مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : اکبر ر
  • تاریخ عضویت : 1392/11/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 42

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 42 مورد

Xiaomi Poco F5 Pro Xiaomi Poco F5 Pro

1402/11/17 عرض سلام. وقت بخیر.
من دو هفته پیش آپدیت 14.0.6.0 رو روی ریجن سنگاپور دانلود کردم. تقریبا ۴ روز پیش روی ریجن های هند، امریکا، تایلند و ایران تست کردم و روی همشون آپدیت هابپر اومده بود.خلاصه دانلود و نصبش کردم. ولی متأسفانه باگ زیاد داره. مثلا روشنایی رو حالت اتوماتیک ، موقعی که تماس تموم می شه و گوشی رو میارم پایین ، چند ثانیه زمان می بره تا به حد روشنایی قبلی برگرده. چند بار هم هنگ کرده. قبل از آپدیت به هایپر ، اینارو تجربه نکرده بودم. قبلا تو شرایط استفاده نرمال مثل وبگردی، گرما حس نکرده بودم ولی الان گاهی اوقات کمی گرم می شه. لازم به ذکر که بعد از نصب آپدیت ریست فکتوری نکردم.

Xiaomi Poco F5 Pro Xiaomi Poco F5 Pro

1402/10/17 سلام.
کسی اطلاع داره آخرین ورژن miui که برای این گوشی رلیز شده چیه؟
من ریجن رو سنگاپور که انتخاب می کنم، براش اپدیت 14.0.6.0 رو میاره.
ورژنی که الان رو گوشیم نصبه، 14.0.5.0 هستش.
به نظر شما دانلود و نصب کنم یا نه؟

Xiaomi Poco F5 Pro Xiaomi Poco F5 Pro

1402/7/9 سلام خدمت دوستان عزیز
دو هفته ای می شه که پوکو اف ۵ پرو گرفتم. از مصرف باتری چندان رضایت ندارم. مثلاً در حالت وب گردی با وای فای و نور صفحه نمایش تو حالت اتوماتیک ، تقریبا هر ۵ دقیقه یک درصد از شارژ باتری کم می شه. حالت 5G هر دو سیم کارت رو هم غیر فعال کردم. رفرش صفحه رو حالت default و رزولوشن هم FHD+ هستش.کسی می تونه راهنمایی کنه که مصرف گوشی بنده عادی هستش یا نه؟

Xiaomi Mi 8 Lite Xiaomi Mi 8 Lite

1398/5/2 سلام. ممنون از لطف شما. 🙏🙏🙏
کلا هدف از کامنتها باید کمک به حل مشکلات همدیگه و همچنین بیان نقاط ضعف و قوت دستگاه به دور از تعصب باشه تا واقعا کسانی که قصد خرید گوشی رو دارن، راهنمایی بشن و بتونن راحت تر تصمیم بگیرن.
ولی از حق نگذریم سرعت پردازش این گوشی واقعا عالیه.
با تشکر.

Xiaomi Mi 8 Lite Xiaomi Mi 8 Lite

1398/4/28 با سلام.
من هم به خاطر همین تعریف و تمجیدهای بی شمار از شیائومی، نه تنها برای خودم بلکه برای همسرم هم می ۸ لایت گرفتم و می تونم بگم پشیمونم.
صفحه نمایشش که واقعا ناامید کنندست. با چند تا گوشی میانرده از جمله نوکیا ۷ پلاس مقایسه کردم که متأسفانه رنگها رو بی روح و مرده نشون میده. قدرت فلش دوربین که واقعا تعطیله.
تنظیم صداش هم من رو یاد پنل قدیمی ایرکاندیشن پژو و سمند میندازه. قدرت پرتاب بادش رو ۴ ، دوبرابر ۳ بود. این هم همینطوره. وقتی میزان صدا رو ، رو مقدار وسط قرار بدی اگه یکم گوشی رو دور کنی اصلا شنیده نمیشه. در واقع میشه گفت کالیبره نیست.
و موردی که شما اشاره کردین همین وجود تبلیغات در رابط کاربری با وجود اینکه میشه بری تو تنظیمات و غیرفعالش کنی ولی واقعا مسخرست.

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1398/4/23 سلام
من هم موافقم. گوشی من mi 8 lite هستش. متأسفانه رنگها مرده و بی روحه. من با پرچمدارای شیائومی کار نکردم ولی لااقل تو میانرده هاش کیفیت display ها، رضایتبخش نیست.من با چند تا گوشی از جمله نوکیا ۷ پلاس مقایسه کردم. با تنظیمات رنگ و کانترست تو منوی diSplay هم کلی ور رفتم. ولی نتیجه ای نداشت. مورد دلسرد کننده بعدی ضعیف بودن فلش اونه. میشه گفت بی ثأثیره.
ولی از نظر سرعت و روان بودن عالیه.

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1398/4/12 گوشی رجیستر شده و پلمپ به دستمون رسید.
شارژرش هم دوشاخه بود. ولی مهمترین مسأله تفاوت کیفیت صفحه نمایش دو گوشی بود بطوریکه برایتنس صفحه نمایش گوشی همسرم از برای من در شرایط یکسان بیشتر بود و همچنین رنگ سفید گوشی من نسبت به اون یکی ،متمایل به زرد بود.
ببخشید کمی طولانی شد.

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1398/4/12 سلام. وقت بخیر.
متأسفانه من تجربه خرید خوبی از سایمان دیجیتال نداشتم و اون اینکه بهمن ماه ۹۷ یک دستگاه می ۸ لایت ازشون خریدم. مدل ۱۲۸/۶ پک گلوبال رجیستر شده.
وقتیکه گوشی بدستم رسید پلمپ نبود و بر خلاف پک گلوبال که شارژرش باید دوشاخه باشه، سه شاخه بود و نیاز به تبدیل داشت. بعد از تماس با سایت و بیان مشکلات علت باز کردن پلمپ رو رجیستر کردن اعلام کردن که IMEI زیر پک حک شده و نیاز به باز کردن پلمپ نداره و علت متفاوت بودن شارژر رو هم گفتن شاید شیائومی به سفارش منطقه خاصی به صورت سفارشی تولید کرده باشه.
من متأسفانه قبول کردم و گوشی رو داخل ۷ روز مرجوع نکردم. ولی ته دلم مردد بودم. تا اینکه اواخر اردیبهشت امسال گوشی همسرم خراب شد و با تمایل خودش همین گوشی خودم رو از سایت دیگه ای خریداری کردم.

Xiaomi Mi 8 Lite Xiaomi Mi 8 Lite

1398/3/20 با سلام.
من هم چندان از باتری راضی نیستم ولی حس می کنم بعد از چند تا آپدیت بهتر شده. صفحه نمایشش هم فکر می کردم خیلی خوب باشه ولی بعد از مقایسه با چند تا گوشی دیگه از جمله سونی z3 پنج سال کار کرده ، نوکیا ۸ و اچ تی سی u11 ناامید شدم.
از لحاظ رزولوشن مشکلی نداره ولی از جهت برایتنس و شدت روشنایی حرفی برای گفتن نداره. کم بودن برایتنس دقیقا روی شاداب بودن و شارپ بودن رنگهای دیگه هم اثرگذاره.

Xiaomi Mi 8 Lite Xiaomi Mi 8 Lite

1398/1/31 دو تا تغییر دیگه رو هم فراموش کردم بگم. یکی اضافه شدن تنظیمات messaging و یکی دیگه در قسمت battery & Performance, battery optimization جایگزین power شده.

Xiaomi Mi 8 Lite Xiaomi Mi 8 Lite

1398/1/31 سلام. وقت بخیر.
برای من تقریبا ۶ روز پیش اومد. به جز اضافه شدن night mode برای دوربین و چند تغییر جزئی در منوی تنظیمات، تغییر خاصی رو ندیدم. شاید هم زیاد دقت نکرده باشم.

Xiaomi Mi 8 Lite Xiaomi Mi 8 Lite

1398/1/13 سلام. سیزده بدر خوش بگذره.
لطفا یکی از دوستان بررسی کنه و ببینه شارژ گوشی هر چند دقیقه یک درصد کم می کنه؟
برای من با موبایل دیتای روشن و تو تلگرام تو بهترین حالت هر ۵ یا ۴ دقیقه یک درصد کم می کنه و حتی تو بعضی بازه ها هر ۳ دقیقه یک درصد کم می کنه که به نظر خودم نرمال نیست. لازم به ذکر این چک رو تو بهترین حالت و بعد از خاموش روشن کردن گوشی و پاک کردن کش انجام دادم. و شبکه 4G و با انتن دهی خوب. بعد از آپدیت به اندروید ۹،ریست فکتوری هم انجام دادم ولی تأثیری نداشت. این مشکل رو قبل از آپدیت هم داشتم. گوشیم ۱۲۸/۶ پک گلوبال هستش.
با تشکر.

Xiaomi Mi 8 Lite Xiaomi Mi 8 Lite

1398/1/11 سلام.
برای فعال کردن اطلاع از تحویل پیامک، باید بعد از ورود به تنظیمات وارد system apps و بعدش وارد messaging بشید و آیتم delivery status رو فعال کنید.

Xiaomi Mi 8 Lite Xiaomi Mi 8 Lite

1398/1/8 سلام. سال نو شما هم مبارک.
باید تو تنظیمات به قسمت additional settings برید و region رو، رو کشور سنگاپور یا هنگ کنگ قرار بدید و بعدش اگه برگردین و به قسمت lock screen and password وارد شید آیتم manage face data رو مشاهده می کنید. اگه وارد این قسمت بشین خودش توضیح داده که چکار کنید.

Xiaomi Mi 8 Lite Xiaomi Mi 8 Lite

1398/1/7 ممنون از راهنمایی خوبتون.

Xiaomi Mi 8 Lite Xiaomi Mi 8 Lite

1398/1/6 سلام دوستان.
برای بکاپ گیری از چه روشی استفاده کنیم که بهتر و کامل تر باشه؟
من با local backups ، بکاپ گرفتم ولی تعداد زیادی از app ها و دیتاها رو نمی تونه ساپورت کنه.

Xiaomi Mi 8 Lite Xiaomi Mi 8 Lite

1398/1/1 سلام. سال نو مبارک.
من هم تغییرات رو انجام دادم ولی متأسفانه نتیجه ای نداشت. همونطور که بارها گفته شده یکی از معایب گوشی های شیائومی ، عدم تطبیق با سیستم مخابراتی ایرانه. که عیب کمی هم نیست. من بهمن ماه این گوشی رو تهیه کردم و قبلش به مدت ۵ سال ال جی g2 داشتم که با اون گوشی و با یو سیم همراه اول با ookla تست گرفتم و بیشتر وقتها ۵۰ مگابیت دریافت می کردم. ولی در عین ناباوری با این گوشی و همون شرایط و دقیقا همون پوزیشن ماکسیمم ۲۵ مگابیت در ثانیه دریافت می کنم که عجیبه. سیم کارت رو دوباره داخل ال جی گذاشتم و باز هم تا ۵۰ وحتی ۵۵ مگابیت سرعت داشت.
باتریش هم خیلی رضایتم رو جلب نکرد. مثلا زمانیکه تو تلگرام و وب هستم با دیتای موبایل، تو بعضی درصدها تقریبا هر ۵ دقیقه یه درصد کم می کنه و تو بعضی درصدها هر ۳ دقیقه یه درصد کم میشه. شاید هم توقع من خیلی بالاست. ولی در مجموع نسبت به قیمتش گوشی ایده آلی هستش.
سال خوبی داشته باشین.

Xiaomi Mi 8 SE Xiaomi Mi 8 SE

1397/9/12 سلام دوستان. وقت بخیر.
می خواستم بدونم این گوشی فقط با رام چین فروخته میشه یا رام گلوبال هم موجود هست؟
و اگه با رام چین بخرم مشکلی بابت استفاده و آپ دیت پیش نمیاد؟
با تشکر

LG G2 LG G2

1394/6/22 دوستان یه سوال کوچیک
اگه با LG BACKUP SERVICE بکاپ کامل بگیرم, تمامی محتویات شبکه های اجتماعی مثل تلگرام هم save میشه؟

LG G2 LG G2

1393/9/3 سلام. شما این مقایسه رو تو کامپیوتر انجام دادین یا روی خود گوشیا؟
چون خود دو گوشی نمی تونن ملاک مقایسه باشن. خودتون بهتر می دونید g2 صفحه نمایشش ips هستش و note صفحه نمایشش amoled. و amoled غلظت رنگهارو افزایش میده.

LG G2 LG G2

1393/9/3 سلام دوست عزیز
اتفاقا من هم با شما موافقم که از نظر میزان نویز این دو با هم تفاوت دارن و اکسپریا وی نویزش زیاده. من هم تو کامنتم گفتم که جی2 جزئیات رو بخوبی به تصویر می کشه. حتی از نظر میزان نویز و ثبت جزئیات از آیفون 5s هم بهتر عمل میکنه حرف من روی رنگهاست. رنگهای ثبت شده نسبت به واقعیت, سردتر و مصنوعی تر هستش. شما اگه دقت کرده باشی تو سایتای مختلف وقتی دوربین گوشیارو با هم مقایسه می کنن, از چند نظر این کار رو انجام میدن. اخرش هم گفتم می تونید این رو براحتی تست کنید. من الان همین کامنت رو با g2 دارم تایپ می کنم. دوست دارم گوشیم از هر نظر کامل باشه ولی به نظر من تعصب. زیاد خوب نیست و واقعیتها. باید گفته بشه. ولی انصافا دوربینش از نظر کم بودن نویز و اعوجاج خیلی خوبه. ببخشید سرتون رو درد اوردم.

LG G2 LG G2

1393/9/2 با همه محاسني كه g2 داره ولي بايد معايبش رو هم قبول داشته باشيم از جمله دوربينش. تو ثبت جزئيات خيلي خوب عمل مي كنه و لي متاسفانه تو زمينه رنگهاي ثبت شده، نا اميد كننده هستش. عكسهاي گرفته شده رو اگه تو خود گوشي ببينيد، قشنگن ولي اگه همون عكسها رو منتقل كنيد به لپ تاپ ، رنگهاش خيلي سرد و بي روحن و با واقعيت خيلي تفاوت دارن. من با g2 خودم و experia v خواهرم دقيقا تو شرايط يكسان از يه چيز عكس گرفتم و هر دوشون رو به لپ تاپم منتقل كردم. متاسفانه بايد بگم كه رنگهاي عكس گرفته شده با g2 خيلي مصنوعي از اب در اومد ولي برعكس سوني خيلي خوب عمل كرد.
خونه ما رنگ ديوارش كرم هستش و سقف كه طبق معمول سفيد. باور كنيد از ديوار و سقف اونجايي كه بهم مي رسن عكس گرفتم ولي متاسفانه رنگ كرم رو اصلا نتونست دربياره و هر دو رنگ رو تقريبا شبيه هم درآوردش. من كه دوربينش دلم رو زد.
خيلي راحت مي تونيد همه اين موارد رو امتحان كنيد .
موفق باشيد.

LG G2 LG G2

1393/6/26 دوستان سلام.
یه مدتی بودش که مصرف باتری گوشیم خیلی زیاد شده بود. من رو گوشی برنامه cm security داشتم که همیشه run بود. Force stop هم می کردم ولی باز هم فعال می شد و حتی با برنامه greenify هم hibernate می کردم بازم بلافاصله فعال و run می شد. تا اینکه امشب
uninstallش کردم و بی خیال security شدم. بعدش به طور محسوسی مصرف باتری کم شد.

LG G2 LG G2

1393/6/18 ممنون خیلی لطف کردی.
حالا با یه استفاده ترکیبی مثل وبگردی و بازی و... از شارژ 100 درصد تا حدود 5 درصد, چند ساعت display time on بده خوبه؟
ببخشید خیلی سوال می کنم.

LG G2 LG G2

1393/6/17 دوستان سلام.
این قضیه display چیه؟
تو کدوم منو قرار اره؟
باید چیزی رو فعال کنم تا بهم نشون بده؟
لطف می کنید کمی درباره اون توضیح بدین؟
ممنون.

LG G2 LG G2

1393/6/4 دوستان سلام.
یه مشکلی به تازگی برای گوشیم پیش اومده که حسابی رفته رو اعصابم.
و اون اینکه طی یک هفته گذشته، در حالت استندبای تا حالا سه بارهنگ کرده مثلا همین امروز صبح الارم گوشی رو برای ساعت 0600 تنظیم کرده بودم که وقتی از خواب بیدار شدم دیدم که ساعت 7 صبح هستش و گوشی زنگ نزده بود و هنگ کرده بود. مجبور شدم که restart کنم تا درست شه. جالب اینکه همین مشکل بنده رو یه بنده خدای دیگه هم تو کامنتهای G2 دیجیکالا مطرح کرده. در ضمن ویروس هم نداره. اگه کسی کمک کنه ممنونش میشم.

LG G2 LG G2

1393/6/1 باتری گوشیم تو هر 10 دقیقه استفاده از wifi چهار درصد کم می کنه و مشکل انتن هم دارم.مثلا جایی که گوشی من انتن نداشته گوشی xperia v خواهرم انتن میداد با سیمکارت همراه اول
تو. هر دوتاشون. می خوام اینو بگم که این اختلافات موجود بین همین دو تا ایتم میزان مصرف باتری و انتن دهی نشون میده که شرکت ال جی در ارائه محصول با کیفیت یکسان موفق عمل نکرده دقیقا مثل خریدن خودرو از سایپا و ایران خودرو که هر کدوم مشکلات خاص خودشون رو دارن وکیفیت یکسانی ندارن. مثل تخم مرغ شانسیه.

LG G2 LG G2

1393/5/27 سلام یکی از دوستان لطف می کنه تست کنه که تو وبگردی 10 دقیقه ای با wifi چند درصد باتری مصرف میشه؟
برای من بعضی وقتها 4 درصد و بعضی وقتهای دیگه 3 درصد از شارژش کم میشه.
ممنون.

LG G2 LG G2

1393/5/9 سلام دوست عزیز
من G2 رو پارسال بهمن ماه گرفتم.
منم باهاش خیلی عکس و فیلم گرفتم. از نظر ثبت جزئیات واقعا عالیه ولی یه ایراد اساسی که فکر می کنم داره و تو بعضی از سایتها هم بهش اشاره شده، دقت کم در ارائه رنگهاست. مخصوصا رنگ زرد. یه جورایی رنگها رو cold میکنه. مثلا شما کافیه از یک جسم و یا پارچه رنگارنگ عکس بگیری و بعدش عکس گرفته شده رو چه تو خود گوشی و چه تو کامپیوتر با رنگهای واقعی اون پارچه مقایسه کنی . اون وقت متوجه میشی که بعضی رنگها رو کمی تغییر میده و بعضی رنگها رو، کم رنگتر ثبت کرده مثل رنگ زرد یا کرم.
و ایراد دیگه اینکه جاهایی که نور زیاده بازم تو پردازش رنگ و تنظیم نور، ضعیف عمل میکنه. از لامپ مهتابی روشن داخل اتاق اگه عکس بگیری، این مورد هم کاملا مشخصه.

LG G2 LG G2

1393/4/24 مگه most wanted ورژن 2 هم داره؟
اگه هستش تو کدوم سایت دانلودش کنم؟

LG G2 LG G2

1393/4/8 دوستان راستی به نرم افزار دوربین قسمت mode ، آیتم intelligent auto اضافه شده.

LG G2 LG G2

1393/4/7 سلام دوست عزیز. منم مشکل شما رو داشتم ولی علتشو پیدا کردم حل شد.
وارد مسیر زیر بشید
Settings/general/security/
بعدش گزینه clear credentials. رو بزنید. حالا ok کنید. انشاالله مشکل شما هم حل میشه.

LG G2 LG G2

1393/4/7 سلام. دیروز برای من هم یه آپدیت 129 مگا بایتی اومد. از طریق wifi گوشی اپدیتش کردم. قابلیت knock code اضافه شده ولی غیرفعال هستش. علاوه بر اون حالتهای none- swipe- face unlock هم غیرفعال هستن. زیرشون عبارت زیر نوشته شده:
disabled by administrator,encryption policy,or credential storage

LG G2 LG G2

1393/4/2 دوستان سلام.
گوشی من تو اجرای بازی اسفالت 8 بعضی وقتها کمی لگ میزنه. می خواستم بدونم گوشی بقیه دوستان هم همینطوره؟ علتش چی میتونه باشه؟

LG G2 LG G2

1393/3/15 دوستان سلام.
به نظر شما دوربينش رنگها رو كمي سرد و كم رنگ نشون نميده؟
من وقتي عكس ميگيرم و هم تو خود گوشي و هم كامپيوتر با اون چيزي كه ازش عكس گرفتم مقايسه مي كنم، به نظرم رنگها رو خيلي واقعي نشون نميده. و رنگها حالت cold پيدا مي كنه. و رنگها كمي بي روح هستن. مثلا من از يه لباس صورتي ملايم عكس گرفتم ولي رنگ لباس رو كم رنگتر نشون ميده.
ولي انصافا از نظر جزئيات و كم نويز بودن عاليه.
اگه زحمتي نيست اين مورد رو چك كنيد.
ممنون.

LG G2 LG G2

1393/3/13 دوستان سلام.
به نظر شما دوربينش رنگها رو كمي سرد نشون نميده؟
من وقتي عكس ميگيرم و هم تو خود گوشي و هم كامپيوتر با اون چيزي كه ازش عكس گرفتم مقايسه مي كنم، به نظرم رنگها رو خيلي واقعي نشون نميده. و رنگها حالت cold پيدا مي كنه.
ولي انصافا از نظر جزئيات و كم نويز بودن عاليه.
اگه زحمتي نيست اين مورد رو چك كنيد.
ممنون.

LG G2 LG G2

1393/3/2 دوستان سلام
گوشی منم ال جی g2 هستش. ازش بنچمارک گرفتم با برنامه antutu ولی تا حالا امتیاز بالای 32000 نیاورده.. به نظرتون علتش چی می تونه باشه؟ لازم به ذکر که تو بهترین حالت هم امتحانش کردم.
اندرویدشم 4.4.2 هستش. با وای فای اپدیت کردم.
قبل از ارتقا به کیت کت تست نکرده بودم.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

LG G2 LG G2

1393/1/20 خواهش مي كنم. موفق باشي.

LG G2 LG G2

1393/1/18 سلام دوست عزيز.
من هم مشكل شما رو داشتم. بايد google account خودت رو sync كني. برو به ادرس
settings/general/accounts & sync و بعد از اون زير عبارت accounts، ايتم google رو انتخاب كن و حالا ادرس gmail خودت رو كه قبلا وارد كردي، انتخاب كن. و حالا اگه به اينترنت كانكت باشي، مي توني عمليات synchronisation رو انجام بدي كه اوليش عبارت app data هستش. مشكل من با اين كار حل شد. انشاالله براي شما هم حل ميشه.

Samsung Galaxy S5 Samsung Galaxy S5

1393/1/12 سلام. بعدازظهر دوازدهمين روز بهاريتون بخير.
به نظر من يكي از معدود ايرادهايي كه به گوشي هاي سامسونگ ميشه گرفت، جنس به كار رفته در ساخت بدنه و فريم اون هستش. كه اين هم يه نوع سياست هستش كه كمي توازن فروش در بازارهاي جهاني حفظ شه. اگه قرار بود سامسونگ هم از فلزاتي مثل الومينيوم براي ساخت محصولاتش استفاده كنه، با اطمينان بالا ميشه پيش بيني كرد كه ميزان فروش شركتهاي ديگه، از اين هم كه هست، كمتر ميشد. دوستاني كه به طراحي گوشي هاي سامسونگ ايراد ميگيرن، چرا از htc و sony حرفي نمي زنن. مثلا همين htc one m8 چه ابتكار جديدي به خرج داده!
مگه همين note3 نبود كه براي اولين بار در اون از ram سه گيگابايتي استفاده شد و حالا سوني در z2 از رم 3 گيگابايتي استفاده كرده!
موارد 1 تا 40 از مجموع 42 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا