مشخصات کاربر
 - نام کاربر : homayoon d
- تاریخ عضویت : 1393/1/3
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
معرفی Galaxy Tab A11 – تبلت رده پایین سامسونگ با نمایشگر 90 هرتزی و تراشه Helio G99
-
رونمایی از Moto Pad 60 Neo – تبلت میانرده موتورولا با Dimensity 6300 و ارتباطات 5G
-
معرفی پلتفرم طراحی سفارشی تراشه Arm Lumex با هستههای پردازشی جدید و کاهش مصرف انرژی
-
معرفی Sony Xperia 10 VII - با Snapdragon 6 Gen 3، طراحی جدید و صفحهنمایش 120 هرتزی 19.5:9
-
معرفی Galaxy F17 – پایینرده سامسونگ با طراحی نازک و گوریلا گلس ویکتوس
-
خداحافظی با Cortex - معرفی نسل جدید پردازندهها و گرافیک آرم: تولد Arm C1 و Arm G1
-
آشنایی با Oppo A6 Pro – گوشی ارزشمند اوپو با باتری 7,000 میلیآمپر ساعتی و استحکام بالا
بنده هم از مصرف کنندگان و علاقه مندان این برند تا یک ماه پیش بودم . بعد از خرید این گوشی اسلات سیم کارت خیلی راحت توسط خود فروشنده خراب شد .گوشی نو تازه بازشده جلوی خود من جای سیم کا ت بسختی باز شد و بسختی هم بسته شد . سیم دوم کار نداد . گوشی رو تعویض کرد گوشی دیگه باز کرد دومی هم بسختی باز شد با احتیاط زیاد باز کرد و یک سیم کا ت جازد جواب داد .فرمودند سیم دوم شما مشکل داره و سیم کارت رو عوض کنید . بعد از دوروز اینکارو هم کردم ومجددا به خودشون مراجعه کردم که بفرمایید جا بزنید سیم دوم را با احتیاط زیاد جازد . متاسفانه کار نداد . به اتفاق به نمایندگی مراجعه کردیم . متاسفانه با طرز برخورد بسیار بد و زننده ای بدون هیچ بررسی گفتند گوشی رو خراب کردید و ۸۰۰ هزارتومن هزینه تعمیر میشه . ،،،ببخشید ،،، گارانتی هم کشک . در نهایت با کلی بحث سه هفته شده گوشی رو بردند و اصلا هم جوابگو نیستند . به نظر بنده به هیچ عنوان ارزش نداره پول که هیچی . وقت باارزشتون رو تلف این گوشی کنید .