مشخصات کاربر
 - نام کاربر : پژمان ا
- تاریخ عضویت : 1392/12/24
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
بالاخره خریدم 17000000
32 گیگ سفید ویتنام
8 ساعت شارژش گزاشتم
چند تا سوئال داشتم خدمت اساتید:
1- 8 ساعت شارژ اولیه کافی بود؟
2- چند ساعت میشه با شارژکامل با وایفا وب گردی کرد؟
3- چند ساعت میشه با شارژکامل با شبکه ایرانسل وب گردی کرد؟
4- ممنون میشم راهنمایی کنید
بالاخره چهار شنبه خریدمش 1755000 +کیف و خشگیر در رشت.
بعد از خرید و کلی استفاده شارژش خالی شد و زمانی که شش درصد داشت خاموشش کردم و 8 ساعت رو شارژ گزاشتم
سوئالی که از دوستان داشتم اینه که:
1- 8 ساعت شارژ اولیه کافی بود براش؟
2- با نوت 3 چند ساعت میشه در روز وب گردی کرد با وایفا(متوسط چند ساعت)
3-با نوت 3 چند ساعت میشه در روز وب گردی کرد با شبکه ایرانسل
4-ممنون میشم از راهنمایی اساتید