مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : خسرو ت
  • تاریخ عضویت : 1390/1/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

HTC One M9+ HTC One M9+

1395/1/2 سخت در اشتباهید
نه 1429 قیمت صحیح این گوشی هست و نه 2020
ربطی به دلال بازی و این سناریو ها ندارد
گوشیهایی مثل htc یا سونی و علی الخصوص اپل ( که آشنایی بیشتری با این جریانش هست)بر اساس فروش منطقه ای به کشورهای مختلف بدلایل مختلف بقیمتهای متفاوتی بفروش میرسه ، مثلا اتصالات میاد قرارداد میبنده با htc برای m9+ و مثلا نصف هزینه این گوشی رو به Htc میده و یک لاک کد مخابراتی یا همان iccid (که در اپل بیشتر میشناسندش) میگذارند روی آن گوشی که نصفش پرداخت شده و به این شرط به مشتری بفروش میرسد که مشتری صرفا با آن اپراتور فقط کار کند، حال تاجران طماع همانها را بنصف قیمت خریده و بخاطر نبود مورد رجیستری در مخابرات و عدم محدودیت iccid براحتی با تعویض یک رام میتوان سیم کارت ایرانی را بهش خوراند و اینگونه یک قیمت کاذب برای زیر فروشی آن گوشی فراهم میشود و به برخی خرده فروشان ساده لوح که تفاوت این گوشیها رو نمیفهمند و فقط ارزانتر میخرند ، عرضه میکنند تا راحت فروش رود، مثلا گوشی که خود htc به retailer هاش میفروشه حدود 400 دلار و شیخ ها بتعداد قمتی حدود 1600 درهم ، اینجا میبینید 300 تومن ارزونتر از ریتیلر پیدا میکنید!!!
نه شما حق دارید من هم جای شما بودم روزی همین فکر رو میکردم ، مَثَل جریان مصر باستانه که تا وقتی از رود نیل اونورتر نرفته بودن با اعتماد کامل فکر میکردند کل دنیا فقط همون مصره.

HTC One M9 HTC One M9

1394/2/18 براي حل مشكل وايفاي، داغ شدن ، دوربين پشت به شماره 09355238282 پيامك دهيد.

Sony Xperia V Sony Xperia V

1392/2/9 متاسفانه نیست
اگر مثل من خیلی واستون مهمه که بتونید همزمان شارژ کنید و از usb استفاده کنید Acro S بخرید که توی پکش هست.

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/9/22 کسی دسترسی به پاساژ ارگ کرمانشاه داره؟

Sony Ericsson XPERIA Pro Sony Ericsson XPERIA Pro

1391/2/17
علی س: ray . pro یک سال نشده اومدن چجوری طرف تست کرده بعد نتیجه بعد از دوسال اونم رو صفحه led backlit کرده و اعلام کرده؟!!! عجب!
جفتشون خوبن فقط pro -->
hdmi داره
صفحش بزرگتره
کیبرد داره (مال من عربی داره رو کیبردش)
صداش کمی بهتره


علی ج: خیر

فاطمه ا : حرف خنده داریه مث اینه که بگین پژو ترمز داره بعد بپرسین بنز هم ترمز داره؟ !!

بله آندروید 4 هم براش میاد

Sony Ericsson XPERIA Pro Sony Ericsson XPERIA Pro

1391/2/9 mohammad 0 : با تبریک فراوان برای خرید گوشیتون
درمورد CPU اش که میگید مشکل کوچیکشه اتفاقا CPU اش مزیتشه چون تو این رنج قیمت همگی CPU ها 1GHZ هستن مگر اینکه دویست سیصد تومان دیگه بزارین روش که DUAL CORE بشه وگرنه همین گوشی با طراحی خوبی که داره اگه وارد باشید تا 1.4GHZ اورکلاک میشه بدون داغ کردن!!!! پس نه تنها مشکلش CPU نیست بلکه مزیتی داره که میتونید با خیال راحت تا 1.4 GHZ ببریدش بالا.

همچنین مجهز به چیپ گرافیکی قوی ومعروف ANDERENO 205 هست که باعث میشه برای کارای گرافیکی,گرافیک گوشی مزاحم CPU تون نشه و برای گرافیکش از تراشه پردازنده 205 MHZ اختصاصی استفاده کنه در صورتی که بعضی از گوشیهایی که به این GPU مجهز نیستن همیشه برای پردازش گرافیکی باید مزاحم CPU بشن و مقداری ازفرکانس CPU رو کم کنه.

که این مساله بطور واضح در بازیهای با گرافیک بالا مثل GANGSTER RIO و GTA III ملموسه که این گوشی کاملا روان و بدون LAG اجرا میکنه!

به شخصه منم خیلی خوشحالم که این گوشی بخاطر سفارش مینلند بودنش از چین (یه اصطلاح بازرگانی مثل اصطلاح جنس صادراتی خوذمون) واسه قاچاقچیا سود هنگفتی نداره بنابراین هنوز خز نشده و دست هر عمله ای نیست.

همچنین این گوشی علاوه بر ماهواره های GPS نیز ماهواره های GLONASS (ماهواره های فرستاده شده از طرف روسیه! ) ساپورت میکند و زیر بتون آرمه جی پی اسش آنتن میده!!!!! واقعا تا تست نکردم باورم نشد (میتونید با این برنامه [GPS Test Plus 1.1.7] تست و با بهترین گوشیای HTC و سامسونگ مثل GALAXY S2 و سنسیشن و ... مقایسه کنید)

درمورد GLONASS :
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=glonass&source=web&cd=1&ved=0CEMQFjAA&url=http%3A%2F%2Fen.wikipedia.org%2Fwiki%2FGLONASS&ei=6HibT6zwOIes0QWF2OjoDg&usg=AFQjCNEAtuBmrcjKqG65QApuZL03g24kTA&cad=rja

درمورد ساپورت شدن XPERIA PRO توسط GLONASS روسیه:
http://developer.sonymobile.com/wp/2012/01/19/glonass-support-in-our-latest-xperia-phones/

Sony Ericsson XPERIA Pro Sony Ericsson XPERIA Pro

1391/2/4 واقعا مقایسه خنده داريه تا وقتی نخريدمش درکش نکردم از نئو. دل کندم و کاملا از این گوشی راضیم در یک کلام میشه بهش گفت اکسپریا نئو ی كيبوردداري که صداش بهتره و خز نشده!
واقعا تکه وقتی تو جمع دستتون باشه ميفهمين حرفمو مخصوصا مشكيش فقط امیدوارم اگه خاستين بخريند گيرتون بياد;

Nokia 701 Nokia 701

1391/1/25 VAHID T عزیز
متاسفانه مقایستون زیاد نرمال نیست در واقع مثل اینه که بنز شش سیلندر با تکنولوژی دهه 90 رو با هیوندا جنسیس مقایسه کنی! ولی بر فرض مقایسه که دل سیمبین دارها هم نشکنه باز هم حرفاتون بی اساسه و متاسفانه بدون دانایی کافی اطلاعات غلط در اختیار ملت قرار میدید
usb on the go با update رسمی با ورژن 2.3.4 روی تمامی گوشیهای آندروید قابل استفادست!!!

Sony Ericsson Xperia ray Sony Ericsson Xperia ray

1391/1/24 دوستان عزیز من میخام بخرمش ولی دوتا سوال تخصصی برام پیش اومده۰
یکی اینکه فایرفاکس بخوبی روش کار میده؟
دوم اینکه با opera که کار میکنین مثلا چنتا تب بازه وصفحاتی کامل لودشده ،بعد دکمه home میزنید و بعد از مدتی دوباره برمیگردید به opera صفحاتتونو سرجاش نگه داشته یا دوباره میخاد رفرششون میکنه؟
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا