مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امیر منصور ن
  • تاریخ عضویت : 1392/11/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 20

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 20 از مجموع 20 مورد

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/15 سلام. ممکنه اطلاعات دقیقتر بدهید؟
نسخه اندرویدتون چند هست؟ ۱۳ یا ۱۴؟
جدیدا آپدیت کردید و این گونه شده؟ اپلیکیشن جدیدی نصب کردید؟
بروید داخل my filles بعد manage storage
مقدار فایل های سیستم و اپ ها را جداگانه ببینید و بگید، اگر علامت i با دایره دارد هم رویش کلیک کنید و اجازه دسترسی بدهید تا ببینید چه چیزی فضای گوشی را پر کرده تا ابتدا متوجه بشوید مشکل از کجاست.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/14 سلام و احترام. فقط دقت کنید کلا نور سفید و نور آبی زیاد مناسب خواندن نیستند و وقتی روی حالت محافظت چشم قرار می دهید در واقع بلو فیلتر انجام می شود یعنی فیلتر نور آبی انجام میشه و صفحه کمی زرد میشه. چون نور آبی بشدت برای چشم ضرر دارد و چشم را خسته می کند ولی خودم حتی در دفترچه مانیتورهایی که برای محافظت چشم گزینه دارند، بررسی کردم، توضیح داده بودند که این فقط سعی می کند حالت جوهر روی کاغذ را شبیه سازی کند ولی مشابه کتابخوان ها عمل نمی کند. بله کتاب کاغذی هم جا اشغال می کند، هم سنگین است، هم گران است و هم به محیط زیست و قطع درختان آسیب می رساند ولی باز هم توصیه ام اینه اگر حرفه ای کتاب می خوانید به فکر کتابخوان باشید. البته کتابخوان های خود فیدیبو را توصیه نمی کنم، چون شنیدم یک سری مشکلاتی داشته. و اینکه خودم کتابخوان ندارم ولی در مورد این موضوع (آسیب به چشم توسط مانیتور یل گوشی) زیاد روی اینترنت مطالعه کرده ام.
موفق باشین

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/14 سلام. ممنونم از پاسخ. منتها اینکه فرمودید در گوشی های قدیمی تر این گونه بود. الان که این کار را انجام می دهم هیچ اتفاقی نمی افتد و فقط گوشی روشن می شود. رو اینترنت دیدم باید برای A54 کابل usb-c را وصل کرد و متصل کرد به کامپیوتر و بعد کارهایی که فرمودید را انجام داد. سوال من این هست بدون کامپیوتر راهی دارد؟ یک عده نوشتند با هندزفری usb-c هم میشه. منتها من خودم این هندزفری را ندارم. اگر دوستان کسی می تواند با هندزفری وارد بشود ممنون می شوم به من بگوید تا یک هندزفری برای این کار بگیرم. چون هندزفری خودم بلوتوثی است. ممنونم

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/14 سلام. پس اینجور که فرمودید از شارژر هست. بخصوص که می فرمایید در شارژ عادی هم مشکل دارد.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/13 سلام دوستان. یک سوال پرسیدم، هنوز جواب نگرفتم. چطوری میشه بدون کامپیوتر وارد ریکاوری مود گوشی A54 شد؟
ممنون اگر راهنمایی کنید.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/13 سلام. کلا تا جایی که من خودم دیدم شبکه وای فای و اینترنت گوشی روشن باشند و در حال استفاده بیشترین باطری را مصرف می کند. البته با فرض اینکه رفرش ریت را روی ۶۰ گذاشته باشید و گزینه 5g را هم به 4g تغییر داده باشید.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/13 سلام. این مشکل لمس صفحه هنگام شارژ را چند جای دیگر هم خوانده ام. خودم هنگام شارژ به دلیل آسیبی که ممکنه به باطری برسه و گوشی داغ بشه زیاد استفاده نمی کنم ولی چند بار که استفاده کردم این مشکل را نداشتم. منتها میشه دقیق تر بفرمایید مشکل چه وقت پیش میاد و چه اتفاقی می افته و اینکه آیا فقط زمانی که گوشی در حال fast charge هست این مشکل پیش میاد یا اینکه حتی وقتی شارژ معمولی هم می کنید با این مشکل مواجه هستید؟

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/13 سلام. من نظری ور مورد کیفیت دوربین ندارم ولی به نظرم هر شخصی بسته به استفاده اش نظرش را نوشته. مثلا یک نفر شاید برای آسون مدارک استفاده می کند، دیگری برای عکس برداری روزمره. دیگری حرفه ای.
به نظر خودم برای کارهای روزمره در حد گوشی مناسب هست ولی برای عکس های با کیفیت و حرفه ای نظر حرفه ای ها را جلب نمی کند. خودم به این علت که استفاده روزمره دارم از دوربینش خیلی راضی هستم.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/13 سلام. به نظرم می تواند مربوط به هر دو باشد. هم ممکنه گلس بی کیفیت بوده باشه. هم ممکنه به گوشی ضربه شدید خورده باشه و مشکل پیدا کرده باشه. اگر ضربه شدیدی نخورده احتمالا از همان گلس هست. البته بگم، در مورد این گوشی مطمئن نیستم چون هنوز برای A54 جایی ندیدم ولی گوشی های مدل های قبلی سامسونگ وقتی یک مدت زیاد صفحه روی یک شکل خاص روشن می ماند دچار هاله می شدند که قابل تعمیر بود. گاهی هم به طور نرم افزاری این مشکلات پیش میاد که اون هم قابل رفع هست. البته در مجموع احتمال خرابی گلس از همه بیشتر است.
در مورد کتاب خواندن، نه این مدل گوشی بلکه تمام گوشی های موجود در بازار از تمام برندها مناسب استفاده طولانی مدت برای کتاب خواندن نیستند و به چشم آسیب می رسانند. اگر به طور حرفه ای کتاب می خوانید حتما از کتابخوان ها استفاده کنید ولی اگر فقط گاهی می خوانید حتما حفاظت چشم گوشی را فعال کنید و در محیط تاریک هم گزینه دارک را روشن کنید. ضمنا خواندن از روی مانیتور دسکتاپ ها و لپ تاپ ها هم همین ایراد را دارد و بهترین کار همان استفاده از کتابخوان هاست که دقیقا برای این کار ساخته شده اند. امیدوارم راهنمایی مناسبی به شما داده باشم.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/11 سلام دوستان. یک سوال پرسیدم، هنوز جواب نگرفتم. چطوری میشه بدون کامپیوتر وارد ریکاوری مود گوشی A54 شد؟
ممنون اگر راهنمایی کنید.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/6 سلام دوستان.
یک سوال دیگر هم داشتم، برای a54 چطور بدون کامپیوتر می شود وارد ریکاوری مود گوشی شد؟
ظاهرا باید کابل یو اس بی سی را به کامپیوتر وصل کرد و بعد گوشی را خاموش کرد و تکمه پاور و ولوم بالا را گرفت تا وارد ریکاوری مود شود. بدون کامپیوتر چک کردم نشد. روشی غیر از وصل کردن کامپیوتر یا لپ تاپ وجود دارد؟
اصلا این محدودیت کامپیوتر وصل کردن چه ضرورتی داشته که سامسونگ به گوشی های جدید اضافه کرده؟ ممنونم.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/4 سلام دوستان. یک سوال پرسیدم کسی جواب نداد. جایی هم جوابش را پیدا نکردم.
رم گوشی من ۸ گیگابایت هست. من رم پلاس را غیر فعال کرده بودم. الان که فعالش می کنم و مثلا ۴ گیگابایت رم پلاس اضافه می کنم، بعد از ریست شدن رم باز هم همان ۸ گیگابایت باقی مانده. چرا اینجوریه؟ مگر نباید ۱۲ بشه؟
لطفا راهنمایی کنید. ممنونم.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/4 سلام. نمی دانم مشکل شما حل شد یا خیر. من این مشکل را بلندگوهای بلوتوثی و همچنین برخی دانگل های بلوتوث که به ضبط وصل می شدند داشتم، دقیقا وقتی زبان گوش می دادم اول کلمات را نمی گفت. با چندین گوشی مختلف تست کردم و متوجه شدم ارتباطی به گوشی ندارد. شما هم یا چند گوشی دیگر یاحتی گوشی برند دیگر تست کنید. این مشکل در پخش موسیقی به وجود نمی آید. تا جایی که متوجه شدم ایراد به خاطر حالتی هست که دستگاه بلوتوث دار مثل هنزفری یا بلندگو برای مصرف کمتر باطری اگر صدایی چند لحظه پخش نشود به حالت خواب می رود و بعد از اینکه صدا می آید دوباره شروع به کار می کند و همین تاخیر باعث قطع شدن اول کلمات می شود. البته در برخی تجهیزات بلوتوثی شامل هندزفری و بلندگو این زمان بیشتر است و ممکن است این مشکل محسوس نباشد.
حتما با گوشی های دیگر هم هندزفری ها را تست کنید و نتیجش را هم بنویسید. موفق باشید.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/3 سلام دوستان، یک سوال. در گوشی a54 گزینه ram plus را غیر فعال کرده بودم و از آنجایی که رم گوشی من ۸ بود حداکثر ظرفیت رم را ۸ نشان می داد. بعد از یک مدت رم پلاس را مجدد فعال کردم و ۴ گیگ به عنوان رم پلاس انتخاب کردم و گوشی ریست شد و دوباره بالا آمد ولی باز هم حداکثر ظرفیت رم را همان ۸ گیگابایت که قبلش بود نشان می دهد و ۱۲ نشد. می دانید علتش چیه؟ چطوری باید درستش کرد؟
ممنونم

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/1 سلام و احترام،
دوستان کسی اندروید ۱۳ روی گوشی A54 داره؟ و به من بگه حجم فایل های سیستمی روی اندروید ۱۳ برای این گوشی چقدر هست؟

ممنونم

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/1 سلام. ممنون. اندرویدتون ۱۴ هست؟
بعد اندروید را خودتان به ۱۴ آپگرید کردید یا از اول که خریداری کردید اندروید ۱۴ توسط کارخانه رویش نصب بود؟
تشکر

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/2/1 سلام. ممنون از پاسخ دقیق.
اندروید را از ۱۳ به ۱۴ آپگرید کردین یا از اولش که خریدید اندروید ۱۴ رویش نصب بود؟
ممنونم

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/1/30 سلام. دوستانی که این گوشی A54 را دارند ممکنه داخل my files و بعد manage storage ببینند حجم فایل های سیستم که خود گوشی قرار داده چقدر هست؟ اگر هم دایره داره روش بزنید اجازه بدهید، مقدار حجم را نشون میده.
ممنونم.

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/1/25 سلام و ادب،
سوال دیگری در مورد شارژر این گوشی ها دارم.
اگر شارژری که خریداری می کنیم پس از وصل کردن به گوشی عبارت Super Fast Charging را نشات بدهد به مفهوم اصل بودن است؟
من یک نمونه خریداری کردم که Super Fast Charging را نشان می داد و زمان لازم برای شارژ a54 از ۱۵ درصد به ۱۰۰ درصد در این حالت را یک ساعت و و ۱۹ دقیقه نشات می داد. آیا شارژر اصلی هست؟
ممنونم

Samsung Galaxy A54 Samsung Galaxy A54

1403/1/25 با سلام و ادب،
من دو نمونه از این گوشی خریداری کردم. یکی حدود آذر ماه که اندروید ۱۳ داشت و هندی بود‌. دیگری فروردین امسال که اندروید ۱۴ روی آن بود و ساخت ویتنام. الان نکته ای که برایم جالب هست اینکه نمونه هندی با اندروید ۱۳ فضایی در حدود ۳۴ گیگابایت (۳۴.۹۶) را به فایل های سیستمی اختصاص داده در حالی که حجم فایل های سیستمی برای نمونه ویتنامی با اندروید ۱۴ حدود چهارده گیگابایت (۱۴.۴۳) هست. یعنی از ابتدای خرید اندروید ۱۴ توسط کارخانه بر روی آن نصب بود. منظورم از این فضا مربوط به فایب های سیستمی هست و بغیر از فضای اپلیکیشن ها هست. دوستانی که این گوشی را دارند می توانند بگن علت این حجم ۲۰ گیگابایت اضافی مربوط به اندروید ۱۳ و ۱۴ هست یا رام یا کش سیستم؟ میشه به نحوی این حجم را پاک کرد؟ آیا کسی تجربه مشابهی هم داره؟ یعنی کسانی که اندروید ۱۳ دارند حجمی در حد ۳۴ گیگ به فایل های سیستمی اختصاص پیدا کرده؟
ممنونم
موارد 1 تا 20 از مجموع 20 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا