مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : شهروز ش
  • تاریخ عضویت : 1392/12/4
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1393/1/22 سلام به همه دوستان. من 2 ماهی گیشه که این گوشی رو دارم. گوشی توانمند و کم عیبی هست. تا حالا مشکل خاصی باهاش نداشتم. 3 روز پیش هم از طریق منوی software update خود گوشی آپدیت رسمی به 4.3 انجام دادم.نزدیک به 2 هفته است که سامسونگ تحریم آپديت firmware و Samsung app رو برای گوشی های رام ایران برداشته و میشه به جای آپديت های غیر رسمی از آپديت رسمی استفاده کرد. فایل اندروید 4.3 حدود 800Mb بود که من توسط خود گوشی بدون هیچ مشکلی دانلود و نصب کردم. تغییرات محیط 4.3 خیلی زیاد نیست اما قابلیت های در بخشsetting اضافه شده و به طور کلی سرعت گوشی هم در بازی ها بهتر شده. راستی به طور کامل فارسی رو ساپورت میکنه. هیچ کدام از فایل ها و app ها بعد از آپديت از بین نرفته. امیدوارم شما هم این آپديت رو نصب کنید و از این گوشی کم رقیب لذت ببرید.

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/12/4 سلام به همه دوستان
من 2 هفته ای میشه گوشی Galaxy Note II N7100 رو خرید کردم. از این گوشی کاملا راضی بودم تا اینکه متوجه شدم کسانی که با من مکالمه می کنن صدای نویز شدیدی رو می شنون!! خودمم چک کردم و دیدم واقعا صدای نویز شدیدی در گوشی طرف مقابل شنیده میشه!!
گزینه Noise reduction رو در قسمت Call setting فعال و غیر فعال کردم اما اثری نداشت!! فقط نوع نویز تغییر میکرد( از حالت پالسی به پیوسته)! گوشی رو هم تو مکان های مختلف چک کردم با این مشکل بود
راستی وقتی از هندزفریی یا اسپیکر گوشی استفاده میکنم نویز حذف میشه!! حدس فودم اینه که مربوط به میکروفون دوم حذف صدای اضافه محیط میشه!
میخواستم بدونم کسانی که این گوشی رو دارن به این مشکل بر خوردن؟؟
ممنون از همه دوستانی که وقت میذارن و کامنت من رو میخونن
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام