مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Milad 7
  • تاریخ عضویت : 1393/1/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 100

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 100 مورد

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/4/26 دوست عزیز بنده چند هفته هستش که پرو مکس پارت نامبر چین خریداری کرده ام ، تا به حال مشکل پرش آنتنی که شما گفتی مشاهده نکرده ام! در هیچ وب سایت و منبع معتبری هم صحبت از پرش آنتن پارت نامبر چین نشده! اگر منبع داری لینکش را برای ما مستند قرار بده اگر هم نه که شایعه پراکنی نکن!داخل همین فروم هم فقط شما هستی که از پرش آنتن پارت نامبر چین گفتی! حتی اگر کامنت های ایفون ۱۱ را تا انتها بخونی یکی از کاربران گفته که گوشی با پارت نامبر سنگاپور خریده ولی الان پرش آنتن داره! همه ی پارت نامبر ها از لحاظ سخت افزاری یکسان هستن و فقط یک سری تفاوت های کوچک نرم افزاری دارن!!!
تنها تفاوت قابل ذکر بین پارت سنگاپور و چین این هست که پارت نامبر چین فیس تایم تصویری داره و فاقد فیس تایم صوتی هستش(تماس از طریق اینترنت فقط مابین گوشی های ایفون! یعنی بین ایفون و اندروید کاربردی نداره!) که اون هم با وجود اپ هایی مثل واتس اپ هیچ مشکلی نداره و میشه از این اپ های جایگزین استفاده کرد!
داخل بازار ایران ، در مدل پرو مکس این دو پارت نامبر سه میلیون و پانصد هزار تومان تفاوت قیمتی دارن (سنگاپور گرانتره ) که به هیچ وجه ارزش نداره فقط به دلیل فیس تایم صوتی انقدر هزینه ی اضافه انجام داد!

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/12/9 سلام.دیروز خبرش رسما منتشر شد:
التهاب در بازار موبایل/ سایت ثبت گوشی های وارداتی بسته شد
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی گفت‌: از دیشب سایت ثبت گوشی مسافری روی گوشی قاچاق بسته شده و دیگر افرادی که ورود و خروج نداشته‌اند نمی‌توانند گوشی ثبت کنند.
مهدی محبی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، بسته شدن سایت ثبت گوشی مسافری روی گوشی‌های قاچاق از شب گذشته را تأیید کرد.
وی گفت: از دیشب سایت ثبت گوشی مسافری روی غیرمسافران بسته شده است و با اتصال سامانه ناجا و گمرک به یکدیگر دیگر افرادی که ورود و خروج نداشته‌اند نمی‌توانند گوشی ثبت کنند.
وی تأکید کرد: این سامانه همچنان برای مسافران واقعی یعنی کسانی که ورود و خروج به کشور داشته‌اند باز است.

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/12/5 مقایسه دوربین نوت9 و اس 10پلاس در شرایط مختلف

https://www.youtube.com/watch?v=TLQDNewrj-8

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/12/5 مقایسه دوربین نوت9 و اس 10پلاس در شرایط مختلف

https://www.youtube.com/watch?v=TLQDNewrj-8

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/12/3 Battery Percentage در منوی Settings قسمت Notifications بخش Status Bar قرار داره

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/11/13 متاسفانه یه سری افراد در فضای مجازی فعال شدن که وظیفه و شغلشون اینه دروغ درمانی انجام بدن و تحت هر شرایطی به مردم اینطور القا کنن که همه چیز عالیه من چقدر خوشبختم.... من نوعی چه در اینجا چه در دنیای واقعی اون شرایطی که وجود داره را بیان میکنم.اگر ببینم شراطی مساعده و قیمت اجناس واقعا در حال کاهشه اعلام میکنم ولی وقتی تورم بیداد میکنه همه اجناس و کالاها افزایش قیمت سرسام آوری داشتن برای چی به دروغ بگم آی ملت فلان فامیلمون تو فلان نهاد یه پست مهم داره گفته دلار قراره بشه 8 تومن!!! الان 7-8 ماهه وزیر ارتباطات داره مصاحبه میکنه که قیمت گوشی ارزان میشه و نگران نباشید!خبری شد؟؟؟ نه.اگر میبینید قیمت یه گوشی مثل نوت9 ریزش شدیدی داشت (از 11 تومن رسید به 8) به خاطر کاهش قیمت جهانیش از 1000 دلار به 700 دلار بود. که الان دیگه در محدوده 8 تومن ثابت شده. یه گوشی هم مثل ایکس اس مکس الان2 ماهه تو محدوده 16 تومن ثابته دلیلش اینه که قیمت جهانیش ثابته و اپل قیمت این مدل را کاهش نداده .پس تا وقتی که کمپانی تولید کننده قیمت را کاهش نده هیچ کاهش چشم گیری نخواهیم داشت .و با حرف جنابعالی که بگی منبع موثق من گفته قیمت همه گوشی ها ریزش شدیدی خواهند داشت تاثیری بر قیمت ها ایجاد نمیشه.

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/11/7 بنده با تجربه ی چندین ساله ای که در بازار سکه و ارز دارم همینجا با قطعیت اعلام میکنم در صورتی که مذاکره ای با امریکا صورت نگیره برای شب عید جهش قابل ملاحظه ای در قیمت ارز و طلا و طبعا اجناس و کالای دیجیتال خواهیم داشت. امروز دلار در کانال 12 هزار تومان تثبیت شد و پراید حدود 40 میلیون تومان شد!!!.شما بهتره به جای اینکه به صورت ریشه ای اطلاعات غلط بدید ، بگی که انشاالله یه مقدار ارزونتر بشه تا من هم بتونم بخرم

Samsung Galaxy A9 2018 Samsung Galaxy A9 2018

1397/11/5 سلام خدمت دوستان. امروز این گوشی را برای مادرم خریدم.سوالی بود در خدمتم

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/11/2 وب سایت DXO در حال بررسی دوربین سلفی اسمارت فون ها هست.
تا این لحظه نوت ۹ و پیکسل ۳ مشترکا در رتبه اول هستن و میت ۲۰ پرو هفتمه

https://www.dxomark.com/category/smartphone-reviews/

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/10/28 ویدئویی وطنی از مقایسه خروجی اسپیکر نوت9 و میت 20 پرو و برتری کامل نوت9

https://www.aparat.com/v/Fh2Mj

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/10/7 دوستان عزیز r A و مسعود ح

اگر منظورتون این سایته ( banekala.ir ) بله کاملا معتبره.همین چند هقته قبل A6 ازشون خریدم و دو روزه به دستم رسید. رنگ Lavender Purple هم وارد ایران شده ، در ایران هر فروشنده ای فلان جنس رو نداره میگه کلا وجود نداره یا اونایی که هستن تقلبی ان!

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/10/4 همونطور که چند روز قبل تو کامنت ها توضیح دادم سیاست ارز دستوری تا یه بازه زمانی مشخصی پاسخگو خواهد بود.متاسفانه تا ساعت ۱۵ امروز درهم به ۳۱۰۰ و دلار به ۱۱۳۰۰ تومان رسیده.سیگنال ها حاکی از افزایش بیشتر قیمت ها هستن.البته در وضع فعلی کشور نمیشه در هیچ زمینه ای نظر قطعی داد.

Samsung Galaxy S9+ Samsung Galaxy S9+

1397/10/3 دوستان اندروید 9 به صورت رسمی برای اس 9 و اس 9 پلاس ریلیز شد.میتونید فریمور رو دانلود و از طریق ادین نصب کنید.

Samsung Galaxy Note8 Samsung Galaxy Note8

1397/10/2 معتبره دوست عزیز من همین دو هفته قبل A6 سفارش دادم برای اقوام.دو روزه به دستم رسید.قبل از پرداخت وجه باهاشون تماس بگیر و هماهنگ کن.

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/10/2 دوست عزیر کف قیمت دلار دستوری!همین ۱۰ هزار تومانه.از طرفی با توجه به سیاست دولت و یه سری مسائلی که در اینجا قابل بیان نیست هر لحظه امکان حذف دلار دستوری و افزایش قیمت دلار هست.به نظر من با توجه به اوضاع فعلی کشور نهایت کاهش قیمت نوت ۹ به ۸ میلیونه.ولی از طرفی ممکنه با افزایش دلار قیمت نوت۹ به ۱۱-۱۲ تومن برسه.پس با قاطعیت نمیشه نظر داد.تصمیم نهایی رو خودتون بگیرید.

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/9/29 ممکنه دوستانی باشن که در شهرستان زندگی میکنن و در شهرشون گوشی یا کلا کالای دیجیتال مورد نظرشون وجود نداشته باشه ، از اونجایی که مسئله خرید اینترنتی و اعتماد کردن به این فروشگاه ها دغدغه همیشگی کاربران هست، برای همین اسامی چندتا از فروشگاه های اینترنتی که خودم و یا دوستانم ازشون خرید داشتیم و راضی بودیم ذکر میکنم تا راحت تر بتونن خرید کنن:

سایمان دیجیتال/آراد موبایل/تاج تهران/بانه کالا/آل دیجیتال

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/9/29 من نوعی وقتی بخوام خرید انجام بدم سعی میکنم حتما خریدم حضوری باشه، اگر بنا به دلایلی امکان خرید حضوری وجود نداشت فقط و فقط از فروشگاه های اینترنتی معتبر و شناخته شده که چند ساله در این زمینه فعال هستن خرید میکنم.این سایتی که شما معرفی کردی اصلا رنک مشخصی در الکسا نداره مابین سایت های ایرانی،تا الانم اسمش رو نشنیده بودم... تصمیم نهایی با خودِ دوستان!

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/9/27 قلم که کلا ساخت چینه مشکلی نداره،ساخت تایوان؟؟؟ اگر منظورتون ویتنامه اوکیه و مشکل نداره.

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/9/26 سلام خدمت دوستان.
بنده زیاد داخل سایت نظر نمیدم.اما فکر میکنم این موضوعی که شما به طور مکرر تکرار میکنید (منظورم بحث قیمت گوشی در ایران و خارج از کشور)باعث کاسته شدن از سطح فنی کامنت ها میشه.بله درسته که قیمت موبایل در ایران حباب زیادی داره مخصوصا این روزها که دوباره به بهانه رجیستری قیمت ها اوج گرفتن،ولی اینکه در چندین و چند پست به این موضوع پرداخته بشه فکر نمیکنم زیاد جالب باشه.فقط بحث موبایل نیست مثلا خودروی سانتافه که داخل ایران حدود 650 میلیونه،به طرز وحشتناکی با قیمت جهانیش فاصله داره،اما چه میشه کرد باید پذیرفت شرایط داخل کشور همینه...

وقتی نوت 9 خریده بودم به خاطر انتخاب مارک گلس مناسب داخل بخش اس9 پلاس و نوت 8 در کامنت ها دنبال پیدا کردن پاسخ مورد نظرم بودم،هرچه کامنت ها مفید تر و متناسب با گوشی مذکور باشه ، باعث میشه افراد راحت تر و سریع تر به سوالات مد نظرشون دست پیدا بکنن.باز هم هر طور خودتون صلاح میدونید.

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/9/19 سلام.پاسخ سوال های مطرح شده رو به ایمیلی که قرار دادید ارسال کردم.

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/9/12 کاهش قیمت گوشی رابطه ی مستقیم با قیمت دلار و درهم داره.نمیخوام بحث رو باز کنم ولی فعلا دولت به صورت دستوری و با جو امنیتی قیمت ارز را تا حدودی کاهش داده (که چندتا دلیل داره و به دلایلی در این وب سایت قابل انتشار نیست) و در نتیجه شاهد کاهش قیمت گوشی ها هستیم.اما طبق نظر و تحلیل کارشناسان مستقل با توجه به مسائل تحریم و کاهش فروش نفت و… به زودی قیمت دلار مجدد اوج خواهد گرفت و در نتیجه قیمت گوشی هم افزایش پیدا میکنه.اگر دنبال خرید موبایل جدید هستید ،به نظر من الان زمان مناسبی هست.

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/9/7 درود
برخی از تفاوت ها:
1-پردازنده جدیدتر
2-قلم اس پن با قبلیت ریموت کنترل با بلوتوث(سویچ بین دوربین عقب و جلو و عکس گرفتن،جا به جا کردن آهنگ های موزیک پلیر و پخش و توقف،جا به جا کردن تصاویر گالری و ویدئو ها)
3-باتری قدرتمند با حجم بالاتر
4-دوربین ارتقا یافته
5-صفحه نمایش بهتر
6-قابلیت فعالسازی همزمان حسگر عنبیه و تشخیص چهره

تجربه شخصی:باتری نوت 9 با انجام وب گردی،پخش موزیک،استفاده از شبکه های اجتماعی با استفاده نسبتا سنگین به راحتی یک روز کامل پاسخگو هست.

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/8/28 سلام خدمت دوستان عزیز...
بنده امروز گلکسی نوت 9 رو با گارانتی 18 ماهه همراه سرویس خاورمیانه خریداری کردم،اگر سوالی در مورد گوشی و عملکرد بخش های مختلف داشتید در خدمتم...
چند نکته را قبل از خرید مد نظر داشته باشد
1-حتما و حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید و صرفا به خاطر قیمت کمتر از یه سری فروشگاه های مرزی و بعضا نامعتبر خرید نکنید.(مواردی وجود داشته که برای خریدار ، گوشی کارکرده یا مرجوعی از خریدارهای قبلی فرستاده شده)
2-همونطور که برخی از دوستان تو بخش های مختلف هم اشاره کردن مراقب باشید موبایلی که خریداری میکنید حتما مربوط به خاورمیانه باشه که در آینده با مشکل قطع شدن آنتن دهی مواجه نشید.
3-حتما به صورت حضوری خرید کنید که داخل فروشگاه مسائل مربوط به رجیستری رو انجام بدید(در صورت خرید اینترنتی تضمینی برای ورود قانونی و رجیستر شدن گوشی خریداری شده وجود نداره)
4-گوشی را با گارانتی معتبر خریداری کنید که خیالتون از اصالت گوشی و مواردی مثل تعمیر و مرجوعی بودن گوشی و مواردی که در آینده امکان داره اتفاق بیفته راحت باشه(چندسال قبل گوشی گلکسی اس6 خریداری کردیم،بعد ازچند ساعت کار با گوشی متوجه شدیم پیکسل سوخته داره،چون گارانتی داشت تعویضش کردن)

Samsung Galaxy Note9 Samsung Galaxy Note9

1397/7/18 اون سایت نماد اعتماد الکترونیکی نداره.فالوورهای پیج اینستاگرامش هم فیکه.مراقب باشید پولتون به هدر نره...

LG V10 LG V10

1395/2/4 از دوستان کسی این گوشی را به اندروید 6 آپدیت کرده؟ عملکرد گوشی و مصرف باتری چه تغیراتی داشته؟

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1394/11/22 نسخه 64 گیگ ، 4 گیگ رم با قیمت نسیتا خوب وارد کشورمون شده.
فروشگاه آل دیجیتال قیمت 2100

http://www.alldigitall.ir/product/100875/Mobile-Huawei-Mate-8#page=1

Huawei Mate 8 Huawei Mate 8

1394/11/15 مقایسه سرعت ، عملکرد باتری و دوربین Mate 8 و Iphone 6s plus

http://as11.asset.aparat.com/aparat-video/7911023f6064d946db75a637d167fd783762439-360p__27760.mp4

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1394/11/4 11 گيگ قابل استفاده است..بستگي به نياز و نحوه استفاده شما داره.اگه بتوني ٦٤ بگيري كه بهتره ولي اگر از بازي هاي گرافيكي مثل fiafa,asphalt و... همينطور موزيك ويدئو و فيلم استفاده نميكني ميشه با ١٦ هم كنار اومد.

Samsung Galaxy S6 edge+ Samsung Galaxy S6 edge+

1394/10/3 خب بالاخره dxo اج پلاس رو بررسی کرد و این گوشی امتیاز 87 رو گرفته و برابر با زد5 پریمیوم شده.(نوت5 امتیاز 86 گرفته)

لینک بررسی:

http://www.dxomark.com/Mobiles/Samsung-Galaxy-S6-Edge-Plus-Mobile-review-Bigger-and-better-for-photography

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1394/9/28 از total downloader استفاده كن.

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1394/9/28 بنچمارك آنتوتو 6s Plus

http://8pic.ir/images/vcl8xgkdhj1208tnxa10.png

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1394/9/28
"اولا كه گوشي سه سال پش اپل،آيفون٥ بوده ،نه آيفون٤
دوما مقايسه سردمدار تكنولوژي ، يعني اپل با برندي مثل سوني كه هميشه جايگاهش توي بخش other هست واقعا خنده دار و مضحكه.
سوما كل فروش سري z)z تا z5) سوني اندازه پرچمدار امسال اپل يعني iphone 6s هم نيست.
چهارما اگر تا معرفي پرچمدارهاي سال ٢٠١٦ برندهاي مختلف، سوني موبايل وجود داشت و ورشكست نشده بوده ، z5 رو باهاشون مقايسه ميكنيم!!!"

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/9/27 خدمت شما دوست عزیز.فکر میکنم مناسبترین قیمت در سراسر ایران باشه

http://amirexpress.ir/index.php?route=product/product&product_id=676

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1394/9/18 آی او اس 9.2 منتشر شد

لحظاتی پیش iOS 9.2 برای عموم کاربران منتشر شد. برای مشاهده تغییرات آن در ادامه همراه ما باشید.
پس از گذشت چند هفته متوالی و انتشار ۴ نسخه آزمایشی برای کاربران عادی و توسعه‌دهندگان، سرانجام اپل نسخه نهایی آی‌اواس 9.2 را برای همه کاربران منتشر کرد.

تمرکز اپل در این نسخه بر سرعت بسیار بالا و رفع بسیاری از باگ‌های پیشین بود که نتیجه خارق‌العاده آن را پس از آپدیت می‌توانید مشاهده کنید.

از مهمترین قابلیت‌های افزوده‌شده به این نسخه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چندین تغییر و بهبود در اپل موزیک
اضافه شدن قسمت Top Stories به اپلیکیشن News
قابلیت Mail Drop در اپلیکیشن Mail برای ارسال پیوست‌هایی با حجم بالا
پشتیبانی از لمس سه‌بعدی یا 3D Touch در اپلیکیشن iBooks
پشتیبانی آیفون از USB Camera Adapter
پایداری بیشتر در مرورگر Safari و اپلیکیشن Podcasts
پشتیبانی دستیار صوتی سیری از زبان عربی
و ...

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1394/8/25 من تا همین چند وقت پیش نوت4 داشتم،قبلش هم نوت3 ،فکر میکنم بتونم به خوبی راهنماییت کنم...ببین اندروید خیلی ازادی بیشتری داره اگه اهل کاستوم رام و تم و دستکاری گوشی و تنوع محیط کاربری هستی اندروید انتخاب کن.اگر قصد خرید آیفون داری حتما 6اس پلاس بگیر.همه چیزش عالیه.دوربین، صفحه نمایش ، عمر باتری و ... تنها مشکل محدودیت های سیستم عامله که مثلا یه دانلود منیجر مثل adm نداره که همه کاره و حرفه ای باشه.نمیتونی تو ظاهر گوشی تغییرات ایجاد کنی،شخصی سازی بکنی ،آیکن باتری و وای فای و ... رو تغییر بدی.مثلا با زاپیا از روی پی سی روی آیفون اهنگ بریزی تو موزیک پلیر اصلی نمیره و برای پخشش باید هربار بری تو همون زاپیا و گوش کنی.یا مثلا ی بازی 1 گیگی بخوای دانلود کنی باید تا آخر شب و موقع ترافیک شبانه رایگان بیدار بمونی و با خود گوشی از استور اپل دانلود کنی ، نمیتونی مثل اندروید تنظیم کنی adm خودش اتوماتیک ساعت 1 بازی رو دانلود کنه.
اگر اهل اینستاگرام هستی یه برنامه عالی مثل og instagram نداره که بتونی عکس و کلیپ ها را خیلی راحت و سریع سیو کنی و برنامه هاش ناقصن و خیلی اذیت میکنن.
برای دانلود فایل ی سری دانلود منیجر داره ولی فایل های دانلود شده فقط داخل همون برنامه قابل استفاده هستن. برای دانلود هر برنامه ای ابتدا نیاز به ساخت اپل آیدی داری که 5 دقیقه کار داره و مشکل خاصی از این لحاظ وجود نداره.در ضمن خیلی از بازی های گرافیکی هم برای اجرا نیاز به اتصال اینترنت دارن!!!
در آخر اضافه میکنم که منتظر معرفی و عرضه اس7 اج هستم!!!

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1394/8/24 دلیلش اینه که تولید این گوشی متوقف شده و به سختی تو بازار گیر میاد.در حال حاضر با 1450 میشه پرچمدار ال جی جی4 رو خرید و اصلا به صرفه نیست که 1400 برای این گوشی که الان تقریبا یه میان رده حساب میشه هزینه کرد.

Samsung Galaxy S6 edge+ Samsung Galaxy S6 edge+

1394/8/23 شما اول گوشيت رو reset factory بكن و بعش با اودين يه رام رسمي فلش بزن احتمالا مشكلت حل بشه.

Samsung Galaxy S6 edge+ Samsung Galaxy S6 edge+

1394/8/3 احتمالا تا اواسط زمستان اس7 معرفی میشه. با چیپست به مراتب قدرتمندتر از 7420.حتی ممکنه از اسنپ 820 استفاده بکنه که در صورت وقوع خیلی خوب میشه! به نظر من الان خرید این گوشی از لحاظ مالی درست نیست.ولی اگر محدودیت مالی نداری ، میتونی الان اج پلاس بخری و چند ماه بعد با اس7 اج پلاس تعویضش بکنی!
در مورد سوال دوم قطعا اج پلاس زیباتر و همین طور خاص تره.نظر من اج پلاس هست.

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1394/7/27 خیلی ممنون....
بازار موبایل اصفهان فروشگاه سپراه.
ساخت tsmc هست رز گلد ۱۶ گیگ lla با قیمت ۳۲۵۰..با گذشت ۲۴ ساعت از فول شارژ اولیه و با نت گردی،گشت و گذار داخل گوشی،دانلود چند برنامه از استور ،استفاده از واتس آپ ، هنوز چند درصد شارژ داره! گرم شدن گوشی هم در حد خیلی کم و عادی هست.

Apple iPhone 6s Plus Apple iPhone 6s Plus

1394/7/26 دوستان امروز آیفون 6 اس پلاس خریدم سوالی بود در خدمتم
موارد 1 تا 40 از مجموع 100 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا