مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : میثم ص
  • تاریخ عضویت : 1392/10/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 55

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 55 مورد

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/29 من از روزی که خریدم با اندروید 10 کار کردم. هیچ مشکلی نداره دوست عزیز. با خیال راحت آپدیت کنید و لذتش رو ببرید.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/29 سلام. وقت بخیر
اپدیت اندروید 10 هستش. خیر مشکلی نداره. با خیال راحت آپدیت کنید و ازش نهایت لذت رو ببرید.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/20 تیم 5 نفره؟ آدم از توهمات بعضیا خندش میگیره
من هیچ احدی رو تو این سایت نمیشناسم و صرفا هدفم کمک به دوستان و عزیزان سایت هست برخلاف شما که هدفتون صرفا فخرفروشی هست....
من آیدی تلگراممو گذاشتم که هرکسی سوالی داشت و البته اگه بتونم راهنمایی کنم تا شاید نفع و کمکی ازم به بقیه برسه که خداروشکر به چندنفر از عزیزان تونستم کمک کنم.
اما امروز شما اومدید از هیستوری پیامام آیدی تلگرامم رو برداشتید و با اسم Vahid khatam یه سری حرفایی که قطعا لایق شخص خودتون هست به من زدید و بعد از سین کردن پیاماتون، پیامارو حذف کردید و بلاک کردید که جوابی که لایقتون بود رو نتونم براتون ارسال کنم. بعدش هم اسمتون رو به a khatam تغییر دادید...
البته که حرفایی که از دهن آدم بیرون میاد نشون دهنده شخصیت و ادب اونه که علاوه بر اینکه تو سایت به همه عزیزان اون شخصیت و ادب رو نشون دادید بار دیگه تو تلگرام به من نشون دادید و مهر تایید مجدد بهش زدید.
یه آرزوی بزرگی براتون دارم و اون اینه که امیدوارم اخلاقتون درست بشه ...
لطفا به من پیام ندید چون در حد شخصیت خودم نمیبینم جوابتون رو بدم. مبادا کمالات شما در من اثر کنه!
یا حق

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/19 گوشیتون رو ریست فکتوری کنید ان شاالله مشکلتون حل میشه
من خودم بعد از هر اپدیت بزرگ، گوشیم رو ریست میکنم بعدش برنامه هامو نصب مجدد میکنم. چنین مشکلایی رو ندیدم رو هیچ گوشی ای.
این اپدیت شما ۳۰۰ مگیه البته بزرگ نیست اما امیدوارم مشکلتون حل بشه

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/19 سلام دوست عزیز. اینو از کجا خریدید؟ همچین نسخه ای اصلا و ابدا مربوط به ایران نیست. مال هند و کشورای اسیای شرقی از جمله فیلیپین، تایوان، ویتنام، اندونزی، هنگ کنگ، سنگاپور هستش. این نسخه رو اگه از جای معتبری خریدید قطعا حق اینو دارید که پسش بدید و نسخه mea که مختص خود ایران (و خاورمیانه و افریقا) هستش ازش بگیرید (یا در بدترین حالت باید ازش بخواید رامشو به ایران تغییر بده. طبیعتا این گوشی به روش عادی و درستش وارد ایران نشده چون اصلا نباید وارد میشده. شما همونجا که دیدید رم ۶ و دوربین ۲۴ هست باید تو خرید منصرف میشدید. چون رم ۶ و دوربین ۴۸ واسه ایرانه و رم ۴ دوربین ۲۴. بجز دوربین احتمال زیاد باندای ارتباطیتون هم با نسخه ایران متفاوته و همچنین ممکنه گوشی شما برخلاف نسخه ایران nfc نداشته باشه. روشهایی واسه تغییر منطقه وجود داره اما عمدتا واسه وقتیه که سخت افزار یکی باشه. بهمین خاطر هرگز تغییر منطقه رو واسه گوشیتون پیشنهاد نمیکنم چون احتمال زیادی داره که گوشیتون دچار بریک و خاموش بشه. حتی اگه خواستید گوشیتون رو چه با رام آفلاین و چه با برنامه و دستورات کامپیوتر و adb تغییر منطقه بدید هرگز خودتون انجام ندید و ببرید جایی قبلش تضمین ازش بگیرید که اگه تغییر منطقه انجام نشد برگردونن به نسخه اصلیش یا هرگونه خسارت دیگه ای رو خودش گردن بگیره.
بازهم تاکید میکنم، با توجه به تفاوت سخت افزاری گوشیتون، هرگز و هرگز خودتون انجام ندید و بسپرید به کسی که بهتون تضمین سلامت گوشی رو بده. توی اینترنت هم دنبالش نگردید که خودتون انجامش بدید. خدای نکرده ضرر بزرگی به گوشیتون میزنید.
واسه سریال هم بگم عمده سریالایی که تو ایران دیدم با 5 شروع میشن و جدیدا با 8 هم شروع میشن. با 6 ندیدم. همین هم خودش جای سواله که چطور رجیستری گوشیتون رو انجام دادید. طبیعتا باید با پاسپورت رجیستر شده باشه. چون بعیده شرکتی گوشیتونو گارانتی کرده باشه و ایران اورده باشه. اگه هم اورده باشه باز به نفع شماست و حق تعویض رو دارید.
امیدوارم به شما دوست عزیز کمکی کرده باشم.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/17 عالی بود...
بعضیا بابت این رفتار هرچی هم دیسلایک میخورن بازم همون رویه رو ادامه میدن. البته که اصل آدمی قابل تغییر نیست!
من هم مثل شما خیلی سعی میکنم به ممبرای عزیز سایت بگم که اینجور روشای افلاین ریسک و خطر داره اما بازم بعضیا دارن به یه سمتی میرن که سلامت گوشیشون رو به خطر بندازن. بله این رام آفلاین زدن قابلیت خیلی مهمیه البته برای فروشنده که برای صدها گوشی با کاستومایزهای متفاوت و مدل اسمی یکسان، یه فایل رام آفلاین کلا دانلود میکنن و بارها و بارها ازش استفاده میکنن تا سود خیلی بیشتر ببرن و فروشنده هزینه اینترنت بابت آپدیت آنلاین نده. که دود خطراتش فقط به چشم مشتری میره. (البته در داناتر بودن شما شکی نیست. صرفا خواستم جای خوب ریپلای کنم که ممبرای عزیز سایت هم استفاده کنن نه اینکه جای دیگه بنویسم و تبدیل به بحث و جدل با بعضیا بشه که مدام دیسلایک مبخورن)

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/16 سلام دوست عزیز. گوشی شما نسخه گلوبال که واسه ایران و خاورمیانه اومده نیست (هم رم 4 هم رم 6). گوشیتون نسخه آسیای شرقی هستش. از کجا خریدید؟ رو جعبه گوشیتون سمتی که تک سریاله ببینید چی نوشته؟ قطعا نباید MEA رو نوشته باشه.
تنها راه شما نصب رام آفلاین یا فلش رام خاورمیانه هست که البته با توجه به تفاوت اندک سخت افزاری از جمله دوربین و باندهای ارتباطی، اگه بخواید فارسی داشته باشید باید ریسک نصب آفلاین رو بپذیرید. یبار رام نسخه خاورمیانه رو دانلود و نصب کنید. البته قبلش مشخصات رام خودتونو ببینید و برای رام ورژن خودتون هم آخرین نسخه رامش رو دانلود کنید و کنار نگهش دارید. اگه گوشیتون با رام خاورمیانه بالا اومد که چه بهتر. اگه هم بالا نیومد بایستی رام مخصوص خودتون که دانلود کردید رو باز بصورت آفلاین نصب کنید. انجام بدید ان شالله که جواب میگیرید و دوربین مچ میشه با رام خاورمیانه
(منظورم از رام، رم نیست و همون فایل سیستم عامل گوشی هستش)
ضمنا اگه گوشیتون رو از جای معتبر خریدید این حق رو دارید که پسش بدید و گوشی نسخه MEA خاورمیانه ازش تحویل بگیرید. هم رم 4 هم رم 6 این نسخه رو داره.
موفق باشید...

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/15 سلام. گوشی p30 lite خیلی بهتره

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/15 گوشی A51 گزینه بهتریه البته تفاوت قیمت دارن این دو مدل

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/15 سلام دوست عزیز. واقعیتش من هیچگونه تعصبی رو هیچ برندی ندارم و اولین گوشیم هست از برند هواوی میگیرم. چندین مدل سامسونگ داشتم از اس 2 پلاس بگیر تا اس 7 و نوت 5 و نوت 8 و چند مدل از سری A و البته اون مدل فوق العادش گلکسی beam که پروژکتور داشت و هرگز به بازار ایران راه پیدا نکرد.
مدلای A50 و p30 lite 6gb رو مقایسه کامل کردم.
بله از لحاظ صفحه نمایش گوشی A50 بهتره چون سوپرامولد هستش. اما صفحه نمایش p30 lite هم با وجود vivid mode رنگای خیلی خوبی ارایه میده و صفحه ضعیفی نداره. مزیت دیگه A50 باتری خوبشه نسبت به p30 lite. و یه مزیت دیگش هم رابط کاربری سامسونگه که بهتره البته هواوی تو اندروید 10 کلی تغییر داده و رابط کاربریشو شیک کرده اما هنوز جا داره واسه بهتر شدن.
اما دوربین 25 مگاپیکسلی A50 واقعا هیچ حرفی در برابر دوربین 48 مگاپیکسلی p30 lite نداره و خیلی سامسونگ ضعیفتره. باز هم میگم اصلا و ابدا تعصب رو برندی ندارم و به شخصه قبلا متنفر بودم از برند هواوی. جنس بدنه هردو هم بله درسته پلاستیکه اما کیفیت ساخت بدنه p30 lite خیلی بالاتره. البته من رنگ سفید این دو مدل رو مقایسه کردم. از اختلاف فاحش کیفیت اثرانگشت این دو مدل هم دیگه نگم برات...
با کمال ادب و احترام برای شما دوست محترم و عزیز.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/10 سلام. این دو مدل قابل قیاس نیستن و p30 lite خیلی سرتر از A30S هستش. یه مقایسه کلی واستون انجام میدم از این دو گوشی

برتری های p30 lite:
صفحه نمایش فول اچ دی پلاس در برابر صفحه نمایش اچ دی پلاس که به شدت تفاوت کیفیت داره صفحه هاشون (تراکم پیکسل 415 در برابر 268)
چیپست و پردازنده قویتر (12 نانومتری در برابر 14 نانومتری که یه مقدار قدیمی شده)
تکنولوژی سرعت اینترنت cat 6
دوربین 48 مگاپیکسلی خیلی قویتر
فیلم برداری 60 فریم در برابر 30 فریم
رم بیشتر
سرعت عمل خیلی بیشتر اثر انگشت
شارژ سریع 18 وات در برابر 15 وات
جنس بدنه باکیفیت تر

برتری های A30S
باتری قویتر 4000 میلی در برابر 3240 میلی (تنها مزیت بزرگ در برابر p30 lite)
بلوتوث نسخه 5
صفحه نمایش سوپر امولد (که البته با کیفیت اچ دی پلاس و تراکم پیکسلی پایین، این مزیت هم به حساب نمیاد و صفحه نمایشش ضعیفتره)

بطور خلاصه این دو مدل قابل قیاس نیستن و در یک رده قرار نمیگیرن. A30S خیلی از p30 lite ضعیفتره و حتی A50 هم ازش ضعیفتره. رقیب p30 lite گوشی A50S و A60 هستش و قابل مقایسه ان.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/10 کسی مخالف نسخه جهانی نیست.
گوشی ایشون MAR-LX2 هستش که نسخه مخصوص خاورمیانه نیست و بیشتر واسه شرق آسیا و هنده.
هم رم ۶ و هم رم ۴ مخصوص خاورمیانه داره MAR-LX1A و MAR-LX1M و البته با برچسب MEA که همین مدلا تو روسیه و اروپا و البته آفریقا هم هست بدون این برچسب و تفاوت فقط در پک گوشی هست. هردوی این مدلا بهترین نسخه این گوشی هستن.
ضمنا در شرایط نوری کمتر از نور عادی، عکسای دوربین ۴۸ و ۲۴ قابل قیاس نیستن و واقعا ۴۸ خیلی بهتر و شفاف تر عکس میگیره تو شرایط محدود.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/10 دوست عزیز چرا شما میخواید آفلاین آپدیت کنید؟
بنظر من هرگز این کارو نکنید. علتشم یکم برید پایینتر نوشتم.
حتما حتما آنلاین آپدیت کنید. فعلا با های سوییت امکان پذیره هیچ مشکلی هم پیش نمیاد.
کلی گوشی هم با همون NA که فرمودید آپدیت کردم.
گول حرفای بعضی افراد به ظاهر دانا رو نخورید.
واسه آپدیت کمک هم خواستید در خدمتتونم. آیدیم رو پایینتر نوشتم.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/4 رم 6 بگیر بهتره. پستای قبل من و سایر دوستان رو بخون دوست عزیز

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/3 متاسفانه فناوری ضدخش نداره و نیازه

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/3 چه لیبلی؟؟؟
منظورتونو نفهمیدم.
موقع خرید گوشی بصورت حضوری، فروشنده از لیبلای A و C باکس گوشی میکنه. مشکلی نداره

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/3 دوست عزیز اگه میتونی واسه نوا5 تی هزینه کنی تو خریدش شک نکن. هزینه میان رده میکنی اما گوشیت قدرت یه پرچمدار داره. فوق العادس. تو خریدش شک نکن.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/2/3 سلام. آپدیت شدن گوشی ربطی به NA نداره. من نمیدونم یه سریا چطور این حرفارو در میارن. خودم آپدیت کردم چندین گوشی با همین NA. با خیال راحت آپدیت کنید. رام رو بصورت دانلودی که میریزن تو حافظه حتی الامکان نصب نکنید. از طریق خود کامپیوتر و گوشی آپدیت کنید که مشکلی هم از لحاظ گارانتی و پاسخگویی شرکت و مشکلات احتمالی سخت افزاری پیش نیاد.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/1/30 سلام مجدد. نه دوست عزیز اینطور نیست. وقتی رو گوشیتون و جعبش MEA نوشته ینی این نسخه مربوط به Middle East یا همون خاورمیانه هست. مدلای MEA سازگارترین نسخه واسه خاورمیانه هستن.
من رم 6 دارم و نسخه خاورمیانه. دوستان خودم هم رم 4 و هم 6 دارن اونا هم نسخه MEA یا خاورمیانه هست. هر دو نسخه رم 6 و رم 4 هیچ گونه مشکلی ندارن و هر دو نوعش مخصوص ایران دارن (نسخه خاورمیانه).
تو مقایسه نسبتا طولانی ای که خودم از رم 6 و رم 4 داشتم از لحاظ سرعت پردازشی این دو مدل تفاوتی ندارن مگه اینکه تعداد برنامه های باز، زیاد باشن که اینجا تفاوت رم 6 و 4 ظاهر میشه.
اما تفاوت اصلی این دو مدل تو دوربین هاشون هست که اینم باز خودم کامل بررسی کردم و از روی منبع دیگه ای نمیگم. تو نور کافی چندان تفاوت محسوسی ندارن اما دوربین 48 رزولوشن و ابعاد بزرگتری میده که حجم عکساش تا حدود 13 مگ میشه ولی دوربین 24 حجم عکساش تا حدود 7 مگ دیدم. تفاوت فاحش دو دوربین موقعی هست که نور کافی نیست. مثلا عصر یا شب یا هر محیط با نور یکم کمتر از حالت عادی. وضوح عکس دوربین 48 تو این شرایط خیلی عالیه اما دوربین 24 اینجا واقعا خیلی کم کیفیت تر از 48 عکسبرداری میکنه.
عملکرد دوربین سلفی دو مدل هم میشه گفت یکسانه و تفاوتش تو رزولوشن عکس هست که دوربین 32 مگی رم 4 مقدار کمی عکسای بزرگتری ثبت میکنه نسبت به سلفی 24 مگی رم 6 (اما تفاوت کیفیت ملاحظه نکردم و بنظرم یکسان بود). تفاوت محسوس نبود که بشه کفه ترازو رو به سمت دوربین 32 کج کرد (البته ناگفته نماند پیکسل بیشترش و بزرگتر بودن عکساش یه مزیت کوچیکی هست)

در نهایت با همه این اوصاف پیشنهاد من خرید گوشی با رم 6 هست و بطور کلی حدود 30 درصد عملکرد بهتری داره.
مقایسه رو بدون هیچگونه تعصبی انجام دادم و امیدوارم کمکتون کرده باشم.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/1/30 اینطور نیست. تو اندروید 10 هم هیچ مشکلی با برنامه های گوگل نداره.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/1/30 سلام دوست عزیز. با های سوییت آپدیت کنید هیچ مشکل و نگرانی ای نداره.
حدود 10 تا از این مدل هم با رم 4 هم با رم 6 آپدیت کردم با نسخه های preload متفاوت.
اکثرشون هم NA بودن و بدون هیچ مشکلی همشون آپدیت شدن.
آپگرید آفلاین و دستی امکان داره به هر نحوی سازگاری کامل رو نداشته باشه با رام منطقه شما و مهمتر از اون اگه رام دستی که رو گوشیتون میزنید فریمور یه منطقه دیگه باشه منطقه گوشیتون رو عوض میکنه و قادر به برگشت به منطقه رامی که رو خود گوشی بوده نیستید. و البته تغییر منطقه رام گوشیتون میتونه باعث ابطال گارانتی از سوی شرکت گارانتی کننده بشه.

اگه دوس داشتید میتونید به آیدی تلگرامم پیام بدید راهنماییتون کنم آپدیت کنید.
آیدی: msadeghi9@

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/1/28 سلام. همونم لب به لب پوشش میده. و ظاهرا مقدار خییلی کمی دوربین بیرون تره.
گلس واسه دوربین بندازید. اگه گلس معمولی گیرتون نیومد گلس نانو بدید برش بزنن واستون

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/1/28 بله دوست عزیز
هم +4G و هم 4.5G رو بالای گوشیم مشاهده کردم.
هر دوسیم همزمان هم پشتیبانی میکنه.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/1/28 نه عزیز نیاز به ریست فکتوری نبود. وقتی هوش مصنوعی یا همون AI رو فعال کنید بیشترین رزولوشن میاد رو ۱۲ مگ. غیرفعال که باشه ۴۸ مگ عکس برداری میکنه.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/1/28 سلام دوست عزیز. این گوشی باتری کاملا معمولی داره و قوی نیست نمیشه هم گفت ضعیفه. با نت فورجی اگه دائم کار کنی از صبح تا شب دووم میاره و آخر شب نیاز به شارژ مجدد داری. البته مصرف باتری با اینترنت وای فای کمتره.
اما اگه استفاده از اینترنتت کمه و معمولا آفه باتریش تا دوروز هم بهت کار میده.
من رم ۶ این گوشی رو دارم و رو ۴۸ مگ عکسای خیلی خوب و در حد حرفه ای باهاش میگیرم. در بین هم رده ها دوربینش بهترینه. حتی یه مقدار بهتر از A50 که گرونترم هست و پول مارک میگیره.
اگه دوس داشتید به تلگرامم msadeghi9@ پیام بدید نمونه عکس براتون میفرستم.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/1/28 سلام دوست عزیز
من واسه بانک صادرات و تجارت و ملت رو آخرین نسخشو نصب کردم بدون مشکل رو اندروید ۱۰ کار میکنن. بقیه بانکهارو ندارم و نمیدونم.
این نکته رو هم بهت بگم که تجارت نسخه یکی ماقبل آخرش رو از قبل داشتم رو اندروید ۹ مشکلی نداشت اما رو اندروید ۱۰ که نصبش کردم خطای عدم دریافت شناسه سخت افزاری گوشی رو بهم داد. نسخه جدیدشو که نصب کردم بدون مشکل کار کرد.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/1/28 سلام دوست عزیز
با خیال راحت ایران رو انتخاب کن چون اپدیت کردن گوشی هیچ ربطی به این قسمت نداره. هواوی گوشیتو با نوع رامی که زده شناسایی میکنه. بالای ۱۰ تا گوشی از همین مدل آپدیت کردم به اندروید ۱۰. همشونم ریجن رو ایران بود.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/1/26 سلام دوست عزیز. امروز دو گوشی هم با رم 4 و هم با رم 6 رو به اندروید 10 ارتقا دادم. به آیدی تلگرامم پیام بدین راهنماییتون کنم: @msadeghi9

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/1/26 سلام. امروز گوشی من با رم 6 بدستم رسید و مقایسه کامل با گوشی دوستم که با رم 4 بود کردم. رم 6 هیچگونه مشکلی نداره و از لحاظ دوربین هم از رم 4 سره. صرفا عدد نیست. عکسایی که امروز باهاش گرفتم تا 14 مگ حجم داشتن اما با رم حدود 6 مگ میشد عکساش. هردوشونم امروز به اندروید 10 آپدیت کردم
شک نکن و رم 6 بگیر

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/1/26 اول رم 6 بعد نوت 8 بعد رم 4

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/1/26 آره مرسی گوشیم امروز به دستم رسید ملاحظه کردم داره. آخه یکی از دوستان تو سایت اصرار داشتن نداره و رم 4 نسخه بهتریه!

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/1/26 سلام. مرسی از پاسخگویی. بله امروز گوشی من (با رم 6) بدستم رسید و nfc داشت برخلاف صحبت یکی از دوستان که اصرار بر بهتر بودن گوشی با رم 4 داشت.
واسه رفیقمم دوماه پیش با رم 4 گرفتم اونم داره.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/1/24 یه سوال دیگه هم داشتم اینکه واقعا این گوشی فناوری گوریلا گلس نداره؟ سایتا اینطور نوشتن.
ینی عملا هیچ لایه ضدخشی روی صفحه گوشی لایت پرچمدار نیست؟
و ممنون میشم سوال قبلیم هم جواب بدید. کدوم مدلای این گوشی NFC دارن؟
دوستانی که میدونن ممنون میشم جواب بدن.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1399/1/24 با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه دوستان گرامی
میخواستم بدونم کدوم مدلای این گوشی فناوری NFC داره؟ سایتا هرکدوم یچیزی زده.
و اینکه یه نکته ای هم میخواستم خدمتتون عرض کنم که آیا واقعا ممکنه گوشی با دوربین 24 و رم 4 از گوشی با دوربین 48 و رم 6 عکسبرداری بهتری انجام بده؟! بنظر من که این حرف یه مقدار به دور از واقعیت و تصور هست. تعصب به کنار اما باید با واقعیت هم کنار اومد!
و البته تو هیچ سایتی ندیدم قیمت رم 4 از رم 6 گرونتر باشه! تقریبا تمامی سایتای معتبر هم چک کردم برا قیمتاشون.
البته من خودم تازه این مدل رو از تکنولایف با رم 6 خریدم و فردا به دستم میرسه.
یک ماه پیش هم با رم 4 واسه رفیقم گرفتم. فردا که گوشی خودم به دستم رسید یه مقایسه کاملی از دوربینای گوشیای با رم 4 و 6 انجام خواهم داد.

Sony Xperia XA Sony Xperia XA

1396/2/6 من این مدل رو هفت ماهه دارم. از مشکلاتش بهت نمیگم. فقط میگن نخر این مدلو. اگه سونی دوس داری صبر کن xa1 بیاد ایران بگیر. ابدی تلگرام @msadeghi9 واسه هرگونه سوال درخدمتتونم

Sony Xperia XA Sony Xperia XA

1396/2/6 واسه منم خیلی از این مشکلات بوجود اومده. کلا قید این گوشیو بزن. تاچشم خیلی داغونه

Sony Xperia XA Sony Xperia XA

1396/2/6 باید لوکیشن یا همون جی پی اس رو فعال کنی برا ارسال فایل

Sony Xperia XA Sony Xperia XA

1396/2/6 من 900 هزار تومن پول بی زبون رو دادم این گوشی. به درد مفت نمیخوره. برچسب فیت که بخاطر خم بودن لبه هاش اصلا گیر نمیاد. باتریش ضعیفه. دوربین عقب کیفیتش اول که میخری عالیه ولی بعد از مدتی شیشه لنز خود بخود خش میگیره و دوربینش افتضاح میشه. دوربین جلوش هم تعریفی نداره تو فضاهای غیر باز. اما بازیهای سنگین رو روون اجرا میکنه ولی گرم میشه که بنظرم اذیت کنندس.
من عاشق سونی بودم اما با خریدن این مدل به کل از سونی زده شدم. بنظرم یا p9 lite بگیر یا j7 2016

Sony Xperia L Sony Xperia L

1393/1/18 داداش منم دیدم آپدیت کیت کت توفیسبوک.ولی متاسفانه خود نویسنده گفت دروغ گفتم.و حتی خیلی از کاربرای اروپایی کامنت فحاشی براش گذاشتن

Sony Xperia L Sony Xperia L

1393/1/18 مشکل فایل زیپ رو نداشتم.ولی مشکل بلوتوث واسه منم هست.برنامه bluetooth file transfer. دانلود کن و باش ارسال کن سریع میفرسته.
موارد 1 تا 40 از مجموع 55 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا