مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : zanyar s
  • تاریخ عضویت : 1390/2/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Motorola Edge 20 Pro Motorola Edge 20 Pro

1400/10/28 همه گوشیها ارزون شدن تو این دو هفته این یک و نیم گرون شده. با این قیمت خرید این گوشی اشتباه محضه. چیزی نداره بخوایم بگیریمش. برندش و اصالتش هم که چیز خاصی ازش نمونده.

Xiaomi Redmi Note 5 Pro Xiaomi Redmi Note 5 Pro

1397/2/14 کجا 6x قیمتش ۱۷۰۰ تا دو تمنە ما هم بریم بگیریم ؟ خوب خودت میگی ۲۵۰ دلار قیمتشه الان دلار ۶۲۰۰ قیمتشه میخوای چند بیارنش ؟؟؟ اصلا خودت چند میاریش ؟!

HTC U11+ HTC U11+

1396/9/1 پس کە کل گوشیها رو تست کردی منم یە پیشنهاد برات دارم. یە بار هم وانپلاس امتحان کن تا بفهمی روونی چیە و هنگ هم تا اخر عمر یادت برە. اندروید اچ تی سی و نکسوسها ، پیکسلها و خصوصا موتورولا سابق نه الان خیلی روونه واقعا. کاری به مقوله سرعت ندارم یه مقداری ضعیفه تو سرعت اچ تی سی. ولی وانپلاس هم از نکسوها و پیکسلهای هم رده سریعتره هم روونتر. هنگ به کل فراموشش میکنی ۱۵ ماهه وانپلاس سه دارم یک بار هم لگ و کندی و هنگ ندیدم حتی یکبار. تنها گوشی‌ای هست که انقد نگه داشتمش. بیشتر از یه سال. بقیه غیر از نکسوس ۶ که هشت ماه داشتم همه رو زیر ۶ ماه تعویض کردم. اینو دلم نمیاد هنوزم یه بار نشده احساس کنم یک درصد کم میاره تا تعویضش کنم در حالی که معتاد گوشی بودم من قبلا !

LG V30 LG V30

1396/7/25 شما سواد رو با سرچ کردن تو youtube برابر میدونید!
راجع به تستها : مقایسه سرعت v30 & note 8 رو از phonebuff ببینید. تو سه دقیقه یک دقیقه عقب موندن اگه چیزی نیست باشه تمام حرفاتون قبول و منم واقعا حرفی با شما ندارم. لگهای ازار دهنده هم بمونن که شبیه به اونو نمیشه به راحتی پیدا کرد. و درکتون میکنم لگ نمیبینید وقتی براحتی از یک دقیقه گذشت میکنید و میگید سریعتره.

LG V30 LG V30

1396/7/20 تست سرعتشو دیدم به کل نا امید شدم. سرعت پایین و لگ خیلی زیاد خصوصا تو مالتی تسکینگ. خواهشا الکی جواب ندید. خواهشمندم چندتا ویدیو تو یوتیوب و مقایشه‌ش با نوت ۸ و وانپلاس ۵ و می میکس و .... رو ببینید بعد جواب بدید. من از روی عرش نمیگم و با توجه به طراحی و سایز و باتری و دوربین بسیار خوبش انتخاب اولم بود ولی اصلا با لگ میونه ندارم حاضرم دوربینش افتضاح باشه ولی یک ذره لگ نبینم. کامل قیدشو زدم و از اونجایی که قیمت پیکسل خیلی فضاییه منتظر وانپلاس میمونم.

Motorola Nexus 6 Motorola Nexus 6

1393/10/13 من الان دارم از اپید ایر دو استفاده میکنم دگ خدای سخت افزار و پردازنده هست. با این سخت افزار هم اینطوری نیست بگی خیلی از اندروید روونتره و لگ نمیزنه نخیر ابدا اینم لگ میزنه اینم هنگ میکنه. آخه طرف ios دستشه بلد نیست باهاش درست حسابی کار کنه 40 تومن داده 5 تا برنامه براش نصب نکردن و برا ایدیشم پول داده! هنگ چی ؟ میخوای هنگ کنه ؟ دگ گذشت عزیز من اون زمان.
این اینترنت و اینم دنیای باز و این همه ویدیو تو یوتوب اندروید هم دگ لگ نداره اندروید هم دیگه فوق العاده روونه و تو بسیاری از موارد هم از ios روونتره میگی نه فقط برو یوتوب اینو سرچ بزن اگه بلد نیستی:
motorola nexus 6 vs iphone 6 plus
عزیزم از این خبرا نیس دگ چش و گوش مردم هم بسته نشده. اینا که میان میگن فقط حاضرم قسم بخورن هیچ از ios و اندروید نمیدونن.
همشونم باتریشون از ایفون بهتره پرچمدارا. همشون هم صفحه بزرگتر و اندزاه کوچکتری دارن. طراحی فوق العاده مثل ایفون هم توشون هست مثل نکسوس 6 و اچ تی سی وان.
فقط چیزی که این وسط اندروید رو اذیت میکنه رابطهای سنگین که البته بعضی شرکتها وضعشون بهتره نمیخوام اسم ببرم.
عشق است اندروید خالص عشق!

Samsung I9100 Galaxy S II Samsung I9100 Galaxy S II

1390/3/2 با اومدن این گوشی به بازار همه گوشیا محکوم به مرگن! شاید اتریکس بتونه قسر در بره.
مطمئنن مرداد قیمت این گوشی میاد زیر 800. بله اقای بیگی اگه صبر کنی تا چند ماه دیگه به احتمال زیاد تا نزدیکای 700 میاد پایین. مثلا 750 ولی زیر 700 فکر نکنم مگه اینکه به جایی برسه که دیگه گرفتنش ارزش نداره.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا