مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سهراب ر
  • تاریخ عضویت : 1392/11/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Nokia Asha 501 Nokia Asha 501

1392/11/11 دوستان برای دیدن فیلمای یوتیوب هم از UCBrowser_V8.5.0.185 استفاده کنند.عالیه.اینو تو گوگل سرچ کنید و دانلود و نصبش کنین

Nokia Asha 503 Dual SIM Nokia Asha 503 Dual SIM

1392/11/11 ممنون از عباس جان.آقا آرمین شما هم برای دیدن یوتیوب این بروزر رو دانلود کنید.عالیه بدون قندشکن UCBrowser_V8.5.0.185 یکی از خوبیهای آشاها همین اینترنتشه

Nokia Asha 503 Dual SIM Nokia Asha 503 Dual SIM

1392/11/10 مرسی از پاسختون.یه سوال دیگه داشتم این دو سیمکارتش که همزمان فعاله وقتی که با یکی از سیمکارتها به اینترنت میریم اون یکی غیرفعال نمیشه یا میشه؟ چون با 501 که با یکیش میرم اینترنت وقتی داره لود میکنه و تبادل دیتا میکنه اون یکی غیرفعال میشه.بعد آنتن دهی 3g این چطوره؟ پیشاپیش از پاسخگویی ممنونم.

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1392/11/9 در مورد گوشی نورمندی هم همش شایعه است تا اینجا.معلوم نیست آندروید اصلی باشه.شاید یه سیستمی مثل آشا باشه که قابلیت اجرای برنامه های اندروید رو هم داره.چون اندروید هم نرم افزار آزاده.با توجه به میان رده بودن و اون دکمه بک جلوی گوشی این بیشتر به واقعیت نزدیکه.نوکیا هم که تو نوآوری تکه

Nokia Asha 503 Dual SIM Nokia Asha 503 Dual SIM

1392/11/9 سلام دوستان یه سوالی دارم.لطفا هرکی آشا 503 و 502 و 500 داره جواب بده! این قاب شیشه ای دورش چه جوریه.حس خوبی میده یا نه؟ چون من دو دل بودم بخاطر همین قاب شیشه ایش و 501 رو ترجیح دادم.هرچند گوشی با 3g میخواستم.میشه این قاب شیشه ایش رو جدا کرد! یا با قاب معمولی تعویضش کرد؟ چون تو فیلمای یوتیوب دیدم زیادی لک میگیره و به خوشگلی 501 نیست.کاش نوکیا همین 503 رو با دوربین جلو و با صفحه 3.2 اینچ و بدون اون قاب شیشه ای بده.سریع میگیرمش :)

Nokia Lumia 1520 Nokia Lumia 1520

1392/11/9 دوست عزیز زومیت که کلا با مایکروسافت و نوکیا مشکل داره! ویندوزفون تازه اول شکوفاییشه و روز به روز بیشرفت میکنه و بازارهای بیشتری رو بدست میاره.مدرن ترین و بهترین سیستم عامله و اگه عادت مردم به اندروید سنگین نبود خیلی بیشتر از این هم بود.شما همین تایتل زنده رو مقایسه کن با آیکون های خشک اندروید.سرعتو مقایسه کن.بهینه بودن از نظر قیمت و کارایی رو مقایسه کن و ...یه چیز نوکیارو دوست دارم و تحسینش میکنم اینه که با وجودی که در یه مقطعی از بقیه شرکتهای سودجو تو بازار عقب افتاد ولی همیشه به فکر همه مردم بوده.گوشی در میان رده میده که میان رده های شرکتای دیگه برن بوق بزنند! شرکتای دیگه فقط دنبال پول بیشتر هستند و بهترین کیفیت رو واسه پرچمداراشون میدن که واسه خرپول هاست.کدوم شرکت به فکر بازار جهان دوم و سوم هم هست؟ نوکیا.از پرچمدار و میان رده وینفون و همین آشا در پایین رده بهترین کیفیت میده.انصاف خوب چیزیه.نوکیا اصیله هرچند یه زمانی یه اشتباهی در مورد ایران کرد ولی پشیمون شد و بخاطر خدمات دهیش بهترینه.اگه این تحریم هم رفع بشه خدمات دهیش خیلی بهتر میشه.

Nokia Asha 501 Nokia Asha 501

1392/11/9 ممنون.در مورد فایل فلش من یه برنامه پیدا کردم که پخشش میکرد ولی کیفیت خوبی نداشت و منم پاکش کردم.فکر کنم قابلیت پخش فلش رو هم داره که تو آپدیتای بعدی فکر کنم قابل اجرا بشه.
با آقا داود هم موافقم که همه مشکلاتی که بعضی دوستان دارند اگه گوشیشون اصل باشه همش نرم افزاریه و با آپدیت حل میشه مثل همین دو تا تب واسه فعال شدنش.یا کسایی که مشکل دارن تو لمس طرف راست(که من این مشکل رو ندارم) یا وصل کردن به پی سی سوییت اینا همش قابل رفعه و چون این سیستم عامل آشا جدیده در آپدیتای بعدی بهتر میشه.مسلما بخاطر آشا 503 و آشاهای بعدی هم شده آپدیتای بیشتری برای 501 هم میاد و از اون نظر خیلی خوبه.بهرحال هرکی خریده تو این رنج قیمت ضرر نکرده که با توجه به گوشی های هم قیمت سود کرده.اینترنت و آنتن دهی و قیافه و باتری و لمسی و دو سیکارت و سرعتش خیلی خوبه.سیستم عاملش هم مدرنه یه حس خوبی میده.بنظر منکه گوشی در این اندازه واسه بازی نیست هرچند واسه سرگرمی هم بازی خوبش پیدا میشه .گوشی همراه هم در این اندازه مناسبه بنظر من.بازی مناسبه تبلت هشت به بالا و لبتاپ و پی سیه که میچسبه به نظر من.برای آنلاین بودن این خیلی خوبه.مثلا یه برنامه توپ معرفی میکنم بنام vTap که هر فیلمی رو با سرعتای اینترنت کم هم پخش میکنه.از یوتیوب و فیلمای آنلاین دیگه.دوستان دیگه هم برنامه خوب سراغ دارن بیان بگن.مرسی

Nokia Asha 501 Nokia Asha 501

1392/11/8 سلام.من تازه یه قرمزشو خریدم و تا اینجا که ازش راضی ام در این رنج قیمت خیلی خوبه.یه تقویم فارسی هست که اگه تاریخ میلادی گوشی درست تنظیم باشه تاریخ شمسی و قمری رو دقیق نشون میده.اسمش هم mGitaDate.jar هستش و رو همه گوشیهای جاوا اجرا میشه.
در مورد گوشیم هم چندتا سوال داشتم.چه جوری با دوتا لمس رو صفحه از حالت قفل فعال میشه.تنظیمش رو هم روشن کردم ولی عمل نکرد :( تنظیم دیگه داره؟
برنامه ای برای دور زدن تحریم نیست؟ که بشه از استور و ویچتش استفاده کرد؟
برنامه ای نیست بشه باش فیلمای فلش و فرمتایی که نمیخونه دید؟
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا