مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علیرضا ر
  • تاریخ عضویت : 1392/10/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 34

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 34 از مجموع 34 مورد

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/10/8 سلام دوستان
من قبلا A30 داشتم گزینه مخفی کردن ناچ رو داشت اما A50نداره.البته روی گوشی هست اما فعال نیست راه حلی برای این مشگل و جود داره ؟ گوشی من ویتنام رام مراکش.

Huawei P smart Huawei P smart

1398/4/10 سلام دوستان
من هم به 9 اپدیت کردم ومشگلی ندارم فقط نمیدونم چرا اپ گالری عدم اتصال به سرور میده ؟
از دوستان کسی با این مشگل مواجه شده؟

Huawei P smart Huawei P smart

1397/9/12 به خاطر اینکه هر مقدار دیگه ای قرار بدی باز کنار انتن نمایش داده میشه ...اما مهم اینه که مقداری رو قرار بدی که با امکانات گوشی هماهنگ باشه تا بتون سرعت بیشتر رو بهت بده

Huawei P smart Huawei P smart

1397/9/10 سلام
یه برنامه به نام DATA BASE EDITOR هست که نصب میکنی از طریق گزینه .AD NEW SETTING+_
مقدار hw_show_4_5_for_mmc رو قرار میدی و ذخیره میکنی بعد در قسمتedit setting مقدار 432 رو قرار میدی و ذخیره میکنی وبعد یک بار گوشی رو خاموش و روشن میکنی. اگر در جایی قرار بگیری که 4.5g پوشش داشته باشه این گزینه کنار انتن میاد وسرعتت هم خیلی بهتر میشه. فقط باید مقادیر رو خیلی دقیق و همونطور که نوشتم قرار بدی. این گوشی cat 6 هست و باید امواج دیتای دو انتن رو جهت دسترسی به 4.5g تلفیق کنه که با این تنظیم این کار انجام میشه.
موفق باشی

Huawei P smart Huawei P smart

1397/9/10 سلام
نن این گوشی فست شارژ نداره با شارژر خودش شارز کن چون اگه با شارژر قویتر شارژ کنی در دراز مدت مدار شارژ اسیب میبینه چند صفحه قبل راجع به این مطلب حسابی بحث شد اگه اطلاع بیشتر خواستی میتونی به پستهای قبل مراجعه کنی.

Huawei P smart Huawei P smart

1397/5/18 سلام دوست عزیز
من خودم این مسیله رو تست کردم. میتونید نرم افزار ampere زو نصب کنید و ببینید که تغییرات آمپر ماکزیمم تا 900 میلی آمپر افزایش پیدا میکنه ودایما بالا و پایین میره ولی ماکزیمم تا 900 میلی آمپر هست. من با شارژر 2 آمپر هم تست کردم باز هم نتیجه همین بود چون گوشی توان دریافت آمپر بیش از این رو نداره. مقالات زیادی هم خوندم وبه همین نتیجه رسیدم.البته نمیخوام منکر تجربه دوستانی که این نتیجه رو گرفتن بشم شاید اونها هم درست بگن ولی اگه دقت کنید در سایتهای معتبری مثل gsm arena انواع مختلفی از گوشی تولید میشه مثل سامسونگ که هم با تراشه اگزینوس ارایه میشه و هم اسنپدراگون. که فقط در ایران نسخه اگزینوس موجوده ومن در این فروم های اینترنتی میبینم که هی دوستان باهم بحث میکنن واز تفاوتهای توانایی گوشیهاشون میگن غافل از اینکه ممکنه بطور تصادفی یکی از اونها نسخه اگزینوس به دستش رسیده ودیگری به طور اتفاقی نسخه اسنپدراگون.
در مورد این مطلب هم همینطوره psmart چند مدل داره که با هم تفاوتهایی دارن وممکنه دوستانی که با شارژر 2 آمپری نتیجه گرفتن از نوعی باشه که آمپر یشتر رو میپذیره. اما اکثر مدلها درایران از مدل FIG-LA1 هست وحتی به روز رسانیهای این گوشی ها با هم متفاوته.
علاوه بر این ما باید برای انداره گیری زمان شارژ شدن یک روش واحد رو انتخاب کنیم ..مثلا یکی موقع شارژ هی گوشیرو چک میکنه ..یکی انتنش رو میبنده ...یکی کلا خاموش میکنه و... هرکدو ازین روشهای شارژ ممکنه خودش تا30 دقیقه زمان شارژ رو تغییر بده.
جدا از این مباحث در پاور بانکها هم میبینید که دو درگاه با آمپرهای متفاوت وجود داره که برای گوشیها وتبلت ها مناسب سازی شده.
اصلا اگر ما فرض رو براین بگیریم که شارزر 2 امپری هم جواب بده زمان زیادی رو به ما نمیده اگر این شارژر 2 آمپری زمان مار و به یک سوم یا نصف زمان شارژ قعلی کوتاه میکرد اون موقع ارزش داشت البته با تضمین این مطلب که به مدار شارز آسیب نرسونه وباز هم از نظر علمی ثابت شده که اگر باطری با زمان بشتر و آمپر کمتر شارز بشه دقیق تر شارژ میشه وعمر باطری بیشتر خواهد شد.
موفق باشید.

Huawei P smart Huawei P smart

1397/5/17 سلام دوستان
در مورد شارژر تجربه ای دارم که امیدوارم براتون مفید باشه. شما حتی اگر شارزر 2 آمپری هم تهیه کنید فایده ای نداره چون این گوشی حد اکثر جریانی که میکشه 900 میلی آمپره. واگر شارزر دیگه ای بخرید فقط پولتون رو حروم کردید .در مورد دیر شارژ شدن نکاتی هست ودلیلی داره که دیر شارژ میشه .
1-سعی کنید همیشه دو شاخه رو مستقیما به پریز برق بزنید.
2-حتما ازیک تبدیل 3 به 2 با کیفیت استفاده کنید.
3-سعی کنید یک کابل یو اس بی جدا گانه برای انتقال اطلاعات به کامپیوتر داشته باشید تا مجبور نشید دایما کابل اصلی رو از شارزر جداکنید.
4-درموقع اتصال کابل به گوشی و جدا کردنش خیلی دقت کنید تا زود لق نشه
5-در موقع شارژ شدن از گوشی استفاده نکنید حتی بهتره گوشی خاموش باشه یا در حالت هواپیما قرار بدید.
6-هر شش ماه یکبار بسیار با دقت با خلال ندان وپارچه بسیار نرم و آغشته به الکل داخل پورت شارژ رو تمیز کنید که جرمی که در اثر اتصال شارژر های مختلف یا گردو غبار داخل پورت رفته تمیز بشه واتصال به خوبی بر قرار بشه و باعث افت آمپر نشه.البته گوشی باید خاموش باشه.
امیدوارم این نکات براتون مفید باشه در مورد انباکسهایی هم که اشاره کردید که در جعبه گوشی ممکنه شارژر 2 آمپری باشه احتمالا مربوط به مدل 64 گیگ باشه که قابلیت در یافت آمپر بیشتر رو داره یا اینکه نسخه مخصو صی به شرکت های اینچنینی برای معرفی گوشی داده میشه اما در تولید انبوه تصمیم تولید کننده بر ارایه شارژر استاندارده.
در اخر هم میخواستم بگم هر کدوم از موارد بالا ممکنه از 10 دقیه تا 40 دقیقه شارژ رو طولانی کنه.
موفق باشید.

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/4/17 سپاس دوست عزیز

Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 10 Pro

1397/4/17 سلام دوستان
یه راهنمایی میخواستم
چطور میشه درحالت هوم اسکرین وقتی صفحه رو به سمت راست میکشی از ورورد به صفحه گوگل کروم جلوگیری کرد؟ ایا میشه این قابلیت رو غیر فعال کرد؟
اگر کسی راهنمایی کنه ممنون میشم

