مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهدی آ
  • تاریخ عضویت : 1392/10/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

HTC One Dual Sim HTC One Dual Sim

1392/10/17 منم مثل خیلی از شما حدود یک ماه از جاهای مختلف از همین سایت گرفته تا حتی چون به علت شغلم سفر خارج از کشور زیاد دارم با نمایندگی های اصلی htc تو هند و چین و ... مشورت کردم .بالاخره تصمیم گرفتم مدل 802D هندی را بگیرم البته با علم به اینکه این مدل هم نویز داره و مخصوص ایران نیست. لازم به ذکر می دونم چند نکته را برای دوستانی که قصد خرید دارند بعنوان تجربه عرض کنم:

اولا هم مدل 802D هندی و هم مدل 802W چینی مشکل نویز را دارند ولی من در مورد 802D هندی که خودم حدود 4 ماه هست که دارم ، تجربه کردم که در بعضی نقاط مثل اصفهان اصلا نویز ندارم در بعضی نقاط مثال شهر های کوچیک و جاده ها خیلی نویز دارم و در تهران نیز در بعضی نقاط اصلا نویز نیست ودر برخی نقاط نویز کم ، که این مسئله تکرار پذیره ، یعنی میدونم وقتی وارد این منطقه می شم حتما نویز دارم و اتفاقا همین طور هم میشه و برعکس. که فکر می کنم دلیل آن شاید تفاوت نوع آنتن های همراه اول باشه (قدیمی یا جدید بودن شاید، نمی دونم). من فکر می کنم اینکه برخی از دوستان می گند نویز داریم و برخی می گند اصلا نداریم همین باشه که دامنه کاری موبایل آنها محدود و یا متفاوت باشه.
ثانیا من علی رغم این مشکلات نویز (که تا حدودی قابل تحمل هست) بعلت اینکه نیاز مبرم به اینترنت سرعت بالا در هر لحظه داشتم با انداختن سیم کارت رایتل پهنای باند MB1 رایتل را به این نویز ها ترجیح دادم.
ثالثا این گوشی از نظر من ایقدر امکانات و ظاهر جذابی داره از جمله سرعت CPU ، کیفیت صفحه نمایش ، ساپورت مموری کارت اضافی علاوه بر 32GB حافظه خودش و خیلی امکانات اندرویدی ( که می دونید) که شاید نویز آن قابل تحمل باشه (البته در محل زندگی و کار من نویز خیلی کم هست)

در کل اگر سرعت اینترنت همراه اول در حد رایتل (3G) بود شاید من مدل تک سیم کارته HTC One را می گرفتم. و نکته آخر اینکه شاید بهترین معیار برای اینکه بفهمیم یک گوشی در ایران خوب کارایی داره یا نه اینه که توسط شرکتهای معتبر داخلی گارانتی کننده HTC ، گارنتی بشه . که این گوشی را تا به حال هیچ شرکت معتبر داخلی (علی رغم اینکه استقبال خوبی که ازش شده )گارانتی نکرده ، که این دلیل مشکل دار بودن آن است.
ولیکن با تمامی این مشکلات باز از این گوشی به دلایلی که گفتم ،دارم استفاده می کنم و خیلی راضیم.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام