مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : mohamad a
  • تاریخ عضویت : 1392/10/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 18

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/12/11 فکر کنم باید برین تنظیمات / اکسپریا / گزینه سوم تنظیمات اینترنت
به صورت دستی هم میشه با کد #6*3*140* واسه ایرانسل

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/25 من از وقتی گوشی رو گرفتم بوت لودر رو باز نکردم و همیشه موتور براویا رو روشن می ذاشتم و فیلم نگاه می کردم الان هم که آپدیت 4.3 خاورمیانه رو گرفتم و تست کردم به هیچ عنوان میگم موتور براویا از کار نیافتاده تعجب می کنم بنظرتون سونی میاد آپدیدت رو با همچین باگی میده بیرون؟؟؟؟؟

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/22 سلام مثل اینکه خیلی از بچه ها واسشون رم 8 و یه جفت تگ nfc و ضد خش نبوده تو بررسی سایت gsm هم نگفته که اینا همراهش هست ولی من که خریدم اینا همراش بود دقت کنید اگه رو خود کارتون یه برچسب زده و نوشته اینا همراهش هست باید درونش باشه.. بنظرم اگه بگردین شاید مغازه ای پیدا کردین که فول پکیچ باشه و اینا رو هم داشته باشه ولی خوبیش اینه اگه پیدا کردین تفاوت قیمت نداره

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/21 اگه از آخرین نسخه برنامه استفاده می کنی وقتی می خوای تست کنی اون تیک جمله رو بردار .

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/21 سلام دوستان می خواستم تجربه دو هفته ای از خرید این گوشی رو بهتون بگم شاید کمکی کنه به هموطن ها که تو این گرونی بتونن بهترین انتخاب رو کنن و از خریدشون راضی باشن ...
اول از همه از طراحی بگم که هیچی کم نداره و یه روزه عاشق طراحی و کیفیت ساختش میشین.چراغ های پایین گوشی خیلی زیبا هستن. من به شخصه پیشنهاد می کنم حتما رنگ سفید رو بخرین چون زیبایی فوق العاده ای داره و به شایعاتی که در مورد رنگ سفید شد اهمیت ندین چون صحت نداره.
سخت افزار این گوشی در یک کلام فوق العاده س . شک نکنید تلفنی رو می خرین که کوچکترین لگ و هنگی درش نیست و از سرعت و گرافیکش نهایت لذت رو می برین . نتایج بنچمارک هم نشون میده سخت افزار این گوشی بالاتر از S3 , note 2 , Z , ZR , nexus 4 و .. قرار داره. انواع اقسام بازی های سنگین و فیلمهای با کیفیت بالا براحتی و بدون کوچکترین لگ اجرا میشه. یکی از بهترینا در زمینه تاچ همین گوشی هست مشکل تاچ گوشی روی سطح صاف هم نرم افزاری هست و اگه گزینه stamina mode روشن باشه هم حل میشه!
دوربین گوشی کمی ضعف داره که البته با تنظیم دستی عکس های بهتری میشه گرفت و مثل اینکه با آپدیت 4.3 این مشکل هم رفع شده . باطری این گوشی عملکرد خیلی خیلی خوبی داره و تو سایت gsm هم تست باطری رو 51 ساعت زده که جز بالاترین ها هستش و با z1 هم قابل رقابته!
کیفیت صفحه نمایش عالی هست و با 319 ppi فرق خیلی خیلی کمی با فول اچ دی ها داره (می تونین خودتون امتحان کنید) . موتور براویا 2 هم که واقعا خودنمایی می کنه تو این گوشی ... و این بحث خطوط که آدم شاخ درمیاره !! که همچین ایرادی رو این گوشی گذاشتن.
حافظه داخلی کمه ولی براحتی با روت کردن و استفاده از برنامه FolderMount میشه برنامه ها رو انتقال داد به حافظه خارجی .
در کل صفحه نمایش این گوشی 4.6 اینچ هست و به اندازه کافی بزرگه و اگه گوشی 5 اینچی نخواین بگیرین ، اس پی بدون شک تا قیمت 1.200 بدون رقیب هست .
کلا آپدیت 4.3 واسه اس پی که بیاد به گفته سونی افزایش میزان رم ، اجرای بهتر سیستم و بازی ها و عملکرد باطری و دوربین بهتر میشه . موفق باشید

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/15 سلام در مورد شارژ گوشی بستگی به نوع استفاده داره . شما اگه در روز یک بار مجبور به شارژ کردن می شین حتما خیلی استفاده سنگینی داره و این طبیعی طبیعی هست . دوستام اس4 دارن و اونا هم هر روز مجبور میشم گوشی را شارژ کنن . در مورد بازی هم اس پی یکی از بهترین گوشیها از لحاظ سخت افزاری هست پس براحتی می تونی از بازی های سنگین استفاده کنی نه تنها آسفالت بلکه بازی n.o.v.a 3 که یکی از گرافیکی ترین بازی هاس براختی رو گوشی نصب کردم .

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/12 نه داداش گوشی منم مدل 5303 هست . دوست عزیز فکر نکنم سونی همچین کاری بکنه و بیاد بخاطر دو تا تگ nfc و یه برچسب ضد خش و یه رم بخواد گوشی رو متفاوت بسته بندی کنه. شما شک نکن این دو تا تگ nfc جزیی از خود گوشی هست اگه نبود چرا آرم سونی داره پس ؟؟ یا اگه گوشی من متفاوت چرا به همون قیمت خریدم و پول اضافه ندادم ؟؟
بگذریم موقع کار با تگ ها برنامه اسمارت کانکشن گوشی فعال میشه. و خیلی راحت با تگ سیاه موقع خواب گوشی بلوتوث و وای فای رو خاموش و حالت سایلنت و آلارم بیدار باش رو روشن میکنه ..

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/11 نه بدون گارانتی از اهواز 790 تومن. فکر کنم با گارانتی همشون رو بر میدارن که واقعا خودش کلی قیمت داره
شما نگاه کن دو تا تگ nfc با مارک سونی که کمه کمش 30 تومن باید باشه برچسب ضد خش هم بگیم 5 تومن رم 8 هم 10 هزار تومن واقعا فروشنده هایی که اینا رو بر میدارن رو نمیدونم اسمشو چی باید گذاشت. راستی هنزفری خیلی با کیفیتی داره . این لینک عکس از چیزیایی که تو جعبه ش واسه من بود .
http://upload7.ir/imgs/2014-01/43968528135896772092.jpg

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/10 دوستان یکی بگه این دو تا تگ nfc به چه دردی میخوره و چجوری کار میکنن . اگه آموزشی هست لطفا لینک بزارید من که سر در نمیارم :(

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/10 اره داداش راس میگم رو جعبه ی گوشی یه برچسب زده و نوشته اینا رو داره :
یه رم 8 ، دو تا تگ nfc ( یکی سیاه ، یکی هم قرمز هست ، یه دونه چیز زرد رنگ هم هست که نمیدونم چی هست ) با یه دونه برچسپ ضد خش که امروز نصبش کردم که همشون تو جعبه بودن

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/10 سلام به همگی آقو بلاخره ما هم اس پی دار شدیم :) فقط میتونم بگم از لحاظ طراحی فوق العاده س من قبلا سامسونگ داشتم واقعا از طراحی اس پی خیلی خوش میاد .
دو سه روزه اهواز فقط مشکی بود و قیمت 775 میدادن ولی بعد از دو روز بلاخره سفید خریدم 790
تو کارتونش یه رم 8 گیگ و 2 تا تگ nfc و یه دونه برچسب ضد خش بود بچه ها واسه شما هم همین جوریه بوده ؟
من الان 7 . 8 ساعت دارم باهاش ور میرم هم باطری خوب بوده و هم صفحه نمایشش اصلا خطوطی که میگن ندیدم

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/4 سلام دوستان من شنبه یا یکشنبه می روم واسه خرید SP. دوستان فقط بگین کمبود حافظه اذیت نمی کنه؟
من خودم خوره بازی و کلیپ دیدنم . بگین 16 گیگ کافیه یا نه 32 گیگ بخرم . اونایی که با اس پی بیشتر بازی دیتا دار می کنن با 16 گیگ کم آوردن آیا ؟

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/11/2 داداش چرا گیر میدین به ارزون بودن اخه چه اشکالی داره این گوشی ارزون تر باشه ؟؟
الان به نظرت tx با اون سخت افزار داغون و قدیمیش از sp که ارزون تره سرتره؟؟
به احتمال 90 درصد علت گرونتر بودنtx کم بودن در بازار و یا اینکه سونی دیگه تولید این گوشی رو خیلی کاهش داده به همین سادگی !

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/10/22 از jetAudio آخرین نسخه استفاده کن
متن ترانه به فارسی پشتیبانی میکنه و کلی امکانات دیگه داره کیفیت صدای خروجیش هم خوبه

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/10/22 سلام دوستانی که اس پی دارن می تونن این نگرانی منو جواب بدن که این گوشی می تونه به راحتی فیلم های با کیفیت ( 720P یا 1080P ) با فرمت mkv رو با برنامه خود گوشی movies نمایش بده . اخه موتور براویا 2 فقط با نرم افزار خود گوشی کار می کنه ...
در مورد زیر نویس فیلمها هم یه توضیحی بدیم که با کدوم برنامه میشه زیرنویس ها رو نمایش داد تا ما هم اگه خدا بخواد به جمع اس پی داران بپیوندیم . ممنون

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/10/15 دوست عزیز گراند که [به درد نخوره] ولی بین c , sp من بهت پیشنهاد می دم sp بگیر چون هم صفحه نمایش بزرگ و با کیفیتی داره هم سخت افزار مناسب تری داره ولی سمت L نرو چون پولت رو دور می ریزی بایت این پولی که میدی بابت گوشی بخری که حداقل برندش پشتیبانی خوبی ازش کنه که sp از همشون مناسب تره من خودم دوستم sp داره همه چی کامله تو رنج قیمتش منم ایشالا بعد امتحانات ترم حتما این گودزیلا رو می خرم :)

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/10/15 برادر من اندروید 4.4 واسه sp هم میاد

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/10/5 سلام به همگی منم یک ماهی میشه عاشق این گوشی شدم و الان 800 تومن دارم منتظرم یکم ارزونتر بشه بتونم با یه رم 32 گیگ بخرم که حسابی ازش کار بکشم :) قعطا تا یکی دو هفته آینده می خرمش این گوشی واقعا هیچی کم نداره سخت افزار قدرتمندش خیلی از پرچمدارها رو هم له کرده!! فقط دوست دارم آمار بدین کیا چه رنگی خریدن و آیا رضایت دارن.
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا