مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : javad s
  • تاریخ عضویت : 1393/1/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 17

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد

Xiaomi Redmi Note 8T Xiaomi Redmi Note 8T

1398/11/30 سلام خدمت دوستان عزیز
من خیلی خلاصه تجربه استفاده خودم در مدت 20 روزی که این گوشی رو خریدم دارم میگم .
گوشی خیلی روون زیبا خوش دست با صفحه نمایش باکیفیت بالا و دوربین خیلی خوب و البته نه عالی .
باتری بسیار قوی من با استفاده معمولی اینترنت نرم افزارهای کاربردی موزیک ، راحت سه روز کامل شارژ نگه میداره و روز چهارم شارژش میکنم .
و مدت زمان شارژش خیلی سریع میباشد با شارژر 18 واتی که دارد نسبت به رقباش .
در مجموع در رنج قیمت خودش بی نظیره و خیلی عالی ست از هر لحاظ سخت بشه رقیب بهتری براش پیدا کرد .
البته من 20 روز پیش 64 گیگ این گوشی رو 2.500 خریدم با گارانتی مدیا .
رنگ آبیش واقعا زیباست و خاص .

Xiaomi Redmi Note 8T Xiaomi Redmi Note 8T

1398/11/16 ببخشید خودم متوجه شدم مشکل کجا بود . میگم شاید بدرد بقیه بخوره .
حقیقتا من ورژن رابط کاربری شو آپدیت نکرده بودم ولی به محضی که به ورژن 11 آپدیت کردم این مشکل حل شد و برخی از قابلیت های جالب تری به رابط کاربری گوشی اضافه شد که واقعا جذابیت این گوشی رو خیلی بیشتر کرد برام .
نکته جالب توجه اینکه با اپدیت به ورژن 11 سرعت شارژ گوشی هم خیلی تفاوت میکنه و گوشی سریعتر شارژ میشه . اینو چون قبل و بعد آپدیت تایم گرفتم مطمئن دارم عرض میکنم .

Xiaomi Redmi Note 8T Xiaomi Redmi Note 8T

1398/11/14 دوستان کسی میتونه راهنمایی م کنه چجوری میتونم ساعت روی قفل صفحه رو تنظیم کنم . هرجاشو سیخ زدم پیدا نکردم ! ساعت خود گوشی درسته ولی روی صفحه قفل یه تایم دیگری نشون میده !

Xiaomi Redmi Note 8T Xiaomi Redmi Note 8T

1398/11/14 بله 4.5 جی رو تو شهرهای بزرگ که آنتن ش موجود هس ساپورت میکنه برای همراه اول و ایرانسل مثل مشهد

Samsung Galaxy A30s Samsung Galaxy A30s

1398/11/14 دوست عزیز این نظر شخصی شماست و بهتره نظرت رو به دیگران تحمیل نکنی و فکر نکنی که همه باید مثل تو فکر کنند و بهترین ها همونی ان که تو میگی .
من همه برندها رو تست کردم هر کدوم برتری ها و معایبی دارن و هر کدوم در جای خودش بهترینن .
و در کل در این دنیای بی کران گوشی های هوشمند انتخاب بهترین و مناسب ترین گوشی برای هر شخص کاملا سلیقه ای و شخصی می باشد و نمیشه هیچ وقت بصورت مطلق گفت که کدام گوشی بهترین بازار است !

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1395/3/28 با سلام خدمت دوستان
شاید به جرات میتونم بگم که یکی از مزخرف ترین گوشیهایی هست که من تا به حال دیدم دوربین مخصوصا در شب افتضاح در کل نسبت به قیمتش اصلا نمی ارزه اصلا حرفی برای گفتن نداره نسبت به رقباش .

Samsung Galaxy S5 mini Duos Samsung Galaxy S5 mini Duos

1393/9/16 خدمت شما دوست عزیز عرض کنم من نمیخوام از این گوشی طرفداری کنم اما میخواستم در مورد اطلاعات ناقص شما توضیحاتی بدم اونم اینکه جهت اطلاع اولا این گوشی در مدل یک سیم کارتش هم NFC داره هم 4G رو ساپورت میکنه و اما درمورد چیپ ست حق با شماست و چیپهای کوالکام اسنپ دراگن کمی قوی تر و بهینه تر هست البته در مدل های جدیدش اما باز هم چیپ اگزینوس سامسونگ هم در مدل های جدیدش قدرت و بهینه بودنش نزدیک به اسنپ دراگن هست و در پایان هم رم 1.35 گیگ برای مدل مینی به نظر خیلی از منتقدین کافی محسوب میشه و جوابگوی این رده گوشی هست .
فقط مشکلی که در کل برای سیستم عامل اندروید وجود داشته و هنوز هم ادامه داره ناسازگاری برخی برنامه ها با هسته سیستم عامل و گرفتن حجم قابل توجهی از حافظه رم دستگاه برای در حال اجرا بودن سیستم عامل که متاسفانه هنوز هم ادامه داره و منتظر ورژن جدید سیستم عامل باید باشیم تا شاید تغییری کند . الان در این مدل گوشی هم از 1.35 گیگ همیشه 1.09 گیگ همیشه درگیر هست البته هیچ مشکلی در اجرای نرم افزار ها و هنگی در گوشی نداره اما بهر حال این خود یک مشکل محسوب میشه .
به امید حق

Samsung Galaxy S5 mini Duos Samsung Galaxy S5 mini Duos

1393/9/16 با سلام ابتدا عرض کنم که خواهش میکنم وظیقه بوده من کاری نکردم فقط خواستم در حد اطلاعات خودم و توانم به دوستان عزیز کمکی هر چند کوچک کرده باشم امیدوارم مفید واقع شده باشد و در ضمت مبارک باشه مهدی آقا ان شالله خرید خوب و موفقی داشته باشی باز هم به حرف های من اکتفا نکن از چند نفر دیگه هم سوال کن در مورد این گوشی تا خرید بهتری داشته باشی . به امید حق

Samsung Galaxy S5 mini Duos Samsung Galaxy S5 mini Duos

1393/9/15 سلام مهدی جون همین الان که نظرت رو دیدم رفتم و دوباره اینطور که تو میخواستی تستش کردم من تا جایی که تونستم از تلویزیون دور شدم یعنی تا 8 قدم که حدودا میشه 8 متر چون بیشتر دیگه جا نداشتم اما باز هم خیلی راحت تونستم تلویزیون رو خاموش روشن تعویض شبکه ولوم و تنظیمات منو رو باز کنم و واقعا مشکلی نداشت حتی به گفته ی خودت از کنترل تلویزیون هم قوی تر بود و اینکه من رو چند تا ال سی قدیمی و ال ای دی و دیتا پرژکتور هم که تست کردم راحت شناخت و کار کرد و حداقل برای من خوب و جالب بود و تو خود برنامه گوشی غیر از تلویزیون -دستگاه های
set-top box-dvd player-blu-ray player-AV receiver-streaming media player-data projector
رو من دیدم که داشت و معمولا بیشتر از برند های معروف و پر مصرف بازار در این نرم افزار میتونی دستگاه پیدا کنی یعنی برندهای ناشناس و یا زیاد معروف رو ساپورت نمیکنه تا جایی که من دیدم و فهمیدم .میانگین تو بیشتر دستگاه ها 7 برند رو داره .

Samsung Galaxy S5 mini Duos Samsung Galaxy S5 mini Duos

1393/9/13 با سلام مجدد خدمت دوستان عزیز
شرمنده ام که زیاد اینجا نظر دادم اما یک سوال مهم داشتم اگر کسی اطلاعات دقیق و درستی در رابطه با موضوعی که مطرح میکنم داره ممنون میشم من رو هم مطلع کنه .

سوالم اینه که همین طور که میدونید ورژن سیستم عامل این گوشی 4.4.2 هست اما میخوام بدونم ورژن 4.4.4 برای این گوشی اومده و آیا کسی نصب کرده روی این گوشی چون من از طریق خود گوشی گزینه آپدیت رو زدم اما آپدیت جدیدی وجود نداشت و اینکه با ارتقای ورژن سیستم عامل معمولا چه تغییراتی ممکن است در سیستم عامل و کارکرد گوشی رخ بدهد .

ممنون میشم اگر کسی اطلاعات صحیح و یا این مورد رو تجربه کرده است در اختیار من هم قرار بده .
با تشکر منتظرم

Samsung Galaxy S5 mini Duos Samsung Galaxy S5 mini Duos

1393/9/12 با سلام به دوستان عزیز من اومدم تا بعد از یک هفته استفاده از این گوشی بینظیر و عالی فقط بگم در یک کلام محشره واقعا بینظیره به نظر من اگر قصد خرید چنین گوشی رو دارید معطل نکنید و اقدام به خرید کنید واقعا این گوشی خاص دوست داشتنی شیک جذاب و زیباست اینها کلماتی بود که تونستم در وصف این گوشی بینظیر بیان کنم . به امید حق

Samsung Galaxy S5 mini Duos Samsung Galaxy S5 mini Duos

1393/9/12 در پاسخ به شما دوست عزیز باید بگم این یک امر مسلم است که شما میتونید در این گوشی پیشرفته و البته اکثر گوشی‌های جدید هر یک از سیمکارت ها رو در هر لحظه فعال یا غیر فعال کنید و نیز این گوشی با همه اپراتورها سازگاری خوبی داره و البته انچه مسلم است کمی مصرف باتری گوشی دوسیم نسبت به تک سیم بیشتر است البته فقط کمی

Samsung Galaxy S5 mini Duos Samsung Galaxy S5 mini Duos

1393/9/9 سلام دوست عزیز من دوربین گوشی رو همین طور که خواستید تست کردم اما واقعا بدون اغراق باید عرض کنم فکر نمی‌کردم اینقدر در تاریکی محض جالب و با کیفیت عکس بگیره من از داخل اتاق کاملا تاریک از جهات مختلف عکس گرفتم باور کن انگار عکس رو تو اتاق کاملا روشن گرفتم یعنی ذره ای نور کم و زیاد نبود و تصویر بطور یکنواخت و کاملا روشن و واضح عکس گرفت که خودم متعجب شدم و واقعا نمیدونستم اینطوری میتونه تصویر رو بگیره در اتاق نیمه تاریک هم تست کردم باز هم انگار در روز عکس میگیری و هیچ نور سفید خاصی تو عکس دیده نمیشد در بیرون از خانه هم در هوای مه الود و بارانی عکس گرفتم باز هم شفافیت و وضوح تصویر بیشتر از هر چیزی خودنمایی میکرد تو عکسها در ضمن این رو هم بگم در همه حالات عکسبرداری حالت عکس گرفتن روی اتوی خود گوشی بود و من هیچ دستکاری نکردم در تنظیمات دوربین و اینکه گوشی من دوسیم هست .در روز هم که عکسها با بهترین کیفیت گرفته شد و لذت بردم یعنی در مقایسه با دوربین ۸ مگا پیکسل گوشی‌های دیگر خیلی خیلی بهتر هست به نظرم . امیدوارم توانسته باشم جواب سوالتان را داده باشم باتشکر و به امید حق باز هم اگر سوالی بود در خدمتم

Samsung Galaxy S5 mini Duos Samsung Galaxy S5 mini Duos

1393/9/9 سلام دوست عزیز
به نکته ای خوبی اشاره کردید ببخشید من یادم رفت در مورد سنسورها از جمله مادون قرمز و غیره و همچنین صدای این گوشی نظرم خودم رو بگم که الان عرض میکنم .

سنسور مادون قرمز رو من همون شب اول تست کردم و با اتصال به اینترنت و اجرای نرم افزار خود سامسونگ که به طور پیش فرض در گوشی برای ارتباط با دستگاه ها هست درایور مربوط به تلوزیون سامسونگ خونمون رو خیلی سریع گرفت و مچ کرد و از راه دور خاموش روشن تعویض شبکه و تغییر صدا رو سریع انجام میداد و فقط لازم بود شما جلوی گوشی را که سنسور اینفرارد هست رو به روی تلویزیون میگرفتی و تموم و همچنین دینا پرژکتور nec رو هم جواب داد .

سنسور اثر انگشت هم اونقدر که میگفتن سخت نیست با کشیدن هر انگشتی که با دستگاه ست کنید راحت باز میشه فقط لازمه یاد داشته باشید که به طور صحیح انگشت خود را روی دکمه ی هوم بکشید و راحت شناسایی میکنه و باز میشه .
سنسور ضربان قلب هم خیلی دقیق و جالب کار میکنه و همچنین در برنامه s health غیر از ضربان قلب و شمارش قدم ها ی تان ، استرس تون رو هم با همون سنسور اندازه گیری میکنه که این هم خیلی برام جالب بود .
و از همه جالب تر که البته من هنوز جرأت نکردم تست کنم ضد آب بودنش هست با توجه به اینکه هیچ درپوشی روی منافذ ورودی سوکت ها نداره مانند گوشی های سونی یا اس 5 معمولی این ویژگی خیلی برای همه جالب بوده تا به حال .

و صداش هم که واقعا بلند و رسا و همچنین استریو هست که در بیرون از خانه وقتی گوشی تو جیبم هست و تو خیابونم با اینکه یک اهنگ ملایم روی زنگش ست کردم صداش رو میشنیدم .

و سنسور سنجش نور محیط هم به طور خودکار برای نور صفحه نمایش هم داره و همچنین چراغ ناتیفیکیشن های گوشی به 4 رنگ به نمایش درمیاد موقع شارژ قرمز - فول شارژ سبز - پیامک آبی چشمک زن - پیام های وایبر - لاین و فیسبوک و .. سفید - که دیگه میتونی بدون اینکه صفحه رو روشن کنی بفهمی پیامک هست یا پیام شبکه های اجتماعی برات اومده .

و فقط این رو هم در مورد باتری گوشی بگم که اگر از گوشی زیاد و به طور مستمر در طول روز استفاده کنید مثلا تو اینترنت و فیلم و موزیک بچرخید ممکنه باتریش یک روز هم جواب نده اما در صورت استفاده معمولی تر حداقل یک روز و در صورت استفاده کمتر تا 2 روز و در صورت استفاده خیلی خیلی کمتر حتی تا 3 روز شارژ نگه داره البته باز هم میگم مصرف باتری برای هر شخص بنا به استفاده نرم افزاری و سخت افزاری از دستگاه و نور صفحه نمایش تعداد نرم افزارهای نصب شده و در حال اجرا - روشن بودن دیتا - وای فای به چه مدت و غیره خیلی میتونه مهم و تاثیر گذار باشه تو مصرف باتری من با توجه به استفاده ی خودم نظرم رو گفتم که باتری نسبتا خوبی رو داره اما یکی دیگه شاید بگه ضعیفه .

مهدی جون امیدوارم تونسته باشم جواب سوالت رو داده باشم باز هم ممنون که خوندید اگر بازم سوالی بود در خدمتم . به امید حق

Samsung Galaxy S5 mini Duos Samsung Galaxy S5 mini Duos

1393/9/8 سلام دوستان عزیز
همین طور که قول داده بودم بعد از 2 روز استفاده از این گوشی اومدم تا ارزیابی خودم از این گوشی رو برای شما بیان کنم تا شاید مورد استفاده شما دوستان واقع بشه و در خریدتون کمک کرده باشم .
من گوشی رو روز پنج شنبه هفته پیش همین طور که گفتم رفتم خریدم به قیمت 1002000 تومان با گارانتی مایکروتل ویتنام مشکی دوسیم و از همه مهم تر پلمپ خریدم . و یک گارد ژله ای نازک به قیمت 10000 تومان و یک برچسب گلس خوب که پیشنهاد میکنم حتما گلس بندازید هم شیکتره هم بهتره و هم لک پذیری خیلی کمتری داره که من به قیمت 17000 تومان انداختم البته این نکته رو بگم تعجب نکنید این قمیتهای لوازم جانبی که پایینه به خاطری که از آشنا خریدم و گرنه یک 60000 تومان باید اضافه میدادم بگذریم حالا.
و در ضمن من 2 تا گوشی اشانتیون رو هم گرفتم که ارزش اون 2 گوشی هم رو هم 170 هزار تومن میشه و 2 تاش رو هم فروختم و درضمن قیمت گوشی همون شب به خاطر جشنواره یک 20 تا 30 تومنی گرون شده بود که بازم ارزشش رو داشت.

حالا بررسی گوشی :

خوش دست بودن گوشی از 100 میدم 95
زیبایی گوشی از 100 میدم 95
خاص بودن گوشی از 100 میدم 80
قدرت گوشی از 100 میدم 85
صفحه نمایش گوشی از 100 میدم 95
دوربین گوشی در عکاسی از 100 میدم 90
دوربین گوشی در فیلمبرداری از 100 میدم 80
باتری گوشی از 100 میدم 85
امکانات و سیستم عامل گوشی از 100 میدم 95
ساپورت نرم افزاری و سرعت عملکرد گوشی از 100 میدم 90
ارزش خرید این گوشی از 100 میدم 85

دوستان باور کنید این امتیازات رو به هیچ وجه روی هوا از روی تعصب و دید یک طرفه نگفتم فقط و فقط نظر شخصی خودم در مورد این گوشی در مقایسه با خودش ، قیمتش و گوشی های هم رده اش این امتیازات رو تا جایی که تونستم دقیق دادم .و امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیره من که واقعا از خریدم راضی ام بسیار گوشی زیبا ، جذاب ، خاص ، به روز و جدید و قدرتمندی هست که تو این رنج قیمت پیشنهاد همه بازاریان همین بود . البته خودم معتقدم هنوز قیمتش باید کمی پایین تر بیاد البته من اگر با این قیمت خریدم یک به خاطر عجله که داشتم بود چون اگر نمیخریدم پولش خرج میشد و دیگه نمیتونستم بخرم و دیگه این که جشنواره داشت و نزدیک 170 تومن در کل به نفعم شد .

بابت پر حرفی ام عذر خواهم و ممنون که تا پایان حوصله کردید و خوندید فقط خواستم کمکی هر چند کوچک کرده باشم باز هم اگر سوالی داشتید در مورد این گوشی من در خدمتم . به امید حق

Samsung Galaxy S5 mini Duos Samsung Galaxy S5 mini Duos

1393/9/6 من امروز میخوام برم این گوشی رو بخرم امیدوارم بتونم خرید خوبی داشته باشم و در انتخابم اشتباه نکرده باشم و فروشنده محترم هم سرم رو کلاه نذاره و لوازم اصلی شو بهم بده حالا به امید خدا میریم .
در ضمن بعد از دو روز کار با دستگاه و بررسی کامل گوشی میام و نظرم رو راجع به این گوشی به طور کامل میدم پس فعلا تا 2 روز دیگه .
راستی همینطور که میدونید دیروز و امروز سامسونگ جشنواره داره و به ازای خرید دستگاه اس 5 و آلفا دو دستگاه گوشی ساده صفحه رنگی سامسونگ هم هدیه میده همونجا خیلی باحاله .

Samsung Galaxy S5 mini Duos Samsung Galaxy S5 mini Duos

1393/9/2 با سلام خدمت دوستان عزیز
من این گوشی رو از هر لحاظ با بقیه گوشی های هم رده اش مقایسه کردم واقعا گوشی خوبیه و حرف نداره اما فقط یک مشکل بزرگ داره که برخی از دوستان متوجه اش شدند اون هم اینه که قیمتش واقعا هنوز کمی بالاست با توجه به کاهش شدید قیمت اکثر گوشی ها هنوز این گوشی جای کاهش قیمت داره و به نظر من تا یک ماه دیگه قیمتش حداقل صد تومن دیگه پایین میاد این گوشی تو رنج 900 تومن گوشی خوبیه نه بالای یک تومن . قیمت هم ملاک مقایسه ای مهمی است که باید فراموش نکرد .
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
ایسام