مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : maziar n
  • تاریخ عضویت : 1392/10/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Nokia Asha 503 Dual SIM Nokia Asha 503 Dual SIM

1392/10/18 دوستان سلام ، نوکیا در راهنمایی پی دی اف صحبت از nokia connectivity cable driver برای مدیریت گوشی های َ آشا از ابتدای 2014 کرده . اساسا با این نرم افزار کسی آشنا هست مثل پی سی سویت است میتوان از اوت لوک آفیس فایلهای درون گوشی رو مدیریت کرد . سرچ دارد یا کپی پیست چی ؟ خیلی ممنون میشم اگر پاسخ بدید .

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1392/10/18 دوستان سلام - از شما کمی راهنمایی میخواستم . من قبلا نوکیا C5 صفحه کلید دار داشتم و بر اثر تصادف از بین رفت . حال میخواهم یک گوشی بخرم . همانطور که میدانید برای بعضی از گوشی های نوکیا ( سیستم سیمبین ) میتونید توسط پی سی سوئیت فایلها خود را مثل کانتکت ها یا نوت ها یا قرار ملاقات های تقویم رو که قبلا در اوت لوک آفیس ضبط کرده اید به گوشی خود فراخونی بکنید . من از سال 85 تا حالا بسیار از مطالب را که درمرور زمان در گوشی خود و سپس در اوت لوک آفیس ضبط کرده ام را درکامپیوتر دارم و حالا که قصد خرید گوشی دارم و البته ویندوزفون _ میخواهم بدانم با توجه به توضیحات بالا مشکلی برای انتقال به گوشی جدید نخواهم داشت . از طرف دیگر در گوشی های قدیمی نوکیا مثل C5 یا E72 ویا E52 یکی قسمتی تحت عنوان سرچ وجود داشت که میتوانستی مطالب و یا پیامک هایی را که به گوشی وارد کرده بودی رو پیدا کنی . آیا در گوشی های ویندوز فونی این امکانات هست . من اساسا کاری به بازی بر روی گوشی ندارم فقط مدیریت فایلها آفیس و نوت ها و تقویم وقرار ملاقات ها برام خیلی مهم است و البته ارتباط با کامپیوتر . قبلا از پاسختان ممنونم .

Nokia C5 5MP Nokia C5 5MP

1392/10/16 من هم یکی داشتم ، متاسفانه بر اثر تصادف از بین رفت ، با نظر سایر دوستان موافقم شاید یکی از بهترین صفحه کلید دارهای نوکیا باشد . وقتی گوشی های دیگه رو دستت میگیری تازه میفهمی چی رو از دست دادی .
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا