مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : maj r
  • تاریخ عضویت : 1392/11/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 23

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد

Huawei G8 Huawei G8

1395/6/17 من هم این مشکل رو داشتم، اساتید گفتند مشکل از اینترنت سیم کارته (همراه اول) و این که با گذاشتن روی حالت پرواز (هواپیما) درست میشه. الان هنوز هم گاهی باید خاموش و روشنش کنم، ولی بهتر شده.

Huawei G8 Huawei G8

1395/4/25 خیلی ممنون از راهنماییتون

Huawei G8 Huawei G8

1395/4/22 باسلام، من 32 گیگ و رم 3 این گوشی را بیش از 5 ماه است که دارم و به نسبت قیمتش از همه چیز آن تقریباً راضی هستم. وزن بالا و باطری متوسط هم قابل تحمل است. صفحه و فینگرتاجش کاربردی و فوق العاده است. ولی یک مشکل کوچک با آن دارم که نمیدانم آیا شخص دیگری هم دارد یا خیر: من از اینترنت همراه اول استفاده میکنم که همیشه بگیر و نگیر دارد. بعضی وقتها به دانلود1.3 مگ هم میرسد و بعضی وقتهابه زور 10 بایت میشود. اما از چند ماه پیش متوجه شدم که گاهی وقتها (معمولا هر دو سه روز یکبار) با آن که دستگاه سرعت اینترنت را H یا H+نشان میدهد، ولی در عمل هیچ دانلودی صورت نمیگیرد، مگر اینکه دستگاه را خاموش و روشن کنم. که این مطلب قدری آزاردهنده است، بخصوص که با هر بار روشن و خاموش شدن، دستگاه بجای رمز فینگرتاچ، مجددا ورود رمز اول را از من میخواهد. نمیدانم آیا از سروران محترم، فرد دیگری هم این مشکل را تجربه کرده و آیا مشکل از باگی در گوشی است، یا از الطاف همراه اول! همچنین آیا اندروید مارشملو را میشود بصورت خودکار OTA از شرکت دریافت کرد، یا باید حتما بصورت دانلود اینکار انجام شود، که لابد باعث ازبین رفتن گارانتی میشود.

Huawei G8 Huawei G8

1394/12/5 البته ممكنه بجاي پسورد،پين كد هم داده باشي!
2 Under All, touch Fingerprint ID.
3 Touch Fingerprint management.
4 Select PIN or Password, and then follow the onscreen instructions to set a password.

Huawei G8 Huawei G8

1394/12/5 نه، احتمالا دست دوم نيست، ولي يه سوال: اگه شما مغازه گوشي فروشي داشته باشين و يه نمونه از هر گوشي رو توي ويترينتون بگذارين، تا من و صد نفر ديگه اگر بخواهيم اون گوشي رو دست بزنيم، بالا و پايين و خاموش و روشن كنيم و ببينيم اصلا خوشمان ميايد كه يك اكبندش را بخريم يا نه، و گوشي در معرض گرد و خاك و نور آفتاب مستقيم و غير مستقيم و شايد روشن بودن دائم باشد، بنظرتون شما حق دارين بابت اون گوشي، پول يك گوشي كاملا آفتاب و مهتاب نديده رو مطالبه كنين؟ معمولا در اين موارد، فقط وقتي نمونه ديگري از آن گوشي در مغازه يا بين آشنايان فروشنده موجود نباشد، گوشي ويتريني فروخته ميشود، آن هم با اطلاع و رضايت مشتري و با قيمتي پايينتر!

Huawei G8 Huawei G8

1394/12/5 بله يك دونه سیم +کارت حافظه و یا 2 تا سیم بدون کارت حافظه! البته روش مهندسييش كه هر سه با هم بشه رو هم يكي از عزيزان اينجا توضيح دادن، ولي اگر ناشي باشين به ريسكش نمي ارزه!

Huawei G8 Huawei G8

1394/12/5 نه جانم، منظورش همون پسورديه كه براي فعال كردن فينگرژرينت بهش داده بودي!

Huawei G8 Huawei G8

1394/12/3 بهتره تشريف ببرين، هر دو رو از نزديك ببينين و در عمل لمس كنين، بعد تصميم بگيرين: جي8 بزرگتره براي فيلم ديدن و كتاب خواندن ، باطري بزرگتر داره و قفل اثرانگشتش خيلي كارآمده، ولي سنگينتره، زيادخوش دست نيست و ژيروسكوپ نداره! پي8 كمي كوچكتر و در نتيجه سبكتر و خوشدست تره، ولي قفل اثر انگشت نداره، كمي گرونتره و باطريش هم كوچكتره. من در مجموع تصميم گرفتم جي 8 رو بخرم و تا حالا هم كه ناراضي نيستم.

Huawei G8 Huawei G8

1394/12/3 اگر كل پولت1200 هست، 32گيگ اين گوشي با 3 گيگ رم و 4g رو بخر930+گارانتي تعويض يكماهه و تعمير هجده ماه هارکان ارتباطات 100+كاورژله اي3گرمي10+محافظ صفحه ضدخش مجاني+پك برنامه( ترجيحا نصب نشده) مجاني+sd رم 64گيگ100+فلش 32گيگotg 50+هزينه تبديل سيم كارت به usim 5+شيريني5=جمعا1200

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1394/12/2 خیلی ممنون از راهنماییتون

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1394/12/2 خیلی ممنون از راهنماییتون

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1394/12/1 آقا یک دنیا ممنون از راهنمایان. شما کدوم میبرد دو زبانه (فارسی-انگلیسی) رو پیشنهاد میکنید؟

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1394/11/28 با سلام خدمت همه سروران گرامي، بخصوص آقا امير گل، گوشي خانمم n900 است كه هنگام خريد (حدود دوسال پيش) ورژن اندرويدش كيت كت بود و از حدود 7-8 ماه پيش بصورت OTA تبديل به لالي پاپ (ورژن5) شد. از دو روز قبل، كيبورد سامسونگ، ديگر از انگليسي به فارسي تبديل نمي شود، شناسايي دستخط فارسي ناپديد شده و در منوي زبانها نيز از زبان فارسي و اصولا ساير زبانهاي RTL مثل عربي و اردو نيز خبري نيست! با سرچ در اينترنت هم هيچ يك از راه حلهاي سايتهاي مختلف، ازجمله دانلود برنامه هايي مثل local2 و... مفيد نيفتاد، زيرا اكثرا نيازمند روت شدن هستند. به گفته همسرم، اخيرا هيچ تغيير خاصي در گوشي يا دانلود برنامه جديد، بجز تغيير پسورد اكانت گوگل ايشان، بدليل فراموش كردن پسورد قبلي در چند روز پيش صورت نگرفته، كه آن هم به جز باز كردن پلي استور، مشكل ديگري ايجاد نكرد. اگر كسي از عزيزان براي برگرداندن كيبورد فارسي (و نه فارسي كردن منوهاي گوشي) علت و راه حلي (به غير از روت گوشي) به ذهنشان ميرسد، يا تجربه مشابهي داشته اند، بسيار متشكر ميشوم اگر به بنده هم اطلاع بدهند.

Samsung Galaxy Note5 Samsung Galaxy Note5

1394/10/14 دوست عزیز، بنده هم از سر بی اطلاعی چندبار با نوت 3 این کار را انجام داده ام و هاردهای اکسترنال تا 900گیگ را به گوش وصل کرده ام. ولی اگر به نظرات استاد گرامی امیر آقا در این زمینه، در بخش نوت3 و4 مراجعه بفرمائید؛ متوجه خواهید شد که ایشان اتصال هارد اکسترنال بدون منبع تغذیه اختصاصی به گوشی(منظورم حافظه ssd نیست!) را نه تنها توصیه نمی نمایند، بلکه آن را یکی از عوامل کاهش عمر باطری میدانند. تصور نمیکنم در مورد باطری نوت5 هم موضوع تفاوتی کرده باشد! لطفا از دادن اطلاعات غلط به دیگران خودداری بفرمائید.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1394/1/5 می بخشید، ولی ممکنه برای ما هم روشن بفرمائید در کدام قسمت از نظرات آقا امیر رعایت ادب نشده بود؟ ! متاسفانه اغلب دوستان تائید فرمایشات خودشان را به واقعیت ترجیح می دهند و رک بودن و صراحت نظرات آقا امیر را حمل بر توهین می کنند! حتی با یک مرور ساده بیش از 3000 نظر مختلف همین صفحه و پاسخهای ایشان، من بی اطلاع دانشگاه ندیده هم گاهی از صبر و شکیبایی بیش از حد ایشان در مقابل نظرات بعضی از اساتید به شگفت می آیم!

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/11/7 با سلام ، جسارتاً عرض میکنم بنده هنوز نتوانسته ام قسمت جستجوی یک عبارت از بین نظرات یک کاربر خاص را در امکانات سایت پیدا کنم. یعنی یا می شود یک کلمه / عبارت را در بین نظرات کل کاربران یک گوشی جستجو کرد، و یا کل نظرات یک کاربر را در مورد کلیه گوشیهای مورد نظرش! علی ایحال با جستجوی عبارت "موارد 6 گانه"در نوت3 N9005، فکرکنم به جواب برسند. یک مورد عجیب هم برای من پیش آمده: از چند موبایل فروشی در میدان ولیعصر که در مورد نوع گارانتی نوت4 h با رنگ برنز طلائی پرسیدم، گفتند این رنگ فقط بصورت مسافرتی وارد میشود و گارانتی در ایران ندارد! به نظر شما و دیگر اساتید سایت این حرف معقول است؟

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/10/14 با سلام خدمت همه سروران، خیلی مایل بودم نظر اساتید سایت را هم راجع به دو کلیپ متفاوت ذیل بدانم:
https://www.youtube.com/watch?v=f5wctoqYkpk
https://www.youtube.com/watch?v=YRl8deinjR0
با تشکر

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/9/29 با سلام خدمت اساتید سایت، میخواستم نظر سروران را راجع به استفاده از Corning’s Gorilla Glass 4 در نوت4 (برخلاف مشخصات سایت) طبق این لینکها:
http://www.corninggorillaglass.com/en/products-with-gorilla/samsung/samsung-galaxy-note-4
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note_4-6434.php
http://www.droid-life.com/2014/12/11/fun-factoid-samsung-galaxy-note-4-and-galaxy-alpha-feature-cornings-gorilla-glass-4/
را بدانم. با تشکر

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/9/29 آقا خیلی ممنون از راهنمائیتون. من هم از امکانات جانبی و توانمندیهای کاور فابریک اطلاع دارم، ولی فکر نمیکنم بتونم با حجم و وزن اضافیش کنار بیام. از طرفی به خاطر قفل ذهنی ما ایرانیها ( غیرممکن بودن استفاده از گوشی بدون هر گونه محافظی) میخواستم در صورت عدم استفاده از محافظ صفحه به فرمایش شما بی خاصیت؛ حداقل با گرفتن نظر مثبتتون، خودم را با کاور فابریک قانع کنم، که متاسفانه اینجا هم تیرم به سنگ خورد:( در هر حال خیلی از راهنماِیی صریحتون متشکرم :)

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/9/27 سلام آقا امیر، خیلی ممنون از راهنمایی های مفید و بیدریغتون. به نظرم میاد در مورد نوت3 ،شما با تنها کاوری که موافق بودید s-view فابریک خود سامسونگ بود. من هم طبق راهنمایی شما و دیگر اساتید آن را برای گوشی عیال تهیه کردم؛ هرچند که باید اعتراف کنم همراهش یک محافظ اسکرین شیشه ای هم برای محافظت دوباه گوشی از شر لگدها و بارهای شتران گمشده در کیف خانمها هم به قیمت گزاف خریداری کردم! کاور فوق، علاوه بر امکانات خاص پنجره s-view که در اختیار میگذارد؛ میتواند هم به عنوان استند (برای تماشای فیلم) و هم محافظ لنز دوربین (بدلیل برجستگی نسبت به سطح لنز) نیز تا حدودی بکار رود. اما در مقابل کاور مزبور دارای محدودیتهایی مانند سنگین، حجیم و ضخیم کردن یک گوشی به خودی خود بزرگ و گرفتن دست و پای کاربر به هنگام عکسبرداری، فیلمبرداری و مطالعه e-book نیز هست. از فرمایشات شما و همچنین آقا فرزاد عزیز در صفحه نوت 3 اینطور استنباط میشود که شما دو بزرگوار با هرگونه محافظ صفحه و کاوری از اساس مخالفید، با این وجود میخواستم خواهش کنم نظر صریحتان در مورد به درد بخور بودن کاور s-view فابریک نوت 4 با ابعاد 154.6*81.6*13.3(ضخامت نزدیک به دوبل) و وزن 62.7 گرم را نیز اعلام فرمایید. با تشکر مجدد.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/9/9 سلام، آیا کسی از رم 128گیگ برای این گوشی سراغیداره؟ من هر جا گشتم بیشتر از 64 در تهران پیدا نکردم.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/9/9 ممنون از جوابتون، منظور من هم همون Ocr فارسی بود. در مورد قلم هم، تو نوت 3 در انگلیسی مشکل چندانی ندارم، اما در فارسی نویسی اکثراً آزار دهنده میشود، البته شنیده بودم اگر دیکشنری کاربر را فعال کنیم، به مرور دستخط کاربر را بهتر تشخیص میدهد. منتهی چون گوشی نوت3 متعلق به عیالات متحده است، دنبال این جنبه اش نگشتم! متاسفانه به دلیل عادت به گذاشتن گوشی در جیب پیراهن و عدم عادت به کت پوشیدن نتوانستم با سایز نوت 3 کنار بیایم (وقتی نوت3 را توی جیب پیراهن میگذاریم، دوربین مثل فیلمهای جاسوسی کمدی از جیب بیرون میزنه! ) ولی حقیقتش حیفم می آید برای گوشی غیر نوت پول حرام کنم:( پس شاید نوت 4!

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/9/7 با سلام خدمت همگی اساتید سایت، از جمله آقایان امیر، فرزاد، آرش و...، میخواستم از کسانی که نوت4 را خریده اند و به غیر از دغدغه های3g یا 4g، اگزینوس یا اسنپ، H یا sیاC ،بالا و پائین شدن قیمت، سونی یا ایزوسل و... دیگر بزرگواران سایت، برحسب اتفاق عامل تفاوت اصلی این فبلت با سایر گوشیها، یعنی قلم spen را ازجا بیرون کشیده و از آن استفاده ای به غیر از خاراندن گوش و سایر مجاری و یا احیاناً به عنوان پوینتر را داشته اند، چند سوال بپرسم:1- آیا افزایش دقت قلم نسبت به نوت3 تا حدی شده که احساس واقعی نوشتن را بدهد؟ 2- در نوت 3 به خصوص در فارسی نویسی قدری تاخیر و کلی اشتباه شناسایی دستخط وجود داشت، آیا این مشکل در نوت 4 رفع شده؟ 3- یکی از تبلیغات سامسونگ برای نوت4 عکسبرداری از وایت برد و ویرایش مطالب آن با قلم بود، که اخیرا یک بررسی انگلیسی در موردش خواندم که نوشته بود اگرچه کیفیت عکس مربوطه و شناخت دستخط فوق العاده نیست، ولی رضایتبخش است.جنبه دیگری که در همان بررسی مورد تحسین قرار گرفته بود امکان ضبط گزینشی و یادداشت برداری همزمان بود. آیا کسی از سروران تجربه کار با این 2 جنبه دستگاه را در زبان فارسی داشته؟
موارد 1 تا 23 از مجموع 23 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا