مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : عليرضا خ
  • تاریخ عضویت : 1392/12/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1393/1/17 سلام آقا ایمان
خوبید ؟

آیا شما ساکن تهران هستید ؟
من پنج تا گوشی رو تست کرده همگی نویز داشته اند
البته دو تا از دوستانم هم میگفتن که نویز ندارن اما داشتن
آیا امکان اش هست ملاقات حضوری داشته باشیم تا ببینیم واقعا گوشی HTC One Dual Sim پیدا شده که نویز نداره ؟

ممنون

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1393/1/9 سلام آقا شایان
خوبید ؟
شک نکیند نویز خواهید داشت.
این نویز یه چیزی شبیه خش خش هست که در طول مکالمه نیست فقط در انتها مکالمه فرد مقابل ظاهر میشه و و در زمانی که فرد صحبت نمیکنه یا قطع میشه یا بسیار بسیار کم میشه.
وقتی در هنگام رانندگی گوشی رو اسپیکر میذارید این نویز به شدت زیاد میشه.
و کسانی که این نویز رو انکار میکنن یا دقت پایینی دارن یا حساسیت پائینی دارن اما به هر حال وجود داره.

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1392/12/27 با سلام. من بعد از دو ماه که مطالب مرتبط با اين گوشي رو روي اينترنت خوندم، متاسفانه داشتن نویز رو باور نکردم و این گوشی رو با گارانتی پارس مایکروتل از خریدم اما از همون شب متوجه صدایی شبیه خش خش یا نویز در انتها صحبت فردی که باهاش مکالمه دارم شدم این صدا که شبیه خش خش هست وقتی گوشی رو روی اسپیکر میذارید به شدت زیاد میشه و در صورتي كه فرد مقابل در مكالمه شما صحبت نكنه نويزي وجود نداره. گوشی رو بردم به گارانتی مایکروتل توي بازار مويايل ايران و پس از یکروز قبول کردن گوشی نویز داره و دستور تعویض گوشی رو دادن. این روند تعویض گوشی در فروشگاه پارس مایکروتل 2 بار دیگه هم انجام شده و همه گوشی ها این مشکل رو داشتن. در نهایت این عیب رو بر روی این گوشی قبول کردن اما حاضر به پس دادن پول گوشی نشدن !! و تنها امكان تعوبض با مدل هاي ديگه اين شركت وجود داشت. از اونجایی که دوتا از دوستان من که این گوشی را داشتن و گفته بودن نویزی نمیشنون شاکیانه سراغ اونها رفتم و متوجه شدم هر دو گوشی اونها هم این صدای نویز رو داره اما یا اونها دقت نکرده بودن یا من رو متهم به حساس بودن کردن و این اشکال رو مرتبط با مخابرات دونستن اما دیگه نویز رو انکار نکردن !!
من ساکن غرب تهران هستم و حاضر بیام و به دوستانی که میگن نویز نداره ثابت کنم این که شما نمیشنوید دلیل بر نبود نویز نیست !!
من پرش آنتن نداشتم و به جز نویز گوشی خوبی هست . بعضي وقت ها اين نويز شما رو بسيار آزار ميده . شك نكنيد گوشي شما هم نويز داره يا خواهد داشت. من اين گوشي رو از وردآورد تهران تا نارمك و از شهر ري تا تجريش تست كردم نويز كم و زياد ميشه اما هست كه هست. راستی من قبل از این اچ تی سی دیزایر 600 دو سیم کارت داشتم و نویزی بر روی اون گوشی نبود.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام