مشخصات کاربر
 - نام کاربر : homayoon d
- تاریخ عضویت : 1393/1/3
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
معرفی CMF Phone 2 Pro: طراحی ماژولار، 2TB فضای ذخیرهسازی و دوربین تلهفتوی 50MP
-
معرفی Honor X70i – میانردهای با Dimensity 7025، باتری 6,000mAh و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی
-
معرفی Realme GT7 – محصولی پیشرفته با باتری حجیم 7,200mAh، تراشه +Dimensity 9400 و IP69
-
معرفی Realme 14T با صفحهنمایش AMOLED، باتری 6 هزار میلی آمپر ساعتی و بدنه IP69
-
معرفی Motorola Razr 60 و Motorola Razr 60 Ultra – فلیپفونهایی با ظاهر کمنظیر
-
معرفی Redmi Turbo 4 Pro با پردازنده جدید Snapdragon 8s Gen 4 و باتری 7,550mAh
-
آشنایی با Honor GT Pro – پرچمداری با Snapdragon 8 Elite اورکلاکشده و چهار دوربین 50MP
بنده هم از مصرف کنندگان و علاقه مندان این برند تا یک ماه پیش بودم . بعد از خرید این گوشی اسلات سیم کارت خیلی راحت توسط خود فروشنده خراب شد .گوشی نو تازه بازشده جلوی خود من جای سیم کا ت بسختی باز شد و بسختی هم بسته شد . سیم دوم کار نداد . گوشی رو تعویض کرد گوشی دیگه باز کرد دومی هم بسختی باز شد با احتیاط زیاد باز کرد و یک سیم کا ت جازد جواب داد .فرمودند سیم دوم شما مشکل داره و سیم کارت رو عوض کنید . بعد از دوروز اینکارو هم کردم ومجددا به خودشون مراجعه کردم که بفرمایید جا بزنید سیم دوم را با احتیاط زیاد جازد . متاسفانه کار نداد . به اتفاق به نمایندگی مراجعه کردیم . متاسفانه با طرز برخورد بسیار بد و زننده ای بدون هیچ بررسی گفتند گوشی رو خراب کردید و ۸۰۰ هزارتومن هزینه تعمیر میشه . ،،،ببخشید ،،، گارانتی هم کشک . در نهایت با کلی بحث سه هفته شده گوشی رو بردند و اصلا هم جوابگو نیستند . به نظر بنده به هیچ عنوان ارزش نداره پول که هیچی . وقت باارزشتون رو تلف این گوشی کنید .