مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : bita s
  • تاریخ عضویت : 1392/12/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 58

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 58 مورد

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1401/1/30 سلام
دوستان کسی میدونه که آیا این گوشی به صورت پیشفرض ضبط مکالمات داره یا نه ؟ و اگر داره کجاست ؟
چون گوشیهای ارزون قیمت شیائومی این قابلیت رو دارن میشه این گوشی نداشته باشه ؟

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1401/1/24 سلام دوستان . من بین این گوشی و سامسونگ خیلی دو دل بودم ولی بلاخره اینو گرفتم . گوشی قبلیم میت 20 پرو بود . راستش من با اف ای کار نکردم ولی این گوشی دو هفته س دستمه . مشکلاتی که دوستان گفن ندیدم . پرپر زدن صفحه نداره با اینکه رو 120 گذاشتم . دوربینشم خوبه والله . اسپیکر که عالیه . کیفیت ساخت هم عالی . سرعت گوشی خیلی خوبه یعنی از میت 20 پرو که داشتم خیلی بیشتره . تنها نکته منفی که من تو این گوشی دیدم اینه که در بعضی شرایط سنسور مجاورت خوب عمل نمیکنه که باید دستتون رو از قسمت بالای گوشی بردارین . فقط وقتی که دراز کشیدین و تو تلگرام هستین و می خواین وویس پخش کنین بعضی وقتا اینجوری میشه وگرنه برای مکالمه هیچ مشکلی نداره . سرعت شارژ هم که دیگه حرفی واسه گفتن نداره .

Huawei Mate 20 Pro Huawei Mate 20 Pro

1398/8/13 سلام . این گوشی رو از سایت مشهد کالا به قیمت 7300000 تومان در تاریخ 17 مهرماه خریدم و پولشم پرداخت کردم . تا یک ماه گوشی برای من ارسال نشد و بهانه اداره پست و این چیزها رو در اوردن . طی مدت این یک ماه گوشی یک میلیون گرون شد و سایت مشهد کالا با چه بدبختی و شکایت از نماد و پلیس فتا بعد ار یک ماه اصل پول من رو برگردوند ! و من مجبور شدم گوشی رو یک تومن گرونتر از دیجیکالا بخرم ! دوستان مواظب باشید که ار هر سایتی خرید نکنید . و اما گوش ..... من قبلا میت 10 داشتم و خیلی راضی بودم ازش . و به همین دلیل هم میت 20 پرو رو گرفتم ..... راستش انتظار داشتم در مورد دوربین سورپرایز بشم ولی نشدم ! دوربین بهتر شده و امکانتشم بیشتر شده ولی دوربین اصلی اونقدری پیشرفت نکرده که من انتظار داشتم . ولی بقیه چیزها عالیه . گوشی خیلی خوشدست و شیکه . شارژ شدنش فوق العاده س . سرعت عالیه و فقط یه چیز که خییلی اذیتم میکنه این صفحه نمایش همیشه روشن هستش . نتاسفانه هیچ گزینه شخصی سازی نداره و فقط یه حالت هستش . قابل مقایسه با سامسونگ و حتی شیائومی نیست . از هواوی بعیده فکری به حال این قضیه نکنه !

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1398/5/18 در ضمن هنوز هیچکس جواب سوال منو‌نداد . تماس volte کجاست ؟ ضبط صفحه نمایش در فضای دوم کجاست ؟

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1398/5/18 دوست عزیز . من هر دو رو داشتم . شاید میت ۱۰ قدیمی تر باشه ولی در نظر داشته باشین که اون یه گوشی پرچمداره . در مورد آپدیت شدن حق با شماست خب می ناین تی جدیدتره و مدت زمان بیشتری آپدیت میشه . صدای دو گوشی بلندیش در ین حده ولی میت ۱۰ چون استریو هست کمی جذاب تره . دوربین میشه گفت که تقریبا در یه حدن . در مورد صفحه نمایش این گوشی چون تمام صفحه هست خیلی لذت بخش تر از میت ۱۰ هستش ولی کیفیت صفحه تقریبا در یه حده . از نظر باتری با اینکه ظرفیتشون در یه حده ولی عملا میت ۱۰ ماندگاری بیشتری داره . از نظر طراحی و خوشدست بودن گوشی شیايومی با اختلاف بالا بهتره . ولی در مورد رابط کاربری من هواوی رو می پسندم . در کل خرید گوشی سلیقه ای هست ولی من بین این دوتا میت ۱۰ پرو رو سرتر می دونم . تعصب روی هیچکدوم هم ندارم . به هر حال یه شرکت که گوشی میزنه بالاترین سطح تکنولوژی رو توی پرچمداراش میزنه حتی اگه قدیمی تر باشن نسبت به میانرده های اقتصادی ارجحیت دارن .

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1398/5/18 دوست عزیز k20 و mi 9t هر دو یکی هستن .

Xiaomi Mi 9T Xiaomi Mi 9T

1398/5/17 سلام دوستان . من یه هفته س این گوشی رو گرفتم . قبلش میت 10 داشتم که واقعا عالی بود . چند تا سوال : این گوشی قابلیت volte نداره ؟ هر چی گشتم چیزی پیدا نکردم . و بعد اینکه در فضای دوم قابلیت ضبط از صفحه نمایش هم نداره در حالی که در فضای اول داره ! دوستانی که هنوز این گوشی رو نگرفتن بهشون پیشنهاد میدم میت 10 پرو رو بگیرن . در رنج قیمتی هم هستن ولی اون بهتره . من چون تجربه هر دوشون رو دارم میگم صلاح با خوتونه !

Xiaomi Redmi K20 Xiaomi Redmi K20

1398/5/17 سلام دوستان . من یه هفته س این گوشی رو گرفتم . قبلش میت 10 داشتم که واقعا عالی بود . چند تا سوال : این گوشی قابلیت volte نداره ؟ هر چی گشتم چیزی پیدا نکردم . و بعد اینکه در فضای دوم قابلیت ضبط از صفحه نمایش هم نداره در حالی که در فضای اول داره ! دوستانی که هنوز این گوشی رو نگرفتن بهشون پیشنهاد میدم میت 10 پرو رو بگیرن . در رنج قیمتی هم هستن ولی اون بهتره . من چون تجربه هر دوشون رو دارم میگم صلاح با خوتونه !

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/3/17 سلام .بله هندزفری داره و شارژرش هم سه پایه هست و فست شارژ . هم شارژر و هم هندزفری مشکی رنگه البته گوشی منم مشکیه . گارانتیش داریا همراه . هیچ گونه مشکلی نه با تلگرام داره و اینستاگرام . خیلی هم گوشی عالی هست . خوشحالم که هواوی نگرفتم . آخه اول قرار بود y9 2019 بگیرم .خیلی از اون سرتره .

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/3/16 سلام . من چند روزه این گوشی رو گرفتم . تا روشنش کردم آپدیتش کردم و بعد از اون ریست فکتوری . نه با تلگرام مشکل داره و نه اینستاگرام . البته من از تلگرام dr استفاده می کنم . خیلی گوشی شیک و با کلاسیه . صفحه نمایش و باتری عالی عالیه . با توجه به تحریم هواوی و نامعلوم بودن آپدیتها و خدمات گوگل روی این گوشیها فعلا سامسونگ بهترین گزینه هست . یه گوشی میانرده عالی هست خیالتون راحت . با هیچ نرم افزاری هم مشکل نداره . البته من گارانتی دارش رو از دیجیکالا گرفت و ساخت ویتنامه

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/9/28 سلام دوستان . آیا در آپدیت جدید ژست های حرکتی هم به میت 10 اضافه میشه ؟ اگه نشه که خیلی ظلمه به خدا !

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/1/14 سلام دوستان . من وقتی میخوام که کنترل صوتی هواوی رو فعال کنم ارور (hi voice )میده ومیگه شما مجوز ها رو بررسی کن و قبول نمیکنه ! کسی میدونه باید چه مجوزی رو فعال کنم؟

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1397/1/9 سلام دوستان . کسی میدونه گزینه لرزش هنگام لمس صفحه کجا فعال میشه ؟ من اس 7 اج داشتم که فروختم و اینو گرفتم . از همه چیش راضیم الا لرزش و ویبره که مال سامسونگ خیلی قویتر بود !

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1396/10/26 دوست عزیز . مشکل از تم هستش . منم این مشکل رو داشتم تم رو عوض کردم درست شد . اگر تم جدید دان کردی برگرد به تم فابریک و اگر تم فابریکه یه تم دیگه رو امتحان کن .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1396/2/4 دوست عزیز من هم همراه اول و هم ایرانسل رو دارم و هر دو 4g هستن . لطفا دیگران رو به اشتباه نندازین

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1396/2/4 من هم ایرانسل و هم همراه اول روش دارم و هر دوتاش 4g هست . لطفا اگه کسی تنظیمات بلد نیست یا منطقه شون پوشش مناسب نداره عیب الکی رو گوشی نزاره . من قبلا هم گفتم پردازنده و مودم این گوشی با هم یکی هستن اسنپ 820 اگه این مشکل داره باید ال جی g5 و خیلی از پرچمدارهای شرکتهای دیگه هم مشکل داشته باشه !

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/12/27 دوستان این بحثهای بیهوده چیه در مورد می 5 تقلبی یا فیک و این حرفا . این گوشی تقلبی نداره چون اینقدر ساختش مشکله و قطعاتش با کیفیته که نمیصرفه با این دقت و کیفیت گوشی تقلبی بزنن . اگرم خیالتون راحت نیس برین یه اکانت می تشکیل بدین و با خود گوشی ساین کنین بعد فایند دیوایس رو فعال کنین . جی پی اس رو روشن کنین چند دقیقه . اگه گوشی تقلبی باشه که شیائومی نمیاد خدمات بده بهتون و فضای ابری رایگان براتون در نظر بگیره ! یعنی شیائومی خودش نمیفهمه چه گوشیهایی به چه شماره سریالهایی تولید کرده ؟ اون دوستی هم که نوشته کیفیت صفحه این گوشی از سونی زد 5 پایینتره حتما شوخی کرده چون من خودم تا حالا با همه گوشیها کل انداختم از همشون هم بهتر بوده غیر از اس 7 . یکی از نقاط قوت این گوشی صفحه و تاچ فوق العاده با کیفیت و قوی هست . لطفا کسایی که این گوشی رو ندارن الکی نیان نظر بدن و دیگران رو به اشتباه بندازن . این کار اخلاقی نیست .

LG G6 LG G6

1395/12/25 دوستان من الان شیائومی می 5 128 گیگ دارم . فوق العاده ازش راضیم . ولی ال جی جی 6 بدجوری دلم رو گرفته مخصوصا رنگ سیاهش . بیصبرانه منتظرم بیاد . الان دیگه بیشتر گوشیها در حد هم هستن و در جزئیات فرق می کنن . من سالها از پرچمدارهای سامسونگ استفاده کردم تا اینکه اتفاقی شیائومی گرفتم و فهمیدم تو این مدت کلاه سرم رفته ! رابط کاربریش اینقدر شیکه و امکانات داره که نگو ! حالا هم از این جی 6 خیلی خوشم اومده . یه گوشی خاصه . گوشی که دست همه باشه من خوشم نمیاد .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/12/16 در آخر بگم من تا حالا همیشه از پرچمدارها استفاده کردم بیشتر هم سامسونگ اما از وقتی این گوشی رو گرفتم فهمیدم تا حالا کلاه سرم رفته . با قیمت یه میان رده میتونید یه پرچمدار خیلی زیبا که دست هر آدمی هم نیست بگیرید .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/12/16 در این رابط کاربری انقدر امکانات جورواجور هست که زیاد نیازی به نرم افزارهای جانبی ندارین . بسیار شیک و روان هست . باید باهاش کار کنید تا بدونین چی میگم . کسایی هم که با این گوشی مشکل دارن قطعا با همه گوشیها مشکل پیدا می کنن چون کسی که نتونه رام گوشیش رو عوض کنه یا تغیراتی توش بده یا تنظیمش کنه هر گوشی که بگیره بلاخره یه مسکلی براش پیش میاد . شیائومی یه گوشی خاصه که دست هر کسی نیست . کسایی که میخوان خاص باشن این گوشی رو بگیرن البته اگه سواد اندروید دارن . یه بار برای همیشه آنلاکش میکنین یه ریکاوری روش نصب می کنین دیگه خلاص ! می تونین روزی سه بار رامتون رو عوض کنین ! در ضمن بلاخره تو هر برندی یه درصدی مشکلات هست حالا یکی میاد میگه دکمه ش لق میزنه یکی میگه نمی دونم چشه ... خب تو همه برندها این چیزا هست . خیلی از کسایی که اینجا میان و عیب روی این گوشی میزارن اصلا این گوشی رو از نزدیک هم ندیدن در واقع بغیر از سامسونگ تا حالا هیچ گوشی ندیدن ! خیلیهاشون هم فروشنده برندها هستن و تو این فرومها ولو هستن و الکی تخریب می کنن و از برند خودشون تعریف می کنن .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/12/16 دوستان یه لطفی بکنند اگه کسی میخواد این گوشی رو بگیره بره همه کامنتها رو بخونه دیگه هر کی نیاد اول پست بگه من میخوام اینو بگیرم چجوره کیفیتش خوبه یا نه ؟ یکم زحمت به خودتون بدین اینقدر سوال تکراری نپرسین . اما یکبار برای همیشه میگم : من 128 گیگ سرامیکی رو دارم . کیفیت ساخت و طراحی گوشی در حد بهترین پرچمدارای بازاره . کیفیت صفحه نمایش من با هواوی پی 9 و میت 9 و میت 8 و سونی و سامسونگ اس 6 و چند گوشی دیگه کل انداختم با فاصله از همشون بهتر بوده . صفحه این گوشی ساخت جاپن دیسپلی و بسیار درخشان و با کیفیت هست . از نظر سخت افزار که دیگه اسنپ 820 جز بهترینهای بازاره و تا چند سال خیالتون راحته . کیفیت صدا خوب ولی بلندی صدا معمولیه . دوربین در حد اس 7 و اپل نیست ولی خوبه باید قیمت پرداختی رو هم در نظر گرفت . اما بهترین و ارزشمندترین خصیصه این گوشی همانا رام می یو آی مخصوص شیائومی هست کسایی که گوشی بازن و از گوشی امکانات میخوان میدونن چی میگم . بهترین رابط کاربری در دنیای اندروید مال این گوشیه .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/12/8 دوست عزیز ساپورت کردن هر شبکه ای ربطی به گوشی نداره ربطش به مودمیه که در این گوشی استفاده شده و با توجه به پردازنده اسنپ 800 که در این گوشی استفاده شده و مودم هم داخل این پردازنده هست و از cat12 پشتیبانی میکنه . پس دیگه خواهشا در مورد 4g و این حرفا عیب روی گوشی نزارین

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/12/1 ... کلا هر برندی ممکنه بعضی گوشیهاش خوب باشه و بعضی ها هم ضعیف از آب دربیان . ولی اینکه بگیم حمه به درد نمیخورن و فقط سامسونگ خوبه بدون یه جای کار میلنگه ! والله به خدا من چند مدل سامسونگ داشتم همه هم بالارده ولی از وقتی شیائومی گرفتم هر کی دستم میبینه کف میکنه ! گوشی قوی و با ظاهر زیبا و رابط کاربری فوق العاده و با قیمتی نصف پرچمدارای برنهای دیگه . من بغیر از می 5 گوشی ردمی 3 هم گرفتم که واقعا عالیه باتری 4100 سه روز کار می کنه .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/11/30 والله دوست عزیز من چندین سال سامسونگ داشتم از نوت 2 تا اس 6 . از وقتی این گوشی رو گرفتم فهمیدم که تا حالا در خواب غفلت بودم . بزرگترین نقطه قوت شیائومی رابط کاربریشه . نمیدونم شما فروشنده سامسونگ هستین یا نه ولی در هر صورت یه جورایی فروش سامسونگ برای شما منفعت داره که اینجوری سنگش رو به سینه می زنین . ولی خدا رو خوش نمیاد مردم رو به اشتباه بندازی . یعنی تو این همه برند هیچکدوم به درد نمی خوره و فقط سامسونگ ؟ این عجیب نیست ملت ؟

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/11/14 خیر دیگه آپدیت ota نمیاد . ولی خودتو درگیر آپدیت نکن میتونی براحتی اخرین آپدیت رو از سایت بگیری بریزی به حافظه داخلی گوشی و آپدیتش کنی .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/11/14 سلام . یه نرم افزار خود گوشی داره به اسم mi remote . در راه اندازی اولیه نیاز به اینترنت داره ولی بعد از تعریف کنترل دیگه آفلاین استفاده میشه . خیلی برنامه خوبیه . تو اینترنت هم چندین برنامه هست که میتونی استفاده کنی . درمورد آپدیت آخرین اپدیت رام گلوبال 8.1.2.0 هست . به زودی هم شیائومی اعلام کرده که اندروید 7 رو ریلیز میکنه براش .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/11/13 سلام
این گوشی دوربینش خوبه یعنی در روز و نور کافی دوربینش فوق العاده س میشه با بهترین پرچمداران مقایسه کرد ولی در نور کم زیاد تعریفی نیست البته اگه بلد باشی از تنظیمات دستی استفاده کنی در نور کم بهترین عکس رو میتونی بگیری ولی در حالت اتوماتیک تعریفی نیست . دوربین سلفی خوبه و عکسای عالی میگیره . باتری گوشی خیلی خوبه یه روز کامل رو با استفاده شدید همراهیت میکنه . من سامسونگ اس 6 داشتم باتریش خوب نبود ولی می 5 واقعا خوبه . در مورد کیفیت صفحه یکی از بهترین گوشیهای بازاره با هر گوشی می تونی کل بندازی ! زیر نور آفتاب هم خوانایی خیلی خوبی داره . سرعت گوشی عالیه . رابط کاربری فوق العاده شیک و با امکاناته و در کل یه گوشی شیک و خاصه . دست هر کسی هم نمیبینی . مثل سامسونگ نیست اینقدر چیپ باشه که دست هر کسی ببینی !

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/11/11 دوستان من از دوربین این گوشی در تاریکی راضی نبودم تا اینکه اتفاقی تنظیمات دستی دوربین رو دستکاری کردم . حالا در تاریکی مطلق عکس میندازم باهاش مثل روز روشن ! فقط باید دستتون نلرزه ترجیحا از سه پایه استفاده کنید . برید تو تنظیمات دستی مقدار ایزو رو بزارید روی 3200 . دریچه شاتر رو هم به نسبت نور محیط تنظیم کنید باید چند تا عکس بگیرید تا قلقش دستتون بیاد . مثلا شاتر رو بزارید روی 1 ثانیه یه عکس بگیرید . بعد بزارید روی یک و نیم ثانیه و یه عکس دیگه بگیرید . یکم سر به سرش بزارید تا قلقش بیاد دستتون . فقط دوباره تاکید کنم اصل اساسی اینه که دستتون نلرزه .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/11/11 دوست عزیز این به خاطر امنیتشه . من سامسونگ هم داشتم همینجور بود . اپل هم همینجوریه .یعنی شما وقتی گوشی رو خاموش می کنی برای بار اول باید پسورد گوشی رو بزنی تا به مرور زمان فراموشت نشه . حسگر اثر انگشت این گوشی خیلی سریع و عالیه .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/11/7 دوست عزیز روش
اپدیتش این نیست . شما باید اول آنلاک کنی بعد ریکاوری twrp نصب کن بعد هر رامی که خواستی میتونی نصب کنی . آپدیت برای اون رام شما نمیاد . اگه این کاری که من گفتم انجام بدی دیگه تا آخر عمر گوشی راحت میشی و میتونی هر هفته یه رام نصب کنی ! تمام آموزشها تو نت هست یکم وقت بزار قلق گوشیت دستت بیاد .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/11/5 والله قربان من چند سال سامسونگ داشتم . گول همین تبلیغات الکی رو خوردم . تا یه ماه پیش هم گلکسی اس 6 داشتم به مدت یکسال . تو این مدتی که شیائومی می 5 گرفتم فهمیدم این مدت که سامسونگ داشتم کلاه سرم رفته . اصلا قابل مقایسه نیستن . مخصوصا رابط کاربری و امکانات بینظیر شیائومی معرکه س . در ضمن شما ملت رو راهنمای می کنی لومیا بگبرن به نظرم کار درستی نیست! ویندوز فون مرده برادر ! هر کی بگیره صاحب اول و آخرش خودشه . برو مشکلاتشون رو بخون بعد مردم رو تو این مهلکه بنداز .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/10/15 مقایسه شیائومی می 5 و سامسونگ گلکسی اس 6
سلام دوستان . من یه سال از اس 6 استفاده کردم و حالا هم یه ماهه که شیائومی می 5 گرفتم . خواستم مقایسه این دو رو بزارم که اگه کسی خواست انتخاب کنه کمکی باشه براش .
یک : از نظر قدرت پردازش می 5 تقریبا دوبرابر قویتر از اس 6 هست من بنچمارک گرفتم سامسونگ 74000 در اومد ولی شیائومی 132000 . البته من نسخه 128 گیگ رو دارم که قویترین نسخه هست و رمشم 4 هست . دو : کیفیت صفحه نمایش : من دوتاشون رو کنار هم گذاشتم و یه عکس رو با هر دو تماشا کردم صفحه می 5 هم شفافتر هست و هم نورش بیشتره و هم طبیعیتره . سه : دوربین : اس 6 بهتره در فضای داخلی و نور کم کیفیت عکس اس 6 بهتره در فضای باز تقریبا برابر هستن در ضمن فیلمبرداری اس 6 هم بهتره چهار : کیفیت صدا . سامسونگ صداش قویتره . پنج : رابط کاربری : مهمترین دلیل من برای انتخاب می 5 رابط کاربری روان و پر از امکاناتش هست رابط سامسونگ هم خیلی تکراری و خسته کننده شده و هم امکاناتش در حد شیائومی نیست . شش : باتری : باتری می 5 تقریبا 30 در صد قویتر هست هر دو گوشی هم شارژ سریع دارن . در اخر هم چند نکته اضافه کنم . ویبره اس 6 قویتره . کیفیت ساخت هر دو عالیه . می 5 از یو اس بی تایپ سی استفاده میکنه که سرعت انتقال اطلاعات خیلی بیشتره . در کل بزرگترین ضعف می 5 دوربینشه و بزرگترین ضعف اس 6 رابط کاربری و باتریشه .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/10/2 دوستان کسی میدونه چطور میشه پلیر پیشفرض گالری رو روی mx plyer گذاشت ؟ من هر کاری می کنم از پلیر خود گوشی استفاده میکنه .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/9/26 سلام دوستان . من با کمک دوست عزیزم سیروس از شیراز موفق شدم گوشیمو آپدیت کنم . باور کنید از این رو به اون رو شده . آدم لذت میبره از این همه امکانات و کیفیت . من 128 گیگش رو دارم . واقعا فوق العادهس . قبلش ساسونگ گلکسی اس 6 داشتم . قابل مقایسه نیستن .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/9/22
در ضمن ورژن miui گوشی من 5 رقمیه . جایی خوندم که این رامها اصلی نیستن . من گوشی رو پلمپ گرفتم خودم بازش کردم چطور ممکنه رامش اصلی نباشه ؟ ورژن دقیقش اینه : 7.28.0.0 بعد نوشته گلوبال استیبل .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/9/22 در ضمن ورژن miui گوشی من 5 رقمیه . جایی خوندم که این رامها اصلی نیستن . من گوشی رو پلمپ گرفتم خودم بازش کردم چطور ممکنه رامش اصلی نباشه ؟ ورژن دقیقش اینه : 7.28.0.0 بعد نوشته گلوبال استیبل .

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/9/22 ممنون آقا مصطفی . من چجوری عکس رو براتون بفرستم ؟ یعنی تنها راه برای من اینه که بدم فلش فست بوت بزنن ؟ چند تا رام دانلود کردم زدم تو گوشی که با آپدیتر خود گوشی آپ بشه ولی قبولشون نمیکنه .

Xiaomi Redmi 3x Xiaomi Redmi 3x

1395/9/22 اگه امکان فلش فست بوت نداری آپدیت نکن . به ریسکش نمیارزه . ممکنه هیچ مشکلی هم پیش نیاد ولی مال من که اینجوری شد . میویی 8.0.3.2 اگه داری خیلی خوبه با میویی 8.1 چندان توفیری نداره .

Xiaomi Redmi 3x Xiaomi Redmi 3x

1395/9/22 سلام . دوستانی که ردمی 3x دارن آپدیت نکنن . من این کارو کردم دوربین از کار افتاد . ریکاوری دانگرید کردم فایده نداشت . حالا فرستادم شرکتی که ازش خریدم فلش فست بوت بزنن چون خودم پی سی 64 بیتی نداشتم . اگه درست شد خبرتون میکنم

Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi 5

1395/9/20 سلام دوستان . من یه می 5 128gig گرفتم . ورژن میویی هست 7.2.8.0 . هرکاری می کنم آپدیت نمیشه . رام گلوبال . آپدیت ota هم نمیا براش . باید چکار کنم ؟
موارد 1 تا 40 از مجموع 58 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا