مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمد امین ب
- تاریخ عضویت : 1392/11/5
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی سامسونگ Galaxy A27 5G با سلفی پانچی، حاشیههای نازکتر صفحهنمایش و غیبت IP67
-
Xiaomi 17T Pro در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
لطفا یکی به من کمک کنه من تقریبا یک هفته ای میشه مدل32 رو خریدم
روی باتری نگاه کردم تولید3/2015بود و خودش اندروید5بود هیچ اپدیتی هم برام نیومده
حالا مشکلم اینه وقتی با وای فای وصل میشم چت میکنم حداکثر6 ساعت بیشتر جواب نمیده باتری سیور هم فعال کردم لطفا بگید چکارکنم
اما احساس میکنم ام 8با همه مزیت هاش و سرعت و همه چیزای خوبش یه گوشی سرد هست و ادم احساس تنوع نمیکنه گوشی که دستت بی میل میشی نمیدونم چرا
اما این نظر شخص منه شما حرفت روی چشم ما جاداره
کسی هم خواست از جزییات خبر داشته باشه اس بده
09366416941
چشمم ابن گوشی رو گرفته میخوام بخرمش نسخه 32
ما چون بچه جنوب هستیم مثل شما گوشی با گارانتی و بیمه عادت نداریم بخریم
ما میریم پشت جزیزه قشم که مستقیم از دبی میاد میخریم
حدودا 1/5ماه پیش رفیقم رفت گوشی بخره پرسیدم برای منم قیمت بگیره جی 3 نسخه 32
بهش گفته بودن1580تومن
اما الان حدودا1480هست
من قبلا هم خرید همینجوری کردم سامسونگ اس4 یا سونی z1 هیچیش مشکلی هم نداشتم
اخه اینجا جوریه که گوشی رو نگاه میکنی توی ویترین اگر پسندت بود یه دونه پلم رو بهت میده جلوی خودش تست میکنی و میری
حالا میخوام بپرسم نکته خاصی بین جعبه و مدل های این گوشی نیست؟
یا اینکارو اشتباه میدونید اونجا خریدن؟
کیبورد فارسی چی؟
یا منو فارسی؟
کدوم سری بهتره؟
ممنون