مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : nima m
  • تاریخ عضویت : 1392/10/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Asus Zenfone 5 Asus Zenfone 5

1393/8/3 دوستان توجه داشته باشید این گوشی اصلش ساخت تایوانه دقت کنید بقیشون خرابی زیاد دارن.

Asus PadFone Infinity 2 Asus PadFone Infinity 2

1393/6/1 سلام رضا جان
من زیاد نرم افزار روش نصب کردم ولی نه خیلی زیاد تقریبا 30یا40 تا ولی همچین مشکلاتی رو نداشتم و خدایی هم خیلی ازش راضیم تا جایی که دیگه اصلا دلم نمی خواد یه گوشی دیگه دست بگیرم ولی اینو فراموش نکن که بیشتر گوشیها با اعداد فارسی مشکل دارن برای همین من دیگه اصلا اعداد فارسی استفاده نمیکنم !!!

Asus PadFone Infinity 2 Asus PadFone Infinity 2

1393/5/19 من این دستگاه رو دارم استفاده میکنم . اول از هر چیز این نکته رو بدونیم که ایسو نیومده یه دونه بخر دوتا ببر را بندازه . بیچاره ایسو همیشه در حال اختراع و نو آوریه و همیشه دنبال شعارشه ... در جستجوی شگفتی .... خوب این گجت به نظرتون شگفتی نیست ... نباید ساده بهش نگاه کرد. این رو هم میدونیم که معما چون حل شود آسان شود .... من آیفون فایو اس داشتم . سونی اکسپریا زد داشتم همه اون ها نکه بدن ... نه ... خوبن اما یه چیز رو کم دارن . هممون در روز نیاز تبلتی داریم . کار بانکی داریم مطالعه اینترنتی داریم کار عکس و فیلم داریم . نگاه کردن به فیلم و کارتون و ویدیو بخشی از سرگرمی روزانه امونه اما آیا اینا با گوشی میشه واقعا نه نمیشه ... حالا اینجاست که ایسوس برای شمافکر کرده و کمتر کسی به این نکته مهم توجه میکنه ..... اون هم اینکه فرض کنید شما بهترین گوشی و بهترین تبلت رو دارین با گوشی تو فلان مهمونی عکس و فیلم دارین با تبلت تو فلان جلسه عکس و فیلم و دیتا دارین سریعا بعد از یه مدت همیشه گیج میشین که فلان عکس و فیلم تو این گوشی بود یا تو اون تبلت ... همیشه دارید یا میگردید یا اطلاعات رو از این به اون یا برعکس انتقال میدید ... اینجاست که انقلاب ایسوس رو درک میکنید ... آره دوستان اینه شما از انتقال اطلاعات بی نیاز میشد و همیشه تو یه جفت گجت هم تبلت دارید و هم موبایل و هیچ وقت دنبال چیزی نمیگردید ...
این مهمترین نکته بود ... سایر نقاط قوت رو دوستان دیگه گفتن اطلاعات سخت افزاری این گوشی چیزی کمتر از Z1 , S4 , 5S . G2 نداره ... در یک کلام عالیه و شک نکنید ... من که دارم به همهم پیشنهاد میدم ...

Huawei Ascend P7 Huawei Ascend P7

1393/5/10 سلام
G2 و HTC one خوبه ولی پیشنهاد من ASUS Fonepad Note FHD6 از نظر کیفیت صفحه نمایش و باطری قابل مقایسه نیست دوربینش هم که خوبه! ولی اینو فراموش نکن که کیفیت صفحه نمایش از همشون مهمتره چون چشماتو نباید اذیت کنه و از کاری که باهاش انجام میدی لذت ببری.

Asus PadFone E Asus PadFone E

1393/5/4 سلام آرشین جان
اون پدفونی که دوستون گرفته و قیمتش 2600 یا 2200 بوده New PadFone Infinity بوده چون یه سر وگردن از PadFone E بالاتره پس این پدفون قیمتش باید پایین ترباشه حتما زیر 2 میلیون تومان.

Asus PadFone Infinity 2 Asus PadFone Infinity 2

1393/4/26 سلام
دوستان کسی گوشی بدون تبلت رو برای فروش سراغ ندارید.

Nokia C7 Nokia C7

1392/11/8 سلام من 3ساله این گوشی رودارم و واقعا هم ازش راضیم
1-کیفیت عکساش در شب رو قبول دارم که پایینه ولی کیفیت فیلمش واقعا عالیه (شب و روز)
2- مصرف باتری گوشی هم واقعا خیلی عالیه چون اگه باهاش معمولی مکالمه داشته باشی بیشتر از 48 ساعته
3- کیفیت تاچ و ال سی و فلاش گوشی نسبت به سایر گوشها خیلی عالیه
توجه :
دوست عزیز گوشیتون احتمالا ویروس داره که دائما هنگ میکنه و یا لینکه ورژن نرم افزار گوشی رو اگه بروز نکردین و سیبین3 هستش حتما به ورژن بل ارتقا بدین تا حالش رو ببرین.
ضمنا اینی که گفتم ازش راضیم رو باتجربه کار با چندین گوشی نوکیا و سامسونگ و سونی اریکسون از سال 83 تا کنون بهت میگم حتی از ان8 نوکیا هم بهتره.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا