مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ث
  • تاریخ عضویت : 1392/11/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 19

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد

Apple iPhone 13 Apple iPhone 13

1400/8/13 من از دیجیکالا ۲۵۶ خریدم، کدش رو چک کردم اکتیو بود و مرجوع کردم. واقعا گوشی‌ها همه جا فقط اکتیو شده‌ هست، یه فروشگاه نات‌اکتیو گذاشته بود، که تعلل کردم و حالا تمام کرده. اول اینکه حالا گوشی رو هم باید چند میلیون تومان، بالاتر از قیمت جهانی بخریم. و این گوشی نه تنها جعبه‌اش باز شده، روشن شده و سیم‌کارت توش گذاشتن و معلوم نیست اگر نرم‌افزاری یا حتی سخت‌افزاری هم تغییری کرده باشه. خریدارها هم که انگار اصلا براشون مهم نیست.
مگه شما ماستی می‌خرید که بعد از کارخانه یکی بسته‌اش رو باز کرده باشه؟! گوشی که خیلی مهمتره تمام اطلاعات شخصیتون رو توش می‌گذارید و قراره چند سال نزدیک‌ترین همراهتون باشه. والا من که درسش رو خوندم و تخصصش رو دارم نمی‌رسم و حتی نمی‌تونم کامل چک کنم و مطمئن باشم.
من با اطلاعات محرمانه چندتا قرارداد و شرکت و کلی کد و پسورد و والت و حساب بانکی که نمی‌تونم اصلا ریسک خرید گوشی بازشده یا دست دوم و یا نصب نرم‌افزار مد شده رو انجام بدم.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/1/5 شرکت موتورولا برای بهترین و سریعترین شارژ، توان ۱۵۰۰ میلی آمپر رو پیشنهاد می‌کنه تو پیام‌های قبلی کامل توضیح دادم.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/1/4 دوست من،
شاید باید واضح‌تر می‌نوشتم!
اینکه برایت‌استار در چه کشورهای دیگه‌ای هم در سطح جهانی فعالیت می‌کنه در این موضوع تغییری ایجاد نمی‌کنه که پخش انحصاری موتو جی در خاومیانه رو نداره و تنها سورس معتبر تأمین این گوشی نیست، حتی برایت‌استار هم خدماتی برای گارانتی (حتی در صورت ارائه گارانتی اضافه در گوشی‌های موتوجی خریداری شده) در داخل ایران نداره، حتی در دبی هم این سرویس افزوده بر سرویس وارانتی اصلی موتورولا خواهد بود، مثل تمام خرده فروشانی که گارانتی خودشون رو روی محصولاتشون می‌گذارند.
ضمناً برایت‌استار هر چقدر هم که بزرگ باشه، از والمارت که بزرگترین خرده‌فروش دنیاست و بزرگترین بازار فروش آیفون رو داره بزرگتر نیست. یا حتی یک وبسایت مثل best buy هم از برایت‌استار تجهیزات مخابراتی بیشتری می‌فروشه.
۲- technocare خدمات وارانتی موتورولا در دبی رو بعهده داره و ما بارها گوشی‌های مرجوعیمون رو که وارانتی اصلی موتورولا رو دارند، برای تعویض به این شرکت فرستادیم.
۳- حق با شماست، من نه تنها سایت شرکت رو بارها و بارها باز کردم، خرید از پخش این شرکت در امریکا داشتم هم موتوجی و هم موتوایکس. درسته عبارت "Designed and Assembled in the USA" پشت گوشی‌های Moto X خریداری از امریکا چاپ می‌شه.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/1/2 ۱- بله چراغ نوتیفیکیشن داره
۲-متوجه نمی‌شم طبیعتاً آلارم و ویبره داره
۳- بغیر از سری‌های توزیعی توی امریکا که شامل ۲سیم نمی‌شن، همه مونتاژ چین هستن. البته من جایی خوندم که سری‌های ساخت امریکا هم مونتاژ چین هستند، اما روی گوشی‌هایی که ازامریکا خریداری بشن زده "Design & Assembled in USA"
4- همونطور که دوستان گفتند، ۱سیم فقط کابل USB و دفاتر راهنما رو داره، ولی ۲سیم شارژر و هدفون و دفاتر راهنما داره،در بعضی از جعبه‌ها قاب اضافه هم ممکنه بعنوان هدیه موجود باشه.
۵- صدای اسپیکرش از آیفون 5s و HTC One در حدود ۱۳dB بیشتره که این مقدار یعنی خیلی بیشتر.
۶- موتوجی هم مثل نکسوس‌ها اندروید خام داره، که این یعنی از کیبورد فارسی به صورت اولیه پشتیبانی می‌کنه، اما برای منوی فارسی باید برنامه فارسی‌ساز نصب کنید، همون کاری که مثلاً سامسونگ یا ال‌جی انجام می‌دن.
این گوشی واقعاً کیفیت ساخت بالایی داره و مطمئن باشید در اولین استفاده متوجه آن خواهید شد.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/1/2 توی تهران، تا جایی که من می‌دونم تعدادی از مغازه‌های علاالدین، یدونه از مغازه‌های پایتخت و تعدادی از مغازه‌های پراکنده داخل شهر این گوشی و گوشی موتو ایکس رو دارند...

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/1/2 دوست عزیز
۱- Bright star تنها یک خرده فروش در کشورهای حوزه خلیج فارس هست و نه پخش کننده! موتورولا پخش کننده‌ی انحصاری در هیچ کشوری نداره. اگر شما خریدتون رو از فروشگاه برایت استار انجام دادید، یعنی برایت‌استار پلمب اصلی موتورولا رو باز کرده و برچسب خودش رو روی جعبه‌ها گذاشته. این دلیل نمی‌شه که پلمب اصلی موتورولا (مثلاً) فاقد اعتبار بشه.
۲- در ضمن خدمات گارانتی شرکت موتورولا در عربستان و امارت به شرکت technocare (به آدرس techno care-prodigy.com) سپرده شده و برایت‌استار تنها یک فروشندست و مانند فروشنده‌های دیگه کالاهای مرجوعی رو برای تعمیرات به technocare می‌فرسته.
۳- تمام گوشی‌های موتو جی و موتو ایکس از اولین سری ساخت تا الان دارای پوشش نانوی ضد آب بر روی بدنه و مدارات الکترونیکی هستند، ولی هیچ استاندارد یا ادعایی مبنی بر ضد آب بودن ندارند و هر ادعایی خلاف این نیاز به منبع مستدل داره، در غیر اینصورت قابل قبول نیست. ضمناً فرآیند ضد آب کردن چیزی مثل تغییر یک آی سی با پگیجینگ استاندارد (مثل تغییر حافظه یا شبکه) یا تغییر محتویات جعبه نیست که بشه در یک سری ساخت تغییرش دارد نیاز به تغییرات کلی در خط تولید داره برای همین اصولاً منطقی نیست که از یک سری تولید به بعد گوشی‌ها ضد آب بشن.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1392/12/19 راستی فراموش کردم این رو هم باز کنم، احتمالاً متوجه هستید که فقط زمانی نیاز به ارتباط P2P هست، دو دستگاهی که قراره با هم ارتباط برقرار کنند به یک شبکه وصل نباشند، یعنی فرض کنید شما در منزل اینترنت رو از طریق یک مودم بی‌سیم استفاده می‌کنید و هر دوی Ipad و موبایلتون از طریق این مودم به اینترنت وصل هستند، می‌خواید مابین دو دستگاه فایل انتقال بدین،‌ اینجا نیازی به P2P نیست با هر نرم‌افزار انتقال فایلی مثل همون Feem می‌تونید بین دستگاه‌ها حتی اگر هیچ کدوم از WiFi Direct پشتیبانی نکنند، فایل انتقال بدید.

اما حالا فرض توی کوه یا بیابون هستید و به هیچ بستر شبکه‌ای دسترسی نیست، اینجا یا باید یکی از دستگاه‌ها WiFi Direct داشته باشه (تقریباً تمام PCها مثل لب‌تاپ دارند) یا اینکه از راه دیگه‌ای مثل اونی که FastFile Transfer پیشنهاد می‌کنه استفاده کنید.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1392/12/19 سلام
Wifi Direct‌ قابلیتی در آی سی وایرلس گوشی‌هاست که به اونها اجازه برقراری ارتباط P2P WiFi رو می‌ده. برای این کار باید یکی از دو دستگاه WiFi Direct داشته باشه.
اما برای انقال فایل با سرعت WiFi نباید حتماً WiFi Direct داشته باشید (یعنی ارتباط WiFi P2P برقرار کنید.) بطور مثال FastFile Transfer این کار رو می‌کنه (خیلی برنامه‌های دیگه هم هست. یا مثلاً Bump خدابیامرز!!) و از Wi-Fi Tethering استفاده می‌کنه.
-
Dual Band توی تجهیزات شبکه به سخت‌افزاری می‌گن که هم از باند ۲.۴ و هم از باند ۵ کار بکنه. معمولاً وقتی از WiFi‌ صحبت یا استفاده می‌شه ما از باند ۲.۴ استفاده می‌کنیم، اما باند ۵ چون تجهیزات کمتری تو اون فرکانس هستند و با بلوتوث هم فرکانس نیست، تداخل کمتری داره ولی تقریباً ۴ برابر باتری مصرف می‌کنه. برای همین هم برای دستگاه‌های پورتابل مثل موبایل توصیه نمی‌شه.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1392/12/15 من تا الان به این مشکل برنخوردم، براحتی فارسی می‌نویسم و می‌خونم توی SMS هم همینطور.

با اطلاعاتی که دادید، بنظرم شاید این مشکل بخاطر نرم‌افزارهای اضافه‌ای که برای فارسی‌سازی نصب کردید باشه، لطفاً توضیحات کاملی درباره شرایط و تنظیمات انجام شده بدید، شاید من یا دوستان بتونیم به شما بگیم مشکل از کجاست.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1392/12/13 براي كيبورد فارسي نيازي به آپديت نيست، به
settings / language & input
بريد، در قسمت keyboard & input method روي
default - english (us) google keyboard
و بعدش روي settup input methods بزنيد.
از صفحه جديد بر روي دكمه مقابل Google keyboard زده وبعد از اون گزينه اول يعني Input Languages رو انتخاب كنيد .
حالا كافيه تيك گزينه اول رو برداريد و از ليست پايين كه فعال شده، english و persian رو انتخاب كنيد.
خب تمام شد، حالا مي تونيد علاوه بر خواندن فارسي، هركجا كه خواستيد فارسي يا انگليسي تايپ كنيد.
بلديد كيبورد رو عوض كنيد كه؟؟!

پ.ن: اين روش براي تمام اندرويدهاي خالص بدون مشكل كار مي كنه.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1392/12/12 سری اول دو سیم‌هایی هم که توی ایران اومد از هند خریداری شده بودند.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1392/12/12 راستی مدل US GSM هم با ایرانسل مشکلی نداره. ولی با رایتل ممکنه به خوبی کار نکنه.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1392/12/12 برای اطلاع دوستانی که برای استفاده از شارژر مطمئن نیستن، با اطمینان عرض می‌کنم:

شما از هر شارژری که کابل USB (همون کابل همراه گوشی موتو جی) بخوره و یا پورت‌های USB کامپیوتر می‌تونید استفاده کنید و مطمئن باشید مادامی که شارژر شما تقلبی نباشه و دارای کیفیت حداقلی باشه (در حال حاضر اکثر شارژرهای تقلبی برند‌های معروف مثل آیفون و سامسونگ که توی بازار با قیمت‌های ۱۰ به بالا ریخته این کیفیت حداقلی رو دارند.)، هیچ صدمه‌ای به باتری گوشی شما نمی‌رسه.

برای اینکه در حداقل زمان گوشی رو شارژ کنید، دقت کنید که از شارژری استفاده کنید که اصل باشه و روش زده باشه 1.5A.
ترجیحاً از شارژرهای با توان بیشتر از 1.5A‌ استفاده نکنید،‌ البته اینم مشکلی نداره، ...

*** برای طول عمر باتری گوشیتون دقت کنید که گرما نبینه، زمانی که گرم شده استفاده سنگین (مثل بازی و ...) ازش یا شارژش نکنید و ماهی یکبار بگذارید کامل خالی بشه.
اگر این موارد رو رعایت کنید، من به شما اطمینان می‌دم باتری گوشیتون با ۱۰۰ توان حداقل تا دوسال و با ۸۰ درصد توان تا ۴-۵ سال بعدش به راحتی کار بکنه و بعد از اون هم احتمالاً گوشی رو عوض کردید :))
این فقط می‌تونه در موارد استثنا که باتری از ابتدا دارای معایب پنهان باشه، یعنی کمتر از ۰.۰۱ درصد صادق نباشه.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1392/12/12 هیچ مشکلی نیست، شما باید دقت کنید که فروشنده‌های مطمئن خرید کنید. و نسخه‌ی X1032 و Global GSM بگیرید. مسئله‌ای با شبکه مخابراتی در ایران نخواهد داشت.

Amazon Kindle Fire HD 8.9 4G LTE Amazon Kindle Fire HD 8.9 4G LTE

1392/12/10 احتمالاً اشتباه درج شده، امکان نداره گوشی ای 2g یا همون gsm‌ ساپورت نکنه و gprs داشته باشه.
نسخه‌هایی از این تبلت که 4G دارند، هم 2G‌ و هم 3G هم دارند.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1392/12/5 سلام،
مطمئن نیستم کامل متوجه سوالتون شده باشم. اما اگر درست متوجه شدم و شما نمی‌خواید پیغام Update‌ اندروید رو بگیرید (به هر دلیلی ترجیح می‌دین که Update نکنید.) این رو امتحان کنید:
برید به : Settings/ App، با کشیدن قسمت راست صفحه به سمت چپ برید به پنجره All، اینجا لیست تمام برنامه‌ها و پکیج‌های نصب شده در اندروید رو به شما نشون می‌ده، حالا "Google Services Framework" رو پیدا کنید و واردش بشید، تیک "Show Notificatios" رو بردارید. اینطوری دیگه نباید پیغام Update براتون بیاد.

اگر بعداً خواستید Update کنید، هم می‌تونید این تیک رو دوباره بزارید یا اینکه به Settings/ About phone/ System Updates برید یا هم از روش‌های دیگه اینکار رو انجام بدید.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1392/11/29 پارامتر Daily Interest توی سایت GSMArena.com از روی بازدیدهای روزانه‌ی صفحه مشخصات گوشی توی همون سایت بدست میاد و برای یک سایت مرجعی مثل GSMArena این پارامتر یک نمودی از میزان طرفدارای گوشی بدست می‌ده، یادمه Daily Interest گوشی موتو جی حدود یک ماه پیش چیزی در حدود ۵۰ درصد بود، همون زمان Daily Interest گوشی پرطرفداری مثل Xperia Z طرفای ۷۰-۷۳ درصد بود.
حالا چند روزیه که Daily Interest گوشی موتو جی اومده بالای ۹۰ درصد و جالبه که قیمتش هم توی بازارهای غیررسمی امریکا بین ۲۴۰ تا ۳۰۰ دلار شده.(یعنی بین ۴۰ تا ۱۰۰ دلار بالاتر از قیمت مصوب موتورولا).
من خودم تا حالا ندیده بودم Daily Interest یک گوشی توی سایت GSMArena بالاتر از ۸۵ درصد بیاد.
نمی‌دونم یعنی واقعاً‌ اینقدر تقاضا برای Moto G زیاد شده که قیمت روی توی امریکا هم بالا برده؟!!

خیلی وقته قیمت این گوشی توی خاورمیانه برعکس کل دنیا طرفای ۲۵۰-۲۶۰ دلاره. منتظر بودیم قیمتش بیاد تا سطح امریکا پایین برعکس شد، قیمت‌های امریکا هم اومده بالا. :ـ(

لینک سایت چند تا از فروشنده‌ها توی امریکا به پیشنهاد GSMArena که من چک کردم:
http://welectronics.com/gsm/Motorola/MOTOROLA-MOTO-G.html
http://negrielectronics.com/catalogsearch/result/?q=XT1032
http://www.sgbest.com/product.php?id=609
http://www.personaldigital.com.au/catalogsearch/result/?q=Moto+G+XT+1032

Motorola Moto G Motorola Moto G

1392/11/7 دوست عزیز،
من بارها جنس اوردم و دارم میارم. اما احتمالاً در آینده نه دیگه موبایل.
درسته حقوق گمرکی موبایل الان شده ۴ درصد، ولی ۶ درصد سود بازرگانیشه، ۵ درصد مالیات بر ارزش افزودست، حدوداً ۲ درصد مالیات‌های دیگست که آخر سال میاد روی کارت بازرگانی، ای کاش همش همین بود، حدوداً ۳-۴ درصد هم خسارت و شیرینی و انبار و بارگیری و حمل ... باید بدی تا جنست برسه دستت.
الان تو بازار تقریباً ۷۰ درصد جنسا قاچاق وارد می‌شه البته قاچاق قانونی نه از نوع غیرقانونیش!!!!

خواب جنس رو می‌خواید متوجه بشید یه سر برید علاءالدین از مغازه دارا بپرسین چرا موتورولا نمیارید؟!
الان بورس آیفونه و انواع گلکسی تازه سونی هم اندازه اونا بازار نداره. مردم اینجا پول پای zte و هاوی می‌دن موتورولا نمی‌خرن، مشتری موتورولا مشتری خاصه، فقط کسایی که اطلاعاتشون خوبه میان سمتش.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1392/11/6 دوستان توجه کنن که به غیر از دلاری ۳ هزار و هزینه ارسال، کارمزدهای حواله تو این شرایط تحریمی و همینطور حدود بیست و یکی دو درصد گمرکی هم توی هزینه‌های واردکننده‌ها هست. حالا خواب محصول توی گمرک و خسارت و اینا رو کار ندارم.

ضمن اینکه هیچ وقت انتظار نداشته باشید توی ایران گوشی‌های با طرفدار کمتر مثل موتورولا قیمتشون به قیمت جهانی برسه، چون هم خواب جنس اینجا زیاده و هم تعداد فروشش کمه و در نتیجه شرکت‌ها بزرگ (همونایی که گمرک نمی‌دن و تو انبار جنسشون خسارت نمی‌خوره) به سمت وارد کردن عمده این محصولات نمی‌رن.

بنظر من ۸۰۰-۸۵۰ قیمت خوبیه برای این گوشی، مخصوصاً با این مشخصات که انقلابیه برای خودش:
cpu چهار هسته‌ای،
پوشش نانو ضد آب بر روی مدارات الکترونیکی،
صفحه ضدخش گوریلا
اندروید خالص
دوربین ۵ مگاپیکسل با کیفیت
دوربین جلو با کیفیت قابل قبول
باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر که دیده شده تا ۵ روز گوشی رو نگه می‌داره
صفحه نمایش ۴.۵ اینچ عالی
ظاهر فوق‌العاده، ابعاد کم و سبک

اگر مموری می‌خورد، رمش ۲ بود و 4g هم ساپورت می‌کرد که دیگه خیلی عالی می‌شد کم از گوشی‌های ۲ میلیونی بازار بنظرم نداشت.
موارد 1 تا 19 از مجموع 19 مورد
ایسام