مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علیرضا ش
  • تاریخ عضویت : 1392/11/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 76

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 76 مورد

Motorola Moto E Motorola Moto E

1393/6/24 بیشتر از 100 مرتبه ما اعلام کردیم ما نماینده برایت استار مالزی هستیم در ایران و خدمات گارانتی موتورولا را ارائه میدیم ما اعلام نکردیم نماینده مستقیم موتورولا هستیم ...

Motorola Moto E Motorola Moto E

1393/6/21 سلام دوست عزیز اولا موتوجی پک کمپانی برایت استار مالزی هست نه هند ، دوما شما کلا داری در مورد چیزی که کوچکترین اطلاعاتی در‌مود وارد کردنش نداری حرف میزنی بهتره بری بپرسی و‌کمی تحقیق کنی و مطلب بخونی که مراحل ثبت سفارش و اخذ مجوز و مراحل ترخیص کالا از گمرک به چه شکل هست و هزینه ای گمرکی هر گوشی چقدر و هزینه ترخیص کار چقدر است به جمع این هزینه ها هزینه ارسال رو باید اضافه کنید و در انتها قیمت دلار و روپیه ای که شما اعلام میکنید قیمتی هست که در ایران میتونید تهیه کنید نه قیمت واحد حواله ای اون وجه ، در‌مورد ال دیجیتال این فروشگاه اینترنتی حتی نتوسته محصولی که خودش میفروشه رو‌گارانتی کنه تا بتونه به مشتریاش ارائه خدمات کنه بیشتر از ۱۰ مورد ارسال گوشی موتوایکس و موتوجی داشتیم ما از کرمان که تمامی از ال دیجیتال خریداری شده اند و صاحبانشون ساکن کرمان بودند و ریز اطلاعاتشون موجود هست از بلاک شدن سیم کارت لعد از بروز رسانی اندروید داشتیم تا تعویض ال سی دی شکسته میتونید به فروشگاه ما در تهران مراجعه کنید و ببینید گوشی هایی که از بجز کرمان از سراسر ایران مردم خریداری کردند از شخص های وارد کننده یا سایت های فروش دیگر و برای سرویس و تعمیر برای ما ارسال کردند ، اگر ما بدنبال این عدد سود و منافع شخصی که شما اعلام میکنید بودیم هیچ وقت شرکت ثبت نمیکردیم که بخوایم این همه هزینه کنیم و محصول رو گارانتی کنیم بعد به دست مصرف کننده برسونیم مثل خیلی های دیگه بدون گارانتی میفروختیم و در اخر ما جو رو مسموم میکنیم یا شما ؟! بد نیست کمی قبل از نوشتن یک پیام کمی تحقیق کنید از تمام زوایا مورد رو بررسی کنید و بعد دیگران رو قضاوت کنید دوست عزیز موفق و پیروز باشید .

Motorola Moto E Motorola Moto E

1393/6/19 دوست عزیز شما اطلاعات اولیه در مورد این گوشی را ندارید و اعلام میکنید که قیمتش بالاست شما اگر تو کشور جایی رو پیدا کردید که با این شرایط کمتر از قیمت اعلام شده موجود داشت که بتونه بفروشه به ما اطلاع بدید ما بعنوان هدیه این گوشی رو تقدیم خواهیم کرد نه تنها به شما بلکه به تمامی دوستانی که فکر میکنند میتونند این گوشی را با گارانتی شرکتی در ایران کمتر از قیمت ما تهیه کنند .

Motorola Moto X Motorola Moto X

1393/6/1 سلام ببخشید دیر جواب دادم ، به مشکل خواصی بر نمیخورید در صورت اینکه سیم کارت رو نخوند خاموش روشن کنید و سیم کارت دیگری رو بزارید مشکل برطرف میشه ، تبدیلش همه جا هست و به راحتی گیر میارید حتما سعی کنید از شارژر خود موتوایکس استفاده کنید و همیشه تا انتهای باطری استفاده کنید و تمامی لوازم جانبیش موجود است از قبیل برچسب ، کیف ، بامپر ، قاب ژله ای میتونید تهیه کنید از فروشگاه ما .
اسم شرکت ستاره کیان هست ، قرارداد همکاری در زمینه ارائه خدمات پس از فروش با کمپانی برایت استار مالزی را دارا هست و طبق قرارداد و برگه گارانتی اگر مشکل سخت افزاری گوشی براش بوجود بیاد تعویض خواهد شد ولی متأسفانه فقط به گوشی هایی خدمات را ارائه میدهیم که مشخصاتش در سیستم شرکت برایت استار ثبت شده باشد .
موفق باشید .

Motorola Moto E Motorola Moto E

1393/5/25 پایین تر به اون قیمتی که دوستان می فرمایند نه اما مثل سابق برای دانشجوها تخفیف قابل توجهی رو در نظر گرفتند .

Motorola Moto E Motorola Moto E

1393/5/24 دوست عزیز اطلاعات شما مربوط گذشته هست شرکت ستاره کیان ماد کار فروش و خدمات پس از فروش محصولات موتورولا در ایران را انجام میدهد . خدمات پس از فروش در تهران در فروشگاهشون انجام میشه و تمامی لوازم جانبی گوشی ها موتورولا را موجود دارد و فقط برای محصولات خودشون این خدمات رو ارائه میدهند و از تمام کشور برای خرید لوازم جانبی گوشی ها با این شرکت تماس میگیرند .

Motorola Moto E Motorola Moto E

1393/5/24 دوست عزیز شما برو بخر بیار من شخصاً از شما میخرم هرچی تونستی بخری بیار ، اسم این کمپانی که شما میگی در هند فلیپ کارت هست و فلیپ کارت پست به ایران نداره تحویل فقط در هند هست دفترشون هم شهر بنگلور هست و برای خرید فقط اینترنتی میتونی اقدام کنی باید آدرس هند رو بدی و نقدی هم باید با ویزا کارت پول رو پرداخت کنی ، دو رنگ سفید و مشکی هم موجود دارند اگر شمارشون هم میخوای بگو تا بهت بدم . شرکت پست آرامکس هم حمل گوشی به ایران رو انجام نمیده حتی یک دونه اگر خواستی بگو شماره پست آرامکس در شهر بنگلور رو برات بفرستم .

Motorola Moto E Motorola Moto E

1393/5/22 موتوجی هم اعلام کردند دوستان که دیگه آپدیتش نمیاد اما 4.4.4 اومد و این گوشی در پارت اول با اندروید 4.4.2 اومد سپس خود کمپانی در پارت بعدی با اندروید 4.4.4 پخش کرد و قیمت هایی که شما اعلام میکنید حتی پایین تر از قیمت کمپانی سازنده هست http://www.motorola.com/us/consumers/shop-all-mobile-phones/Moto-E/moto-e.html#steps/1
ممنون میشم اعلام کنید که شما چطور و از کجا قیمت 70 دلار میتونید خریداری کنید در حالی که 129 دلار در سایت موتورولا فروخته میشه میتونید به سایت بالا مراجعه کنید و اطلاعات واقعی رو بدست بیارید به قیمت 129 دلار 9.5 درصد هم مالیات کشور آمریکا اضافه میشه تموم شد خرید در آمریکا 139 دلار درمیاد .
این محصول تولید شد تا با کمی تغییرات نسبت به موتوجی وارد بازار بشه اگر قرار بود دوربین جلو داشته و صفحه hd هم داشته باشه کلا نیازی به تولید این گوشی نبود و همون موتوجی کفایت میکرد و در مورد قیمت موتوجی در علاالدین تهران میتونید مثل خیلی دیگه از دوستان که خریداری کردند خریداری کنید و از همون فروشگاه درخواست ارائه خدمات گارانتی نه درخواست فروش لوازم خودش رو بکنید مثل باطری یا شارژر ببینید اصلا دارند حالا لوازم جانبیش اصلا مهم نیست .

Motorola Moto E Motorola Moto E

1393/5/21 در حال حاضر این گوشی اندروید 4.4.4 روش نصب هست و بر خلاف نظر شما خیلی خوش دست ، ساده و جالب طراحی شده .

Motorola Moto X Motorola Moto X

1393/5/21 دوست عزیز ما اعلام کردیم تنها نماینده فروش شرکت برایت استار نماینده فروش محصولات موتورولا در ایران هستیم ، کمپانی برایت استار محصولات موتورولا را گارانتی میکند و ما چون با کمپانی برایت استار قرارداد همکاری داریم میتوانیم خدمات فروش و گارانتی محصول را در ایران ارائه بدهیم ، کمپانی موتورولا بدلیل تحریم ها قرارداد مستقیم با ایران تحت هیچ شرایطی فعلا عقد نمی کنند .

Motorola Moto X Motorola Moto X

1393/5/4 این گوشی ساخت آمریکا نیست فقط در امریکا اسمبل میشه و روی کارتن مینویسه که ساخت چین اسمبل در آمریکا .

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/5/4 سلام دوست عزیز به قسمت تنظیمات گوشی مراجعه کنید به قسمت اکانت مراجعه کنید گوگل رو انتخاب کنید رو جی میل خودتون رو انتخاب کنید در صفحه ای که باز شد تیک گزینه contacts sync رو بردارید مشکل برطرف میشه . settings/accounts/google/ gmail/comtacts sync

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/4/30 یک نکته مهم برگه گارانتی قابل انتقال به غیر در زمان فروش مجدد نمی باشد و گارانتی باطل می شود .

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/4/30 سلام اختلاف قیمت به چند دلیل است قانونی یا غیرقانونی وارد شدن کالا ، امکانات داخل کارتن ، پلمپ بودن ، گارانتی داشتن یا نداشتن ، تنها شرکتی که در ایران ارائه خدمات گارانتی موتورولا را انجام میدهد شرکت ستاره کیان ماد هست که تنها به گوشی هایی خدمات رو ارائه میکنه که از مجموعه خودش و با برگه گارانتی خودش باشه این شرکت نماینده شرکت برایت استار هست . آنلاک فکتوری یعنی اینکه تحت شبکه مخابراتی خواصی وارد نشده ، اندروید 4.4.4 هم برای موتوجی اومد و به راحتی میتونید آپدیت کنید .

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/4/24 سلام دوست عزیز به قسمت تنظیمات گوشی مراجعه کنید به قسمت اکانت مراجعه کنید گوگل رو انتخاب کنید رو جی میل خودتون رو انتخاب کنید در صفحه ای که باز شد تیک گزینه contacts sync رو بردارید مشکل برطرف میشه . settings/accounts/google/ gmail/comtacts sync

Motorola Moto E Motorola Moto E

1393/4/24 ذکر آدرس و شماره تلفن در خلاف قوانین سایت هست به قسمت فروشندگان مراجعه کنید می تونید پیدا کنید شماره تماس رو .

Motorola Moto X Motorola Moto X

1393/4/21 سلام روی کارتن گوشی پایین تر از IMEI گوشی دو تا متن نوشته اولین متن هست Phone assembled in USA و دومین خط نوشته Accessories made in China در متن دوم Accessories فقط شامل شارژر نمیشه تمامی لوازم اولیه ساخت گوشی رو در بر میگیره برای کسب اطلاعات بیشتر هم میتونید به سایت motorola.com مراجعه کنید و اطلاعات و سوالی اگر دارید از مسئولین آنلاین سایت بپرسید سریعاً جواب میدند .

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/4/8 موتورولا قسمتیش رو لنوو خریده و سری موتو رو موتورولا و گوگل ارائه خدمات میدهند آپدیت 4.4.3 موتوایکس اومده موتوجی هم آمریکا و اروپا اومده و به زودی در آسیا هم آماده برای بروز رسانی میشه برای کسب اطلاعات دقیق لطفاً فقط به سایت motorola.com مراجعه کنید و به شایعه ها گوش نکنید تمام سوالاتتون رو میتونید تو سایت بپرسید سریعاً جواب دقیق رو به شما انتقال میدهند .

Motorola Moto X Motorola Moto X

1393/4/8 دلیل بالا بودن قیمت های گوشی موتورولا به چند عامل بستگی داره یکیش اینکه کمپانی تو ایران خودش وارد نمیکنه و پخش نمیکنه و الان بعد از مدت ها تازه قرارداد ارائه خدمات رو بسته اما پخش رو باز هم انجام نمیده به همین دلیل شرکت ها خودشون باید هزینه اخذ مجوز از اداره استاندارد و بازرگانی رو بگیرند تا بتونند ثبت سفارش کنند و بعد از خرید هم گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده به قیمت ها اضافه میشه که قیمت رو بالا میبره و این وسط کسانی که به صورت قاچاق وارد کردند از قیمت کمال استفاده رو میبرند و به قیمت تموم شده شرکت هایی که قانونی وارد کردند میفروشند که خوشبختانه تا چند روز دیگه قیمت موتوایکس با آفت چشم گیری مواجه خواهد شد و بازار دوستان رو بدجور بهم میریزه و 16 گیگ آنلاک فکتوری با 18 ماه گارانتی و تعویض یکبار ال سی دی در صورت شکستن به صورت رایگان انجام میشه .

Motorola Moto X Motorola Moto X

1393/4/8 موتوایکس کلاً ساخت چین هست فقط اسمبلش آمریکاست در آمریکا ساخته نمیشه فقط منتاژ میشه ، روی کارتن موتوایکس ذکر شده که ساخت چین هست و اسمبل آمریکا و فرقی نداره از آسیا بخری یا خود آمریکا روی هر دو کارتن همین توضیح رو داده .

Motorola Moto E Motorola Moto E

1393/3/28 سلام دوست عزیز فروشگاه موتورولا ناین تل ، لوازم جانبیش رو هم دارند ، فقط برای گوشی های خودشون ارائه خدمات گارانتی دارند ، در هند پخش این گوشی شروع نشده به صورت رسمی و به سایت هم مراجعه می کنید اعلام میکنه فعلا موجود نیست ، تمام لوازم جانبی گوشی های جدید موتورولا موتوایکس و موتوجی هم موجود دارند .

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/3/26 سلام دوست عزیز شرکت موتورولا اعلام کرده هنوز برای موتوجی حاضر نشده به زودی ارایه میشه و تک سیم موتوجی هم آپدیت 4.4.3 نیومده هنوز فقط موتوایکس آپدیتش اومده ، تا چند روز دیگه میاد نگران نباشید .

Motorola Moto E Motorola Moto E

1393/3/24 به صورت محدود وارد شده در یک فروشگاه در تهران به صورت آزمایشی به نمایش گذاشته شده و قیمتش در حال حاضر بالای 550 تومان است و مشخص نیست که قیمت بالای میره یا پایین میاد اگر هزینه ها کاهش پیدا کنه پخشش با 18 ماه گارانتی در ایران شروع میشه و خدمات گارانتیش در ایران خواهد بود و اگر مسئولین هزینه ها رو کم نکند پخش گوشی به صورت شرکتی و با گارانتی آغاز نمیشه به دلیل بالا رفتن قیمت گوشی .

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/3/23 در حال حاضر موتوایکس و موتوجی تک سیم اپدیت شده به ۴.۴.۳ احتمالا تا چند روز اینده اپدیت موتوجی دو سیم هم فعال میشه

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/3/17 نسخه 4.4.3 اندروید اومد که برای آپدیت کردن در صورت اتوماتیک فعال نشدن آپدیت می توانید به قسمت تنظیمات مراجعه نمایید و به صورت دستی آپدیت نماید .

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/3/2 دوستان عزیز من نمیخواستم در پیام ها حرفی بزنم چون خلاف قانون سایت هست و جنبه تبلیغات پیدا میکنه امیدوارم مدیریت محترم سایت این اجازه رو بدند تا در این زمینه شفاف سازی کنم ، ما تنها نماینده برایت استار در ایران هستیم و مستقیم جنس رو از کارخونه میخریم نه رابط ها هر گوشی به قیمت 218 دلار خریداری میشه با 18 ماه و خدمات گارانتی در ایران که برای همین امر یک متخصص به مدت دو هفته دوره دیده تا طبق استاندارد موتورولا عیب یابی و سرویس بشه ، برای اینکه بتونیم قانونی بفروشیم و خدمات ارائه بدیم برای هر گوشی مبلغ 35 دلار هزینه گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده و عوارض شهرداری پرداخت کردیم ، هزینه ارسال هر گوشی متوسط 10 دلار تموم میشه که در مجموع این گوشی به مبلغ 263 دلار نزدیک به 860 هزار تومان در میاد ما هم میتونستیم 35 دلار گمرکی رو پرداخت نکنیم و از دبی از مرز آبی یا با پرواز به صورت مسافری این گوشی رو وارد کنیم برای ما در میومد 760 هزار تومان و میتونستیم به راحتی 850 بفروشیم هم فروش ما خیلی بیشتر میشد هم سود بیشتری می کردیم هم درد سر کمتری می کشیدیم اما شمای مصرف کننده اگر برای گوشیت اتفاقی میوفتاد چون لوازم جانبیش موجود نبود نمیتونستی تعمیرش کنی و ازش استفاده کنی و اگر بخوای منصفانه به موضوع نگاه کنی متوجه میشی که کل هزینه ای که انجام داده بودی از بین میرفت و میگفتی موتورولا به درد نمیخوره چون گارانتی نداره و لوازم جانبیش نیست ، قیمت سود هر گوشی برای ما کمتر از 100 هزار تومان هست ، دوستانی که مراجعه حضوری کرده اند بارها اتفاق افتاده که کارت دانشجوی ارائه کردند و تخفیف خوبی هم ما بهشون دادیم و راضی نگهشون داشتیم در مورد اینکه چرا ما محصول رو به فروشگاه بزرگ دیجی کالا ندادیم بحث برگه ترخیص گمرکی و فاکتور رسمی نیست دوست عزیز این امر هست که قیمت این گوشی از مرز یک میلیون تومان برای شما عبور میکنه ما این گوشی رو تو بازار هم پخش نکردیم چون قیمتی که فروشنده به قیمت اضافه می کردند غیر منصفانه بود شما میتونی برید بازار موبایل تهران یک فروشگاه این گوشی رو از ما تهیه کرده و داره بالای یک میلیون تومان میفروشه که تماس خیلی زیادی هم ما داشتیم که چرا اینقدر اختلاف قیمت داره و ما حضوری به فروشگاه رفتیم و فروشنده در جواب گفت من ماهی 6 میلیون اجاره مغازه میدم باید روی هر گوشی حداقل 200 تومان سود کنم تا اموراتم بگذره ، ما فروشمون رو محدود کردیم تا قیمت رو ثابت نگه داریم و نزاریم الکی افزایش قیمت پیدا کنه ما واقعاً داریم تلاش می کنیم که برند موتورولا دوباره توی ایران درست جا بندازیم کار خیلی خیلی سختی هست اما امیدوارم بتونیم این کار و انجام بدیم و این امر فقط با همکاری شما ممکن میشه در غیر اینصورت ما هم حذف میشیم ما پیگیرم لوازم جانبی گوشی های سری های قبل رو هم به موجودی تعمیرگاه اضافه کنیم تا بتونیم گوشی ها از کار افتاده رو هم سرویس کنیم که تا یک ماه آینده این امر صورت میگیره و ما بیشتر در حال حاضر دنبال رضایت مشتری هستیم نه سود بیشتر ، رضایت شما باعث موفقیت ما میشه . ببخشید اگر توضیحاتم خیلی طولانی بود باز هم سوالی اگر بود من در خدمتم .

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/2/29 سلام
آگهیشون تو قسمت دو سیم کارت ها موتوجی هس دو سیم با گارانتی مراجعه حضوری کنید کمتر میفروشند از قیمتی که اعلام کردند تو سایت 2 تا فروشگاه هم دارند .

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/2/28 سلام دوست عزیز
نه اگر شما یکی از دو سیمت فقط دیتا باشه میتونی همزمان استفاده کنی و مشکلی بوجود نمیاد . توسط ما قبلا آزمایش شده .

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/2/28
با سلام دوست عزیز
نماد اعتماد الکترونیک هیچ ربطی به جنس قاچاق یا غیر قاچاق نداره با داشتن یک سری مدارک شما میتونه این نماد رو بگیری و به وب سایت اضافه کنید . چرا دیجی کالا این محصول رو نمی فروشه این محصول الان تو بازار زیاد هست حتی تو پاساژ موبایل ایران موجود هست ، دیجی کالا نمیخره و نمیفروشه چون وقتی بهش زنگ میزنی ومیگی این محصول رو داری 2 تا سوال ازت میپرسه 1- برگه ترخیص از گمرک دارید 2- فاکتور رسمی باید بابت خرید به ما بدید ؟ با این شرایط باما باید کار کنید . میتونی برای صحت گفته های من با دیجی کالا تماس بگیری و با واحد فروش صحبت کنید .
این وسط عده ای قانونی وارد میکنند و همه جور خدمات هم ارائه میدند از گارانتی گرفته تا کل لوازم جانبی این وسط کی ضرر میکنه کسی که برای رفاه حال بیشتر طرفدار اون برند هزینه کرده و قانونی جنس وارد کرده و بعد از یک مدتی وقتی میبینه مردم جنس قاچاق رو بخاطر 50 تومان نه 100 تومان ارزون تر میخرند و اصلا براشون مهم نیست خدمات دیگه اون جنس رو وارد نمیکنه و لوازم جانبیش هم نمیاد و اینطور میشه که گوشی که ال سی دیش شکسته یا اسپیکرش می سوزه رو باید بندازی دور ، شما به آل دیجیتال زنگ بزن بپرسید گوشی موتوجی شما ال سی دیش شکسته و از اونا تهیه کردید ببینید چه جوابی میدند که این اتفاق افتاده و مشتری موتوایکس 16 گیگ خریده و شکسته صفحه اش شما بپرسید ببینید چه جوابی میدن و با پرداخت چه هزینه ای میتونید اصلا درست کنید یا نه من جوابشو رو نمیگم تا شما خودتون بپرسید و در آخر هر چیزی گرون تر هست حکمی داره نسبت به چیزی که آرزون تر هست تو بازار ایران همه چیز دلالی و کلاه برداری نیست باید روی خوب سکه رو هم دید که میتونه برای رفاه بیشتر و رضایت بیشتر مشتری هم باشه .

Motorola Moto E Motorola Moto E

1393/2/28 دلیل اختلاف قیمت موتورولا با سایر گوشی ها این هست که ایران تو لیست تحریم های موتورولا قرار داره و هنوز این تحریم برداشته نشده و کسانی که دارند خرید می کنند و قانونی وارد می کنند تمام هزینه هارو خودشون میدند اما شرکت های سامسونگ ، ال جی ، سونی ، اچ تی سی و چند تا شرکت دیگه اینا خودشون وارد می کنند و پخش می کنند و تو ایران دفتر پخش دارند که زیر نظر خود کمپانی هست و شما ایران این گوشی رو تهیه میکنی و تمام خرج ها رو کمپانی انجام داده و تمام قیمت تقریباً با هم تو یک سطح قرار دارند موتورولا ، آیفون ، بلک بری گوشی هایی هستند که هنوز شرکت های مادر وارد ایران نشدند که پخش محصول رو خودشون در دست بگیرند که امیدوارم به زودی شاهد این امر باشیم که این کمپانی ها سرمایه گذاری کنند .

Motorola Moto E Motorola Moto E

1393/2/27 قیمت خرید در هند 6999 روپیه هست که روپیه مبادلاتی 57 تومان هست که میشه 399 تومان بعید میدونم از 450 شروع بشه قیمت فروش ، حداقل فروش و ورود قانونیش عدد بالاتری میشه چون حتی اگر به قیمت تعرفه قبل حساب کنیم 55 تومان مالیات و عوارض میشه که این خودش مرز 450 تومان رو رد کرد هزینه حمل و مجوز ورود و سود اون شخص یا شرکت مورد بحث نیست ، اگر تو دبی پخش شروع بشه و قاچاق مجدد وارد کنند احتمال داره زیر 500 فروخته بشه اما ورود قانونیش 100% بالای 500 تومان خواهد بود و در حال حاضر فقط دو رنگ سفید و مشکی در هند واسه فروش موجود هست .

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/2/26 آل دیجیتال کلاً محصولش رو داره از دبی میاره و بدون گارانتی داره تو کرمان میفروشه شما که 790 نخریدی به فروشگاه کرمان تماس بگیر بگو اگر مشکلی داشت باید چیکار کنم ؟
امیدوارم روزی برسه که فرق قاچاق و جنس قانونی رو متوجه بشید و بفهمید چه صدمه ای به اقتصاد کشور میزنه تا اینقدر حامی خرید و فروش محصول قاچاق نباشید .

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/2/23 سلام به آگهی های همین سایت میتونی زنگ بزنی فروشگاه واسه فروش دارند میتونی حضوری بری از فروشگاهشون خرید کنی .

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/2/22 سلام دوست عزیز
در تهران تا جایی که من در جریان هستم فقط یک شرکت خدمات گارانتی موتورولا رو ارائه میکنه و اونم تنها به مشتری هایی که از خودش گوشی رو خریده باشند و فقط 16 گیگ رو با گارانتی میفروشند و اصلاً 8 گیگ ندارند .

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/2/21 دوست عزیز به قسمت فروشندگان و قیمت این سایت اگر مراجعه کنید میتونید قیمت ها رو بسنجدید و بعد انتخاب کنید و دو تا فروشگاه کلا من دیدم که موتوجی میفروشند کلاً در تهران .

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/2/20 دوست عزیز
1- در آمریکا دو سیم موجود نیست فقط تک سیم هست .
2- هر گوشی از آمریکا خرید کنی 9.5% از مبلغ کل باید مالیات پرداخت کنی .
3- این دلال ها که قاچاق میارند که کلا قیمتشون مشخص هست اما شرکت هایی که بعد از گرفتن مجوز این گوشی رو دارند وارد میکنند با گارانتی سود 20 % تا 30% ندارند شما میگی 212 دلار به همین قیمت شما حساب میکنیم 212*3300= 699 تومان . 14% گمرک و مالیات بر ارزش افزوده که میشه 97 تومان .
هزینه ارسال و گارانتی و هزینه صدور مجوز از اداره مخابرات و استاندارد رو هم اصلا حساب نمیکنیم .
قیمت این گوشی بدون گارانتی بدون محاسبه هزینه های جانبی ارسال و ورود قانونیش میشه 796 تومان لطفاً با توجه به قیمت فروش 20 تا 30 % سود رو شما مشخص کنید .
و در آخر شما اگر راهی قانونی سراغ دارید که بشه هزینه ها کاهش پیدا کنه به بقیه اطلاع بدید تا از همون روش وارد کنند تا قیمت ها پایین بیاد ، چون با توجه به افزایش هزینه گمرکی قیمت ها دوباره بالاتر میره .

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/2/20 دوست عزیز من با سونی کار نکردم اما کیفیت تصویر و قدرت سخت افزاری بالایی داره این گوشی و ساپورت موتورولا خیلی خویه توی همین دو ماه گذشته از سال بیشتر از 4 مرتبه تمام برنامه هاشو به روز رسانی کرده که این بروز رسانی حتی شامل تم اولیه خود گوشی هم شده و موتورولا رو اصلا نمیشه با سونی مقایسه کرد موتورولا شرکتی هست که کلاً تولید کننده سیستم های مخابراتی هست و به نظر من خیلی سرتر هست نسبت به شرکت هایی که واسه اسم محصولشون که جا افتاده همه چیز تولید می کنند و اینکه 8 گیگ فقط 6 گیگ به شما فضای خالی میده بهتره اگر میخوای هزینه کنی 16 گیگ بگیری چون موتوجی رم اضافه نمیخوره .

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/2/19 جهت اطلاع گوشی های گارانتی دار دو سیم رو اگر روت کنید از سرویس گارانتی خارج میشه .

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/2/19 سلام
1- کابل OTG بهش وصل میشه اما من فلش بهش وصل کردم نه هارد .
2- کیبورد فارسی داره اما اندروید 4.4.2 فارسی نمیشه فعلا برای موتوجی و برای کیبورد فارسی و ارسال اس ام اس باید به تنظیمات گوشی مراجعه کنید و فعالش کنی نیاز به نصب برنامه نیست .
3- موتوجی اسمبل چین هست .
4- تنها پک های پلمپ دو سیم گارانتی دارند که در صورت بروز مشکل سخت افزاری و باطری خدمات در رایگان انجام میشه و در مورد تک سیم هایی که مشخصاتش در سیستم فروش ثبت شده تمام خدمات تو ایران انجام میشه و تمام لوازم جانبیش موجود هست از ال سی دی گرفته تا قاب دور اسپیکر و باطری اما خدمات برای تمام گوشی های تو بازار فقط گوشی های ثبت شده .
5-lenovo قسمتی از موتورولا رو خریداری کرده و گوگل طبق اطلاعیه خودش تماما از این گوشی پیشیبانی میکنند و تمام برنامه هاش آپدیت میشه همونطور که تا الان شده و محصول بعدی موتورولا گوگل موتو 360 هست که یک ساعت هست که با گوشی ست میشه .
6- نسخه 8 گیگ نزدیک به 6 گیگ فضای خالی داره .
7- کیفیت دوربینش توی روز خوبه اما تو شب نه زیاد و ضبط صدا رو من انجام ندادم با تصویر
8- آنتن دهی نوکیا که چنگی به دل نمیزنه تازگیها با هووآوی کار نکردم اما جایی که سامسونگ اصلا آنتن نداشت موتوجی آنتنش نصفه بود و میشد صحبت کرد
9- دست من نزدیک به 53 تا 55 ساعت باطریش دووم میاره با توجه به اینکه زنگ خورم بالاست .

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/2/18 سلام دوست عزیز
اگر از تو پک برداشته باشند تو بازار قاب های اورجینالش موجود هست که قبلا 35 تومان بود و الان با افزایش قیمت گمرکی معلوم نیست چند تموم بشه ، لوازم چانبی دیگه مثل شارژر موتورولا ( مربوطه به دو سیم موجود هست که به تک سیم هم میخوره ) قاب ژله ای و پامبرش هم موجود هست که میشه خریداری کرد در تهران .
موارد 1 تا 40 از مجموع 76 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا