مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی ک
  • تاریخ عضویت : 1392/11/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/7/22 امیر جان گفتی : ( از نظر معماری اگزینوس لیتوگرافی 20 نانومتر داره ...معماری پردازنده نسل آینده است یعنی 64 بیته و سال آینده تازه اندروید میتونه از بقیه پتانسیلهای این چیپ استفاده کنه )
منظورت به سال میلادی بود یا سال خودمون !؟
و اگه میشه یه راه ارتباطی مثل ای میل یا هر چی از خودت واسمون بذار.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/7/13 امیر جان واقعا ممنون از نظرات معتبر و کامل و مفیدت.
این نتایج تست رم رو اگه دیدی بگو که وقتی گفتی : اینکه سامسونگ برای 5433 کلاک رو 825 محسوب کرده باشه از نظر من کماکان بعیده و منتظر نتایج تست رمش هستم.....
علی ایحال اگر اینکارو کرده باشه یک عقب گرد از نظر پهنای باند محسوب میشه ( سیستم عامل هم 64 بیت بشه پهنای باند رم همونیه که بود ) ....
یکم نگران شدم !

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/7/13 دوستانی که طرفدار برندای دیگه هستن لطف کنن نیان اینجا خبر کذب و بی پایه و اساس ندن !
در رابطه با لبه ی گوشی هم خیالتون راحت : unboxtherapy.com مورد بررسی قرار داد و فقط امکان ورود لبه ی کاغذ اونم به زور و دقت زیاد در لبه ی دستگاه موجوده ( که شامل بیشتر دستگاه ها میشه این موضوع ) نه این اخباره کذبی که الان منتشر شده ! ( جای هیچ نگرانی ای نیست دوستان )
برای نتایج بنچمارکم همین طور در این که نسخه ی اگزینوس قوی ترین خواهد بود شکی نیست این نتایجی هم که الان اومده نتایج اولیه است و باید منتظر اندروید یا هر پچ یا آپدیت جدیدی که قراره قابلیت 64 بیتی رو اضافه کنه موند و اون وقت قدرت کامل و بالای این پردازنده رو مشاهده میکنید که غیره قابل درک و هضم برای رقبا خواهد بود.در رابطه با دو نسخه ی اگزینوس و کوآلکوم که جای هیچ بحثی نیست و قدرت و مصرف بهینه ی نسخه ی اگزینوس کاملا مشخصه منتهی برای اون دوستانی که همش میپرسن کدوم نسخه با اینکه هزار بار چه توی این سایت و چه سایتای دیگه از نظر تخصصی مورد بررسی قرار داده شده و کاملا برتری اگزینوس مشخصه ولی بازم به این صورت بگم که کامل متوجه بشن دوستان من خودم روی نوت 3 اول نسخه ی N9005 با پردازنده ی کوآلکوم تهیه کردم که از نظر گرمای زیاد داشت دیوانم میکرد قشنگ ! حتی وقتی همه ی سنسورای دستگاه هم روشن میکردی و فقط یه وبگردی با سنسورای روشن انجام میدادی این اتفاق رخ میداد حالا بقیه موارد بماند یک ماه در هر موردی من با این دستگاه کار کردم و دیگه نتونستم تحملش کنم و توسط همین سایت فروختمش و نسخه ی اگزینوس رو تهیه کردم و تازه تفاوت فاحش بین این دو پردازنده برام روشن شد ! که اصلا قابل مقایسه نیست ! و اشتباهم کردم به حرف بقیه دوستان گوش نکردم و الان دارم میگم شما اشتباه منو تکرار نکنید و از تجربه ی بقیه استفاده کنید و با خیال راحت اگر خواستار نوت 3 و نوت 4 هستید نسخه ی اگزینوس رو تهیه کنید.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/11/7 اول از همه ؛ تشکر از دوستانی که با پستهای مفیدشون به بقیه کمک میکنن ( مخصوصا آقا امیر )
من یه نوت 3 ان 9005 داشتم که حالا به هر دلیلی که بود ( نمیخوام وارد جُزءیات شم ) با 30 % ضرر فروختمش.حالا میخوام یه نو بخرم.خیلی از سایتا و فروم هارو چک کردم از جمله سایتهای نام برده شده ولی بازم به نتیجه ی مورد نظر و مرجع نرسیدم.البته همه ی دوستان لطف دارن و سعی در کمک کردن ؛ ولی خواهشا اطلاعات غلط و برگرفته شده از احساسات رو جایی درج نکنید ! چون اون بنده خدایی که میخواد نتیجه گیری کنه ممکنه مرتکب اشتباه بشه.هر جام که بگرده بدتر گیج میشه چون همه ی اطلاعات ضد و نقیض همدیگن.من خودم 9005 داشتم و شرایط خریدش رو هم رعایت کرده بودم کاملا سالم ، ولی باز زیاد از مصرف باطریش راضی نبودم و اینکه موقع وب گردی با فعالیت همزمان سنسور ها گوشی یکم زیادی گرم میشد و بقیش بماند.الان میخوام دوباره انتخاب کنم یا 900 یا 9005.توی سایتا و فروم هام که حرفا از دم ضد و نقیضه.از نظرات معتبر آقا امیر میشه فهمید که 900 بهینه تر از 9005 عمل میکنه و میخوام بدونم که این نظرات با منابع و معتبر شما به صورت عملی و تجربی هم ثابت شده یا نه !
چون من 9005 رو داشتم و خودم تجربش کردم و حرف شمارو هم معتبر میدونم یه وقت نشه 900 رو بگیرم و نتیجه چیز دیگه ای از آب در بیاد.در ضمن تفاوتشون صد البته به صورت تخصصی برام مهم هست ولی خب در عمل چی !؟و اینکه با شرایط خرید 9005 آشنا هستم. به لطف دوستان و آقا امیر ؛ ولی 900 نه ( از نظر رعایت کردن رام ، لاک و . . . ) ممنون میشم یکی با اطلاعات دقیق توضیح بده.
و اگه 900 بگیرم با استناد بر این که یک ماه کامل با 9005 کار کردم و در این صورت با هر دو گوشی آشنا هستم پس به صورت تجربی و عملی و البته با در نظر گرفتن حقیقت برای دوستان تفاوتشون رو میگم هر چند که خیلیا گفتن ولی ضد و نقیض.
منتظر نظرهای ارزشمند همه ی دوستان هستم.
بدرود.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام