مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمد نبی ی
- تاریخ عضویت : 1392/10/17
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
-
مقایسه سامسونگ Galaxy A16 با شیائومی Redmi Note 14
-
معرفی سهگانه Pura 80 هواوی - Pura 80 Pro و +Pura 80 Pro با سنسورهای 1 اینچی و باتری 5,700mAh
-
معرفی هواوی Pura 80 Ultra با لنزهای تلهفتوی قابل سوییچ و دوربین اصلی 1 اینچی
-
انتشار نخستین نسخه پایدار اندروید 16 – از تحول در نوتیفیکیشنها تا امکانات مناسب برای کمشنوایان
-
معرفی Honor X6c پایینرده اقتصادی آنر با پنل 120 هرتزی، حافظه 256GB و باتری 5,300mAh
-
معرفی iOS 26 با زبان طراحی جدید، اضافه شدن اپلیکیشن Games و تغییرات گسترده
-
معرفی iPadOS 26 با طراحی جدید، مولتیتسکینگ گسترده و راهکارهای هوش مصنوعی
من هم مثل دوست گرامی که از اچ تی اس ایرانی(حسین دشتی) ناراضی بودن، شاکی و ناراضی هستم
فکر میکردم کارشون تکه و رو دستشون کسی نیست که اچ تی سی تعمیر کنه اما به دفعات دیدم که نه کارشون رو بلدن نه قطعاتشون درست و حسابیه.
باتری Htc10 نازنینم مشکل داشت.... فرستادم تعویض کنن..... وقتی به دستم رسید به چند روز نکشید که ال سی دیش مشکل پیدا کرد و دوباره باتری خراب شد و علاوه بر این سنسور اثر انگشت هم خراب شد.
دوباره و سه باره فرستادم.... همه رو تعویض کردن . اومد همون مشکلا رو دوباره داشت.
برای بار چهارم فرستادم و ایندفعه یک جوری خرابش کردن که دیگه خودشونم بلد نیستن درستش کنن.
خلاصه بعد از حدود 4 میلیون هزینه که کردم و ریختم تو جیب این آقا، گوشیم به فنا رفت. هر دفعه هم بطور متوسط حدود 2 ماه در نوبت بودم تا نوبت تعمیر بهم برسه و آقایون دست شفا بر سر دیوایس ما بکشن.
این تجربه فقط درباره این گوشی نیست، من گوشی دیزایر هم داشتم که براشون فرستادم و دقیقا همین سیکل از مشکلات برای اون هم پیش اومد....
خیلی دیر فهمیدم که کارشونو بلد نیستن و فقط با خوش زبونی و بازار گرمی مشتری رو گول میزنن.
سر آخر هم هر مشکلی پیش میاد یه جوری میندازن گردن خود مشتری.
ما هم که از شهرستان براشون میفرستیم دلمون به این خوشه که آقایون دلسوزن.... متاسفانه خیلی خوش باور بودم و باعث شد توی این گرونی مجبور به خرید گوشی بشم.
این نظر رو اینجا و هر جای دیگه که بتونم میذارم که کسی مثل من متضرر نشه.