهر میشه باید بکشیش سمت راست یک منو میاره در ضمن برای همه بازی ها فعال میشه.

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1397/11/22 دوستان ممکنه تا چند روز اینده بخوام همین مدلشا بردارم میوام بدونم زمان خرید دقیقا چه فاکتورهایی را لحاظ کنم

1- محتوای جعبه دقیقا چیا باید باشه(نمیخوام فیک بخرم) (از هندزفری تا باطری و خوده جعبش)
2-کدهای دستوری برای تست همه بخش ها مخصوصا بخش هایی که بعضی دوستان اشاره کردن ممکنه مشکل داشته باشه چی هست(مثل تاچ یا gps یا ... فقط جهت تست بهتر)
3-چه نسخه ای بهتره منظور رم گلوبال سری f یا g یا ... که کمتر مشکل داشته باشه
4-چه سایتی را با قیمت کمتر سراغ دارید که مطمئن باشه خرید ازش به نظر میرسه باز قیمت ها داره نزولی میره بالا
5-کدوم رنگش شیکتره(پسرونه)
6-کسی راهی بلده که مستقیم از خارج از کشور بخریم کمتر هزینه کنیم؟ (شنیدم قیمت به دلیل واسطه ها باید توی این گرونی ها حدود 500 600 ت کمتر از هزینه باشه که الان میدیم)

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1397/11/22 سلام بی زحمت تلگرام بهم پیام میدی یه سری سوال در مورد این مدل دارم ممنون
ایدیم : @barnameha_net

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1397/11/5 سلام حتما بعد از استفاده خبرش را بده ، من میخوام بخرم اما دو مساله که مانع مطمئن شدنم شده یکی مشکلاتی که با مرور زمان خودش را نشون میده و دومی هم در صورت خرابی پیدا کردن محلی برای خرید قطعات هست

Xiaomi Pocophone F1 Xiaomi Pocophone F1

1397/11/5 سلام.دوستان من با قیمت حدود 3.5 تا 4 میخوام یه گوشی بخرم همیشه سامسونگ خریدم ولی به دلیل گرونی ها ، شیائومی پوکوفو را با توجه به سخت افزارش انتخاب کردم دقت کنید که حتی یکبار هم گوشی شیائومی نداشتم و تجربه ای ندارم ، اما چند تا سوال واسم پیش اومده

1- این گوشی تازه وارد بازار شده ایا با گذشت زمان مشکلاتی برای این مدل پیدا شده دوستانی که خریداری کردند لطفا نظر بدن ؟(میخوام مطمئن بشم این ارزونی صرفا به دلایل فنی نباشه بلکه ممکنه مشکلات نرم افزاری بعد از استفاده پیش بیاد)

2-اگر به هر دلیلی مشکلی پیدا شد(با توجه به گارانتی نداشتن و کم یاب بودن قطعات) کجا میتوان این گوشی را تعمیر کرد ، محل مورد اعتمادی؟ سایتی که قطعات این مدل را داشته باشه؟ (به صرفه هست بعد از هزینه بابت خرید مجددا کلی دردسر بکشم برای پیدا کردن قطعات و ... که ایا به نتیجه برسم یا خیر )

3-سامسونگ برای خریداران اکانت و پشتیبانی انلاین داره برای این مدل شیائومی چه امکاناتی را در اختیار خریداران قرار داده؟

4-به نظرتون زمان خرید مهم ترین فاکتورها چه از نظر لوازم داخل پاکت و چه نرم افزاری و سخت افزاری باید بررسی بشه که حداقل اطمینانی بشه بدست اورد که این مدل فیک نباشه یا مشکلات حادی بعدا پیدا نکنه؟( کدهای دستوری یا نکات مهم جهت بررسی زمان خرید را بفرستید)

5-در پایان هم اگر دوستان مدل دیگری را از برندهای دیگر پیشنهاد میدن که مطمئن تر باشه لطفا معرفی کنند(ایا با صبر کردن قیمت این مدل کمتر خواهد شد با توجه به سیر نزولی که توی این یکی دو ماه در قیمت ها مشاهده شده)

Sony Ericsson Vivaz Sony Ericsson Vivaz

1390/8/13 با وجود اینکه تمامی نظرات را مطالعه کردم و مطمئن هستم هر گوشی که به بازار بیاد اگر یک صفحه نظرات بزارن واسش درصد بسیار زیادی در مورد مشکلات گوشی نظر خواهند داد اما علی رقم همه این مطالب من گوشیه vivaz که خریدم از هر نظری که بگین عالی بود تمامیی ایرادات هم قابل حل شدن هست.
مسما کسیکه می خواهد یک گوشیه خوب بخرد یک سری فاکتور های شخصی واسه خودش لحاظ میکنه و همیشه بعد از خرید با مدت زمانی حال به علت خستگی یا امدن گوشی های جدیدتر علاقش به خرید گوشی های جدیدتر بیشتر میشه اما باید بدونید خیلی از نرم افزارها داخل پوشش شبکه ایران به علت نبودن خیلی از امکانات و تکنولوژی های روز دنیا کرا نمیدن حال شما چه ende گوشی را بخری چه یه گوشیه ساده ...
کلا من ازش راضیم cpu هم که خیلی ها گفته بودن پس فردا 3498739789 گیگاهرتزیشم میاد بعد یه عده میشین میرن تو کف اون ... دیگه خود دانید
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا