مشخصات کاربر
 - نام کاربر : homayoon d
- تاریخ عضویت : 1393/1/3
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
معرفی Honor X8d با باتری حجیم 7,000mAh، نخستین اسمارتفون مجهز به تراشهSnapdragon 6s 4G Gen 2
-
بازتعریف کوالکام از ردههای پایین و میانی با تراشههای Snapdragon 6s 4G Gen 2 و Snapdragon 4 Gen 4
-
معرفی Oppo A6L – میانردهای مقاوم با Snapdragon 7 Gen 3 و باتری سیلیکون|کربنی 7,000 میلیآمپر ساعتی
-
میانرده Honor Magic8 Lite با باتری 7,500 میلیآمپر ساعتی و حفاظت IP69K چندان هم لایت نیست
-
معرفی Lava Play Max – پایینرده براق لاوا با Dimensity 7300 و اندروید خالص
-
نسخه آزمایشی One UI 8.5 سامسونگ: سادهسازی ایجاد و اشتراک محتوا، بهبود اتصال و افزایش امنیت
-
شیائومی Poco F8 Ultra در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
بنده هم از مصرف کنندگان و علاقه مندان این برند تا یک ماه پیش بودم . بعد از خرید این گوشی اسلات سیم کارت خیلی راحت توسط خود فروشنده خراب شد .گوشی نو تازه بازشده جلوی خود من جای سیم کا ت بسختی باز شد و بسختی هم بسته شد . سیم دوم کار نداد . گوشی رو تعویض کرد گوشی دیگه باز کرد دومی هم بسختی باز شد با احتیاط زیاد باز کرد و یک سیم کا ت جازد جواب داد .فرمودند سیم دوم شما مشکل داره و سیم کارت رو عوض کنید . بعد از دوروز اینکارو هم کردم ومجددا به خودشون مراجعه کردم که بفرمایید جا بزنید سیم دوم را با احتیاط زیاد جازد . متاسفانه کار نداد . به اتفاق به نمایندگی مراجعه کردیم . متاسفانه با طرز برخورد بسیار بد و زننده ای بدون هیچ بررسی گفتند گوشی رو خراب کردید و ۸۰۰ هزارتومن هزینه تعمیر میشه . ،،،ببخشید ،،، گارانتی هم کشک . در نهایت با کلی بحث سه هفته شده گوشی رو بردند و اصلا هم جوابگو نیستند . به نظر بنده به هیچ عنوان ارزش نداره پول که هیچی . وقت باارزشتون رو تلف این گوشی کنید .