مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محسن خ
  • تاریخ عضویت : 1392/12/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200 Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200

1393/7/6 سلام. من این گوشی رو 9 ماهه دارم. دوسش دارم. طراحی واقعا دلچسبی داره و خسته کننده نیست. مخصوصا با فلیپ کاورش. از لحاظ سخت افزار هم هیچ ایرادی نداشته جز بازی سنگین و خیلی گرافیکی Need for Speed - Most Wanted که بعد از 1 ساعت بازی خیلی ناجور گیر میکرد که چارش فقط باطری درآوردن بود! البته بازی رو خیلی روان اجرا میکرد و احتمالا به خاطر باگ های خود بازی بود چون تازه بازیه عرضه شده بود و احتمال زیاد باگ هایی داشته.
ولی اگه خیال اینجور بازیهایی که 1 تاا 2 گیگ فقط دیتاشون هست رو ندارید، از هر لحاظ گوشی نازیه.

تو جیبم جا میشه. اینترنت رفتن باهش لذت بخشه. یه تبلت واقعیه هم هست. فیلم دیدن باهاش بینظیره. نکته مهم اینه که برخلاف Z Ultra این گوشی با توجه به سایز بزرگ صفحه نمایش، حاشیه ها رو کم کرده و واقعا از Z Ultra خوش سلیقه تر ساخته شده.

نکته عجیب برای من اینه که اون موقع این گوشی 1100-1500 خریدم و زد اولترا 1400-1500 بود. ولی ظاهرا الان قیمت این گوشی (مگا) تغییری نکرده ولی قیمت Z Ultra به کمتر از مگا رسیده که واقعا دارم شاخ درمیارم!!!!!! چیزی که شاخ هام رو بلندتر میکنه اینه که چرا بعضی ها الان با این که Z Ultra ارزون تر شده میان این گوشی رو میخرن؟؟؟؟؟!!!!! چون واقعا Z Ultra به جز مشکل زیادی بزرگ بودنش، تقریبا از هر لحاظ از این گوشی بهتره به خدا بهتره یه مقایسه ساده کنید میبینید!! تازه سری Z هست و ضد آب!

Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200 Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200

1393/1/29 من دو سه ماهه دارم. راضیم. خوشگله. حاشیه های کوچیک که به زیبایی و جم جور تر کردنش کمک کرده. گول تعداد هسته و رم و ... رو نخورید. اصلا تعیین کننده نیستن. این گوشی با اینکه دو هسته ای هست و رم خیلی بالایی هم نداره و ولی خیلی عالی گیم و دیگر برنامه ها رو اجرا میکنه میتونید بررسی های تخصصی رو بخونید. تراکم پیکسلی 244 هم به نظرم نمره 96 از 100 رو میاره و بیشتر از اون تقریبا به چشم نمیاد. عکاسیش هم برای استفاده های معمولی راضی کننده هست مخصوصا بعد از اینکه عکس گرفتین تو صفحه نمایش بزرگش به راحتی میتونین عکستون رو ببینیند و چک کنید خوب شده یا نه. من که وقتی بیرون از خونه از جیبم درش میارم واقعا از دیدن و کار کردن باهاش لذت میبرم.
به نظرم z ultra کوچک ترین سلیقه ای برای جمع و جور ساختن فبلتش نکرده.
هواوی میت هم به نظرم از لحاظ قیمت نسبت به این گوشی ارزون تره. باطری بهتری ظاهرا داره (بالای 4000 هست) ولی شنیدم با اینکه توی کاغذ از لحاظ پردازنده و رم بالاتر هست اما در عمل نسبت به این گوشی عملکرد کاملا ضعیف تری داره.

Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200 Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200

1392/12/6 من امروز این گوشی را با بیمه هماهنگ و رم 16 گیگ خریدم 1210 از بازار موبایل ایران. شاید یه خورده گرون به نظر برسه ولی خب دیگه بهترین بیمه هست و شکستن صفحه و آب ریختن رو گوشی و سرقت رو بیمه میکنه و میتونی از اصل بودن لوازم داخل اون خیالت راحت باشه. علاوه بر این برای اطمینان بیشتر من از بازار موبایل ایران خرید کردم طبقه دومش (همکف اول دوم) یه نمایندگی سامسونگ بزرگ و شیک (واحد 413) بود که از اونجا خریدم. راستی این رو بگم که تو نمایندگی سامسونگ همکف علاءالدین امکان استفاده و تست این گوشی وجود داره (تنها جایی بود که تونستم با گوشی حسابی ور برم) جالبه همین نمایندگی سامسونگ علاءالدین 1290 میداد با همون بیمه و مشخصات.
دوستان چیزایی که قیمت این گوشی رو زیاد تغییر میده اولا بیمه هماهنگ هست و ثانیا مموری گوشی که حتما موقع قیمت کردن بپرسین مموریش 8 هست یا 16.
با همین بیمه و رم(16)، تو بازار موبایل ایران، من قیمت های 1350 و 1300 و 1250 و 1230 رو دیدم که نهایتا 1210 رو خریدم. تو مغازه های علاءالدین بدون گارانتی 1085 هم دیدم (فکر کنم رم 8 بود یادم نیست) که به نظرم چندان قابل اعتماد نیستن و احتمالا همراهش میخوان نرم افزار اجباری یا فعال ساز گارانتی و وای فای و ... یا مالیات(!) و دیگر چیزای خیالی (اقسام مختلف که همشون دروغ محضه) رو بهتون بندازن.
یه فلیپ کاور هم از زیرزمین بازار موبایل خریدم 38 که راضیم ازش و ضخامت دستگاه رو چندان زیاد نکرده. یه مموری کارت توشیبا 32 گیگ (با سرعت حداقل Mb/s 30) یه قیمت 90 و یه ضد خش صفحه هم 15
ببخشید اینقدر عدد و رقم ریختم اینجا فقط برای این بود که اگه این گوشی رو قیمت نکردین سر انگشتی دستتون بیاد.
راستی گوشی دوست داشتنی ای هست و با وجود اندازه بزرگش حس گوشی بودن رو دارین (شاید به خاطر حاشیه ها کوچکتر هست که جمع و جورش کرده) اما z ultra از لحاظ ظاهر یه خورده دل من رو میزد با اون حاشیه های بزرگتر و لبه های تیز که برای گوشی به این سایز چندان مناسب به نظر نمیرسن. با سپاس موفق باشین.

Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200 Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200

1392/12/3 سلام دوستان اونایی که این گوشی رو دارن خواهش میکنم تو یه کلام بگن تو جیب (شلوار) گذاشتن این گوشی راحت هست یا نه؟ دوم اینکه به عنوان یه کتابخوان خوب و راحت میشه روش حساب کرد؟ (از لحاظ بزرگی نمایش یه فایل نوشتاری عرض میکنم)
خلاصه آیا این فبلت "یه گوشی راحت و یه تبلت خوب" هست یا "نه گوشی راحتی و نه تبلت خوبی" هست؟؟؟؟؟؟

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/12/2 سلام دوستان. در مورد همخوانی رایتل با گوشی ها سوال داشتم. اون لیستی که تو سایت رایتل هست ناقصه آیا؟ هیچ کدوم از مدل های lenovo رو اصلا نداشت! راه دیگه ای که بشه فهمید وجود داره؟ آخه من میخوام یه گوشی دو سیم کارته بخرم فقط به خاطر استفاده از رایتل واسه اینترنت.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا