مشخصات کاربر
 - نام کاربر : شیما ن
- تاریخ عضویت : 1392/11/29
- تعداد نظرهای داده شده : 8
نظرها
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
گوشی قبلیم HTC بود و وقتی به کامپیوتر وصل میکردم با تنظیمات گوشی براحتی از اینترنت کامپیوتر می تونستم استفاده کنم ولی با این گوشی طبق سرچی که تو نت کردم باید گوشی روت بشه بعد با اپلیکیشن خاصی که باید نصب کنیم می تونه از اینترنت کامپیوتر با کابل USB استفاده کنه ..... آیا روش دیگری هست که بدون روت بشه اینکار رو کرد؟
انصافا گوشیه خوبیه
منم بالاخره این گوشیو خریدم مدل رم خورش . از همون مغازه پایتخت ولی 120000 اضافه تر جهت فعالسازی مادام العمر Htc ازم گرفت!! (کسی تا حالا به این قضیه اشاره نکرده بود و فروشنده هم می گفت اگر اینکارو نکنم گوشی قفل میشه و قابل استفاده نیست) گوشی شیک و باکلاسیه و از بدون رمش خوشگلتره از خریدش پشیمون نمیشید .فقط یک ایراد داره چون پشتش مشکی مات اثر انگشت روش میمونه و نیاز به محافظ داره. بنابراین اگه مدل بدون رمشو هم بگیرید بنظرم فرق چندانی از جهت ظاهر پیدا نمیکنه . در ضمن پشت جعبه من نوشته ساخت تایوان و فروشنده جعبه دیگری رو هم نشان داد که ساخت چین بود.
منم میخوام این گوشیو بخرم ولی ترجیحا مدل رم خورش با قیمت مناسب.
میشه لطف کنین بگید از کدوم مغازه گرفتید؟
مدل رمخورش چینی ارزان تر بود؟