مشخصات کاربر
 - نام کاربر : کامیار ک
- تاریخ عضویت : 1392/10/8
- تعداد نظرهای داده شده : 7
نظرها
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
آره فعلا صبر می کنم ببینم چی میشه ، اونم بیاد فک کنم کم کم 2 تومنی باشه بی گارانتیش.
ممنون
آقا الان مثلا من برم بازار موبایل می تونم یه دونه با این مشخصاتی که شما توصیه کردین پیدا کنم؟
اونسری رفته بودیم واسه رفیقم گوشی بگیریم از هرکی می پرسیدم I9505 داری و اینا اصن یه جورایی مسخره می کردن آدمو نمی دونم چه فازی بود!
ممنون
لطف کردی که برام کامنت گذاشتی ، راستی کدوم مدلشو گرفتی شما ؟
احتمالا موقع خرید باید مزاحم دوست شما بشیم دیگه :)
من خودم تا 3 سال پیش که آخرین بار گوشی گرفتم همیشه می رفتم طبقه آخر علائدین بی گارانتی می خریدم هیچ مشکلی هم نبود ولی جدیدا انقد کلک زیاد شده آدم میترسه بی گارانتی بگیره!
جدی جدی داغ و اینا نمیکنه یعنی ؟ باتریشم ردیفه؟ زود خالی نمیشه ؟ لگ هم نداره! بابا خوش شانسیا خداوکیلی!
مرسی از نظرت
آقا خیلی ممنونم از راهنماییت.
آره فک کنم حرفت منطقیه که میگی صبر کنم واسه s5 فقط نمی دونم کی قراره بیاد و چقد باید صبر کنم .
نمی دونم چه حدی از بازی زیاد محسوب میشه ولی خوب یه گوشی full HD بالاخره آدمو وسوسه بازی می کنه دیگه!
مرسی از راهنماییت موقع خریدم حتما مزاحمت میشم لطف کردی.
ممنون میشم کمکم کنی
ببین من پول گارانتی دارشو ندارم بخوام بدون گارانتی بگیرم حواسم به چیا باشه که خراب بهم نندازن؟4هسته ای رو بگیرم یه 8 هسته ای؟
راست میگن که این بی گارانتیا هر کدوم یه ایرادی داره و نگیرین و از این حرفا؟
مرسی ازت
آقا یه کمکی به من بکنید ممنون :
1 ) ببینید من 1/5 تقریبا می خوام هزینه کنم برا گوشی ، تو نظرا اومده که با گارانتی بگیر و اینا که من 300 تومن اضافه تر نمی دونم بدم ، به نظرتون ریسکه بی گارانتی بگیرم آیا؟ کسی نمیشناشین آدم کاردرستی باشه یه سالم و کاملشو بی گارانتی به ما بده؟
2 ) بیشتر نظرارو راجع به گوشی خوندم ولی آخر نفهمیدم بالاخره ایراد باتری و داغ کردنش با آپدیت حل میشه یا نه ؟ نخرم یه موقه رو دستم بمونه؟
3 ) اصن فرقی می کنه I9500 بگیرم یا I9505 ؟ اینجا هرکی یه چیزی داره میگه سرگیجه گرفتم!
4 ) داستان باتری چیه دیگه ، چه جوری باید باشه که ایراد پیدا نکنه.
ممنون میشم کمکم کنید.
مرسی