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1397/2/8 سلام دوستان
من یک هفته هست که گوشی رو به اندروید 8 اپ کردم و تجربه کاربری خودمو میخواستم با شما در میون بگزارم.مهمترین قسمت باطری هست که خیلی بهتر شده وبا استفاده قبلی وجدید حدو د10 تا 15 درصد بهتر شده که مسیله بسیار مهمی بود البته ممکنه بعضی ازد وستان بگن که بد تر هم شده اما من نوع استفاده خودم قبل از اپدیت و بعد از اپدیت رو مقایسه کردم ودر نوع استفاده خودم هم تغییری ندادم همون روال همیشگی. ازتغییرات دیگه هم فقط یه اشاره کوتاه میکنم جون خیلی طولانی میشه وانشاله خودتون میرید وتجربه میکنید
1-تغییر در نوع نوتیفیکیشنها وامکان تکرار یاد آوری اونها
2-اضافه شدن حالتهای بیشتری از قابلیت صفحه همیشه روشن
3-اضافه شدن امکان تغییر نوع نوتیفیکیشنها در حالت صفحه قفل شده وتغییر سایز نوار سفید رنگ وامکان تغییر کم رنگ و پر رنگ کردنش نسبت به تصویر پس زمینه
4-تغییر بعضی از دسته بندی تنظیمها
5-امکان ذخیره پسوردها
6- اضافه شدن نوار تنظیمات کیبورد در قسمت بالای اون
7-قابلیت پخش ویدیو در تمام صفحات وکنترل اون از همان پنجره کوچک در حالت پخش
8-دسترسی بیشتر واسانتر به تنظیمات در صفحه نوتیفیکیشن بار از طریق لمس واژه ان قابلیت
من فعلا همین تغییرات رو تجربه کردم اگر دوستان لطف کنن وتغییرت دیگه ای رو که تجربه کردن بگن خوب میشه چون تصور میکنم تغییرات دیگه ای هم داشته باشه.البته نرم افزارکمی باگ داشت که دیروز اپدیت جدیدی براش اومد واون باگ هم رفع شد.
در آخر هم به اون دوستانی که پس از اپدیت به مشگل خوردن توصیه همیشگی رو میکنم که از گوگل پلی و استور خود سامسونگ اپهاشون رو بگیرن تا خطاهای بیرون پریدن از برنامه و غیره رو نداشته باشن چون آندروید در هر اپدیت هوشمند تر میشه واجازه نمیده که از اپلیکیشنهای تایید نشده استفاده کنید و حتی ممکنه مصزف زیاد باطری بعضی از دوستان هم به همین خاطر باشه.
امیدوارم توضیحاتم براتون مفیدبوده باشه
موفق باشید

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/11/7 سلام
یکی از نظرات رو میخوندم دراین رابطه البته من خودم امتحان نکردم ولی منطقی به نظر میرسه ودر ضمن امتحانش هم ضرری نداره شاید با این کار مشگل حل بشه.یکبار ریست فکتوری کنید و باطری رو به صفر برسونید تا گوشی خاموش بشه بعد گوشی رو تا 100 در صد شارژ کنید ودوباره ریست فکتوری کنید .
در ابدیتهای ماهانه هم سعی کنید گوشیتون 100 در صد شارژ داشته باشه و اپدیت رو انجام بدید.

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/9/26 بله من گرفتم
اپدیت امنیتی گوگل مربوط به ماه نوامبر

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/9/25 بله منم منظورم همون چراغ دور ال سی دی بود که موقع دریافت پیامها دور تا دور السی دی روشن میشه ویک حالت دورانی زیبا ایجاد میکنه

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/9/23 سلام اقا امین
تا اونجایی که من اطلاع دارم همونطور که دوستمون هم گفتند یه سری تنظیمات مربوط به خود اپ میشه ویه سری مربوط به خود گوشی ...هردو اینها باید فعال باشه مال من در همون حالتی که توضیح دادم فعاله وروشن میشه چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه درنهایت یک بار ریست فکتوری رو هم امتحان کن انشاله که مشگلت حل بشه

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/9/22 اول با کامپیوتر وارد گوگل پلی شو وبعد با ایمیل sign in کن اینستا گرام رو سرچ کن وبعد اینستال رو بزن از طریق ایمیلی که با گوشی ست کردی روی گوشی نصب میشه به همین سادگی

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/9/22 سلام
برو توقسمت display-edge screen--edge panel -on اگر گوشی سالم باشه نوتیفیکیشن پنل فعال میشه

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/9/11 سلام نگران نباش یه تنظیمی در گوشی وجود داره که این کار رو انجام میده البته میتونی غیر فعالش کنی این به خاطر اینه که خیلی ها مدت زیادی گوشیشون رو خاموش نمیکنن وباعث کندی اون میشه گوشی هم مثل کامپیوتر احتیاج به ری استارت داره حتی اگر هفته ای یک بار خاموشش کنید مثلا از شب تا صبح خیلی به گوشی کمک میکنه من خودم این قابلیت رو غیر فعال کردم وهفته ای یک بار شب تا صبح گوشی رو خاموش کیکنم موفق باشید

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/7/10 از شما هم ممنونم

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/7/10 سلام
ممنون لطف کردی

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/7/4 سلام دوست عزیز چقدر دقیقی منم اون حالت نوتیفیکیشن که برای پیامک ویا تلگرام میومد خیلی دوست داشتم ولی من هم بعد از یه مدت این حالت و از دست دادم تصور میکنم حدس شما درست باشه وبا اپدیت دیگه این حالت فعال نیست من جستجو میکنم واگر راهی پیدا کردم تو همینجا اعلام میکنم شما هم اگر پیدا کردی اطلاع بده چون خیلی حالت نوتیفیکیشنش جالب بود

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/6/15 سلام دوستان
یه مطلب میخواستم به دوستان در باره ساخت چین و ویتنام بگم چون ظاهرا باعث مناغشه شده شاید به دردتون بخوره
مدلهایی که برای چین و ایالات متحده تولید میشن بخاطر اینکه از چیپ اسنپ دراگون استفاده میکن تولید چین هستند ومدلهایی که برای سایر کشورها ساخته میشه با چیپ اگزینوس هست و مونتاز ویتنام.
دلیلش هم به خاطر تفاوت سیستم های مخابراتی وتفاوت رنج فرکانسی هست که در بعضی کشور ها با دیگر کشور ها متفاوته.
دو مطلب دیگه هم بگم یکی اینکه عملکرد اگزینوس برای سرعت بیشتر وبرای بازی های سنگین مناسب تره
و اسنپ برای وبگردی.
در مورد تفاوت کیفیت هم باید بگم شرکتی مثل سامسونگ حتما برای تولیداتش کنترل کیفیت مهمه واینکه بگیم پارامترهای کیفیت در ساخت چین و ویتنام متفاوته یه مطلب دیگس مثلا بگیم امتیاز تولید درچین باید از 100 به 90 برسه ولی در ویتنام 80 هم مورد قبوله ودر واقع هر دو استاندارد وکیفیت بالایی دارن واگر هم تفاوتی باشه بسیار ناچیزه واصلا قابل توجه نیست.
امیدوارم همه از گوشی S8 لذت ببرید وتا مدتها گوشیتون خراب نشه ومشگل پیدا نکنه.

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/5/19 سلام
بله دوست عزیز چراغ اعلان داره
خصوصیت دابل تب خاص گوشی های ال جی اما نرم افزار هایی هست که این قابلیت رو به گوشی اضافه میکنه
اینتر نت نسل 4.5 هم پشتیبانی میکنه
نسبت به قیمت گوشی خیلی خوبیه
فقط کیفیت مکالمه یه مقدار ضعیفه که اون هم چیز مهمی نیست
موفق باشید

LG G6 LG G6

1396/3/22 سلام قبول دارم بعضی ها خیلی متعصبانه نظر میدن اما به عنوان کسی که 20 سال داره گوشی میخره و هر سال هم عوضش میکنه والان هم این گوشی رو داره باید بگم معمولا گوشیها به دو روش بررسی میشن یکی به روشهای بنچ مارک و.... ویکی هم بصورت تحربه کاربری تعصب خاصی روی این گوشی ندارم اما اکثر بررسی هایی که انجام شده اون هم بصورت تجربه کاربری نشون میده که ال جی جی 6 ازخیلی از گوشیها ی پرچمدار بهتره دیشب در یو تیوب دو ویدیو دیدم که دوربین این گوشی رو با پیکسل گوگل وs8سامسونگ بررسی میکرد ودر هردو مورد ال جی بهتر عملکرد.
اینهمه در بنچ مارکها میگن فلان گوشی از این تراشه قدرتمند استفاده میکنه اما وقتی با هم مقایسه میشه گوشیهای قدیمیتر بعضا بهتر عمل میکنن ودر بعضی مواقع خاص فقط چند صدم ثانیه سریعتر عمل میکنن ایا دغدغه ما چند صدم ثانیه س؟
دوستان این شماره ها فقط یه ترفند تجاریه وگر نه 835 با 821 و......... خیلی با هم تفاوت ندارن چون ما بیشتر برامون کار بری مهمه نه نتایج بنچ مارک .این مسایل به درد رقابت کارخونه ها و برند های مختلف میخوره وبرای من و شما هیچ اثری نداره البته مسلمه که گوشی سه سال پیش از گوشی امسال کند تر عمل میکنه ولی به نظر من گوشی ها تا دو سال تفاوت چندانی با هم ندارن.
در مورد شما دوست عزیز من فکر میکنم به دلیل اینکه در فروشگاههای بزرک همه با گوشی ها کار میکنن ممکنه لنز دوربین گثیف بوده وشما تصور کردید که از فلان گوشی دوربینش بد تره به همین سادگی...وگرنه تشخیص اینکه این دوربین از دوریین دیگه ای بهتره یا بدتره به تستهای متفاوت وشرایط متفاوت بستگی داره وباید در شرایط مختلف تست بشه وبایکی دو دقیقه کار کردن در فروشگاه ها نمیشه بدتر بودن وبهتر بودن دور بین گوشی ها رو تشخیص داد.

LG G6 LG G6

1396/2/24 سلام
من یک هفته میشه این گوشی روخریدم
نور صفحه نمایش خوبه به شرط اینکه اون رو روی حد اگثر قرار بدی در این صورت به راحتی میتونی در روز وتوی افتاب باهاش کار کنی یا در حالت اتو مات قرار بدی.
صدای طرف کاملا شفاف وواضحه
صدای اسپیکر درحد متوسطه وبرای بهتر شنیدن صدا باید اون رو روی 70 درصد قرار بدی
حسگر اثر انگشت اون امکان رو نداره وباید با دگمه هوم این کار ر انجام بدی
امکان همیشه روشن فقط ایکون ها رو نشون میده وتا وقتی که گوشی رو برنداری روی صفحه به همون حالت میمونه اصولا این امکان با توجه به مصرف باطری زیاد کاربردی نیست اما میتونید گوشی رو برعکس روی میز بزارید ووقتی که اون رو بر میدارید صفه ایکونها رو به شما نشون میده چون سنسور حساس به نور داره اینطوری باطری کمتری مصرف میشه حتی در جیب شما هم همینطوره
گوشی باطری خوبی داره ولی عالی نیست
اما دوربین این گوشی بی نظیره مخصوصا امکانات نیم صفه وعکاسی با سایز مربع که برای شبکه های اجتماعی خیلی مفیده
حسگر اثر انگشت این گوشی فوقالعاده ست یعنی با نزدیک کردن انگشت وفقط یک لمس بسیار جزیی قفا بازمیشه و حتی در حالت صفحه خاموش هم نیازی به فشار دگمه پاور نیست
امیدوارم مطالبی که گفت مفید باشه

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/1/20 سلام
اون دکمه مخصوص دستیار صوتی مخصوص سامسونگه به نام بیکس بی
سامسونگ روی این دستیار صوتی خیلی کار کرده و اونقدر براش اهمیت داشته که یه دکمه مخصوص به اون تعبیه کنه ورقیب سر سختی برای گوگل اسیستنت و سیری اپل هست

Samsung Galaxy A3 2016 Samsung Galaxy A3 2016

1395/9/28 سلام
اصولا علت اصلی داغ شدن گوشی فعالیت بیش از حد پردازنده هست خوب مسلما برای ثبت تصاویری که از دوربین به حافظه گوشی منتقل میشه پردازنده با فشار بیشتری مواجه میشه وباعث داغ شدن گوشی میشه همینطور هم وقتی که در اینترنت هستید.درمورد اول سعی کنید تمام برنامه ها رو از قسمت مولتی تسکینگ ببندید که پردازنده گوشی فقط تمرکزش برروی فیلمبرداری باشه وسعی کنید برنامه های اضافی رو از روی گوشی پاک کنید وتوجه داشته باشید که این یک گوشی میان رده هست ونباید برنامه های زیادی رو روی اون نصب کنید. سعی کنید اگر مدت زمان زیادی گوشی رو دارید یک بار ریست فکتوری کنید ودر مورد اینتر نت و وایفای کش مرور گرتون رو خالی کنید.برای رفع فوری این مشگل هم اگر مواردی که گفتم کار ساز نشد یک بار گوشی رو خاموش و روشن کنید. امیدوارم موثر ماقع بشه

Samsung Galaxy A3 2016 Samsung Galaxy A3 2016

1395/9/24 با سلام
معمولا سیم های شارز پس از یک مدت خراب میشن سیم رو عوض کنید وحتما هم بایک دستمال مخصوص نرم که اغشته به الکل هست بسیار با حتیاط پورت شاژ گوشی رو تمیز کنید که اگر جرم گرفته باشه پاک بشه وبعد هم سعی کنید برای اتصال به کامپیوتر از سیم جداگانه ای برای این کار استفاده کنید چون قسمت یو اس بی که به شارژر متصل میشه بعد از یک مدت گشاد میشه واتصال ناقص انجام میشه و ولتاز لازم رو برای شارژ سریعتر به گوشی منتقل نمیکنه امیدوارم دوستانی که مشگل دیر شارژ شدن دارن با این توصیه ها مشگلشون حل بشه

Samsung Galaxy A3 2016 Samsung Galaxy A3 2016

1395/2/18 دوست عزیز در مورد تلگرام یه مقدار این مدت اختلال داره حتی تو سیستم ای او اس هم همینطور شده پیشنهاد میکنم یکبار تلگرام واز روگوشی پاک کنید و دوباره نصب کنید البنه صد در صد نیست ولی شاید بهتر بشه ودر مورذ گوگل پلی هم همون داستان فیلتر ومحدودیته که البته میشه برنامه دانلود کرد اما عکسها نمایش داده نمیشه اگه بایک فیلتر شکن وارد بشید ملاحظه میکنید که عکسها به سرعت نمایش داده میشه البته شاید این هم موقتی باشه وبعداز یه مدت درست بشه

LG G2 LG G2

1393/8/19 دوستان باسلام چند مطلب که به نظر خودم کاربردیه واز تجربه استفاده از این گوشیه میخواستم به عرضتون برسونم
1-درمورد انتن دهی این گوشی باید بگم اپراتورهای مختلف در مناطق مختلف انتن دهی متفاوتی دارن وضعف انتن بسته به منطقه ونوع اپراتور متفاوته تازه اخیرا اپراتور ها دارن با شکایت بعضی از مردم انتن های بعضی از مناطق رو جمع اوری میکنن وبه سختی میتونن اونها رو جایگزین کنن وطبیعتا بعضی مناطق با این مشگل روبر هستن به این مطلب اضافه کنید تغییر در سیستم وتوسعه 3G که بعضی وقتها اختلال موقت ایجاد میکنه پس دوستانی که بعضی وقتها مشگل انتن دهی دارن نگران نباشن گوشیشون سالمه ومشگلی نداره.
2-در بازار کاور ها وگاردهای مختلفی برای گوشی وجود داره که این مطلب میتونه در انتن دهی گوشی شما تاثیر منفی بگذاره بعضی از دوستان گوشی رو داخل کاور های خیلی ضخیم میگذارن که این هم در انتن دهی گوشی تاثیر منفی داره وباطریتون رو هم زودتر خالی میکنه واین مورد در مورد وای فای هم صادقه چون باطری برای پیدا کردن شبکه و اتصال به اون باید انرژی زیادی مصرف کنه.درسته که کاور گوشی رو از ضربات وخط و خش محافظت میکنه اما این مشگلات رو هم داره خصوصا انواع نا مرغوبش حتی خود من هم که اسمارت کاور اصل استفاده میکنم با این مشگل مواجه هستم.ممکنه بعضی از دوستان بگن این کاور ها استاندارده واز طرف شرکت هم تایید شده ولی دوستان در نظر داشته باشید شرکتها فقط بر اساس فروش گوشی سود نمیکنن ولوازم جانبی هم براشون خیلی سود اوره.
3-یکی از دلایل مصرف زیاد باطری همونطور که در بالا هم گفتم اسمارت کاوره چون خیلی وقتها و نا خواسته با باز و بسته شدن درب اون صفحه نمایش روشن وخاموش میشه وهمه شما هم میدونید که در قسمت مقدار استفاده از باطری صفحه نمایش همشه بیشترین مقدار رو نشون میده.خلاصه اگر توجه کرده باشید اصلا وقتی با گوشی بدون کاور هم کار میکنید کار با گوشی لذت بخش تره وانگشتها بهتر به جاهای مختلف میرسه.به هر حال من فقط تظرمو در استفاه از کاور گفتم وخواهش میکنم دوستانی که گوشی شون مرتب زمین میخوره این گفته من رو ندید بگیرن که بعدا به من لعنت نکنن موفق وپایدار باشید.

LG G2 LG G2

1393/8/19 بله دوست من .همسر من ایفون 5 داره وقتی گوشی رو به انتهای سالن میبره no service میشه اما من هنوز سه خط انتن دارم هردومون هم همراه اول داریم

LG G2 LG G2

1393/8/17 سلام دوستان من از یه مطلب تعجب میکنم من خیلی گوشیهای متفاوتی داشتم ولی این گوشی از همه گوشیهایی که تا به حال داشتم انتن دهی قویتری داره نمیدونم دلیلش چیه شاید شانس باشه

LG G2 LG G2

1393/8/17 سلام دوستان همانطور که در بعضی از کامنتها هم ملاحظه کردید بعضی از دوستان پس از خرید گوشی متوجه شدند که به4.4 ابدیت شده ومن هم با این مشگل مواجه شدم من این گوشی رو فقط به خاطر باطری قوی خریداری کردم وبقیه چیز ها هم برام خیلی مهم نبوده اما به لطف شرکت این یک ایتم هم از بنده دریغ شد والان مصرف باطری گوشیم بالا است.سوال من از دوستان اینه که در صورت دان گرید گوشی مصرف گوشی به طور قابل ملاحظه ای کم میشه یا نه؟چون اگر اینطور نباشه با توجه به مشگلی که بعضی از دوستان در رابطه با دان گرید به 4.2 مطرح کردن ترجی ارزشش رو نداره.ممنون میشم اگه دوستان بیشتری این تجربه رو دارن اون رو در اختیار من بگذارن.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/10/24 بله درسته به دلیل پانچ بد ممکنه بعضی وقتها کنتاکتها بصورت ناصحیح قرار بگیرند اگه شما سیم کارت پانچ شده رو خوب نگاه کنید قسمت زیادی از فلز اون برش میخوره وقسمت اضافه اون به سمت پایین خم میشه این راه حل زمانی که اپراتور ها سیم کارت نانو ارایه نکرده بودند انجام میشد ولی حالا اگه قبل از خرید گوشی سیم کارتتون رو عوض کنید خیلی بهتره .حتی بعضی مواقع بعلت اینکه مقداری از خرده پلاستیکهایی که در اثر پانچ شدن ایجاد میشه ممکنه جلوی اتصال صحیح رو بگیره ودر دفعه بعد اتصال بر قرار بشه .حتی اگر دقت کرده باشید گوشیهایی که از سیم کارت پانچ شده استفاده میکنن محفظه سیم کارت بافشار زیاد سوزن مخصوص باید از جای خودش خارج بشه ولی در مورد سیم کارت استاندارد براحتی این کار صورت میگیره.تمام این مطالب رو خودم تجربه کردم به هر حال امیدوارم برای هیچیک از یوزر ها ی اپل مشگلی پیش نیاد چون واقعا تعمیر این گوشیها بسیار سخت وهزینه بره ودر ایران که ما امکان دسترسی کمی به خدمات اپل داریم بهتره یه سری احتیاط هارو انجام بدیم موفق باشید.

Apple iPhone 5 Apple iPhone 5

1392/10/23 سلام دوست عزیز.باید به عرض شما برسونم به دلیل اینکه محفظه سیم کارت ایفون 5بسیار حساسه وسیم کارت پانچ شده کاملا برای این گوشی غیر استاندارده چون یه مقدار قطرش بیشتره شاید باورتون نشه ولی همون مقدار کم هم اسیب جدی به کنتاکتهای سیم کارت وارد میکنه ولی اکثر کاربرها این کار رو انجام میدن وتا وقتی که سیم کارت رو خارج نکردن گوشی مشگلی پیدا نمیکنه مشگل وقتی پیش میاد که مثل شما چند بار سیم کارت رو خارج میکنن ویا با سیم کارت دیگه ای میخوان مبایلشون رو تست کنن.از همینجا به همه دوستان توصیه میکنم تا زمان سوختن سیم کارتتون یا وقتی که شدیدا به این کار احتیاج هست سیم کارت رو از گوشی خارج نکنید چون کنتاکتها به علت قطر بیشتر سیم کارت تحت فشار هستند وبیرون اوردن مکرر سیم کارت به اونها اسیب جدی وارد میکنه.به دوستانی که تازه گوشی رو خریدن پیشنهاد میکنم که سیم کارت خودشون رو عوض کنن همراه اول سیم کارت نانو ارایه میده.به شماهم دوست عزیز پیشنهاد میکنم که سیم کارتتون رو عوض کنید و از نوع نانو استفاده کنیدانشاله که با تعویض سیم کارت مشگلتون حل بشه.
موارد 1 تا 34 از مجموع 34 مورد
ایسام