مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : aria a
  • تاریخ عضویت : 1392/10/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 335

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 335 مورد

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/1/27 مرسی میثم جان.باید شخصا تست کنم

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/1/27 مرسی از وقتت دست عزیز.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/1/26 دوست عزیز جوری که من خوندم از اندروید ۴ به بعد کلا پوشه سابقه شارژ باتری خودکار بعد هر شارژ ریست میشه برای همین دیگه از لحاظ نرم افزاری مشکل کالیبراسیون برای هیچ دیوایسی پیش نمیادکه با کد رفعش کنید. بحث کالیبره سخت افزاری هم که حتما خودتون واردید.

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/1/26 سلام میثم جان یه سوال داشتم. نور صفحه زد 2 رو با زد الترا مقایسه کردی؟ ممنون میشم اگه تجربشو داری راهنمایی کنی. میخوام ببینم یکسانه اگر نه کدومش چقدر روشن تره. با نیت و اینا کار ندارم در عمل باید بدونم. مرسی

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/1/26 تو نظر قبلی عرض کردم.من خودم تهران نیستم ولی با واسطه بردم آرین و بعدش راضیم از کیفیت صفحه و سایر موارد چیزی تغییر نکرده. ضد اب بودن هم چون واشر سوکت شارژم در اتفاقی پاره شد تست نکردم ولی آرین گفت مشکلی نداره ضد اب بودنش هم مثل قبله.برای راحتی خاطرت تو اینترنت بگرد دنبال فیلم جدا سازی قطعات زد وان کامپکت.یه فیلم هست که کامل تجزیه میکنه دو باره میبنده با ابزارش. فیلمو ببینی متوجه میشی که اگه بازش کنن هیچ اتفاقی براش نمیفته.بازم تکرار میکنم با کابل او تی جی و ماوس میتونی باهاش همه کار بکنی مثلا فیلما و عکسای خاصتو بریزی رو فلش.در ضمن گوشیمو فرستادمو و برگشت هیچیش پاک نشد و اصلا به ریست هم نیاز نبوده

Sony Xperia Z2 Sony Xperia Z2

1394/1/20 دوست عزیز من زد الترا داشتم که صفحش مثل گوشی شما شکست.تهران نمایندگی ارین تعویض کرد و عین روز اولش شد.معمولا هزینش نصف قیمت گوشی میشه که تو برندای دیگه گرونتر از نصفه مثلا نوت ۳ 1080000 قیمت صفحشه. تو این مدت که نبردی تعمیرش کنی با کابل او تی جی و ماوس میتونی کامل ازش استفاده کنی.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/26 به دلیل سرویس هوشمند چند دقیقه بعد از این که شارژ به 100 میرسه چند درصدش مصرف میشه و دوباره شارژ میشه تا به شارژر و باتری فشار نیاد. مشکلی ایجاد نمی کنه. لی بهتره این کار رو کمتر انجام بدین ولی اگر اتفاق افتاد مشکلی پیش نمیاد. این کار در دراز مدت در عمر باتری تاثیر داره و دراز مدت یعنی 2 سال دیگه. قبلا هم خدمتتون عرض کردم بین بهتری شیوه استفاده و بد ترین استفاده نهایتا 1 سال فاصله هست و تا دو سال دیگه هردو حالت مشکلی پیدا نمیکنن. شما هم که بدترین حالت رو انجام نمیدین.
در مورد قاب ژله ای نمیشه اگه مشکل بدون قاب حل شد قابتون رو عوض کنید و سافت کیس بگیرید؟؟ اینجوری لازم نیست که هر دفعه از قاب در بیارین. امتحان کنید اگه درست شد به نظرم یا بدون قاب استفاده کنید(حد اقل تو خونه که بیشتر روی سطح میذارین) و یا یه هاردکیس بگیرید

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/26 اوایل مارس قراره برای خانواده زد ارائه بشه. برای اینکه طرفدارهای اس پی دوباره مثل جریان 4.3 هر روز و زیر هر پست و کامنتی راجع به تاخیر آپدیت شکایت نکنن فعلا تحت بررسی زده تا بعدا سر فرصت ارائه بده. 9 ماه از اتمام گارانتی نرم افزاری اس پی مونده . خیلی بعیده که فقط یه ورژن ارتقاع اندروید براش بیاد با توجه به این که از 4.2.2 هم پرید به 4.3. پس خیالتون راحت. مطمعنا ارائه میشه ولی حدود دو الی سه ماه دیگه.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/25 در مورد قاب ژله ای هم احتمالش هست که رخ بده .البته میتونین قبل از خرید با فروشنده مطرح کنید و با یک قاب باز شده تو مغازه تست کنید. نیاز نیست که حتما قاب خودش باشه و فقط کافیه سایزش بخوره. بعد گوشی رو رو ویترین بذارید و قسمتای مختلف تاچ رو بررسی کنید. در مورد گارد سخت هم که فرمودین ،مشکلی ایجاد نمیکنن .در ضمن قاب های ژله ای معمولا بعد از مدتی به زرد تغییر رنگ میدن و کدر و بد رنگ میشن.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/25 ایمان جان در مورد 4.4 تو نظرات قبلی عرض کردم که به احتمال 90% ارائه میشه و دلیل این تغییر تو پیج اس پی اعتراضات گسترده اس پی دار ها به تاخیر 4.3 بوده که با توجه به این که کیت کت قراره اوایل مارس برای سری زد ارائه بشه میترسیدن دوباره اعتراض شروع بشه و فعلا تحت بررسی زدن تا زمانی که بخوان براش ارائه بدن. در ضمن تا اتمام 18 ماه ساپورت نرم افزاری خیلی زمان مونده و سونی نمی تونه تو این 8 ماه باقی مونده اندروید های جدید رو ارائه نده. با توجه به سبک تر بودن کیت کت نسبت به تمام ورژن های قبلی و ساپورت اکثر چیپ ست های قدیمی بهانه ی سازگار نبودن هم نمی تونه بیاره. پس به نظر من حتما آپدیت رو دریافت می کنید ولی احتمالا 2 ماه دیگه. در مورد نکسوس 4 باید عرض کنم که نسبت به اس پی بجز اندروید کیت کت هیچ برتری نداره و با توجه به سرنوشت گلکسی نکسوس احتمالش هست که ورژن های بعدی اندروید رو دریافت نکنه.(البته احتمالش کمه). در ضمن حافظه 16 گیگ و عدم پشتیبانی از کارت حافظه خارجی هم براتون در دراز مدت مشکل ساز میشه .البته بسته به استفادتون داره ولی با توجه به این که از همه لحاظ ضعیفتر هست من اس پی رو پیشنهاد میکنم. همین حالا هم میتونین رام سیانوژن مود بر پایه کیت کت رو روی اس پی نصب کنید و استفاده کنید و اکثر ارتقاع دهنده ها هم پشتیبانی از اس پی رو شروع کردن و رامهای متنوعی براش ارائه شده.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/25 مهرداد جان در مرد گرند باید عرض کنم که هیچ مزیتی نسبت به اس پی نداره و اگه تو فکر آپدیت هستین مطمئنا با همین شرایط هم زودتر از گرند به کیت کت میرسه (احتمال این که گرند آپدیت به کیت کت بشه زیاد نیست). دلیل تغییر تو پیج اس پی اینه که قراره اوایل مارچ برای خانواده زد کیت کت ارائه بشه و برای اینکه دارندگان اس پی تعدادشون خیلی زیاده و دائم به سونی برای دیر ارائه شدن آپدیت اعتراض میکنن فعلا تحت بررسی قرار داده تا با مشکل اعتراضات که در مورد 4.3 به سونی هجوم پیدا کرده بود مواجه نشه. و به وقتش ارائه میده. هر چند که به این فکر نکردن که حالا طرفدار های این گوشی به بهانه ی ارائه نشدن کیت کت حمله میکنن :)
در مورد کاهش قیمت ها باید چند نکته رو در نظر بگیرین:
اول اینکه بعد از هر اتفاق موثر در قیمت چند هفته تا چند ماه طول میکشه تا این موج به من و شما برسه و هرچی گوشی پر فروش تر باشه این موج دیر تر میرسه. چون خرید وارد کنندگان عمدست و تا اتمام موجودی خرید جدید انجام نمیشه که رو قیمت نهایی تاثیر بذاره.
مورد دوم اینه که بر خلاف کاهش قیمت که دیر میرسه افزایش قیمت لحظه ای هست و با یک خبر اجتماعی یا سیاسی و روابط خارجی قیمت افزایش پیدا میکنه.
با توجه به شیب منفی نمدار قیمت ها با همین روند اگر اتفاق دیگه ای تاثیر نذاره حدود 10 الی 30 تومان دیگه ممکنه پایین میاد
مورد بعدی مربوط به تحریم ها هست که تا جایی که من میدونم 8 ماه پیش برای کامپیوتر موبایل و لوازم و قطعات جانبی برداشته شد و تاثیرشو تو بازار تا الان گذاشته.
مورد بعدی ارز مبادله ای مربوط به موبایل و پی سی هست که درهم هست و به دلار تحریم و ... ارتباط مستقیم نداره و تغییرات ارزشش نسبت به ریال ایران به نسبت ارز های دیگه کمتر هست.
مورد آخر اینه که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و ممکنه 200 تومان بیاد پایین یا بره بالا و هیچ اقتصاد دانی هم نمیتونه به طور 100 % بازار هفته بعد رو پیش بینی کنه.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/25 میلاد جان دو نکته هست که باعث میشه این خبر ربطی به قیمت پیدا نکنه. اول اینکه تحریم موبایل و پی سی 8 ماه هم بیشتره که برداشته شده و دوم این که عمده خرید بازار با درهم از امارات و کشورهای عربی هست در زمان تحریم ها هم مشکلی تو تهیه نداشتن و قیمت ها خیلی بیشتر نمیشد برای وارد کردن.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/24 بردی جان در صورتی که راضی نبودی از آپدیت خیلی راحت میتونی دانگرید کنی. برای بک آپ هم راه های زیادی هست . میتونی از بخش بک آپ & ریئستور تو خود گوشی این کار رو بکنی . یا با Sony PC Companion که آموزش آپدیت بک آپ گیری با این برنامه رو میتونی از لینک زیر یاد بگیری:
http://shahrup.ir/1392/06/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%B1/
راه بعدی برنامه های مخصوص این کار هستند که برای تنظیمات و نرم افزارها نیازمند به روت هستند. مثل بک آپ تیتانیوم و گو بک آپ و...

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/24 سجاد جان. با ریست فکتوری باید حل بشه ولی اگه نشد هم نهایتا رام رو دوباره نصب می کنی مشکل کامل حل میشه. فعلا یه بک آپ از تنظیمات مخاطبین و ... بگیر (دقت کن که از برنامه هات نگیری چون ممکنه مشکل بعد از ریستور برگرده.) یه لیست از برنامه هایی که نصب کردی یاد داشت کن. بعد گوشی رو فکتوری ریست کن. احتمال 80% مشکل حل میشه. بعد با خیال راحت بک آپتو ریئستور کن و برنامه هات تک تک نصب کن و امتحان کن تا اگه با نصب برنامه ای دوباره مشکل پیدا شد سریع پاکش کنی.
اگه مشکل اینجوری حل نشد بگو تا بریم برا راه های بعدی.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/24 همینه دیگه. آپدیت کنید. ببینیم سونی چه گلی به سر ما زده. به قول یکی از مخاطبای اکسپریا بلاگ "بالاخره تو تقویم سونی دسامبر رسید".سونی هم دید همه خوشحال هستن گفت بزنم تو ذوقشون کیت کت رو به تعلیق در آورد. فکر کنم کیت کت تو اس پی به فعالیت های هسته ای مربط میشد...

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/24 نگران نباشین. یک بار که مشکلی ایجاد نمیکنه. در حالت کلی هم اگه آمپر شارژر بیشتر از مدل خودش باشه باعث گرمتر شدن و فشار بیشتر میشه ولی در طولانی مدت و استفاده مداوم مشکل ساز میشه. آمپر پایین تر هم مشکلی نداره. در ضمن اس پی از آمپر های خیلی بالاتر اصلا پشتیبانی نمیکنه و این یعنی شارژر دختر خالتون هر چی بود مشکلی ایجاد نکرده و نمی کنه ولی بهتره کمتر از شارژرهای دیگه استفاده کنید (منظور شارژر با آمپر های دیگست) ولی اگه جایی دسترسی نداشتین به شارژر خودش سخت نگیرین. قبلا عرض کردم این باتریها حد اقل یکسال و نیم تا دوسال عمر میکنن و حد اکثر هم 2.5 تا 3 چون میانگین عمر اسمارت فون 6 ماه هست و بعد 6 ماه قدیمی محسوب میشه تو دنیا (!)
راستی در مورد تاچ بدون قاب ژله ایتون تست کردین؟ چون قبلا عرض کرم خدمتتون که قاب ژله ای هم یکی از عوامل مشکل تاچ بوده و خیلیا با در آوردن گوشی از سافت کیس مشکلشون حل شده.(البته انقدر این صفحه فعاله که نظر مربوط به این مسئله خیلی رفت پایین و نخوندینش احتمالا)

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/23 یه خبر بد . امکان داره کیت کت برای اس پی ارائه نشه و صفحه نرم افزار سونی تغییر کرده و به جای ورژن آینده نوشته تحت بررسی:
http://www.xperiablog.net/2014/02/12/sony-mobile-reconsidering-android-kitkat-for-the-xperia-sp/
http://www.xperiablog.net/category/xperia-sp/

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/23 مصطفی جان تو این عکس با شکل توضیح دادم که کامل متوجه بشی. تفاوتش فقط تو باندهای 3جی و 4جی هست.تو عکس خودت متوجه میشی:
http://www.upload7.ir/imgs/2014-02/48694475671609935424.jpg
این باندها تاثیری روی سرعت ندارن بلکه مثل کانل هستن و راه انتقال هستن نه سرعت انتقال. هر اپراتوری یکسری از کانالها یا باندها رو ساپورت میکنه و یکسری رو نمیکنه. برای 3 جی مربوط به رایتل باید سوال کنید و من اطلاعی ندارم . در ضمن 06 تو ایران نیست.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/23 دست عزیز دیروز توضیح دادم ولی مجددا برای شما مینویسم:
تاچ شناور یعنی امکان کار با گوشی بدون لمس صفحه و از ارتفاع تا 1 سانت. گلاو مد (یا حالت دستکش ) رو از داخل تنظیمات فعال کنید و بعد گوشی رو قفل کنید و مجددا دکمه قفل رو بزنید و این بار پترن یا کد رمزتون رو بدون لمس صفحه بزنید(یا با یک دستکش یا پارچه قفل رو باز کنید) تا تاچ شناور فعال بشه.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/23 دوست عزیز انتخاب شما هیچ ایرادی نداره. اس پی گشی قوی هست و قدرت گوشی فقط برای بازی نیست. همینکه بتونین بدون لگ و روان از تمام امکانات و برنامه ها استفاده کنید مستلزم سخت افزار خوب هست. در مورد دوربین این گوشی باید عرض کنم که در حد 8 مگاپیکسلی ها راضی کنندست و مشکلی باهاش پیدا نمیکنین. تنها مشکلی که بعضا دوستان با دوربین اس پی پیدا میکنن فراوانی آپشن های تنظیمات هست که باعث سردر گمی افراد کم تربه میشد. با یک کم کار کردن و تجربه کردن میتونین مثل یه عکاس حرفه ای ازش استفاده کنید (البته باز هم تاکید میکنم که در حد 8 مگاپیکسل باید ازش انتظار داشت) تنظیمات اولیه ری سوپریور اوت (یا حالت خودکار) هست که معمولا با شرایط صحنه مورد نظر برای عکاسی ما سازگار نیست و عکس ها اصلا جالب نمی شن و برای گرفتن عکس خوب باید تنظیمات مناسب برای صحنه رو انجام بدین که این تنظیمات رو میتونین تو نظرات قبلی پیدا کنید(با سرچ کردن "تنظیمات دوربین "در بخش جستجوی نظرات و پیدا کردن نظرات دوست خوبم حامد.باوی)
باتری خوبی داره با باتریش به مشکل بر نمی خورین (ولی باتری اکسپریا سی اندکی قوی تر هست)
برچسب رو که دوستمون گفتن ری همه جعبه ها نیست ایشون گفتن اگر روی جعبه برچسبی مبنی بر وجود رم 8 و تگ های ان اف سی خورده باشه باید درون جعبه این لوازم وجود داشته باشه . بسته بندی جعبه ها بسته به منطقه سفارش (مثلا خاور میانه یا سوئد یا...) متفاوته و اکثر مدل های بازار مخصوص خاور میانه هست که چیز خاصی توی جعبه نیست و مدلی که دستمون گفتن روی جعبه برچسب داره ر با اسم فول پک میتونین تو بازار پیدا کنین که معمولا گرون تر هست.
خرابی محصولات سونی مربوط به گوشی های 2011 و اوایل 2012 بود و تقریبا یکسال و نیم هست که سونی بیشتر از سایر برند ها خرابی نداره (اتفاقا نسبت به سایر برند ها که فروش کمتری هم تی ایران دارن تعداد محدود تری خرابی داره ) در مرد اس پی هم تا حالا بجز یکی از دوستان مشکل سخت افزاری برای کسی پیش نیومده که مرد ایشون هم مربوط به استفاده بسیار سنگین از گوشی هین شارژ کردن بود که در اثر گرمای شدید(گرم شدن باتری به دلیل فشاری که از طرف مصرف سنگین و همینطور از سمت شارژر به باتری وارد میشه امری طبیعی هست) بخشی از مدارهای تاچ صفحه دچار اختلال شد که به نمایندگی سپردن . برای اطمینان شما میتونین با گارانتی آرین تماس بگیرین و بگین که این اتفاق برای شما رخ داده تا متوجه بشین که آیا در صورت بروز همچین مشکلاتی میتونین از گارانتی استفاده کنین یا نه.در مورد ضعف تاچ در شرایطی که گوشی رو بر روی سطح نرم و ابری قرار بدین حساسیت قسمتی از تاچ به طور موقت کم میشه و وقتی بردارین مثل اول میشه که در همه اس پی ها بود و با آپدیت حل شد و اگر دوباره پیش بیاد به احتمال زیاد با آپدیت 4.3 رفع میشه. بجز این مورد تاچ اس پی فوق العاده عمل میکنه و جدا از تاچ شناور در حالت عادی هم حساسیت بالایی داره .
وای فای این گوشی هم هیچ مشکلی نداره و مشکل گذشتش مربوط به محدودیتی بود که سونی ایجاد کرده بود و با آپدیت حل شد.
تی اف تی در زوایای دید و عمق نداشتن رنگ های تیره محدودیت داره که اس پی مشکلی جز زاویه دید نداره و اگه از نزدیک مقایسه کنید بهتر میتونین انتخاب کنید. زایه دید منظور شسته شدن رنگ ها (رنگ هامایل به سفید میشن و انگار شسته میشن ) وقتی با زاویه زیاد نگاه میکنید.
این جواب تمام پرسش هایی بود که مطرح کردین.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/23 در مورد سخت افزار که چیپ مدیا تک به کار رفته در سی به خاطر ارزون بودن استفاده میشه تا قیمت نهایی محصول رو پایین بیاره و از ضعیف ترین چیپ ها هست.
در مورد دربین اوایل بهتر بود (چون نرم افزار جدید تری نسبت به اس پی روش بود) ولی بعد از آپدیت های که برای اس پی اومد فکر نمی کنم هیچ تفاوتی داشته باشن چون با تنظیمات درست اس پی یکی از بهترین 8 مگا پیکسلی هاست (البته مگاپیکسل بیشتر دلیل بهتر بودن نیست ولی در نهایت دوربین اس پی نسبت به پرچمدارها معمولی هست و تو رنج میان رده دوربین قابل قبولی داره ) . پیشنهاد میکنم که عکس های هر دو دوربین رو مقایسه کنید تا بهتر تصمیم بگیرید .
در مورد باتری هم سی بهتر عمل میکنه ولی اس پی هم ضعیف نیست و در شرایط نرمال حد اقل یه روز پرکار رو جواب میده (منظور از شرایط نرمال عدم وجد برنامه های مخرب و مشکل نداشتن هست و یک روز پرکار یعنی اینترنت و بازی و نرم افزار و تماشای ویدئو و کارهای عادی که حد اقل 12 ساعت و بیشتر یعنی یک صبح تا شب دوام داره ).

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/23 http://www.xperiablog.net/2014/02/11/xperia-sp-android-4-3-update-starts-rolling-with-build-12-1-a-0-266/
بالاخره آپپدیت 4.3 برای اس پی آغاز شد. البته فعلا فقط برای استرالیا اومده و احتمالا تا نسخه خاور میانه بیاد از 1 روز تا 1 ماه طول میکشه. ولی دوستان می تونن از لینک زیر این رام رو به صورت فایل ftf از لینک زیر دانلود کنن و با فلش تولز فلش کنن:
http://doomlord.xperia-files.com/download.php?dlid=QzUzMDNfMTIuMS5BLjAuMjY2X0F1c3RyYWxpYV9HZW5lcmlj
حجمش 813 مگ هست.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/22 دقیقا. خرابی سونی که تعمیر کارا میگفتن مربوط به گشی های قبل از نیمه دوم 2012میشد و از اون به بعد خیلی خیلی کمتر از شرکت های دیگه شده . با توجه به اینکه فرش بیشتری نصبت به خیلی شرکت های دیگه داره (حد اقل توی ایران) خرابیش از همه کمتر شده. حتی از سامسونگ که جدیدا بجز چند مدل تو اکثر مدل هاش پیش میاد. حتی اس 4 اس 4 مینی که پرچمدار های اند و مید رنج محسوب میشن.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/22 باتری نصبت به رقبا و هم رده هاش خیلی خوبه و حد اقل یه روز پر کار جواب میده. ای فای توی فریمور قبلی بردش محدود شده بود و برای همی برای بعضی از دستان که مودم قدیمی تر داشتن خیلی قطع و وصل میشد که این مشکل با آپدیت ها حل شد و در صورت بروز دوباره این مشکلات هم میشه خیلی ساده با تغییر یک عدد تو کد های مربوط به وای فای گوشی مشکل رو حل کرد( کلا تو گوشی اندرویدی هیچ مشکل نرم افزاری غیر قابل حل نیست و حد اقل یه راه برای درست شدن داره) تاچش خیلی قوی و حساسه و با توجه به قابلیت تاچ شناور (که کلا تو حدود 5 تا گوشی تو دنیا بیشتر نیست) احساس خیلی رضایت بخش تری نصبت به گوشی های دیگه از تاچ خواهید برد . اما بر روی سطوح نرم و ابری در حالت افقی گاهی قسمت های خاصی حساسیتش پایین میاد که برای خیلی از دوستان با آپدیت رفع شده بود ولی برای دوستایی که تازه خریدن دوباره پیدا شده و احتمال 90 % با آپدیت حل میشه . در حالت عادی وقتی گوشی رو در دست نگه میدارین این مشکل وجد نداره. یه مورد دیگه هم برای یک نفر پیش اومده اون هم از کار افتادن بخش کمی از بالای گشی هست که به گارانتی داده برای تعویض یا تعمیر . کلا اگه با گارانتی خرید کنید خیالتون راحت تر میشه

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/22 شارژرش 800 (یا 850) میلی آمپر هست که با تقسیم 2300 بر 800 حدود 2.8 بدست میاد یعنی 2.45 الی 3 ساعت. شارژ کردن اولیه لازم نداره. هر موقع شارژ به زیر 15 % رسید به شارژ متصل کنید و بالا تر از 97% هم جدا کنید. شارژ کردن تلفن در حالت خامش خیلی خوبه و باعث میشه گوشی شارژ بیشتری نگه داره و در کل هر 24 الی 48 ساعت یکبار خاموش کردن تلفن برای عملکرد همه قسمت های گوشی مفیده (ولی اگه انجام ندین هم هیچ مشکلی پیش نمیاد) ماهی یکبار هم باید یذارین تلفن کامل شارژش تموم بشه و همونطور در حالت خاموش به شارژ متصل کنید تا 100% بشه تا به باتری شک وارد بشه وکالیبره باتری بهم نخوره. در آخر باید عرض کنم که معملا باتری اسمارتفون ها تا 1.5 الی دو سال هیچ مشکل جدی پیدا نمیکنن و با انجام این موارد در دراز مدت یکم بیشتر عمر میکنه و واجب و حیاتی نیستن.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/22 چیز خاصی نیست و حذفش باعث شده که صفحه با حاشیه ها یکدست بشه و زیبا تر بشه در حالت خاموش . تو حالت روشن هم که خودتون مقایسه کردین. اگه قصد خرید دارین که تو صفحه زد آل ت همین سایت میتونین فروشنده ها رو پیدا کنید و بیز آنلاین هم داره (emals.ir رو هم چک کنید) . اگر هم که زد آر خریدین قبلا هم عرض کردم گوشی خوبی هست و پشیمون نمیشین.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/22 تاچ شناور یعنی امکان کار با گوشی بدن لمس صفحه و از ارتفاع تا 1 سانت. گلاو مد (یا حالت دستکش ) ر از داخل تنظیمات فعال کنید و بعد گوشی رو قفل کنید و مجددا دکمه قفل ر بزنید و این بار پترن یا کد رمزتون رو بدون لمس صفحه بزنید(یا با یک دستکش یا پارچه قفل رو باز کنید تا تاچ شناور فعال بشه. در مورد تنظیمات دوربین یا با موبایل حامد جان تماس بگیرید (حامد.باوی) و یا ایمیلتون رو بذارین تا بفرستم براتون.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/22 میثم جان هنوز آپدیت جدید نیومده معلوم نیست که این حالت تغییر میکنه یا نه لی جای نگرانی نیست و با برنامه های مختلفی میتونی به دلخواه تنظیمش کنی و تنظیمات خیلی خوب و زیادی در دسترس شما میزاره برنامه های light fliw و illumination نمونه ای از برنامه های تنظیم ال ای دی هستن.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/22 حامد جان یه لطفی بکن تنظیمات دوربین رو(البته کامل ) به همراه نمونه عکس ها به صورت یه فایل پی دی اف آپلود کن تا هم زحمت خودت برای راهنمایی دوستان کمتر بشه و هم اینکه یه توضیح کامل داشته باشن و همیشه بتونن ازش استفاده کنن.(اعصاب خردی و توضیح راجع به دوربین و ... رو هم از خودت و من دور می کنی :) )

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/22 فرستادم علی جان.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/22 حجت جان شما کدوم شهر تشریف دارین؟ به نمایندگی شرکت آرین نشون دادی؟ چن نمایندگی آرین به سامسونگ و غیره خدمات نمیده. هفته پیش هم یکی از دوستان همین مشکل رو پیدا کرد که گارانتی آرین متقبل شده و قراره تاچ رو تعمیر یا تعویض کنه. اگه تو شهر شما نمایندگی آرین نباشه میتونی به دفتر تهران زنگ بزنی و سوال کنی که گشی ر چطور به دستشون برسونی.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/22 امیر جان تا جایی که ن میدونم طبیعی هست و تمام شارژر ها همین صدای ویز خیلی آروم رو دارن و جای نگانی نیست

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/22 سعید جان دو بانده بودن رو در جواب من گفته بود که گفتم اس پی چون دوباندست بهتره . در مورد توقف تولید منظورش زد ال بود که من به جای زد آر پیشنهاد دادم که اون هم متوقف نشده.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/21 فرستادم خدمت شما مهدی جان.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/21 آره معین جان صفحه زد آر به دلیل حذف لایه هوای بین تاچ و ال سی دی شفاف تره و زاویش هم یکم بهتره. درمورد وایفای هم من از روی اطلاعات این سایت گفتم که اشتباه بود. در مورد رم هم گفتم که فعلا اس پی عملکردش بهتره ولی در آینده برتری با زدآ ر هست. خط آخر منظورت از زد آر احتمالا زد آل بود دیگه؟ نه توقف تولید نخورده ولی کلا تو بازار کمه چون رسمی وارد نشده. خط تولیدش با زد هست و حد اقل تا 2 3 ماه دیگه تولید میشه(قبل از شروع خط تولید زد2). باز هم به کار سونی نمیشه مطمعن بود و ممکنه زودتر یا دیرتر این کارو بکنه. در هر صورت الان تو بازار میتونین تهیه کنید هر دو رنگشو.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/21 دوست عزیز حق با شماست و عذر خواهی میکنم. در مورد صفحه تفاوتشون رو از کامنت شما متوجه شدم که چرا تو زاویه و شفافیت تفاوت دارن. دلیلش هم حذف فاصله ی لایه های صفحه نمایش با شیشه سطح هست که تو وبسایت سونی احتمالا کامل توضیحش هست (تو صفحه زد1 یا الترا که بود و احتمالا تو زد آر هم هست).
از نظر وای فای هم از اطلاعات همینجا نوشتم که متاسفانه اشتباه بود و تو جی اس ام هر دو یکسان هستند. زیبایی هم البته سلیقه ای هست و نظری نمیشه داد.قبلا هم عرض کردم زد آر گوشی خوبیه و کسی از خریدش نباید پشیمون باشه با همه این تفاسیر باز هم "به نظر من " زد ال با اختلاف قیمت کمی که با هم دارن گزینه بهتریه (البته بحث ضد آب بودن زد آر جداست) و خرید زد آر منوت به داشتن گارانتی باید باشه چون در صورت بروز مشکل وای فای واقعا بدون گارانتی اذیت میشین. (البته این مطلب رو از نظرات پیجش تو همین سایت و سایتای خارجی میتونین بررسی کنید که مشکل سوختن وای فای داره ولی مطمعنا با داشتن گارانتی خیالتون راحت تر میشه هرچند ممکنه بعد از تعمیر ضد آب بودنش از بین بره).

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/21 احتمالا حل بشه چون همونطور که قبلا گفتم دوم لرد تو ایکس دی ای یکی از ویژگی های ورژن 253 رو (که سونی برای تست در اختیارش گذاشته بود و بعدا حذف شد و بعد 256 و بعد 263 ثبت شدن و حالا قراره 266 ارائه بشه) بهبود عملکرد تاچ و رفع تمامی باگ های تاچ شناور عنوان کرده بود. با این حال باز هم احتمال همه چیز از سونی هست. موقع خرید به گارانتی داشتن دقت کن . و ایمل گوشی و جعبه رو با هم مقایسه کن و تو سایت آرین هم ایمل روبرای تایید صحت گارانتی چک کن. کد ایمل گوشی هم که ستاره مربع صفر شیش مربع هست (*#06# از راست). اگه میخوای کاور بگیری ژله ای یا نرم نگیر چون بعضیا گفتن مشکل تاچشون مربوط به سافت کیس بوده و وقتی در میاوردن درست میشده. اگه رم هم میخوای بخری حتما کلاس 10 بگیرکه سرعت بالا باشه و برای فیلمبرداری یا کارای دیگه افت سرعت پیدا نکنی. صفحه نمایش رو هم قشنگ نگاه کن بعدا مثل بعضی از دوستان نیای بگی "بد رنگه .شما گفتین بخر الان پشیمونم" :) . جدا از شوخی همه چیزو بررسی کن که مبادا جایی باب میلت نباشه و بعدا احساس رضایت نکنی. یه سیمکارت میکرو . یه رم که چندتا عکس و آهنگ و فیلم با کیفیت توش باشه با خودت ببر که بذاری توش تست کنی . از فروشنده هم اگه تونستی مهلت تست بگیر (هر چی بیشتر بهتر) . اگه لیبل ضد خش میخوای بگیری قیمتش نهایتا 20 تومنه (خیلی گرون گفتم) مواظب فروشنده های عزیز باش. برای نصب هرگونه برنامه و بامبولی هیچی پول نده و اگه دیدی اسرار میکنن بگو داداش من خودم دولاپر وبرنامه نویس اندرویدم . مواظب باش که بعد از قیمتی که تموم کردین دوباره مالیات و این حرفا روش نکشن.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/20 محمد جان اگه کامل ارور رو بنویسی شاید بتونم کمک کنم چون برام آشنا نیست. :)

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/20 علی جان لطفا درصد مصرف باتری رو بنویس تا بهتر بتونیم کمک کنیم . در ضمن این مسئلهخ تا حدود زیادی طبیعیه چون اون عدد فقط یه حدسه که گوشی از روی تاریخچه مصرف گذشته ی تو تخمین میزنه و اوایل این عدد غیر واقعی تره و کم کم که تجربه ی این سیستم هوشمند از مصرف تو بیشتر میشه این عدد به واقعیت نزدیک تر میشه . اگه با استفاده روزانه اینترنت و یا فیلم و یا بازی این عدد بیشتر از 10 ساعت باشه اصلا جای نگرانی نیست و تقریبا با مصرف سنگین بیشتر از یه صبح تا شب اصلا جواب نمیده.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/20 مسعود جان مشکل مربوط به ورژن بنچمارکته که با ورژن اندرویدت سازگاری نداره و باعث فشار بیش از حد به سخت افزار و باتری میشه و در نتیجه تولید گرمای شدید که نهایتا گوشی فرمان ریست میده . قبل از بنچمارک گیری 10 مین گوشی رو ول کن یه گوشه و بعد برو سراغش بنچ بگیر اگه باز جواب نداد که یه ورژن دیگه امتحان کن و زیاد هم به ورژن هایی که ریست میکنن گوشی رو کلید نکن چون ممکنه این تشدید گرما به بعضی از مدارها (از جمله تاچ ) آسیب بزنه.
موارد 1 تا 40 از مجموع 335 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا