مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آرمان ا
  • تاریخ عضویت : 1393/1/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 13

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد

Microsoft Lumia 950 Microsoft Lumia 950

1394/12/9 دوستان عزیز سلام ... روزتون بخیر ...
من یه سوال در مورد این گوشی داشتم
من دوتا ویدیوی آنباکسینگ از این گوشی دیدم
و چیزی که جالب بود در هر دو ویدیو این گوشی اصلا هدست نداشت داخل جعبش!
حتی در وبسایت معروف جی اس ام آرنا هم که همیشه عکس های کاملی از گوشی ها و محتویات درون جعبه اونها میذاره باز خبری از هدست نبود!!!
آیا این گوشی ها بدون هدست تولید میشن و خودمون باید جداگانه واسه شون تهیه کنیم؟!

BlackBerry Classic BlackBerry Classic

1394/2/1 سلام . روزتون بخیر .
خط تولید مکزیک بیشتر واسه بازار آمریکا و اروپاست .
و خط تولید چین برای بازار آسیاست . (تا اونجا که من اطلاع دارم)
البته چند وقت پیش یه جا دیدم که یه پسری خودش از آمریکا آورده .با اینکه از اونجا آورده بود ولی ساخت چین بود.

BlackBerry Leap BlackBerry Leap

1394/1/29 سلام دشمنتون شرمنده.
الان کلا بلکبری 7 و وسایل بلکبری 7 کم پیدا میشه.ولی احتمالا فروشگاه بلکبری تو بازار موبایل ایران داره.
این تلفنشون هست تماس بگیرید بهتون میگن
021-66347218
اگر هم نداشته باشن بگید یا واستون بیارن یا جایی رو معرفی کنن که داشته باشه .

BlackBerry Leap BlackBerry Leap

1394/1/28 سلام وقتتون بخیر.
تاحالا تجربه كار با بلک بری رو داشتید؟
توضیحاتی كه در مورد این برند تو نظرات قبلی دادم رو مطالعه كردید؟

BlackBerry Passport BlackBerry Passport

1394/1/24 خواهش میكنم :))
راستش طول و عرضش از اونی كه تو ذهنم تصور میكردم كمتر بود ولی همچنان معتقدم كه یه مقدار كمی تو دست گرفتنش شاید سخت باشه و خب اینكه تو هر جیبی هم جا نمیشه :))))

BlackBerry Passport BlackBerry Passport

1394/1/21 سلام روزتون بخیر.
اگر دوست دارید به بخش نظرات بلکبری لیپ مراجعه كنید، اونجا به یكی از كاربر های سایت یه سری توضیحات كلی در مورد برند بلكبری دادم،
شاید كمک تون بكنه. :))
موفق باشید

BlackBerry Passport BlackBerry Passport

1394/1/20 سلام دوست عزیز روز بخیر.
خود منم خیلی سوال در مورد ابعاد پاسپورت تو ذهنم بود ولی به دلیل اینکه سرم خیلی شلوغ بود وقت نداشتم كه برم به یه فروشگاه و از نزدیک پاسپورت رو ببینم و توی دستم بگیرم، اما خودم ابعاد پاسپورت رو كه توی همین سایت نوشته روی كاغذ رسم كردم و بعد قسمتهای اضافی كاغذ رو قیچی كردم و با نمونه كاغذی كه درست كردم :)) ;)) جواب اون سوالتم رو گرفتم، به شما هم پیشنهاد میكنم اگر دوست دارید و حوصله دارید این كارو انجام بدید :)) ;))

BlackBerry Classic BlackBerry Classic

1394/1/20 سلام روزتون بخیر.
كلا كلاسیک و لیپ و z3 تو خط تولید چین تولید میشن.
برای خرید میتونید از فروشگاه بلکبری تو بازار موبایل ایران طبقه - خرید كنید، از فروشگاه هنرمندان هم میتونید خرید كنید فروشگاه معتبری هستش، من و دوستانم از هنرمندان خرید كردیم راضی هم هستیم، اتفاقا تو همین mobile.ir هم صفحه داره.

BlackBerry Leap BlackBerry Leap

1394/1/14 سلام ، خواهش میكنم ، انجام وظیفه بود ، كاری نكردم .
بله خوبه، حتما ویندوز فون رو هم بررسی كنید ، خالی از لطف نیست :))
.
تمامی هدف من و دوستانم در گروه انجمن بلكبری این هست كه با توجه به محدودیت های بلكبری در ایران همچنین كمتر شناخته شدن اون در ایران مشتری رو كاملا آگاه كنیم تا خریدش رو با یه انتخاب خوب انجام بده و بعدا پشیمون نشه.متاسفانه علیرغم توضیحات و راهنمایی های ما در گروه بازهم خیلی ها بودن كه اومدن سمت بلكبری و بعد از خرید حرف های ما رو نادیده گرفتن و دچار مشکل شدن (به خاطر محدودیتها).
به هرحال امیدوارم كه درنهایت یه مورد خوب رو انتخاب كنید و از خرید و استفاده از اون گوشی لذت ببرید ;-)
.
باز هم اگه سوالی داشتید بپرسید.

موفق باشید
روز خوش

BlackBerry Leap BlackBerry Leap

1394/1/14 سلام احمد جان وقت تون بخیر.
خوش حالم كه شما هم عضو گروه هستید.
بله من ادمین گروه هستم :))
.
خواهش میکنم انجام وظیفه بود
خوشحالم كه راهنماییم مفید واقع شد :))

BlackBerry Leap BlackBerry Leap

1394/1/11 سلام وقت تون بخیر.
خواهش میکنم انجام وظیفه بود.
بله درسته . مشکل از تمشک سیاه نیست . همه ی این مشکل و غیر قابل استفاده شدن قابلیت های این برند به خاطر تحریم ها هستش . و ما هم امیدواریم روزی برسه که بشه تو ایران از تمشک سیاه بدون دردسر استفاده کرد. :))
.
بله درسته تعداد اندرویدی ها و همین طور آیفونی ها خیلی زیاد شده و این بین خیلی ها هستن که دنبال انتخاب های خاص هستن . از نظر اجرای چندتا برنامه ی اندرویدی ساده مشکلی پیش نمیاد. در خصوص دوربین هم خب پاسپورت خیلی خوب و با دقت عمل میکنه اما بازم من دیدم که همه میگن دوربین آیفون از دیگر گوشی ها بهتره. البته این موضوع دوربین به سلیقه و نوع استفاده خود کاربر هم بستگی داره.
من میتونم یه پیشنهاد بهتون بدم : گوشی های ویندوز فون!
سیستم عامل ویندوز فون در حال حاضر بعد از آی او اس و اندروید در رده سوم قرار گرفته . اما خب مثل بلکبری اندروید ساپورت نشده و تمامی برنامه ها و مارکتش اختصاصی برای خود ویندوز هست و توی ایران هم جواب میده و مشکلات تحریم و این چیزا رو نداره. ویندوز فون هم مثل بلکبری و آی او اس و البته بر خلاف اندروید به سخت افزار خیلی قوی نیاز ندارن چون زبان برنامه نویسی اینها با اندروید تفاوت داره و حتی این سه سیستم عامل باز هم بر خلاف اندروید مدت زمان طولانی تری برای دریافت و ارتقا آپدیت ها و نرم افزار ها ساپورت میشن (معمولا اندروید بین 18 تا 24 ماه ساپورت میکنه اما اون سه تا بین 24 ماه تا 36 ماه و یا حتی در بعضی موارد تا 48 ماه).
من خودم تا به الان تجربه کار با ویندوز فون نداشتم اما 4-5 نفر از دوستانم که اونا هم خوره ی این جور چیزا هستن :)) همشون از ویندوز راضی هستن و حتی به من گفتن که رابط کاربری ویندوز فون از اپل هم روان تره و بهتر عمل میکنه.
حالا بازم انتخاب با شماست اما من پیشنهاد میکنم بین گزینه های خریدتون گوشی های ویندوز فون رو هم بررسی کنید شاید خوش تون بیاد. ویندوز فون هم نه به اندازه ی بلک بری اما تا حدودی خاصه و بازار مختص به خودش رو داره.
موفق باشید.

BlackBerry Leap BlackBerry Leap

1394/1/10 سلام روز تون بخیر . خواهش میکنم.
شما تو فیسبوک توی گروه عضو هستید؟
.
کلاسیک مدل خیلی خوبیه از نظر من . این مدل تکامل یافته ی مدل بولد و همچنین کیو 10 هستش . واقعا بهینه تر شده و با قدرت بیشتر برگشته به بازار و بسیار هم خوب و روان عمل میکنه . خود منم عاشق ترک پد هستم و تنها دلیلی که باعث شده کلاسیک رو به پاسپورت ترجیح بدم همین ترک پد هستش . چون به نظرم استفاده ازش خیلی لذت بخشه. البته پاسپورت رو هم دوست دارم ولی اگه کلاسیک تولید نشده بود اون موقع میرفتم سمت پاسپورت اما در حال حاضر از بین این دو خودم کلاسیک رو انتخاب میکنم .
موفق باشید

BlackBerry Leap BlackBerry Leap

1394/1/9 سلام وقت تون بخیر.گوشی های بلک بری در ایران کمتر شناخته شده هستن چون این برند از ابتدای شروع به کارش هدفش بیشتر بازار های آمریکا و اروپا بوده و بعد آسیا . اما خب الان یکی دو سالیه که توی ایران توجه ها به این برند بیشتر شده و از یک سال گذشته تا الان بیشتر به این دلیل که اندروید ساپورت شده. زمانی که در سال 2013 سیستم عامل 10 بلکبری به همراه دیوایس های جدیدش معرفی شد اندروید ساپورت نبود و بعد از ارائه ی نسخه ی 10.2.1 سیستم عامل این قابلیت بهش اضافه شد. این یکی از چند کاری بود که مدیر جدید بلک بری (جان چن) برای جلو گیری از ورشکستی و رهایی از مشکلات مالی شرکت انجام داد که خیلی ها رو خوشحال کرد اما طرفدای وفادار بلکبری رو به شدت ناراحت کرد.
به دلیل اینکه زبان برنامه نویسی نرم افزار های بلکبری با اندروید فرق میکنه استفاده ی زیاد و طولانی مدت از نرم افزار های اندروید میتونه بعد از یه مدت به سخت افزار گوشی آسیب جدی وارد کنه و به به دلیل کمبود قطعات بلکبری در ایران و انگشت شمار بودن فروشگاه هایی که روی گوشی های بلکبری کار میکنن سخت میشه برای تعمیرات این گوشی ها اقدام کرد. برای همین همیشه تو این یکی دوسال گذشته توصیه شده که تا حد امکان از نصب برنامه های اندروید روی بلکبری خودداری کنید (البته بیشتر برای برنامه های سنگین مثل بازی های اچ دی). یه چیز دیگه اینکه همین چند روز پیش یه مقاله که توسط خود وبسایت بلکبری منتشر شد این بود که حداکثر دمای قابل تحمل برای گوشی های بلکبری
35 درجه سانتیگراد هست و برنامه های بلکبری که در مارکت بلکبری هستن قبل از قرار گرفتن در مارکت آزمایش شدن. اما برنامه های اندروید که برای استفاده در بلکبری هرچند بهینه شدن اما باز دما رو تا 38 درجه بالا میبرن که این برای رم و پردازنده گوشی اصلا خوب نیست!
و اما حالا خود بلکبری : محبوب بودن این برند به دلیل خاص بودنش و کاربردی بودن برنامه هاش (و البته خدمات اینترپرایز که برای بازار آمریکا و اروپا هست) و سرویس پیام رسانش که غیرقابل ردیابیه (پیام ها به صورت لایه های رمزگذاری شده ارسال میشن و ارسال اونها فقط بر روی سرور های بلکبری انجام میشه) هستش. اما خب تو ایران به این دلیل که ایران تحریمه! برای استفاده از این پیام رسان باید باید یا به وای فای وصل بشید. با اینترنت سیمکارت هم میشه اما نیاز به و..پ..ن داره و بدون و..پ..ن فقط با وای فای میشه وصل شد.
باز هم به خاطر تحریم برای وصل شدن به مارکت بلکبری هم نیاز به و...پ..ن هست که میشه در ایران هم این و...پ..ن ها رو تهیه کرد اما همگی پولی هستن و رایگان وجود نداره و باید اونها رو خرید. و جی پی اسش اصلا توی ایران کار نمیکنه چون اصلا نقشه ی ایران رو نداره و موقع استفاده موقیت شما رو نشون میده اما نقشه ی ایران رو به صورت یه صفحه ی خاکستری نشون میده که هیچ چیزی در اون معلوم نیست!بلک بری تا نسخه ی 10.2.1 از کیبورد فارسی پشتیبانی نمیکرد و برای تایپ فارسی مجبور بودیم از کلمات عربی استفاده کنیم اما از نسخه ی 10.3 به بعد کیبورد فارسی هم بهش اضافه شد که خب این فعلا میتونه تنها نکته مثبتش برای ایران باشه!
در کل با این محدودیت هایی که داره و البته فرق داشتن سیستم عاملش با دیگر سیستم عامل ها واقعا باید خوره ی این گوشی ها بود تا بشه باهاشون بدون دردسر کار کرد.
امیدورام توضیحاتم مفید بوده باشه.باز هم اگه سوالی یا موردی داشتید بپرسید.
و در آخر اگر در ف.ی.س.ب.و.ک عضو هستید حتما به گروه"انجمن بلک بری"سر بزنید.اونجا هم میتونید جواب خیلی از سوالاتتون رو پیدا کنید. روز خوش
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا