مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mohammad f
  • تاریخ عضویت : 1390/2/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Nokia N8 Nokia N8

1390/2/23 با سلام مجدد، جناب آقای بصیری از توضیحات جنابعالی در مورد pm و مشکلات حاصل از دستکاری در آن و همچنین توضیحات فنی دقیق و مستدل در مورد تواناییهای این گوشی تشکر میکنم.

در ادامه بحث قبلی و ری استارت شدن من نتونستم هیچ راهی برای حل مشکل پیدا کنم، البته میتونم همینطوری بفروشمش ولی اخلاقا کار درستی نیست لذا در تلاش هستم مشکل آنرا حل کنم و اگر حل شود البته خودم نگهش میدارم چون واقعا از نظر دوربین و فیلمبرداری و استحکام و لذت کاربری فوق العادست. دوربینش جدا بینظیره.

Nokia N8 Nokia N8

1390/2/21 باسلام مجدد، جناب آقای پدرام بصیری، من نمیدونم pm یعنی چی؟ اگه راهنمایی کنید ممنون میشم. متاسفانه گوشی من گارانتی ندارد.
در مورد 12 مگا پیکسل واقعی بودن دوربین نمیدونم چطوری میشه چک کرد چون دوربینش در حال حاضر خیلی خوبه البته به گفته جنابعالی شاید با آپدیت بهتر هم بشه. از زحمت بابت پاسخ ممنونم.

Nokia N8 Nokia N8

1390/2/21 ضمنا خیلی از این مواردی که آگهی میزنند برا فروش با همین مشکل ری استارت بیدلیل و یا هنگ کردن مواجه شده اند.

Nokia N8 Nokia N8

1390/2/21 آقا واقعا نخرید. من یکی خریدم پشت سرهم ری استارت میکنه (با فاصله زمانی حدود 1 ساعت ) .
واقعا دیوانه کنندس. فلش کردم ( فایل ها بیش از 4 گیگ بود که دانلود کردم) بازهم درست نشد. همه جا تو اینترنت از این ری استارت شدن و هنگ کردن N8 شکایت داشتند.
توی فوروم کاربران خود نوکیا هم حتی به این موضوع مکرر در مکرر اشاره شده بعضی ها تونستند عوضش کنند ولی تو ایران امکان پذیر نیست.
ضمنا یه نگاهی به وضعیت نوکیا در جهان بیاندازید، خواهید دید که این شرکت رو به افول است در سال 2006 در جایگاه 18 جهان بود ولی الان در جایگاه 85 جهان است. نوکیا شدیدا در دنیا بازار خودرا از دست داده است و با مشکلات سخت افزاری در N8 , C7 و ..... جایگاه بدتری هم پیدا خواهد کرد. ضمنا برای کسانی هم که این مشکلات رو با N8 یا C7 دارند عرض کنم که این مشکلات سخت افزاری است و با فلش کردن حل نمیشود.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام