مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مسعود ز
  • تاریخ عضویت : 1392/11/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Samsung Galaxy A71 Samsung Galaxy A71

1398/12/29 سلام دوستان. من تازگی این گوشی رو گرفتم. یه مشکلی دارم اونم اینه که هر چی وارد تنظیمات دوریبن عکاسی میشم قسمت تغییرات رزولوشن عکس از ۱۶ به ۶۴ رو نمی بینم. خلاصه بگم چه جوری میشه با دوربین اصلی به تنظیمات عکس ۶۴ مگاپیکسل دست پیدا کرد؟ ممنون

Huawei Mate 20 Huawei Mate 20

1398/10/14 سلام دوستان. من دوماهی میشه که این گوشی رو دارم. متأسفانه یه مشکل آزار دهنده ای داره که رو مخ هست. نور صفحه نمایش بیشتر وقتها کم و زیاد میشه. البته بیشتر به سمت تاریک تر شدن میره نسبت به تنظیم دستی که خودم انجام دادم. در ایتدا امیدوار بودم این مشکل با ارتقا به اندرویید ۱۰ حل بشه. ولی با ارتقا به اندرویید ۱۰ باز این مشکل پابرجا هست حتی یه ارتقا ۶۵۰ مگابایتی هم بعد اندرویید ۱۰ هم اومد که ظاهرا بیشتر پچ امنیتی بود و ارتباطی با این مسأله نداشت. تنظیمات نور اتوماتیک هم خاموش و غیر فعال هست. نشونه این مشکل وقتی بیشتر خودشو نشون میده که شما از یک اپ با صفحه سفید وارد صفحه تنظیمات گوشی بشید، می بینید که نور صفحه زیاد میشه و وقتی که برمیگردید جای قبلی، صفحه نمایش باز نورش کم میشه. دوستان اگه راهی برای حل مشکل بلدن ممنون میشم راهنمایی کنند.

LG G Pad 8.3 LG G Pad 8.3

1392/11/20 با سلام. کیف اسمارت از دوبخش تشکیل شده , یه بخش زیرین که پشت و لبه های کناری تبلت رو پوشش میده که عموما ازجنس سخت , گاهی هم ممکنه از موار نرم تر ساخته شده باشه. و بخش رویی که مانند در تبلت عمل میکنه. اگه در باز بسه تبلت از حالت استندبای میاد بیرون و اگه بسته بشه تبلت میره حالت خواب. البته این چیزی که میگن اسمارت , درست نیست. در واقع این قابلیت بر میگرده به خود تبلت. که در قسمت تنظیمات میتونین اونو فعال یا غیر فعال کنین. توی سایت آل دیجیتال هم از این کیفها برای فروش گذاشته بودن با قیمت پنجاه شصت تومان. چند نفری هم گرفته بودن که ادعا می کردن اسمارت هست. در صورتی که آل دیجیتال خودش این قابلیت رو انکار میکرد!! مدل دیگه بک کاور یا همون گارد هست که از جنس سخت یا پلاستیک نرم ساخته میشه. نظر شخصی من اینه که کیف اسمارت زیاد دست و پا گیره هم حجم وهم وزن دستگاه رو زیاد میکنه. تبلت 300 گرمی شما نزدیک هشتصد گرم سنگین میشه که نگه داریش در دراز مدت با یک دست خسته کننده هست , علی الخصوص که هنگام افتادن تبلت به زمین, هیچ محافظتی از گوشه هاش نمی کنه چون بیشتر قسمتهای اطرافش باز هست. تبلت قبلی من با یکی از همین به اصطلاح اسمارت ها موقع سقوط گوشه اش بد جور آسیب دید اونم تنها یه هفته بعد از خرید!! پیشنهاد من اینه که یه بک کاور (گارد) مرغوب بگیرین. به همراهش هم یه کیف چرمی یا برزنتی که با زیپ تماما بسته میشه , تهیه کنین که موقع حمل و نقل هم تبلت وهم شارژر و کابلش درونش جا بگیره. با توجه به آلومنیومی بودن بدنه ی پشتی تبلت وجود بک کاور نرم برای جلوگیری از ضربه و قر شدن و خط و خش ضروری هست. بنده مدل اصلی (ساخت کره) گرفتم که از جنس نرم هست و اونقدر کم حجم و چسپیده به تبلت هست که وجودشو حس نمی کنم. در آخر هر چه خودتون صلاح می دونید. با تشکر

LG G Pad 8.3 LG G Pad 8.3

1392/11/19 صفحه ضد خش نیست. واسه همین, کارخونه یه محافظ خیلی خوب و مرغوب روش چسپونده که حالا حالاها می تونین با خیال راحت ازش استفاده کنین. قیمت الان(نوزدهم بهمن نود و دو) این تبلت در نمایندگی اش که طبقه همکف علاءالدین هست 999 هزار تومان هست که یه سیم کارت رایتل اعتباری هم به عنوان اشانتیون همراهش هست. کیف اسمارت اصلی به قیمت 140 هزار تومان , گارد ژله ای اصلی 60 هزار تومان و محافظ صفحه 40 هزار تومان هم توی نمایندگی موجوده. من یه گارد ژله ای ازشون گرفتم .وقتی اومدم خونه , با تعجب دیدم روی کارتونش زده made in koria . کیفیتتش خیلی عالیه. طوریکه محکم از تمام جهات به تبلت می چسپه ِو درآوردنش هم مصیبته. من رنگ سفیدشو گرفتم که هم رنگ تبلت باشه. ولی اشکالی که داره بشدت کثیف میشه. اگه از نمایندگی بگیرین همون جا تست کنین از تست ال سی دی با یک صفحه خالی سفید رنگ و مشکی رنگ شروع کنین و از تمام زوایا و با دقت نگاه کنین. برای دست آوردن این صفحه های تمام سیاه یا تمام سفید میتونین با دوربین خودش عکس بندازین و از توی گالری عکسو احضار کنین. (مثلا برای ایجاد یه صفحه سیاه انگشت روی لنز بذارین و عکس بندازین و ...). بلندگو رو تست کنین. دوربین رو امتحان کنین. یکی دو تا فیلم فول اچ دی از کارخونه در گالری ریخته شده اونا رو هم تست کنین. اصلا هم موقع خرید نذارین هیجان خرید هولتون کنه.

LG G Pad 8.3 LG G Pad 8.3

1392/11/19 دوستان سلام. جناب محمد ر. این نورها مربوط می شن به ال ایی ها یی که به یک صفحه پخش کننده نور متصل هستند که به پشت ال سی دی چسپیده و نور پشت صفحه نمایش رو تامین می کنه. توی همه ی صفحات ال ایی دی (تلویزیون ها ,تبلت ها,گوشی ها) این مساله وجود داره و ربطی به ایراد و اشکال دستگاه شما نداره. منتها در دستگاههای گرون تر این نشت نور رو به طریقی مهار میکنن که در حد اقل نور این مشکل به وجود نیاد. من هم این تبلت رو خریدم و این مورد رو متوجه شدم. با توجه به شکل کار صفحات ال سی دی با زمینه نور ال ای دی , این یه امر طبیعی هست و مشکل حادی محسوب نمی شه.

LG G Pad 8.3 LG G Pad 8.3

1392/11/17 سلام دوستان. در جواب Mohamad K عزیز , به عرض برسونم که تاچ تبلت جی پد خیلی قوی هست , طوری که از فاصله ی کمتر از دو میلیمتری , هنوز انگشت صفحه رو لمس نکرده, تاچش عمل میکنه. با دستکش هم امتحان کردم. بله عمل میکنه. در جواب دوست عزیزم ARAN A عارضم که اگه قابلیت auto rotation رو فعال بفرمایید و تبلت رو در حالت افقی landscape نگه داریدطوری که دکمه های اندرویید به سمت عریض صفحه هدایت بشن , نور صفحه رو هم به مینیمم کاهش دهید در یک صفحه کاملا خالی و سفید مشاهده خواهید کرد که در لبه ی پایینی تبلت نشت نور به شکل شش عدد ناحیه پر نور تر از صفحه وجود دارد. البته باید نور صفحه رو به پایین تر از ده درصد برسونید. من فکر می کنم این بر میگرده به شکل ساخت این تبلت , و ربطی به ایراد و اشکال دستگاه بنده نداره. در درجات بالاتر از بیست درصد این مورد قابل مشاهده نیست. در پاسخ به دوست گرامی ام میثم پ بگم که شما درست می فرمایین. بعد از ده دقیقه کار با تبلت اگه روشنایی روی صد در صد باشه نور به شکل اتوماتیک روی 90 درصد پایین می آد. و اگه کار سنگین باهاش انجام بدین روی 85 درصد باز پایین تر می آد. ولی دیگه در هر شرایطی از این پایین تر نمیشه. ظاهرا این قابلیتی هست که اج جی در گوشی های جدیدش هم تعبیه کرده , بخاطر جلو گیری ازافزایش گرما و استهلاک باطری.

LG G Pad 8.3 LG G Pad 8.3

1392/11/16 مورد دیگه ای هم که بعد از چند روز به شکل اتفاقی متوجه اون شدم , وقتی که از گوشه زیر و از سمت چپ, با زاویه ی بیست درجه , در حالیکه یک صفحه خالی سفید و یا یک صفحه کاملا تاریک داشتم یه لکه به اندازه ی یک عدس با نور بیشتر نسبت به بقیه صفحه, در گوشه پایین سمت چپ ,خودنمایی می کرد. البته خارج از این زاویه ی دیدِ , و یا وقتی که صفحه تمام سفید یا سیاه نباشه , این لکه اصلا قابل دیدن نیست. و اگر هم به شکل عادی به صفحه نمایش نگاه کنید محاله بتونید پیداش کنید. در کل با تمامی این موارد , اگه هم بخوام دوباره تبلتی با این قیمت انتخاب کنم همین جی پد انتخابم خواهد بود. با تشکر از حوصله تون.

LG G Pad 8.3 LG G Pad 8.3

1392/11/16 سلام دوستان. من دو هفته ای هست که این تبلت رو تهیه کرده ام. با توجه به نارضایتی ام از تبلت قبلی ام , دو ماهی راجع به خریدم تحقیق کردم. هم از طریق سایت ها و هم با کار کردن با تبلت های موجود در بازار موبایل ایرانیان و علاء الدین. در انتخاب بین ایسوس hd10 , نکسوس 7 2013 و ال جی Gpad مونده بودم که با در نظر گرفتن تمامی موارد بالاخره جی پد انتخاب شد. یه توصیه به دوستان می کنم به دوستان که در خرید تبلت سه مساله رو لحاظ بفرمایند. اول از همه کیفیت صفحه نمایش هست که با توجه به پیشرفت های حال حاضر صفحات فول اچ دی دارن به استاندارد بازار تبدیل میشن. با این کیفیت شما متون رو کاملا واضح و شفاف می بینید که در مطالعه متون مشکلی نخواهید داشت. جی پد در این مورد موفق عمل می کند. با تبلت قبلی ام (tab 8) بعد از یک ساعت مطالعه چشام خسته میشد. متون خشن و دندانه دار نمایش داده میشد در حالیکه با تبلت فعلی ریزترین فونت ها هم واضح و تیز هستند. دوم ,کیفیت لمس تبلت هست که با توجه به بزرگ تر بودن صفحات تبلت نسبت به گوشی ها هر گونه ایراد در این بخش می تونه حسابی توی ذوق بزنه. کیفیت تاچ جی پد فوق العاده عالی هست. دوستانی که این تبلت رو دارن می تونن امتحان کنن که از فاصله یکی دومیلیمتری ,انگشت هنوز صفحه رو لمس نکرده, تاچش عمل میکنه. یه جورایی لمسش شناوره. و سومین مورد سخت افزار توانمند و سازگاری اون با نرم افزارها هست. بنده تمام برنامه ها و بازی هایی که روی گوشی و تب قبلی ام بود رو نصب کردم. راحت و بدون مشکل همه رو اجرا میکنه. در مورد روشنایی صفحه هم مطلبی رو به عرض دوستان برسونم. هر چند شاید مقایسه درستی نباشه ,گوشی فعلی من پرادا 3 هست که روشنایی صفحه اش 830nit هست که خوب تقریبا جزء پر نورترین صفحات موبایل در بازار هست. در مقایسه با این تبلت با روشنایی 340nit چیزی که جالبه وقتی یه متن رو با حداکثر روشنایی زیر نور آفتاب ببینین هر دو کاملا واضح و شفاف دیده میشن. اما اگه محتوا نمایش یه فیلم باشه خوب طبیعتا صفحه پر نور تر و با بک لایت بیشتر بهتر دیده میشه. اما در محیط های سر بسته مشکلی از این بابت ندارین. یه مساله دیگه راجع به صفحه نمایش بالانس بودن دمای رنگ صفحه هست که با دمای رنگ گرم , چشم بیشتر راحت تر هست. صفحاتی که دمای رنگ سردتری دارن رنگ کلی بیشتر به سمت آبی میل میکنه که باعث خستگی بیشتر چشم میشه. جناب امید ب , من با تبلت ایسوس fhd10 کار کردم. در مقایسه با جی پد می تونم بگم صفحه اش کمی تاریک تر از جی پد هست ولی تصویر شارپ و با کیفیتی داره. زاویه ی دیدش هم عالیه. توی دست کاملا بزرگ و سنگین هست در حالیکه جی پد از لحاظ سبکی و راحتی کار با اون زیاد با هفت اینچی ها فرقی نداره. انتخاب بین این دو تا بر میگرده به اینکه سایز صفحه تا چه حد براتون در اولویته. I pad mini هم که نیازی به تعریف و توصیه نداره. اگه میخوایین یه چیزی بگیرین که از بابت کیفیت کالا خیالتون از هر بابتی راحت باشه محصولات apple حرف آخرو میزنن هر چند که بیشتر از ارزشی که دارن هزینه می برن واسه ماها. به عنوان نمونه همین جی پدی که بنده گرفتم چند تا اشکال داره که اگه حساس نباشی مورد حادی نیست ولی خوب همین اشکالات ریز رو توی i pad mini هم نمیبینی چون اگه کوچکترین ایرادی داشته باشه از خط تولید بیرون میاد. بعضی از این اشکالات رو حضورتون عرض می کنم. مثلا شب اول که نور صفحه رو به حداقل رسوندم در لبه پایینی صفحه جای هفت عدد لامپ ال ایی دی با رنگ روشن تر معلوم بود.
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا