مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : میلاد ص
  • تاریخ عضویت : 1393/1/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 92

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 92 مورد

Honor 4X Honor 4X

1395/7/26 برادر شما خودت هم که شب میخوابی انرژی مصرف میکنی، اونوقت از این جسم بی جان چه توقعی داری؟ 2 درصد که چیزی نیست. برو ببین چه چیزی رو فعال گذاشتی و خاموشش کن. هر پنج دقیقه یک درصد که بد نیست. و این به این معنی نیستش که تلگرام مصرفش بالاست، شاید هنگام کار با تلگرام برنامه دیگه ای تو پس زمینه فعال باشه.

Honor 6 Honor 6

1394/8/17 بعید میدونم که کابل مشکل پیدا کرده باشه ولی باتری چرا. هرگز گوشی رو با سیم به منبع تغذیه غیرمستقیم و ضعیف یا قوی وصل نکنید چون به باتری آسیب میرسونه. شارژش خودش یه متعادل کننده ولتاژ داره اما وقتی به یو اس بی وصل کنین دیگه از این تعادل خبری نیست.
راه حل پیشنهادی : یکبار اجازه بدید باتری کامل تخلیه و گوشی اتوماتیک خاموش بشه و با شارژش خودش به شارژ بزنید و در حین شارژ ازش کار نکشید و وقتی به 100 رسید بکشید. اگر درست نشد راه حل بعدی خرید یک شارژر اورجینال دیگست.

Honor 6 Plus Honor 6 Plus

1394/8/15 سلام. هیچ ایرادی من تاحالا ازش ندیدم جز اینکه کیف و کاورش توی شهر ما - لنگرود- به سختی پیدا میشه یا شایدم نشه. چون نسبتا شهر کوچیکیه.
خوبیهاش نسبت به گوشیهای دیگه پایین بودن قیمت در کنار بالاتر بودن یا حداقل برابر بودن امکاناتشه.
داغ به اون صورت نمیکنه اما وقتی چند سخت افزار باهم وارد بازی بشن کمی گرم میشه فقط، نه داغ. نرم افزارهایی مثل تست دکل مخابراتی و گوگل ارت این خصوصیت رو دارن. استفاده از تری جی هم به نسبت حالت معمولی که روی وای فای هستیم دما رو سه چهاردرجه گرمتر میکنه. من اینارو قبلا با go power master تست کردم و خوشبختانه مشکلی از نظر داغ کردن نداشته.
دوربینش انصافا واقعیه، بدون اغراق یا تبلیغ.
من نیازی به آپدیت نمیبینم اما شنیده شده اندروید 5.1.1 مصرف باتری رو بهینه تر میکنه، فقط همین، و البته بخاطر اموشن 3.1ش.
الان که دارم اینو مینویسم ده درصد از شارژم باقی مونده و مقدار روشن بودن نمایشگر یا همون SOT (Screen On Time) برابر با دقیقا 9 ساعت شده که وای فای اکثر مواقع روشن هستش و تلگرام همیشه آنلاین و از اینستاگرام که پرمصرف هست هم زیاد استفاده میکنم. نورش روی حالت اتوماتیک هست و تقریبا روی 70 درصده.
من توی این رنج قیمت متاسفانه پیشنهاد بهتری براتون ندارم. البته ناگفته نمونه که خیلی از مزیت هارو یادم رفته و نگفتم.

Honor 6 Plus Honor 6 Plus

1394/8/3 من به نسبت قیمتی که دارن honor رو ترجیح میدم. بعضی ها از بعضی از عکساش تعجب میکنن و فکر میکنن با دوربینهای حرفه ای گرفته شده.

Honor 6 Plus Honor 6 Plus

1394/8/3 بله otg داره. نوتیفیکیشن فول کالر هم داره.

Honor 6 Plus Honor 6 Plus

1394/8/2 بحث فقط روی سلیقه نیست، اچ تی سی ها ظرفیت باتری پایینی دارن، ال جی هم ساپورت نرم افزاریش افتضاحه. من قبلا همه اینارو بررسی کردم و روی کاغذ به این نتیجه رسیدم که آنر ۶پلاس از همه بهتره. در حال حاضر هم عملا برام این موضوع ثابت شد. صرفا با شنیدن برند هوآوی این حرف رو نزنید.

Honor 6 Plus Honor 6 Plus

1394/7/30 اگه دقت کرده باشین گوشی هانر یا کلا گوشیهای برند هوآوی توی سایت دیجیکالا جزو پرفروشترینها هستن. الان چیزی که توی بازار زیاده گوشی هوآویه. درحال حاضر ممکنه هانر فراگیر نشده باشه اما مدتی که بگذره توی بازار زیاد میشه.
در مورد عکساشم باید بگم من چون قبلا با گوشیهای هوآوی دیگه کار کردم راحت میتونم تفاوت دوربین این گوشی رو با گوشیهای دیگه بسنجم. دوربین این گوشی رنگهارو کاملا طبیعی ثبت میکنه. کیفیتشم حداکثر 13 مگاپیکسله و مطمءنا راضیتون میکنه.

Honor 6 Plus Honor 6 Plus

1394/7/28 اجازه بدید رک و پوست کنده مزایاشو بگم چون معایب نداره.
صفحه بزرگ و با تراکم پیکسلی بالا و در عین حال بسیار کوچک، ظریف و خوش دست. چون حاشیه و ضخامت کمی داره.
باتری فوق العاده بادوام.
امکانات اصلی و مهم مثل ۴جی و اینفرارد و نوتیفیکیشن لایت فول کالر رو داره.
قول اندروید ۶ براش داده شده.
رم بالا و حافظه داخلی بالا داره.
دو سیمکارته هست.
دوربینش آپشنهای زیادی داره و میتونه علاقمندای به عکاسی رو راضی کنه.
خلاصه اینکه با این امکانات و قیمت فعلیش هرگز نخواهید توانست یک گوشی پیدا کنید.

Honor 6 Plus Honor 6 Plus

1394/7/28 باتری فوق العاده ای داره. نگران باتریش نباشین.

Honor 6 Plus Honor 6 Plus

1394/7/16 کسایی که L10 دارن لطفا بگن که آپدیت براشون اومده یا نه و اگر اومده چطور بوده و منفعتی داشته یا نه ؟

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/7/7 نمیخوام نگرانت کنم ولی چون رامی که ریختی بتا بوده و احتمالا ناسازگار بوده تبلت رو بریک کرده. اگه بریک نشده باشه شاید تعمیراتی ها بتونن با باز کردن تبلت باتری رو شارژ و یه رام رسمی رو روش بریزن. الان حتما باید ببری برای تعمیر. هیچوقت هیچ رامی که فورا اومده رو همینجوری نصب نکنید. من نمیدونم بعضیا از اندروید ۵ چی دیدن که به کیت کت هم قانع نمیشن.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/7/3 نگران نباش مهندس، فایل رام سالم قبلی رو بریز تو اس دی کارت و گوشی رو ریبوت کن رام قبلی رو نصب کن.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/6/9 قبل از دانگرید توضیحاتی که در کامنتهای دیگه دادم رو هم به کار بگیرید و اگر نتیجه نگرفتید دانگرید کنید.
البته لازم به ذکره که مسوولیت این کار با شماست.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/6/9 من ریست رو هم تست کردم باز هم جواب نداد. تنها راه رفع مشکل باتری در رام اموشن 3 ، روت کردن تبلت و انجام راهکارهایی هست که توی کامنتهای دیگه توضیح دادم.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/6/9 ولی باز هم تفاوتی نمیکنه. طبق فرمایشات شما اگر هم قرار باشه لانچر نصب بشه، همون لانچر هم باتری رو غارت میکنه. پس بهتره که اموشن 3 نصب کنید و گوشیتونو روت کنید. در مورد کسانی هم که زیاد از سرویسهای گوگل استفاده میکنن نباید انتظار زیادی از دوام شارژ باتری داشته باشن. بعضی از این نرم افزارهای سیستمی، خصوصا سیستمی های گوگل، چنان زیرآبی فعالیت میکنن که آدم شک میکنه مصرف باتری بخاطر ایناهاست.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/6/9 طبق تجربه ای که بنده در استفاده از این رام ( 4.4.2 ، UI3.0 ، مخصوص چین) کسب کردم باید عرض کنم که :
معمولا هر رامی مصرف باتریش در ابتدا زیاده. چون یک سری برنامه های سیستمی داره که مدام فعالن و قاتل باتری هستن. برای رفع این مشکل لازمه که گوشیتون روت باشه و یکسری از نرم افزارهایی که سیستمی هستن رو غیرفعال و یا اصطلاحا فریز کنید.
پس : *** اگر میخواید مشکل باتری برطرف بشه، اول باید تبلت رو روت کنید ***
بعدش هم با فریز کردن یکسری از نرم افزارها با استفاده از برنامه uninstaller pro که توی کامنت بدلیل قوانین سایت نمیتونم لینکش رو بذارم میتونید اونهارو فریز کنید.
همچنین با استفاده از نرم افزار greenify که لینک این رو هم نمیتونم بذارم، میتونید وارد دنیای هایبرنیت بشید و زمانی که از گوشیتون استفاده نمیکنید و یا در حالت استندبای هستید نرم افزارهارو با یک کلیک روی شورتکات برنامه ، هایبرنیت کنید و یا به عبارتی به حالت خواب ببرید که بی دلیل شارژ مصرف نکنند. البته داخل پنل این برنامه تنظیماتی داره که میتونید یکسری از نرم افزارها رو از به خواب رفتن یا هایبرنیت شدن مستثنی کنید، نرم افزارهای مثل پیام رسانها و ... تا بهد محض پیام رسیدن نوتیفیکیش دریافت کنید.
و هزار شیوه کوچیک دیگه مثل :
خاموش کردن GPS
خاموش کردن وای فای در صورت عدم استفاده
غیرفعال کردن دیتا در صورت عدم استفاده
تنظیم متعادل نور صفحه
غیرفعال کردن auto sync تا از چکاپ خودکار برنامه ها جلوگیری بشه
و . . .
برای انجام تمامی اینکارها باید تبلت خودتون رو روت کنید.
برای این تبلت بهترین نرم افزار برای روت، kingo root هستش که با یه سرچ ساده میتونید دانلود و در رایانه نصب کنید. توضیحاتش هم داخل سایتهای دانلود هست.

در صورتی که سوالی در این زمینه مطرحه میتونید به همین کامنت reply بدید.
موفق باشید

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/5/11 آخرین نسخه رو نمیدونم، ولی نسخه ای که خودم استفاده میکنم emui 2.3 هست و اندروید 4.4.2 و رسمی. فارسی رو هم گاملا ساپورت میکنه. باگهای لگ زدن هم برطرف شده توش. لوگوش هم همون هوآویه و هانر و از این چیزا درکار نیست.
لینک دانلودش هم توی فروم معتبر زیر هست:
http://www.ir-tci.org/forum/archive/index.php?t-232329.html

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/5/8 میشه محبت کنید چندتا لینک از صفحات گجت هایی که میگین اینارو گفتن به من بدین + همین تبلت مدیاپد خودمون؟ اگه عکسی از دفترچشون دارید که اینارو گفتن لطفا آپلود کنید لینکشو اینجا قرار بدید.
بحث منطق دوره شارژ ممکنه کاملا منطبق با نظر شما باشه اما شما تاحالا یو اس بی رو در حال کار از سیستم کشیدید؟ باطری هم دقیقا همون حالتو داره.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/5/8 1. اونطور که گزارش شده اندروید 5 مصرف باطریش زیاده.
2. برای بنده برعکسش رخ داده و دریافت میشه اما ارسال نمیشه. راه حلش نصب نرم افزار handcent sms هست که نسخه اصلیشو از سایت های دانلود بگیرید. اینطوری مشکلتون حل میشه. این نرم افزار هم امکانات بیشتری داره و هم تمهای بیشتری.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/4/2 1. تعداد سیمکارت یکی هست
2. برای بنده با نور صفحه ی 60 درصد حداقل 11 ساعت مداوم. اگر نورش رو کمتر کنید قطعا بیشتر هم میشه در کنار عوامل دیگه مثل قطع فعالیت های بعضی نرم افزارهای بیهوده. مثلا سرویسهای گوگل تقریبا در هر ساعت یک تا دو درصد در حالت استندبای شارژ مصرف میکنن که با فریز کردنشون این رقم به صفر میرسه.
3. متاسفانه تجربه هیچگونه بازی رو ندارم.
4. جایی که هنوز 3جی فراگیر نشده، صحبت در مورد 4جی زیاد مناسب نیست.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/3/31 مفهوم دوره شارژ هنوز به طور واضح تعریف نشده و تعاریف زیادی براش وجود داره. شما به هر شیوه ای که شارژ کنید، این مصرف شما در بازه زمانه که تعیین میکنه باتری شما چه زمانی خواهد مرد. به 100 رسوندن و نرسوندن هم خیلی تفاوت نداره. چون مفهوم دوره شارژ هنوز به طور جامع تعریف نشده. ممکنه حق با شما هم باشه. هیچ وقت در مورد هیچی مطمئن نباشید. ضمنا شعار من همواره اینه: احترام کن تا احترام ببینی. لطفا ریپلای نکنید که دیگه جواب نخواهم داد.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/3/31 ملاک من تجربه هست و ثانیا شما به یه پیج انگلیسی اعتماد کردین اونوقت به فارسی زبانها اعتماد ندارین؟ ...
دوره شارژ به هربار اتصال به برق میگن. نه به صد رسیدن. واسه همین میگن شبها موقع خواب تا صبح به برق نزنین. اگه شما فقط خوندین، ما تجربشم کردیم. دانش رو که همه دارن، مهم عمله. اگه شما فکر میکنید کار شما درسته خب انجامش بدید چرا اینقدر توهین میکنین؟ من چیزایی رو میگم که میدونم. منبع منم تجربه هست نه چند صفحه متن انگلیسی. اگه سوالی هست بفرمایید تا متقاعدتون کنم.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/3/31 شارژ رو تا صد نشده نباید از برق کشید. این کار اشتباهیه. اگه فکر میکنید بخاطر باتری هست اشتباه میکنید چون مشکل من با فریز کردن سرویسهای گوگل بجز کروم و گوگل سرویس حل شد.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/3/30 نیازی به شارژ اولیه نیست. با باتریهای لیتیوم یون مسخره ترین کاری که میشه کرد اینه که ده ساعت شارژ اولیه بکنین. اصلا معنی نمیده. این روش مال عصر مغوله. البته این رو هم بگم که سلامت باطری هیچ مشکلی نداره. چون مقدار SOT=10 بصورت حداقل هست البته برای من اونم با نور 60 درصد. این نشون میده که کاهش شارژ در استند بای بخاطر فعالیت یه برنامه تو پس زمینه هست. گوگل سرویس و... رو هم فریز کردم. همه برنامه ها هم hibernate هستن. بازم تغییری نکرد و میزان مصرف باطری در استند بای بخاطر android os هست که فکر نمیکنم کاریش بشه کرد.
فقط دوستان محبیت کنن بگن که برای خودشون هم اینطوریه یا نه؟

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/3/30 تراکم زد 2 پایینه. من که ایکس وان رو پیشنهاد میدم.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/3/28 اگه باتری براتون احمیت خیلی زیادی داره ، زد2، ولی نظر من اکس1 هست چون علاوه بر باتری 5هزاری نمایشگر و خصوصیات مثبت دیگه ای هم داره.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/3/27 برای من همیشه توی حالت پروازه. تنها شبکه ای که ممکنه فعال باشه وای فای هست.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1394/3/27 دوستان یک سوال تخصصی دارم. باتری تبلت بنده در عرض 7 ساعت در طول شب در حالیکه بدون استفاده هست و همه برنامه ها بسته هستن حدود 5 تا 10 درصد شارژ باتری کم میکنه. در هردوحالت وایفای خاموش و روشن هم همینطوره. زمانی که همه برنامه ها بسته باشه توی قسمت باتری مصرف زیاد رو میزنه phone idle که درواقع نباید اینقدر مصرف داشته باشه. در کل باتریش خوبه اما در حین استندبای احساس میکنم مصرفش بالاست. چطور میشه این مشکل رو رفع کرد.
رام 4.4.2 اصلی

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1393/12/29 ورژن خوبیه. مال منم همینه. مشکلی نداره که.

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1393/12/29 دوستان چرا وقتی توی وایبر پیامی میاد چراغ نوتیفیکیشن هشدار نمیده ؟؟؟؟ ( زمانی که پیامک میاد و حتی اخطارهای باطری رو کامل جواب میده جز این یکی ). وایبر رو هم حذف و نصب مججد کردم درست نشد. سیستم عاملم 4.4.2 و emui 2.3 . به نظرتون چطوری باید رفعش کرد؟

Huawei MediaPad X1 Huawei MediaPad X1

1393/12/23 یه سوال خیلی مهم از دوستان دارم
اونایی که از کاور هوشمند استفاده میکنن میدونن که وقتی کاورو میبندن دوتا ویجت ظاهر میشه: ساعت و آب و هوا.
چطور میشه این ویجتهارو تغییر داد یا حذف کرد؟

Huawei Ascend G730 Huawei Ascend G730

1393/10/14 settings / networkmode
در حالت پیش فرض بصورت دوگانه هست

Samsung E1282T Samsung E1282T

1393/8/17 بعید میدونم فایلهای سیستمیش رو به این راحتی بشه عوض کرد. یه سری مجوزهای دسترسی حتما براش میذاره.

Huawei Ascend G730 Huawei Ascend G730

1393/7/4 بله صداش ضعیفه. البتع صدای هندزفریش. صدای اسپیکرش خوبه. با یه پلیر خوب میتونید صدارو یکمی بالاتر ببرید. MXPlayer و KMPlayer خیلی خوبن.

Huawei Ascend G730 Huawei Ascend G730

1393/7/1 عزیز دل، میشه بگی HDR رو از کجای دوربین باید فعال کنم؟؟و

Huawei Ascend G730 Huawei Ascend G730

1393/6/25 شما باید برنامه رو ببندین تا اجرا نشه. ضمنا باید از بالا اومدن خودکارش هم جلوگیری کنید.

Huawei Ascend G730 Huawei Ascend G730

1393/6/23 با روت کردن گوشی دوباره میشه قابلیت های دسترسی رو روش راه انداخت. سرعتشم به نظرم اگه بهتر نشده باشه بدتر که نشده. بابت آفیس ریدر فدای سرت برادر، اینقدر برنامه هست که نمیدونی کدومو دانلود کنی. این نشد یکی دیگه. در کل تاکیدم روی روته. روت که بکنی دستت باز میشه.

Huawei Ascend G730 Huawei Ascend G730

1393/6/23 تماس اضطراری ربطی به سیمکارت نداره. یه سامانه ایه که بدون آنلاک کردن گوشی به صورت سریع میتونین تماسهای اضطراری ایجاد کنید.

Huawei Ascend G730 Huawei Ascend G730

1393/6/20 من از روی گوشی،مستقیما دانلود کردم ، حجمش حدودا 130 مگ بود. با وای فای در عرض چند دقیقه دانلود و گوشی ری استارت شد. به همین راحتی. هیچ اتفاقی همنمیفته.

Huawei Ascend G730 Huawei Ascend G730

1393/6/19 چرا داره، سمت راست، پایین ترین گزینه همون انتره.
موارد 1 تا 40 از مجموع 92 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا